Hinta-laatusuhde oli ruoassa kohdallaan, meen ehdottomasti uudelleen.Jos ei ihan pitkän kaavan mukaan aio syödä, ei se mun mielestä ollut mitenkään kovin paha hintataso, mitä ruokalistaa tuijottelin. Tosin ehkä kuitenkin jättäisin sen ruokailun tilipäivän jälkeiseksi... Tarkemmin menu ja hinnat on tuolla ravintola.fi -osoitteessa.heartless kirjoitti:Saanko udella, että minkälainen hintataso Stefanilla oli? Kiinnostais käydä siellä joku kerta, mut mietin et kannattaako jättää visiitti tilipäivän jälkeiseen aikaan..

Ja näköjään olivat sitten vihdoin saaneet nettisivut kasaan, koitin viime viikolla niitä katsella, mutta silloin en löytänyt niitä. Oli kyllä ehkä virhe ruveta selailemaan tuota menua, tuli vähän nälkä.. 

L-S kirjoitti:Ihanteellista olisi löytää kohtuuhintainen paikka, josta saisi mieluiten vielä kasvisruokaa. Ongelmana on yleensä vielä se, että useimmiten ehdin syömään vasta lounasaikojen jälkeen, jolloin halvimmat hinnat ovat mennyttä.

), sitten seurasi alkuruoat savuankeriasta piparjuuri-remouladella (
), gratinoitu maa-artisokkakeitto (
). Pääruokana oli päivän kalasaalis eli kuhaa, jota seurasi vielä Iberico (?) possua. Possun olisi melkein voinut jättää väliin, kun olin jo niin täynnä, mutta se oli niin tajuttoman hyvää, ettei sitä vaan voinut jättää väliin. Jälkkärinä oli tajunnan räjäyttävä (itse tehty) klementiinisorbetti, joka siis oli ihan jär-kyt-tä-vän hyvää.

Mutta joitakin näistä olen kokeillut vain kerran tai pari. Toki eroa on sikäli, että Suomessa en ollut käynyt hampurilaisravintolassa ties koska viimeksi, mutta täällä eroa on myös sikäli, että tien päällä ja poissa kotoa tulee syötyä usein, milloin mistäkin syystä.
(Toisaalta mieltä lämmittää joskus se, että tulipahan edes syötyä ulkona halvalla, jos ei kerran kotonakaan olisi voinut syystä tai toisesta syödä.)
-henkinen miestarjoilija tuli ottamaan tilausta. Ruokaosa meni ihan ok, mutta sitten kysyi juotavaa, sanoin ottavani punaviiniä. Hän mumisi jotakin, mistä en saanut selvää (viinin nimi), kysyin mitä ja hän siihen "Siis minä puhun punaviinistä"
...
Hyvä, ettei terävää veistä ollut vielä tuotu pöytään. No sitten sanoi, että viinisuositus on tämä tada-daa ja minä hyväksyin.

ongelmana on löytää ruokapaikka keskustasta (Hki). Ihanteellista olisi löytää kohtuuhintainen paikka, josta saisi mieluiten vielä kasvisruokaa. Ongelmana on yleensä vielä se, että useimmiten ehdin syömään vasta lounasaikojen jälkeen, jolloin halvimmat hinnat ovat mennyttä.
Tr*ina kirjoitti:Lounaalla siskoni suosikki on Martta-ravintola Kampissa. Sijaitsee Eerikinkadun tuntumassa, siinä Omenahotellia vastapäätä, lähellä Orion-elokuvateatteria.

Muuten ollut melko hyvää, mutta Fukun tarjontaan olisin kaivannut lisää ihan perusmakeja ja Kin sushissa sushiriisi oli todella huonosti valmistettu ja/tai sushit oli laitettu jääkaappiin ennen tarjoolletuomista.
Kibaya kirjoitti:Mä liputan Sumon puolesta. Se on tähän mennessä käymistäni paras sushi.
Pystyi hyvin maistamaan, että raaka-aineet olivat todella tuoreita, riisi oli hyvin keitettyä ja sushit tehtiin juuri ennen tarjoilua. Mahtavaa!marenkienkeli kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Mä liputan Sumon puolesta. Se on tähän mennessä käymistäni paras sushi.
Kiitos Kiba! Sumossa oli ihan tajuttoman hyvää sushia!Pystyi hyvin maistamaan, että raaka-aineet olivat todella tuoreita, riisi oli hyvin keitettyä ja sushit tehtiin juuri ennen tarjoilua. Mahtavaa!
Pohjassakaan ei ollut juuri hurraamista, aika samanoloista pahvia kuin perus-pakastelätyissä. Ei jatkoon.
:peukku alas:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa