Osaa ne olla piruja 

Tuo yksi tuijottelee mua siihen tyylin välillä, että pitäis varmaan kaivaa se esille
.

Yöllä sain jo kerran nousta hätistämään sitä, kun se ensin vilkuili salamyhkäisen innostuneesti seinää häntä viuhuen. Muutaman tunnin kuluttua kuului vain rapse ja heräsin, kun kissa on seinässä kiinni. Argh! Pitänee hommata suihkepullo, en ole aiemmin sellaista juuri tarvinut...tiipetti kirjoitti:Kissaelokuvauutisia!![]()
En tiedä, kuinka moni forden kissaihmisistä on kahlannut Vicki Myronin Kirjastokissa-kirjan, mutta ilmoittelen
silti, että tarinasta ollaan nyt kaavailemassa elokuvaa. Dewey-kissan elämästä kertovan rainan ihmispääosaan on
napattu yksi Hollywoodin asiallisimmista naisista, eli Meryl Streep, ja ensi-ilta on kai joskus vuonna 2011.
Lisäinfoa Dewey'sta ja co vaikkapa täällä.
Suosittelen myös kirjaa, mutta vain ja ainoastaan kissaihmisille. Luku-urakkaan kannattaakin sitten varustautua
vähintään paketillisella nessuja tahi vastaavia, sillä Dewey'n tarina koskettaa oikeasti. Ainakin meitä herkkiksiä.
Dewey
Muistin tän tiipetin viestin heti, mutten muistanut elokuvaviittausta, sitä odotellassa. Mjou!
.
Killi matkii sitä ilmeisemmin, koska eilen ja tänään kun ollaan vietetty päivät pitkälti vuoteen omina, ovat molemmat milloin mihinkin ilmansuuntaan ketarat oikosenaan, aawww, mun pallerot. 
shaana kirjoitti:tiipetti kirjoitti:Kissaelokuvauutisia!![]()
En tiedä, kuinka moni forden kissaihmisistä on kahlannut Vicki Myronin Kirjastokissa-kirjan, mutta ilmoittelen
silti, että tarinasta ollaan nyt kaavailemassa elokuvaa. Dewey-kissan elämästä kertovan rainan ihmispääosaan on
napattu yksi Hollywoodin asiallisimmista naisista, eli Meryl Streep, ja ensi-ilta on kai joskus vuonna 2011.
Lisäinfoa Dewey'sta ja co vaikkapa täällä.
Suosittelen myös kirjaa, mutta vain ja ainoastaan kissaihmisille. Luku-urakkaan kannattaakin sitten varustautua
vähintään paketillisella nessuja tahi vastaavia, sillä Dewey'n tarina koskettaa oikeasti. Ainakin meitä herkkiksiä.
Hiphei, sain ton kirjan joululahjaksiDewey
Muistin tän tiipetin viestin heti, mutten muistanut elokuvaviittausta, sitä odotellassa. Mjou!
. Mie oon ihan fani!

. Kaipa se kertoilee tarinoita musta ja yrittää varoittaa. Ainakin ilmeiden perusteella näin voi välillä päätellä
. "Juokse vielä kun pääset
, se on ihan hullu!
"
-tyypin ja kattien välillä on kehityskelpoinen 

Typy jäi heti kynnestään kiinni mattoon ja en kyennyt heti naurultani apuun kun toinen hilasi mattoa ympäri kämppää.

Meidän Moukarin jätökset ei haise ollenkaan, vaikka ihan vaan Rainbow'n halpishiekkaa on käytetty. Ja varsinkin kun siirryttiin halpisruuista pois, niin ne vähätkin hajut on hävinneet. Tuoreeltaan kikkareet saattaa tuoksahtaa, mutta aika harvoin se haju ehtii levitä koko kämppään.Lyyra kirjoitti:Mutta hei te kokeneemmat kissatouhuilijat, neuvoja kaivataan muuttoa varten. Onko se kissan kanssa muuttaminen niin stressaavaa kuin kaikkialla annetaan ymmärtää?

Crux kirjoitti:Meillä suurimman ongelman on aina tuonut kissan pissa joka lemuaa kuin synti. Kissoja on kaksi ja molemmat kolleja. Syötetäänkin kaikista halvinta apetta mitä kaupasta löytyy.

Lyyra kirjoitti:Aattelitteko missään vaiheessa, että ehkä se hajuongelma johtuu nimenomaan siitä ruuasta? Mulle ainakin kerrottiin monessa yhteydessä, että huonolaatuinen ruoka aiheuttaa huonolaatuiset jätökset.

Lyyra kirjoitti:Aattelitteko missään vaiheessa, että ehkä se hajuongelma johtuu nimenomaan siitä ruuasta? Mulle ainakin kerrottiin monessa yhteydessä, että huonolaatuinen ruoka aiheuttaa huonolaatuiset jätökset.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa