Emeritus kirjoitti:Onko kukaan muu tykästynyt euroshopperin vaniljajätskiin? Triokin on namia.![]()
Emeritus kirjoitti:Onko kukaan muu tykästynyt euroshopperin vaniljajätskiin? Triokin on namia.![]()
Ostettiin sitä aikoinaan paljonkin, (erityisesti Kitymarketista), mutta nyt on jäänyt vähemmälle, kun K-kaupoissa tulee käytyä harvemmin. Nykyisin ostan Bravo suklaa-minttua, jos jätskiä ostan. Sekin on herkkua. 

Deni kirjoitti:Ben&Jerrys ei vielä ole saanut mua ihan vakuutettua. Oon kokeillut muutamaa makua, mutta kumpikaan ei mun mielestä ollut mitään ihan superhyvää, ei missään tapauksessa sen järkyttävän hintansa arvoista. Sitäpaitsi sen koostumus on vähän outoa - kovaa, mutta silti jotenkin vetistä, lusikoitavaksi sulamista joutuu odottamaan ikuisuuden ja sen jälkeen se ei enää olekaan niin hyvää. Pettymys, kun olin odottanut jotain ihan mieletöntä sen hehkutuksen perusteella.

Lyyra kirjoitti:Jäätelöpallojen koot ja hinnat vaihtelevat suuresti.

. Keskellä oli sitten jotain suklaahirveyksiä, mutta päädyin jokatapauksessa innosta hihkuen vanhaan kunnon banaanijäätelöön. Kyllä se ensimmäinen lusikallinen oli lähes sen reilun kuuden euron arvoinen, itse jäätelö kun maistuu taivaalliselta. Into kuitenkin laatui viimeistään siinä vaiheessa, kun taistelin viimeisistä jäätelön rippeistä niiden kamalien suklaa-banaanien kanssa. Maitosuklaan kanssa tuo jäätelö saattaisi olla kokonaisuudessaan taivaallista, mutta tummasuklaa on kyllä varsinainen turn off. Pähkinätkin alkavat loppupeleissä jäämään suuhun ikävästi hengailemaan 

). Tällaiset oireet vielä jaksan kärsiäkin siitä ilosta, että saa jäätelöä
Aion testata, oliko tämä vain ohimenevä häiriö, vai voinko tosiaan möyssätä pehmiksiä aina halutessani.
.
Suuri rakkaus on Pommac-mehujää. Pirkan Amppari ja Murkku ovat myös herkkuja. Nom nom!Sade kirjoitti: - ja minäkin ihmettelin sitä koostumusta, joka oli juurikin tuollaista Denin kuvailun mukaista. Lusikoin jäätelöä annosmaljoihin, ja lusikka kirjaimellisesti vääntyi, koska jäätelö oli niin kovaa. Odottelimme, että jäätelö vähän pehmenisi, mutta se tosiaan muuttui sitten sulaessaan vetiseksi litkuksi. Se pehmeä mutta silti kiinteä vaihe jäi kokonaan välistä.

Se vasta on herkkua.
En malta odottaa. Minttusuklaapehmis kuulostaa taivaalliselta. 
Sade kirjoitti:Söin eilen ensimmäistä kertaa tätä kohuttua Ameriikan ihmejäätelöä - maku oli Bohemian Raspberry - ja minäkin ihmettelin sitä koostumusta, joka oli juurikin tuollaista Denin kuvailun mukaista. Lusikoin jäätelöä annosmaljoihin, ja lusikka kirjaimellisesti vääntyi, koska jäätelö oli niin kovaa. Odottelimme, että jäätelö vähän pehmenisi, mutta se tosiaan muuttui sitten sulaessaan vetiseksi litkuksi. Se pehmeä mutta silti kiinteä vaihe jäi kokonaan välistä.

L-S kirjoitti:niin yhtä hyvin ostan törpön kallista jäätelöä ja syön siitä useamman kerran.
L-S kirjoitti:varsinkin kun sitä oli niin työläs saada lusikoitua siitä törpöstä kulhoonkin.

L-S kirjoitti:Mutta ehkä mä en vaan ole sisäistänyt oikeaoppisen rentoa suhtautumistapaa tähän B&J:n syömiseen, ei ihmekään jos en ole niin kovin innoissani siitä.
I´m in a Ben & Jerry´s state of mind...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa