Ei ne meinanneet mahtua edellisessäkään asunnossa mihinkään, niin mihinkä mä tungen ne täällä?
Kirpputorille on siis lähdössä kaikenlaista kamaa.
shaana kirjoitti: Kohtapa se ois sitten eessä, katotaan miten tässä iässä onnistuu tuo kimppa-asuminen sit. Nyt ajattelin taktikoida,
ja viedä farmariautoon sopivat tavarat pikkuhiljaa, ja sitten kun on se oikea muuttopäivä, niin jää vain isommat
rojut kannettavaksi. Pitäis varmaan miettiä jo pakettiautoakin.

Pascal Lemoix kirjoitti:Joo, mulkoilijat jäävät mulle.
Kissat.
Ne on varmasti ihania. 

Tänään kävin hakemassa kaupasta lisää verhonipsuja, kun jotenkin AINA muuttaessa uudessa kämpässä on erilaiset verhokiskot kun edellisessä.

Hulluinta tässä taitaa kuitenkin olla se, että samaan aikaan kun muut ikäiseni muuttavat isompiin asuntoihin kauemmas keskustasta, minä ja avokki muutetaan pienempään ja kalliimpaan kämppään keskustaan. Uudessa kämpässä on 20 neliötä vähemmän kuin nykyisessä, joten paljon pitää tavaraa myydä, heittää roskiin tai pistää muuten kiertoon. Ei mikään huono juttu sikäli, sillä kaikenlaista turhaa roinaa on kummallekin kertynyt.

Lyyra kirjoitti:Yleensä mitä oon ns. isommilla vuokrayhtiöillä asunut, loppusiivoukseen ei kuulu ikkunat, ellei niissä ole näkyviä tahroja. Muista putsata liesituulettimen suodatin!
Mulla on kohta muutto edessä ja kaipailisin nyt teiltä keijoilta hyväksi koettuja vinkkejä muuttamiseen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa