theia kirjoitti:Hyvin hyvin pikkupakkanen ja valkea maaSais pakkasetkin kiristyä vähän lisää
No niinpä!

Heti tuli paljon valoisampaa kun tuli edes hieman valkoista maahan.

Lissee lissee!

theia kirjoitti:Hyvin hyvin pikkupakkanen ja valkea maaSais pakkasetkin kiristyä vähän lisää

en laittanut aamulla sukkiksia/muuta farkkujen alle ja voin kertoa että nyt on reidet jääääässä vaikka kävelin vaan about 15 min matkan terveyskeskukselta asemalle. Mun puolustukseksi mun *ei* pitänyt kävellä kun max 7 min matkoja ja siksi en varustautunut paremmin 

[/lapinmuija]

), joten ihan sama onko ne vaatteet päällä vai ei
Ainakin meillä 

Soitin miehelle raskausraivarit, että MIKSI JUMALAUTA MIKSI se ei ole kuukauden mun kyselyiden jälkeen katsonut että se on piuhassa kiinni se auto. Pakkasella tulisi olla ja blaablaa. Siihen mies sitten että ei se tajunnut ja että kyllä eilen lähti ihan hyvin käyntiin tuo auto. Mä huudan sille puhelimessa vittusaatanaa ja että kiva nyt sitten mennä taksilla sinne saatanan terkkariin ja että mulla ei ole ollut autoa aiemmin niin en nyt oo itse tajunnut huolehtia piuha-asioita kun oon olettanut että mies tietää
. Sen jälkeen laitoin vielä raivoviestiä perään että kyllä sen auton olis pitänyt olla piuhassa jo kun on -10 c ja että tällä menolla se auto ei kestä kyllä tätä talvee pidemmälle kun kohdellaan sitä näin kaltoin. Takasin mies vastas vaan että sori ja että ei se tajunnut että tänään on näin kylmä
Sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut... lieneekö kiireitä töissä vai pelkääkö mua hormonihirviötä
)theia kirjoitti:(Piti siis hurauttaa autolla aamulla terveyskeskukseen ah-niin-ihanaan sokerirasitukseen. No, kun hoipuin autolle, ei se lähtenyt käyntiinSoitin miehelle raskausraivarit, että MIKSI JUMALAUTA MIKSI se ei ole kuukauden mun kyselyiden jälkeen katsonut että se on piuhassa kiinni se auto. Pakkasella tulisi olla ja blaablaa. Siihen mies sitten että ei se tajunnut ja että kyllä eilen lähti ihan hyvin käyntiin tuo auto. Mä huudan sille puhelimessa vittusaatanaa ja että kiva nyt sitten mennä taksilla sinne saatanan terkkariin ja että mulla ei ole ollut autoa aiemmin niin en nyt oo itse tajunnut huolehtia piuha-asioita kun oon olettanut että mies tietää
. Sen jälkeen laitoin vielä raivoviestiä perään että kyllä sen auton olis pitänyt olla piuhassa jo kun on -10 c ja että tällä menolla se auto ei kestä kyllä tätä talvee pidemmälle kun kohdellaan sitä näin kaltoin. Takasin mies vastas vaan että sori ja että ei se tajunnut että tänään on näin kylmä
Sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut... lieneekö kiireitä töissä vai pelkääkö mua hormonihirviötä
)
ja 

Voi tietää, jos miehelle kerrotaan.

Mietin josko lähtisin huomenna liikkeelle eri takissa ja kevyemmillä hanskoilla
Tai vois kai, jääpullo!

Kaatuminen muutenkaan kivaa, ja nyt huolettaa vielä enempi mahatyypin takia.
Ymmärrän, että hyvää tarkoitetaan mutta alan olla korvia myöten täynnä näitä kehotuksia, ehdotuksia ja huomautuksia
Varsinkin kun edellisessä lauseessa oon "kuinka varovaisesti yritin kävellä, silti meinasin kaatua"
)
joka sanotaan vain ystävällismielisen yhteyden säilyttämiseksi. L-S kirjoitti:theia
Varoittelu on kyllä ärsyttävää, mutta toisaalta kannattaa vaan yrittää muistaa, että usein se on vaan sellaista kommunikaatiota kommunikaation vuoksi, hienolta termiltään "faattista kommunikaatiota"joka sanotaan vain ystävällismielisen yhteyden säilyttämiseksi.
(Sori, ei ole tarkoitus päteä, tuli vaan mieleen, että itsekin otan tollaiset herkästi ärsyttävinä, joten siksi olen asiaa miettinyt...)

Menin superhitaasti ja siltikin. Onneksi tosiaan vauhti oli hidas ja tavallaan vaan muksahdin oikealle jalalle, mutta tietty mun tuurilla suoraan lätäkköön.
Nyt taas töpötellään menemään... 

Ei saa kunnolla nukuttua.
Nukkumaan klo 1, torkkumista klo 4-5, ylös viideltä. Olis loma ja vois teoriassa nukkua piiiitkään, mutta kun ei pysty.
Voitaisko, pliis, palata +20 asteen päivän maksimilämpötiloihin?...tai kyllä mulle viileämpikin sopisi hyvin.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa