Kissamaisia juttuja

Re: Kissamaisia juttuja

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 30 Marras 2009 17:14

Juu, no ihminen on siitä tyhmä, että kimpaantuessaan/turhautuessaan sitä saattaa tehdä kaikenlaista typerää. En todellakaan ajatellut missään vaiheessa tukkivani minkään eläimen nenää mihinkään eritteisiin, mutta niin vain pääsi käymään. Jos järki ois toiminut kunnolla, en tietenkään olisi sitä tehnyt, ja kadutti se jälkeenpäin, mutta en todellakaan ala rypemään itsesäälissä sen takia. Pahemminkin olisi voinut käydä.

Mulla vaan on aika kova opetteleminen kissan emännäksi, kun olen niin paljon enemmän koiraihminen.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 01 Joulu 2009 01:03

Kissaihmisethän tietää miten kissat pitävät korkeuksissa hengailemisesta.
Ja varmasti on paljastunut jo tuon Neleyan viehtymys kirjahyllyn ylimmän hyllyn omistamiseen. Lähinnä kait sen takia että siellä on lamput ja jos tänne eksyy jotain lentoötököitä, ne on aina lampuissa. No, siellähän se taas veteli sikeitä ja tassut vispasi reunan yli. Hymistelin itsekseni ja ajattelin että Shinya on vaan tippunut nukkumapaikaltaan telkkarin päältä ja ettei kait nyt kissa voi pudota kirjahyllyn päältä.

No, nousin käymään keittiössä ja Nellu söpisteli ja kokeili tassulla huitoa sieltä päältä mun kättä ja tipahti! Se ihan tosissaan kierähti selällään alas niin, että oli tulossa pääedellä alas, kokeili saada reunalta kiinni ja huusi ja tulla mätkähti alas. Onneksi oli tuo kissojen iso tyyny hyllyn vieressä tyhjänä. Pehmeä pudotus, mutta sai ympärilleen parit kirjat ja säikähti huolella. Kävi vielä mulle sähisemään kun kokeilin olla nauramatta sille tapahtumalle.

Nyt se nukkuu sängyllä :virne:

Mutta silti... se. putosi. kirjahyllystä :rotflmao:
Nellu :löööv:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 02 Joulu 2009 21:40

Ei kissatkaan putoamattomia ole. Entinen kissa nukkui keinutuolissa ja miten ollakaan, lähti valumaan siitä alas. Jos se tilanteen tajusi, niin mitään ei ehtinyt tehdä, vaan tuli alas niin, että ritinä kävi (hankaussähkö). Ei muuta sitten kun keräsi itsensä sieltä alhaalta, hyppäsi takaisin ja jatkoi uniaan.

Sama kissa harhautti itsensä kyseiseen tuoliin, jos siinä istui ihminen ja se halusi siihen. Ensin kissa tuli siihen tyrkylle ja kun ihminen luulee, että se pyytää ulos tai ruokaa ja nousee katsomaan, niin salamana tuoliin... :ei: Osaa ne olla piruja :piru:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 03 Joulu 2009 19:38

Joo, kissathan haluavat ylhäälle "hallitsemaan" ympäristöään. Meillä ei ollut omaa kissaa, mutta naapurin kissa kävi usein kylässä ja se halusi aina käydessään mennä käymään saunassa ylimmällä lauteella. Se kerran jopa avasi itse etutassullaan ensin kylpyhuoneen oven ja sitten pisti itsensä matalaksi (tiedättehän, miten kissan nivelet taipuvat) ja liutti itsenä saunan oven alta.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 30 Joulu 2009 00:28

Onko mitään muuta pöllyämätöntä kissanhiekkavaihtoehtoa kuin pelletit? Piti vaihtaa pois niistä kissan kakkaongelmien takia, ja tuo bentoniitti pölyää TOSI pahasti, kuten myös se valkoinen kidesysteemi, jota yks asiakas käyttää. :(

Ja muutenkin, mikä neuvoksi? Kun Temppu vaikuttaa toisinaan tosi ahdistuneelta ja hermostuneelta. Feliway-haihdutin on, mutta musta tuntuu, että yksi ei riitä meidän kämppään, ja toiseen ei varmaan oikein ole varaa (kun itse vehje maksaa 30 e ja kuukauden välein uusittavat täyttöputelit 20 e/kpl). Auttakee.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 30 Joulu 2009 10:09

Mulla bentoniitti pöllyää vaan kaadettaessa. Kokeilin mitä käy, jos kauhon sen sieltä pussista laatikkoon. Ei pölynnyt, ei edes kissan naamoille, kun se hyökkäsi hillumaan sinne. Mä tosin pidän pussia koko aika auki ja se joutuu liikuttelun kohteeksi lähes päivittäin.

Meillä eivät koskaan sietäneet sitä kristallikidettä ja käytin hetken aikaa sellaista eläinkaupan hiekkaa, mikä oli ihan hienoa ja kulkeutui sitten ihan tasan joka paikkaan niin tarkasti, että sitä löytyi puolenvuoden kuluttua vaihtamisesta. Ei siinä, hyvää hiekkaa se oli, mutta toimii ehkä vain yhden kissan käytössä, joka ei kuljeta hiekkaa samaan tahtiin pitkin kämppää, kun itse kantaa ovesta sisään. En muista nimeä, mutta sitä sai eläinkaupasta sellaisessa laatikossa. Ja hinnaltaan se oli silloin käytössä suhteessa samanhintaista kuin se Rainbow:n hiekka.

Voi olla, että Temppuun vaikuttaa myös se vessa-juttu. :sori:

Meillä on kilipallot taas hävinneet hyllyn alle :D Tuo yksi tuijottelee mua siihen tyylin välillä, että pitäis varmaan kaivaa se esille :virne:.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 30 Joulu 2009 12:49

Niin no kaadettaessahan se nimenomaan pöllyää, mutta voi turkanen, kuinka se jää nenään ja rööreihin kummittelemaan.

Ja taas on kissa alkanut kakkimaan laatikon ulkopuolelle. Joulun pyhät meni ihan hyvin, mutta nyt taas.. :huoh:

Mikä neuvoksi? :hämillään:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 30 Joulu 2009 13:14

Temppu ja kauhun hetket. :O:
Emo vei hänet parvekkeelle. :kauhistunut:
Heti tuli hätä, ja piti pyrkiä pois sylistä, mutta ihan ei uskaltanut hankeen hypätä. (Parvekkeellamme on siis hanki.) Kun emo vihdoin hänet armahti muutaman maun jälkeen, ja laski takaisin sisälle, häntä oli niin hurjan pörhöllään, että hui kamala. :kauhistunut:

Hän en pidä talvesta. :norsu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja elegia » To 31 Joulu 2009 14:42

Mulla koitti taas hauskat ajat, kun muutin nyt asuntoon jossa on huoneissa yhden seinän leveydeltä korkkitaulua. Kissahan on tietysti aivan innoissaan mahdollisuudesta kiipeillä seinillä! Ja minä...no vähemmän innoissani. :epäilevä: Yöllä sain jo kerran nousta hätistämään sitä, kun se ensin vilkuili salamyhkäisen innostuneesti seinää häntä viuhuen. Muutaman tunnin kuluttua kuului vain rapse ja heräsin, kun kissa on seinässä kiinni. Argh! Pitänee hommata suihkepullo, en ole aiemmin sellaista juuri tarvinut...
elegia

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 22 Tammi 2010 15:51

tiipetti kirjoitti:Kissaelokuvauutisia! :sekopää:

En tiedä, kuinka moni forden kissaihmisistä on kahlannut Vicki Myronin Kirjastokissa-kirjan, mutta ilmoittelen
silti, että tarinasta ollaan nyt kaavailemassa elokuvaa. Dewey-kissan elämästä kertovan rainan ihmispääosaan on
napattu yksi Hollywoodin asiallisimmista naisista, eli Meryl Streep, ja ensi-ilta on kai joskus vuonna 2011.

Lisäinfoa Dewey'sta ja co vaikkapa täällä.

Suosittelen myös kirjaa, mutta vain ja ainoastaan kissaihmisille. Luku-urakkaan kannattaakin sitten varustautua
vähintään paketillisella nessuja tahi vastaavia, sillä Dewey'n tarina koskettaa oikeasti. Ainakin meitä herkkiksiä.

Hiphei, sain ton kirjan joululahjaksi :hullu: Dewey :hymyhali: Muistin tän tiipetin viestin heti, mutten muistanut elokuvaviittausta, sitä odotellassa. Mjou!
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 26 Tammi 2010 20:18

Heei, ollaanko me puhuttu koskaan kissoista ja kynsilakoista samassa postauksessa? :tilt:

Miten teidän kisulit suhtautuvat kynsilakkaan? Mulla nämä tuleva aina, siis tarkoitan aina toiselta puolen asuntoa katsomaan, mitä teen, kun alan lakkaamaan kynsiä. Ne hivuttautuvat hetki hetkeltä lähemmäs lakkaa ja lakattuja kynsiä aina yhtä uteliaasti, kunnes haistavat lakkaa tarpeeksi läheltä, hyppäävät pärskien ja irvistellen kauemmas ja tuijottavat mua etäämmältä tyyliin :norsu:.

Patu on ruvennut löhöämään yhä useammin selällään sängyssä :hullu: Killi matkii sitä ilmeisemmin, koska eilen ja tänään kun ollaan vietetty päivät pitkälti vuoteen omina, ovat molemmat milloin mihinkin ilmansuuntaan ketarat oikosenaan, aawww, mun pallerot. :hymyhali:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Yeanna » Ti 02 Helmi 2010 14:42

Minäkin omistan pari kisumisua. Kumpainenkin ovat maatiaisia. Vanhempi kissoista on itse rauhallisuus, mutta sille päälle sattuessaan löytyy siitäkin ääntä ja riehakkuutta. Nuorempi taasen, noh.. se on hirmu ja rasavilli. Juoksee päivät pitkät, maukuu ja mouruu. Tutkii, repii, raastaa ja sotkee kaikki, mitä eteensä löytää. Tosin on se hieman rauhoittunut. Onneksi. Kovia kehräämään ovat molemmat. Eivät vaan ole mitään sylikissoja. Vanhempi saattaa tulla joskus vahingossa syliin, mutta lähtee hyvin nopeasti poiskin.
Yeanna

ViestiKirjoittaja elegia » Su 07 Helmi 2010 17:46

shaana kirjoitti:
tiipetti kirjoitti:Kissaelokuvauutisia! :sekopää:

En tiedä, kuinka moni forden kissaihmisistä on kahlannut Vicki Myronin Kirjastokissa-kirjan, mutta ilmoittelen
silti, että tarinasta ollaan nyt kaavailemassa elokuvaa. Dewey-kissan elämästä kertovan rainan ihmispääosaan on
napattu yksi Hollywoodin asiallisimmista naisista, eli Meryl Streep, ja ensi-ilta on kai joskus vuonna 2011.

Lisäinfoa Dewey'sta ja co vaikkapa täällä.

Suosittelen myös kirjaa, mutta vain ja ainoastaan kissaihmisille. Luku-urakkaan kannattaakin sitten varustautua
vähintään paketillisella nessuja tahi vastaavia, sillä Dewey'n tarina koskettaa oikeasti. Ainakin meitä herkkiksiä.

Hiphei, sain ton kirjan joululahjaksi :hullu: Dewey :hymyhali: Muistin tän tiipetin viestin heti, mutten muistanut elokuvaviittausta, sitä odotellassa. Mjou!

Ui vitsi! Äidillä oli tuo kirja lainassa, kun käväisin kotikotona nyt viikonloppuna. Luinkin sen sitten siltä istumalta ahmimalla. Ja todellakin, oli niin herkkistarina, että vuodatin kyyneliä useaankin otteeseen. Dewey :hymyhali:. Mie oon ihan fani! :sydän:
Ja mahtavaa, että tarinasta on tulossa elokuvakin. :D

Oman entisen talouteni kissat jakautuivat sattuneesta syystä kahteen eri osoitteeseen. Minulle tuli tämä ujompi ja erakkomaisempi tapaus, joka on suorastaan tyytyväinen nykyiseen ratkaisuun. Hän on niin kovin onnellinen, kun kukaan ei tule komentelemaan tai hyppää niskaan silloin kun vähiten odottaa. Hänestä on tullut sosiaalisempi ja leikkisämpi. Taitaakin mielellään olla talouden ainoa kissa ja kuningatar. :D
elegia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 09 Helmi 2010 16:11

Tyyppi on ollut täällä nyt kaksi päivää ja kissoilla on ollut totuttelua.
Mutta on tässä ollut hauskaakin :virne:
Shinyahan on mustasukkainen välillä kaikelle mikä liikkuu ja tyypin täällä hengaus ei ole vähentänyt sitä yhtään.
Alkuun varoitin, että se voi sitten reagoida miten tahansa. Joko hyvällä tai pahalla. Tyyppi on kuitenkin itse elänyt kissataloudessa, joten ihan uuno noiden suhteen se onneksi ole.
Shinya on kuitenkin onnistunut näyttämään vain niitä parhaita puoliaan. Viime yönä oli herättänyt tyypin repimällä hiuksista ja tuijottamalla. Oli myös tuhissut korvaan ja kävellyt päällä. Minä taas sain olla ihan rauhassa! Shinya on myös tullut valtailemaan meidän tyynyjä, makoillut meidän välissä ja tuijottanut molempia niin läheltä naamaa. Hän on myös komentanut siinä naama kiinni omassa. Shin osaa myös erittäin hyvin lyödä liinat kiinni tarpeen vaatiessa, jos sitä yrittää siirtää pois.

Neleyaan tyypin oleminen on vaikuttanut vain siinä, että Nellu juttelee sille :virne:. Kaipa se kertoilee tarinoita musta ja yrittää varoittaa. Ainakin ilmeiden perusteella näin voi välillä päätellä :virne:. "Juokse vielä kun pääset :isosilmä:, se on ihan hullu! :isosilmä:"
Nellu on myös makoillut jonkin verran tyypin vieressä, mikä on ihmeellistä, sillä N. ei paljoa miespuoleisista välittele. N. osaa myös kerjätä ruokaa tyypin lautaselta sellaisella viattoman kissan katseella, joka kuitenkin samalla määrää antamaan hänelle kaikki ruuat ja heti!

Myyyn reagointia olen jännittänyt kuitenkin eniten. En missään nimessä haluaisi, että Myyyn maailma järkyttyy ja turvan tuntu katoaa. Ohjastin tyyppiä aika tiukkaan ensimmäisenä iltana siitä, että tapahtui mitä tahansa, niin hän ei saa reagoida Myyyn olemassaoloon mitenkään. Jos se tulee, se tulee, jos ei niin ei. Myyyhän suuttuu helposti siitä, että häntä kutsutaan. Eilen kuitenkin Myyy tuli aivan itse minun syliini ja kävi jaloilleni makoilemaan, vaikka jalkani olivat tyypin sylissä. Tyyppi sai jopa silittää hetkellisen haistelun ja tuijottamisen jälkeen. Ja tyypin eilen laitellessa tulostinta tähän rakkineeseen kiinni Myyy jopa käveli hitaasti ohi ja jäi katsomaan mitä siinä tapahtuu. Tähän asti Myyy on vain hiipinyt pitkin seiniä, jos joku liikkuu tai tekee täällä jotain.

Ainakaan vielä tilanne :ahihi:-tyypin ja kattien välillä on kehityskelpoinen :virne:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 05 Huhti 2010 13:06

Kissalla taitaa olla kevättä rinnassa. Mourunnut jo kolme yötä putkeen. Taitaa olla meidän pikkutytöllä pojat mielessä. :O:
SIitä on tullu iso tyttö jo. :hullu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » To 22 Huhti 2010 12:33

Kesäkissoja ei sitten hankita.

Kesä taas tulee ja sen myötä kesäkissat, joten pistetään valistusta. En kyllä ymmärrä ollenkaan kesäkissojen ottajia. :riips:
Jos on sellainen söpö, pehmoinen, hauska ja ihana, niin miten voi tulla mieleenkään sellaisen hylkääminen? :O:

Joku kesäkissa-harrastaja voisi mieluusti esittää kantansa. :kauriinsilmät:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 17 Touko 2010 11:38

Ostin eteiseen kesämatoiksi sellaisia pyöreitä punaisia pikkumattoja - missä kissat makaa nykyään, niillä pienillä pyöreillä matoilla tietenkin. :virne: Typy jäi heti kynnestään kiinni mattoon ja en kyennyt heti naurultani apuun kun toinen hilasi mattoa ympäri kämppää. :hullu:

Pesin kissat piiiiiitkästä aikaa viikonloppuna, melko rauhassa pesuosuus sujui, kuivattelu parvekkeella ja muutenkin oli sitten Patun mielestä ihan kamalaa, ja poju käyttäytyikin koko loppupäivän kuin hänet olisi häväisty jotenkin pahemminkin, hölmö.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 30 Kesä 2010 12:31

Kesä ja kärpäset :pepsodent:

Myyy on peto. Petojen peto! Se hyppää pahaa-aavistamattoman elukan niskaan ja syö sen. Ihan sama missä se pahaa-avistamaton ja viaton ötökkä sattuu olemaan. Tai mitä on välissä. Pariinkin otteeseen säikähtänyt, kun kissa hyökännyt sohvan selkänoljalta niskan takaa.

Parveke-asiassa olen saanut selätysvoiton. Hahaa! Ainakin hetkellisesti :epäilevä:
Olen ihan varma, että jos jättäisin oven auki ja poistuisin asunnosta, niin siellä olisi kolme karvapäätä välittömästi seikkailemassa. Nyt ne pysyy kiltisti oven sisäpuolella pällistelemässä maailman menoa. Myönnän, että hiukan hönön näköistä, kun kolme istua könöttävät vierekkäin ja tuijottavat ulos. Eilen illalla ne istui 45min siinä ja kyttäsvät.
Mutta eivät edes yrittäneet sujahtaa pihalle.

Pitäisi kehittää niille jostain uusi raapimapuu :epäilevä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Crux » To 15 Heinä 2010 18:14

Kissanhiekoista puheen ollen, olemme kokeneet valaistuksen. Inhottavinta kissan pidossa on se haiseva kissanhiekka mutta ongelma on nyt ratkaistu. Ostettiin Mustista ja mirristä semmosta kissanhiekkaa ku Extreme Classic, ei haise kissanpissa tässä huushollissa enää. EC tekee ihan loistavat paakut ja pitää hajut aisoissa. Toi 16kg säkki maksoi muistaakseni noin pari kymppiä ja on ollu nyt viikon käytössä eikä vieläkään haisun haisua. Halpishiekat alkaa haista pahalle meillä jo muutaman päivän jälkeen!! Meillä miltei koko pussi menee kahteen laatikkoon mutta toivottavasti tuo nyt ainakin pari viikkoa kestäisi. Pidetään peukkuja :peukut:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 15 Heinä 2010 19:38

Ai. :O: Meidän Moukarin jätökset ei haise ollenkaan, vaikka ihan vaan Rainbow'n halpishiekkaa on käytetty. Ja varsinkin kun siirryttiin halpisruuista pois, niin ne vähätkin hajut on hävinneet. Tuoreeltaan kikkareet saattaa tuoksahtaa, mutta aika harvoin se haju ehtii levitä koko kämppään.

Mutta hei te kokeneemmat kissatouhuilijat, neuvoja kaivataan muuttoa varten. Onko se kissan kanssa muuttaminen niin stressaavaa kuin kaikkialla annetaan ymmärtää?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » To 15 Heinä 2010 20:04

Lyyra kirjoitti:Mutta hei te kokeneemmat kissatouhuilijat, neuvoja kaivataan muuttoa varten. Onko se kissan kanssa muuttaminen niin stressaavaa kuin kaikkialla annetaan ymmärtää?

Ei ole, jos ei tosi herkästä kissasta ole kyse. Sitten voi paniikkimerkkauksia ja muuta outoa käytöstä ilmetä. Kaikenlaista sitä kyllä välillä kuulee. Moukari vaikuttaa kyllä aika reippaalta. Luulisin, että päivän pari ihmettelee ja ei siinä kummempaa pitäisi olla, kun uuden pottapaikan esittelee kunnolla ja ruokapisteen. :tilt:
Kerrostalossa asian pitäisi olla vielä helppoa, kun ei ulos kuitenkaan päästetä. Maalla, jos kissa ei vielä oikein ole paikkaan kiintynyt, voi se lähteä etsimään vanhaa kotia tai muuten vaan haahuilemaan.

Meillä ei kissat ole varsinaisesti muuttaneet, mutta monta kertaa ovat mökillä olleet ja välillä kylässä. Mökillä ei olla uskallettu vapaaksi päästää vaan flexin päässä ovat saaneet kulkea.

En mää nyt oikeestaan tiedä onko mulla niin asiantuntevaa kokemusta kissamuutosta. :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Crux » To 15 Heinä 2010 20:44

Meillä suurimman ongelman on aina tuonut kissan pissa joka lemuaa kuin synti. Kissoja on kaksi ja molemmat kolleja. Syötetäänkin kaikista halvinta apetta mitä kaupasta löytyy. Mutta enää hajuongelmaa ei ole, jipii :pomppuhymy:

Meillä ollaan muutettu kaksi kertaa kissoin kanssa. Yksinkertaisimmin homma hoituu niin, että roudaa kissat heti ekana uuteen kämppään ja sulkee johonkin huoneeseen (esim vessa) ruokien ja juomien kanssa. Tietysti jos muutto on pitkän matkan niin kannattanee sulkea lähtöpäässä kissat tyhjään huoneeseen ja sit menopäässä sama juttu. Kissat ei pyöri muuttomiesten jaloissa eivätkä karkaa avoimista ovista.

Niin ja kannattaa ottaa ruoka- ja juomakupit pois aamulla (tai edellisenä iltana) ettei tule hätäkakka, -pissa tai oksupoksu autoon.

Ei se muuttaminen minkäänlaiselle kissalle herkkua ole mutta jos se on pakko tehdä niin se on pakko tehdä :sori:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 15 Heinä 2010 21:22

Crux kirjoitti:Meillä suurimman ongelman on aina tuonut kissan pissa joka lemuaa kuin synti. Kissoja on kaksi ja molemmat kolleja. Syötetäänkin kaikista halvinta apetta mitä kaupasta löytyy.

Aattelitteko missään vaiheessa, että ehkä se hajuongelma johtuu nimenomaan siitä ruuasta? Mulle ainakin kerrottiin monessa yhteydessä, että huonolaatuinen ruoka aiheuttaa huonolaatuiset jätökset. No mutta pääasia on, että ongelma saatiin ratkaistua. :tilt:

Kiits muuttovinkeistä, kuulostavat aikalailla samalta kauralta kuin mitä on aiemminkin kuultu.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » To 15 Heinä 2010 22:00

Lyyra kirjoitti:Aattelitteko missään vaiheessa, että ehkä se hajuongelma johtuu nimenomaan siitä ruuasta? Mulle ainakin kerrottiin monessa yhteydessä, että huonolaatuinen ruoka aiheuttaa huonolaatuiset jätökset.

Samahan se on ihmisilläkin. :keijo:

Ei mulla muuta. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Crux » To 15 Heinä 2010 23:11

Lyyra kirjoitti:Aattelitteko missään vaiheessa, että ehkä se hajuongelma johtuu nimenomaan siitä ruuasta? Mulle ainakin kerrottiin monessa yhteydessä, että huonolaatuinen ruoka aiheuttaa huonolaatuiset jätökset.

Meillä on kyllä joskus syötetty myös eläinkaupan ruokaa mutta sillä ei ollut mainittavaa vaikutusta hajuihin.
-Jesus Quintana
Crux

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä