Vaikka siinä kyllä kävis varmaan pääasiassa näin.

Lyyra kirjoitti:"Thundershirt for Cats applies gentle, constant pressure to the torso and this pressure has a dramatic calming effect for cats if they are anxious or fearful.
As for WHY Thundershirts gentle pressure works to calm dogs and cats, anxiety experts believe that pressure has a calming effect on the nervous system and may release calming hormones like endorphins or ocytocins. Using pressure to relieve anxiety has been a common practice for years."
Myös vauvoja kääritään ymmärtääkseni kapaloon samalla ajatuksella.

Purrr, purrr.

Eipä ole vanhempienkaan kissoilta kynsiä leikelty...

skray kirjoitti:Äsken Mölli raapaisi mua.
Mieheke makas sohvalla viltin alla, Mölli sen selän takana sohvan nurkassa. Silitin miehekkeen kylkeä ja Mölli huitas mua tassullaan. Kaks kertaa.
Sain verta vuotavan haavan.
Voiko kissa olla mustasukkanen vai luuliko se, että se saalistaa jotain?
Ja se on siis mies joka ei saisi koskea minuun. 

skray kirjoitti:Lisäks mulla on ainakin muista kissoita alkanut kutittaa leuan alta, mutta tämän kanssa sitä ei ainakaan vielä ole tapahtunut.

Lumikki75 kirjoitti:skray kirjoitti:Lisäks mulla on ainakin muista kissoita alkanut kutittaa leuan alta, mutta tämän kanssa sitä ei ainakaan vielä ole tapahtunut.
Mä oon huomannut, että muakin alkaa joskus kutittaa leuan alta / muualta naamasta, jos kissa hankaa poskiaan mun naamaan. Kissoillahan on poskissa ja leuassa rauhasia, joista tulee jotain semmoista merkkausnestettä, joten olen päätellyt, että se saa mun naaman joskus kutittamaan. En siis menisi välttämättä kutsumaan tätä reaktiota allergiaksi, se on vaan ominaisuus.
Ja kissat tosiaan voi olla äärimmäisenkin mustasukkaisia.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa