skray kirjoitti:Harvemminpa vaan ukkonen meren rantaan eksyy.
Aina jos se tulee mereltä päin, se jää sinne merelle, koska maan tuulet pitää sen siellä. Sitten jos se tulee maalta, merituulet pitää sen siellä maalla.

LazyBastard kirjoitti:Oulussa harvoin ukostaa, mutta viime yönä oli kyllä ihan älytön myräkkä. Salamaa iski koko ajan ja kestikin vielä pitkään. Yritin salamoista saada kuvia, mutta löi niin paljon pilvissä, että varsinaisista salamoista kuvan ottaminen ei onnistunut. Saapa nähä tuleeko tänään lisää!

LazyBastard kirjoitti:Oulussa harvoin ukostaa, mutta viime yönä oli kyllä ihan älytön myräkkä. Salamaa iski koko ajan ja kestikin vielä pitkään. Yritin salamoista saada kuvia, mutta löi niin paljon pilvissä, että varsinaisista salamoista kuvan ottaminen ei onnistunut. Saapa nähä tuleeko tänään lisää!

@gen.fi kirjoitti:La-Su välisenä yönä oli ukkosta ihan kivasti, koska tuli herättyä salaman välähdykseen ja siihen saman aikaiseen pamaukseen. Oli ihan päällä ukkonen ja mulla ikkuna auki
Lasit vain helisivät kun jyrisi päällä.

Oon vieläkin vallan täpinöissäni. 
Ja kestikin pitkään. Koko ajan salamoi ja välkehti ja tasainen jyrinä kävi. Vain muutama isompi paukaus kuului. Alussa tuulikin aika hurjasti ja hetken vain sanoi kaatamalla vetta. Muuten se oli sellaista tihuttamista.
Mun puolesta sähköt voisi olla poissa pidemmänkin aikaa. Jos pakastin ei vain sulaisi ja kallisarvoiset marjat. 

Nugat kirjoitti:Kävin kynttilän valossa suihkussakin.

Kuolo kirjoitti:Nugat kirjoitti:Kävin kynttilän valossa suihkussakin.
Onk kuvei?

Kuolo kirjoitti:Nugat kirjoitti:Kävin kynttilän valossa suihkussakin.
Onk kuvei?

Nugat kirjoitti:Aika hurjalta näyttää Hietaniemessä kuvattu video. Tosi äkkiä myräkkä nousi. Itsekkin syöksyin pihalle juuri ennen myrskyn nousemista, kun oli niin jännä valo. En ehtinyt kameraa säätämään, kun jo pimeni ja vettä tuli niskaan.

skray kirjoitti:Nugat kirjoitti:Aika hurjalta näyttää Hietaniemessä kuvattu video. Tosi äkkiä myräkkä nousi. Itsekkin syöksyin pihalle juuri ennen myrskyn nousemista, kun oli niin jännä valo. En ehtinyt kameraa säätämään, kun jo pimeni ja vettä tuli niskaan.
Wooouuuu.
Onko hieman mahtava liike tuossa pilvessä ja uskomatonta miten nopeesti se rintama sieltä tulee.
Tai edes jossain näkemässä. Mulla jäi myrskyn nousu ihan väliin, kun olin junassa mutta kuvista ja videoista on saanut aika hyvän kuvan, miltä näytti ja tuntui.Nugat kirjoitti:Aika hurjalta näyttää Hietaniemessä kuvattu video.
Käsikarvat nousi pystyyn ja kylmät väreet meni pari kertaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa