Saapa nähdä miten käy.

Loma ilman rahaa, siiiiistiiiii! 

shaana kirjoitti:theia kirjoitti:Shaana hei, otetaan mieluummin Kaljakellunta-miittinkiDuunikaveri puhui siitä tuossa kesän alussa, ja mun mielestä ihan järjettömän hyvä idea! Sinne vaan pitäis saada kunnon porukka kasaan, musta se olis yksin tai vaan yhden kaverin kanssa vähän nihkeä...
Tossa olis kylläkin ideaa![]()
.
?
. Onpa tosi kiva, kun poraavat tuota kalliota näköjään tunnin putkeen. Talo tarjoaa korvatulppia, mutta ne on EAR-mallia, jotka sattuu korvaan jo 10 minuutin jälkeen. Kiittimoi vaan niillekin. Alkaisivat nyt vaan räjäyttelemään, niin olisi ohi tämä paska. 

Gaffa kirjoitti:Ja kuin pisteenä iin päällä: olen kylie.comissa!
Eli siis, kyseisille sivuille on lisätty Kylien kännykällään kuvaama pätkä Helsingin keikalta.
Ja kukapa muukaan kuin Gaffa siellä heiluttelee käsiään.![]()
Ai niin, ja Rudeboxin

En ole koskaan kotona 
Migreeni kirjoitti:Onnittelut Herkulle...
Itse en ole vielä joutunut opintolainaa ottamaan, mutta nyt kun muutin kalliimpaan kämppään, joudun varmaan sellaiseen turvautua kun taas koulu alkaa ja työt loppuu![]()
Poskiin kävi kipiää, kun hymyilin niin paljon
Juuuso. 
Tänään ois kyllä ollu hiano päivä istua terassilla hörppimässä...
Kumpaakaan en ole nähnyt yli kuukauteen. On jo vähän ikävä. Ihania ihmisiä molemmat. 

Ainut ongelma on jaksamisessa sikäli, että jaksaako työpäivän jälkeen lähteä kaupungille ostamaan sitä viinapulloa.Herkku kirjoitti:
Minä oon nyt velaton nainen!![]()
Maksoin tänään viimeisenkin lantin 7726,40 euron opintolainasta.
Ois kyllä kakkukahvien paikka.
Hieno fiilis tuo on. 
theia kirjoitti:Voi ei! Mä oon töissä Kaljakelluntalauantaina kolmeen asti!
Eks mä nyt pääse kellumaan? :Pillitys:
Jos saatas väkeä läjään ni voisin kallistua kelluntaan.
Pääseehään Ankkaan sunnuntainakin.
Ja Kiba uppokivekseksi mukaan joo!

Kai meille joku yhteyshenkilö löytyy.. Isännöitsijä tai Saton sihteeri tai joku, jolle vois laittaa vaikka sähköpostia. Menee vaan niin hermot. 
Janet kirjoitti:Vois melkein hävettää. Törmäsin autoon tänään fillarilla. Olimme siis kummatkin liikkeessä. Vikahan oli täysin minussa. Mulla oli vähän kiire töihin, niin aattelin yhdessä risteyksessä vähän oikasta vasenta kaistaa.. No autohan sieltä tuli! Eipä olis arvannu, että siihen aikaan aamusta siitä suunnasta tulee auto vastaan! Onneksi en törmännyt keulaan, vaan jarrutin voimakkaasti ja pyörä lähti menemään siksakkia ja tömäytin polveni aika voimakkaasti auton kylkeen. Seuraavaksi väistin postilaatikkoa, jonka jälkeen jatkoin sekavaa ajoa muutaman metrin ja pysähdyin tien sivuun. Autosta kurkisti mies varovasti ja huikkasin vain, että "Ei käynyt kuinkaan!". Auto lähti ja jatkoin polkemista. Töihin päästyäni polvea jyskytti mukavasti. Enemmän hävettää kuin huolettaa toi polvi, vaikka se kipeä onkin.
Ei huvita lähteä ajamaan autolla nyt, törmään kumminkin johonkin.

Kuolo kirjoitti:Janet kirjoitti:Auto lähti ja jatkoin polkemista.
Voi olla, ettei auton kylkeen mitään vaurioita tullu, mutta että jatkoit vaan matkaasi?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa