Ei oo muuten Superia näkynyt. Suklaa-Super oli ihan mun suosikki. Sen häviämisestäkö mun irtojäätelötyhjiöni johtuu?

Tr*ina kirjoitti: Ainon aiemmin mainittu suklaa-lakristi-toffee oli ihan hyvää. Mutta oliko se kolme kertaa parempaa kuin Ingmannin kolme kertaa halvempi lakristi-suklaa? Ei ollut. Minua myös ärsytti ne hampaissa rotisevat toffeepalat. En osta toistamiseen tätä tuotetta.

Lyyra kirjoitti:Super
Ei oo muuten Superia näkynyt. Suklaa-Super oli ihan mun suosikki. Sen häviämisestäkö mun irtojäätelötyhjiöni johtuu?
(Se vanhempi versio on kyllä parempi. Tai ainakin nostalgisempi.
)
Varsinkin se suklaa.
Niiiiin mun lapsuuden herkku. 
Jorssi kirjoitti:Tänään maistoin ekan kerran Fazerin Salmiakki -jäätelöä. Tykkäsin ihan porona.
Suurimman osan ajasta oli päässä vain ajatus: "Maistuupa teolliselta." 
marenkienkeli kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Tänään maistoin ekan kerran Fazerin Salmiakki -jäätelöä. Tykkäsin ihan porona.
Mä en tykännyt.Suurimman osan ajasta oli päässä vain ajatus: "Maistuupa teolliselta."

Valion.Lyyra kirjoitti:PS. Viime kesänä muisteltiin Superia. Olikos se Ingmanin vai Valion tuote?
Löytyypäs.Lyyra kirjoitti:Harmi vaan, että merkin sivuilta ei löytynyt kyseistä purkkia lainkaan. Toivottavasti sitä ei ole lopetettu.

Jorssi kirjoitti:Lyyra kirjoitti:EDIT:Löytyypäs.Lyyra kirjoitti:Harmi vaan, että merkin sivuilta ei löytynyt kyseistä purkkia lainkaan. Toivottavasti sitä ei ole lopetettu.
Vai eikö se ole tuo?

). Ennen mun suosikki-irtojäätelö oli pelkkä minttu, mutta nykyään joka paikassa minttu sisältää myös suklaalastuja. Aika hassua sinänsä.
Tikussa on yks mun suosikki, ihanan raikas, eikä 

Shay kirjoitti:Olin ihan positiivisesti yllättynyt Kismet-jäätelöstä. En hirveästi perusta Kismetistä suklaamuodossa, mutta jäätelönä toimii.
Kismet on ihanaa, mutta Kismet-jäätelöstä vaan puuttui ... se jokin, mikä Kismetissä on niin hyvää. Ehkä se keksi?
Tai keksin ja makean suklaan yhdistelmä. 
Jäätelö on kauttaaltaan makeaa, suklaapaloja on vähän ja taikinapaloja on lähinnä pohjalla. Meni noin puoli purkillista jäätelöä ennen kuin yhtään taikinapalaa tuli vastaan. Loppuosuudessa olikin niin paljon taikinapaloja, että ne alkoivat jo tuntua liian ällömakeilta ja kyllästyttää. En osta toista kertaa. (Tai no, en mä tuotakaan ostanut, isin tarjoama jäätelö oli kyseessä...)

Lyyra kirjoitti:
Itsekin kyllä pidän B&J's-jätskejä aivan liian makeina. Plus että luvattu suklaa ei ole ikinä suklaata. Ja miksi jätskiin pitää laittaa keksitaikinaa? Keksit vielä ymmärrän, mutta että sitä taikinaa?
Saa siis nähdä, millaisia nämä Lidlin halpakopiot ovat.
Se taikina on aivan parasta, voisin syödä vaikka pelkkää taikinaa jos sellainen mahdollisuus olisi. 

Kibaya kirjoitti:B&J:ssä tykkään kyllä niistä suklaajätskeistä ja sitten ihan siitä perusvaniljasta. Mun makuaisteille tosin suklaatakin on saatavilla liikaa, kun usein niissä on suklaajätskiä, suklaakastikkeella ja päälle vielä suklaapaloja![]()
Tämä on minustakin vähän turhan ylenpalttista. Valitsin silti Lidlin laareista Chocolate Fudge -maun. Saa nyt nähdä.
x 10 Talvisin voi laittaa vaikka jotain keksejä. Parasta on jos sattuu olemaan jostain syystä suklaakakkua. 
Harvoin kyllä tulee ostettua, koska on hintavaa. (Voisinkin syödä iltapalaksi loput tuolta pakkasesta...) Tän kesän suosikeissa mukana myös Ingman Creamy Caribbean Cocktail, rommirusinajäde.
Ei ole parempaa kuin rommirusina. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa