Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 05 Heinä 2008 23:09

Kännykän lasiin tuli halkeama. Oli toinen auto käytössä, kuin yleensä. Laitoin kännyn tavan mukaan etupenkkien väliin, "keskikonsoliin" ja päästin käsijarrun nopeasti pois. Tila ei ollutkaan riittävä ja
kuului raks.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 06 Heinä 2008 02:59

Tänään olen päättänyt vilkaista matkaoppaasta jonkun jutun, mitä en ole vielä Brisbanessa tehnyt/nähnyt, ja käydä katsomassa miltä se näyttää. Yksi on Riverside Markets, mutta jonkun toisenkin voisi ehkä selvittää. Ehkä joku merenkäyntimuseo tai jotain :friikki:

Loput ilmotukset laitankin sitten vaivaisten valituksiin :(
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 06 Heinä 2008 19:55

Mulla on harvoin krapula (koska en kovin useasti juokaan :p ) ja vielä harvemmin näin paha krapula. Mutta kun viikonloppua miettii, niin edes pahimmissa tärinöissä ei harmita. Oli mulla niin kivaa. Oli kerrankin oikein sosiaalinen olo, sää suosi ja frisbeestä saa mielettömät kiksit. Vaihdoin paljon puhelinnumeroita ja ehkäpä jonkun kanssa oikeastikin lähdetään käymään terassilla.

:pilvi:

Jaksaisikohan sitä krapulasiivota...

- - - -
Ja sitten menin lukemaan uutisia. Nuorisojoukko hakkasi ja potki ja ryösti jonkun aamuyöllä ihan tuossa kulmilla. Herättää valtavaa luottoa ja turvallisuuden tunnetta, ei ole ensimmäinen kerta näitä juttuja. On tämä kyllä kanssa sekopäiden tyyssija... :jaaha:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Kaarina » Su 06 Heinä 2008 21:28

Gaffa kirjoitti:Ja kuin pisteenä iin päällä: olen kylie.comissa!
Eli siis, kyseisille sivuille on lisätty Kylien kännykällään kuvaama pätkä Helsingin keikalta.
Ja kukapa muukaan kuin Gaffa siellä heiluttelee käsiään. :virne:
Jos jotain kiinnostaa, niin olen siinä suunnilleen 1:19 kohdalla havaittavissa.

Ilta-Sanomien mukaan olet onnekas. :virne: Kaikesta ne keksii uutisoida.

Viikonloppu oli kiva, meillä kävi kaveripariskunta Joensuusta kylässä. Vietettiin paljon aikaa yhdessä, kun vielä asuivat täällä ja ikävä olikin jo kova, kun ei oltu aikoihin nähty. Viikonloppuun sisältyi paljon naurua, lautapelejä, Wiitä ja vähän Ikea-shoppailua. :superhymy: Kunpa pääsisi käymään Joensuussa vielä tämän kesän aikana.
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 07 Heinä 2008 09:30

Viikonloppu meni hyvin leppoisasti :superhymy:.

Perjantaina olin serkun ja seurueen kanssa korkeasaaressa katselemassa eläimiä ja viettämässä aikaa. Oli ihan mukavaa ja serkun tyttö on aivan mahtava tapaus :sydän:. Meillä oli sen kanssa mieletöntä menoa aina hetkittäin.

Lauantaina oli siskon tuparit. Aamupäivä meni vähän siivoillessa ja järjestellessä ja ihan vain vähän kaupassa käymisessä. Ehdittiin jopa hetki hengata ennen vieraiden tuloa ja ruuanlaiton aloituksen pakkoa. Alkuun oli vähän nihkeä tunnelma. Olin vain väsynyt ja kankea, enkä voi sanoa että ne paikalla olleet ihmiset olisivat olleet mitään helppoja seuralaisia. Sain kuitenkin itseni aisaan ja lopulta ilta oli ihan miellyttävä. Vieraiden lähtiessä siivosimme siskon kanssa kämpän mahdollisimman pitkälle ja hiivimme nukkumaan. Silti ilta venyi aika pitkälle yöhön ja sunnuntaina nukkuminen olikin erittäin mielyttävä asia.

Leppoisa tunnelma siis vain jatkui sunnuntaina. Heräsin aamulla ihan hyvissä ajoin ja katselin ihan vain vähän frendejä dvd:ltä. Nukahdin uudestaan ja nukuin päivän puolelle. Olen aina tykännyt siitä vaiheesta, että herää aamulla ja on hetken hereillä ja nukahtaa uudestaan. Silloin nukkuu eritavalla, ehkä jopa vähän paremmin kuin yöllä. Loppupäivä menikin siinä, että laitettiin kaverin kanssa vähän ruokaa ja vähän käveltiin ja vain hengattiin. Hän lähti kotiin ja leikin varmaan tunnin kissojen kanssa ja nauroin niille. Kiitokseksi sain kaksi väsynyttä karvanaamaa nukkumaan söpöinä mun tyynyn viereen hirveän hurinan kanssa. Siinä ne nukkui koko yön, mikä on aika harvinaista.

Nyt pitää olla taas täällä töissä. Vähänkö rankkaa, niinku.
Ehkä se tästä taas suttaantuu kun pääsee vauhtiin.
Pieniä käynnistysongelmia vain havaittavissa :virne:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Ma 07 Heinä 2008 10:42

Äiti tulee varmaan tänään mua moikkaamaan, kun silläkin on loma :superhymy: Juteltiin, että mentäisiin Korkeasaareen, kun siellä ei olla kumpikaan koskaan käyty (josta kaveri tokaisi, että mikä sua vaivaa).

Lauantaikin meni sitten ihan hyvin, vaikka loppuillasta (kotona, ennen kaupunkiin menoa) olinkin aika pippeli niskassa. Sitten mentiin kaupunkiin ja tanssittiin huolet pois :viileä: Oli kyllä harvinaisen kiva baari-ilta - join yhden ja ei oltu loppuun asti ja käytiin syömässä niin aamulla oli freesi olo.

Nolo tunnustus: tajusin vasta justiinsa, että miksi Australia usein lyhennetään Oziksi. :nolo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 07 Heinä 2008 11:13

Töitä on ollut ihan hitosti. Kaikki muut lomilla. Ja kun sanon, että kaikki muut, niin oikeasti tarkoitan myös sitä. Viime viikon lopun etsin edes yhtä johtotason tyyppiä, kun olisi ollut akuutti paniikkitilanne ison asiakkaan kanssa, mutta ei ketään. Kaiken huipuksi tuurasin perjantaina neljän konttorin hommia, yhteensä 15 ihmistä, joista 10 pomoihmistä :pepsodent: Plus ne muut pomoihmiset, joita en varsinaisesti tuuranut, mutta joita ei näkynyt mailla halmeilla, kun olisi oikeasti tarvinnut.

Juu, että ihan on kiirettä pitänyt. Nyt taas ketuttaa niin, etten pysty edes katsomaan työpinoani ilman, että hampaita lohkeilee. Kahvin juonnin määrä näyttäisi korreloivan v-käyrän kanssa, mitä enemmän ottaa päästä, sen useammin käyn tuulettumassa kahvihuoneessa. Masu tykkää :epäilevä:

Ehkä em. syystä johtuen perjantain tyttöjen ilta aiheutti lauantaiksi oudon vieraan, Kankkuseksi itsensä esitteli :pahis: Tuli iloteltua sitten oikein olan takaa. Mutta aika shaakelin hauskaa oli :superhymy: Tytöt :hymyhali:

Paitsi että joku britti katsoi "hyväksi" keskustelunaloitukseksi läimäyttää mua avokämmenellä kankulle :epäilevä: Lukeeko mulla selässä, että ole hyvä ja koske ilman lupaa? Mä en tajua. Miksi, oikeasti, aina minä? Ei, en pitsläpännyt tällä kertaa, kun läppääjä olisi voinut olla kuka tahansa niistä kolmesta britistä, jotka mun selän takana norkoili ja virnisteli. Mökelsin engelskaksi vain jotain idiooteista ja viiletin nokka pystyssä ohi. Pällit.

Muuten oli oikein mainio ilta. Paitsi että tytöt halusivat semihumppapaikkaan, minä en, kun "ei siellä kuitenkaan ole ketään tuttua ja musakin ihan kankusta." No se musa-juttu sentään osui oikeaan. Pelottaa ajatus, että tutut löytyy nykyään semihumppapaikasta :friikki: Onneksi niitä löytyi myös rokkipaikasta, jonne livahdin hirvittävän musiikin pois ajamana, se vähän lievitti.

Ai niin ja sain illan päätteeksi kuulla yhden nuoruudenystävän kuolleen. Yliannostus.

Hmm. Noh. Koska tytöt oli niin ihania, ja ilta muuten niin loistava, niin tunnen jääneeni plussan puolelle illasta.

Muuten viikonloppu meni lepuutellessa ja pikkusen kuopsuteltiin remppaakin eteenpäin. Pitkästä aikaa tuntuu, että ollaan saatu sitäkin projektia etenemään :tilt:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 07 Heinä 2008 12:31

En muista, että viikonloppu olisi koskaan kulunut noin nopeasti. Meni hilpasen kovaa. Legendaarinen läppä syntyi kun shaana ohjeisti pikkusiskoa paarissa hakemaan juomaa: "Nyt haet viisthoistha tequilaa ja yhden tavallishenh. Sisko oli äimänä että minkä saakuran tavallisen? No TAVALLISHEN!!yksi! Sisko meinas jo suuttua ja tivasi edelleen, johon sitten selvyydeksi: "Noh tavallishen tequilan!" :pahis: Ei hakenut, jouduin itse. Joo ja ei, en juonut niitä kaikki itse.

Eilen väsytti ja huimasi, sitten ympäri kyliä ajelemaan (illalla vasta) hakemaan äiskän hieromien kauppojen tuloksia, kalusteita systerin kämpille. Leppoisaa oli, tv-hyllystö mahtui kummassakin päässä hissiin, mutta kuinka ollakaan, eteisen 220cm korkea kaappi, joka luojan kiitos oli osina, ei mahtunut. Mekanismilla varustettu lepotuolikaan ei sopinut hissiin päinkään. Siinähän sitten roudattiin tavaraa neljänteen kerrokseen :virnu: Pelkäsin kuolevani, mutta mikähän pahan tappas.

Tein havainnon uusimman lävistyksen vaikutuksesta mun arkipäivään; omenan syöminen hidastuu. Mihin tässä joudutaan kun omenaa joutuu näykkimään kuin mikäkin linnunpoika? :virne:

muokkaan: lävistys eikä lävitys.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 07 Heinä 2008 18:28

Maanantai. :friikkipeukku:

Heräsin hieman absurdeihin tunnelmiin, kun herätykseksi radiossa lueteltiin
Isotalon Antin rikoksia, joista hän sai 36 paria raippoja. Raippojen omistaminen
lienee ollut jotenkin kammottavaa aikoinaan. :raps: Sen jälkeen Bruce Willis
lauloi kauniin laulun melko kauniisti. :friikkipeukku:, jonka jälkeen laulettiin
miesten välisestä rakkaudesta. Kai Toivossa. En saa sua sisältäni enää. :kailotus:

Töissä en saanu aikaseksi melko lailla mitään. :friikkipeukku: Huomenna ehkä
pääsen ainakin hetkeksi takaisin omaan elementtiini ja voin revittää
vauhdilla töitä. :tilt:

Omituinen olo... :riips:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Plei » Ma 07 Heinä 2008 18:42

Oulu valloitettu. :juoni: Kivaa oli, mulla on huippuja kavereita. Teki mieli jäädä pitemmäksikin aikaa, mutta totesin fiksummaksi tulla rauhoittumaan kotiin ennen rokkailua. Tosin en tiijä, miten se onnistuu, kun koko viikkohan täällä rokataan. Nytkin tekisi mieli kirmata terassille hengittämään festaria. Mut ehkä maltan niinku vaikka huomiseen.

:pomppuhymy:

Muuta ilmoitettavaa: ostin tänään ensimmäistä kertaa yli viiteen vuoteen farkut. :tipahdus:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 07 Heinä 2008 20:14

theia kirjoitti:
Nolo tunnustus: tajusin vasta justiinsa, että miksi Australia usein lyhennetään Oziksi. :nolo:

Ööh, no miksi? :riips: Olen sitten myös nolo.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » Ma 07 Heinä 2008 20:56

Aussien kun ääneen sanoo, se hyvin paljon Ozilta kuulostaa :lanppu:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 07 Heinä 2008 21:18

Kiitos tiedosta. Olen taas viisaampi. :)
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 08 Heinä 2008 01:39

Kadotin kuitin ja etsittyäni läpi kaikki muut paikat pariin kertaan, tutkiskelin lopulta läpi muutaman viikon vanhan roskapussin. Ei ollut maailman paras aromi. Turhan operaation jälkeen huomasin etten kyseistä kuittia sitten tarvitsekaan. Etsiskelyn tiimellyksessä kaadoin myös sukalleni "tyhjästä" maitopurkista yli viikon huoneenlämmössä ollutta maitoa. Sukka lähti pihalle, ei tosin yksinään kävellyt, vaan suosiollisella avustuksellani liikahti.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 08 Heinä 2008 06:52

Paluumatka Massachusettsin läpi edessä ja keskiviikkona kotia. Reissu on sujunut hienosti - mielelläänhän lomaa olis vielä jatkanutkin. Tänään kävimme mm. kierroksella West Pointin kadettikoulussa. Erittäin vaikuttava paikka!
Fantsu

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 08 Heinä 2008 09:29

Eilen oli maanantai. Ja sen huomasi :epäilevä:.

Töiden jälkeen käytiin työkaverin kanssa vähän syömässä ja nauttimassa muutama rentouttava siideri. Tässä kohtaa väsytti jo ihan perhanasti ja meidän kävely oli sellaista matelua (hiips - oikea jalka, hiips - vasen jalka, hiips - oikea jalka) ja vuorotellen haukottelua. Olin varma, että yrvähdän bussiin suorin vartaloin, mutta puhelin häiritsi tätä toimintoa. Pääsin kotiin ja kaveri ryysäsi käymään. Heti kun hän lähti kotiin, sammuin. Nukuin täysin autuaana yhteen yöllä. Tänä aikana puhelin oli soinut kolme kertaa. Onneksi se oli vain äiti joka oli soitellut, sillä kissat olivat halunneet joko vaientaa sen soinnin tai jutella - olivat vastanneet yhteen puheluun :virne:. En ole vielä ollut yhteydessä äitiin, mutta mielenkiinnolla odotan mitä nämä karvanaamat on sinne puhelimeen äännelleet. Saisikohan niistä koulutettua itselleen vastaajapalvelun ikäville ihmisille :riips: :muahaha:. Ehkei :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Ti 08 Heinä 2008 12:15

Eilen oli kiva päivä :sydän: Äidin kanssa käytiin Korkeasaaressa - näin tiikerin, kengurun, guanakon (hi!), pikkupandan, hallin ja paljon muita eläimiä, jotka ei ollut yhtä kivoja kun edellämainitut. Yritin suostutella äidin, että saisin ottaa joko kengurun tai pikkupandan mukaani, mutta ei se suostunut :(

Sen jälkeen käytiin Itäkeskuksessa pyörimässä, jossa lähinnä syötiin jätskiä. Yritettiin shoppailla, mutta ei vaan löytynyt mitään. :sori:

Huomenna sitten varmaan Kiasmaan sun muualle, joko kaverin kanssa tai sitten ilman. Kotona en jaksa olla vielä yhtä lisäpäivää.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ti 08 Heinä 2008 18:51

Hui, olen ihan poikki kahden hurjan pitkän ja rankan työpäivän jälkeen. :hullu: Varsinkin, kun olen työskennellyt uuden kesätyöntekijän kanssa. Olen siis saanut olla oikein vastuullisessa asemassa, kun on pitänyt vähän tarkistella tuon tyttären jälkiä ja pitää huolta siitä, että kaikki tulee tehdyksi, mieluiten vielä mahdollisimman nopeasti. Mutta ei se mitään; huomisen kun vielä jaksan painaa, niin sitten onkin kaksi vapaapäivää peräkkäin! Ihanaa! Edellisen kerran olen ollut kaksi päivää vapaalla suunnilleen kuukausi sitten, ja silloinkin kulutin toisen päivän tentissä.

Tällä kertaa lähden käväisemään kotikotona :superhymy: Viimeksi olenkin ollut siellä jouluna, ehkä siis on jo aika. Hepun jätän tänne möllöttämään Xboxin ääreen. Ei se edes haluaisi lähteä, ja pitää sen opiskellakin (seli seli)... Jee!
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Plei » Ke 09 Heinä 2008 08:31

Miksi olen hereillä ja ollut jo tunnin? MIKSI? :epäilevä:

Ja pitäisikö tämä aamunvirkkuus käyttää sit jotenkin hyväksi?
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ke 09 Heinä 2008 10:09

LOMA. :inkkari:

Tai on tässä vielä nelisen tuntia töitä. :pönde:

Ny vois kelit pikkuhiljaa parantuakin. :epäilevä:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 09 Heinä 2008 10:47

Hyvät ilmat on luvattu mulle elokuuksi.

Toisaalta sillä ei ole mitään merkitystä, kun kuitenkin vietän 4 viikkoa sängyssä peiton alla toipuen elämäni *ttumaisimmasta työvuodesta. Itse asiassa huono ilma olisi suorastaan tervetullut.

Työkaverit on ihan hämillään, kun olen kiroillut kuin satamajätkä. Jotenkin vaan on pakko purkaa tätä. Pomo ei enää jostain syystä (outoa...?) vastaa puhelimeensa tai edes soita mulle seuraavana päivänä ja kysy, että mikä hätänä :tilt: Ei sinänsä, ei tässä enää mikään hätä olekaan, kaikki on jo mennyt päin *vettiä :tilt: Pientä damage controllia vielä asiakkaiden ja muiden maiden kollegojen kanssa, pahoittelua ja hyvittelyä, mutta muuten menee jo ihan leppoisasti. Haukut pomojen tekosista, tai siis tekemättä jättämisistä, on otettu vastaan kuin nainen. Itse olen purkanut asioita valittamalla jokaiselle, joka vain jaksaa kuunnella (ja vaikka ei aivan enää jaksaisikaan). Alkaa tosiaan vähän helpottaa :tilt:

Vielä vähän jänskättää, että mitä pomot tuumaa, jahka jaksavat vaivautua takaisin kustannuspaikalle :keijo:

- - -

Öh. Tätä kirjoittaessa meidän Saksan pääkonttorin isokiho soitti. Mulle. Että enkö mä please voisi mitenkään auttaa häntä tekemään tuota, mitä meidän johto Hesassa on jättänyt tekemättä. Hän avustaa ja ottaa vastuun, kunhan mä vaan teen, kun mulla on pääsy tietoihin, mihin isokiholla ei ole :pahis: No, koska hän pyysi erittäin kauniisti, niin en pystynyt kieltäytymään. Että mulla on nyt sit oma assari, meidän pääpääkonttorin pomo :virne: Katsotaan nyt, mitä tästäkin tulee...
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ke 09 Heinä 2008 22:29

Oli mahtava viikonloppu :sydän:

Ei oikeastaan muuta ilmoitettavaa... :)
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 10 Heinä 2008 04:55

Huuh. Vuokratakuujutut selvitetty, ei ongelmia. Hämmentävän helppoa tämä muuttaminen. Ens viikonloppuna kiroan kun pitää pakkailla.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 10 Heinä 2008 05:40

:friikki:

Viini kyllä rauhoittaa sen verran, että saa unta, mutta ei näköjään ylläpidä sitä kovin pitkään. Heräsin painajaiseen ennen neljää, enkä sen jälkeen ole enää saanut nukuttua. Vielä ei ole edes mitenkään hirveän väsynyt olo, mutta luulen, että pari tuntia töissä kyllä tekee tehtävänsä.

Eilinen vapaapäivä puolestaan meni ihan persiilleen, koska nukuin suurimman osan siitä. Heräsin puoli yhdeltä. En sitten sinä aamuna siivonnut enkä tehnyt muitakaan hommia, joita olin päiväksi kaavaillut. Hitto, että voikin olla unirytmi näin sekaisin. :friikki:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 10 Heinä 2008 09:02

Sain äsken sähköisen henkilökortin, jonka tulisi käydä passin korvikkeena ainakin Britteihin matkatessa. Jännätään siis miten passintarkistuksessa käy ;)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa