) ja vielä harvemmin näin paha krapula. Mutta kun viikonloppua miettii, niin edes pahimmissa tärinöissä ei harmita. Oli mulla niin kivaa. Oli kerrankin oikein sosiaalinen olo, sää suosi ja frisbeestä saa mielettömät kiksit. Vaihdoin paljon puhelinnumeroita ja ehkäpä jonkun kanssa oikeastikin lähdetään käymään terassilla.

Gaffa kirjoitti:Ja kuin pisteenä iin päällä: olen kylie.comissa!
Eli siis, kyseisille sivuille on lisätty Kylien kännykällään kuvaama pätkä Helsingin keikalta.
Ja kukapa muukaan kuin Gaffa siellä heiluttelee käsiään.![]()
Jos jotain kiinnostaa, niin olen siinä suunnilleen 1:19 kohdalla havaittavissa.
Kaikesta ne keksii uutisoida.
Kunpa pääsisi käymään Joensuussa vielä tämän kesän aikana.
.
. Meillä oli sen kanssa mieletöntä menoa aina hetkittäin.
.
Juteltiin, että mentäisiin Korkeasaareen, kun siellä ei olla kumpikaan koskaan käyty (josta kaveri tokaisi, että mikä sua vaivaa).
Oli kyllä harvinaisen kiva baari-ilta - join yhden ja ei oltu loppuun asti ja käytiin syömässä niin aamulla oli freesi olo.
Plus ne muut pomoihmiset, joita en varsinaisesti tuuranut, mutta joita ei näkynyt mailla halmeilla, kun olisi oikeasti tarvinnut.
Tuli iloteltua sitten oikein olan takaa. Mutta aika shaakelin hauskaa oli
Tytöt 
Lukeeko mulla selässä, että ole hyvä ja koske ilman lupaa? Mä en tajua. Miksi, oikeasti, aina minä? Ei, en pitsläpännyt tällä kertaa, kun läppääjä olisi voinut olla kuka tahansa niistä kolmesta britistä, jotka mun selän takana norkoili ja virnisteli. Mökelsin engelskaksi vain jotain idiooteista ja viiletin nokka pystyssä ohi. Pällit.
Onneksi niitä löytyi myös rokkipaikasta, jonne livahdin hirvittävän musiikin pois ajamana, se vähän lievitti.
Ei hakenut, jouduin itse. Joo ja ei, en juonut niitä kaikki itse.
Pelkäsin kuolevani, mutta mikähän pahan tappas. 

Sen jälkeen Bruce Willis
, jonka jälkeen laulettiin
Huomenna ehkä

Kivaa oli, mulla on huippuja kavereita. Teki mieli jäädä pitemmäksikin aikaa, mutta totesin fiksummaksi tulla rauhoittumaan kotiin ennen rokkailua. Tosin en tiijä, miten se onnistuu, kun koko viikkohan täällä rokataan. Nytkin tekisi mieli kirmata terassille hengittämään festaria. Mut ehkä maltan niinku vaikka huomiseen. 

theia kirjoitti:
Nolo tunnustus: tajusin vasta justiinsa, että miksi Australia usein lyhennetään Oziksi. :nolo:
Olen sitten myös nolo.
.
. En ole vielä ollut yhteydessä äitiin, mutta mielenkiinnolla odotan mitä nämä karvanaamat on sinne puhelimeen äännelleet. Saisikohan niistä koulutettua itselleen vastaajapalvelun ikäville ihmisille
. Ehkei 
Äidin kanssa käytiin Korkeasaaressa - näin tiikerin, kengurun, guanakon (hi!), pikkupandan, hallin ja paljon muita eläimiä, jotka ei ollut yhtä kivoja kun edellämainitut. Yritin suostutella äidin, että saisin ottaa joko kengurun tai pikkupandan mukaani, mutta ei se suostunut 

Varsinkin, kun olen työskennellyt uuden kesätyöntekijän kanssa. Olen siis saanut olla oikein vastuullisessa asemassa, kun on pitänyt vähän tarkistella tuon tyttären jälkiä ja pitää huolta siitä, että kaikki tulee tehdyksi, mieluiten vielä mahdollisimman nopeasti. Mutta ei se mitään; huomisen kun vielä jaksan painaa, niin sitten onkin kaksi vapaapäivää peräkkäin! Ihanaa! Edellisen kerran olen ollut kaksi päivää vapaalla suunnilleen kuukausi sitten, ja silloinkin kulutin toisen päivän tentissä.
Viimeksi olenkin ollut siellä jouluna, ehkä siis on jo aika. Hepun jätän tänne möllöttämään Xboxin ääreen. Ei se edes haluaisi lähteä, ja pitää sen opiskellakin (seli seli)... Jee!

Ei sinänsä, ei tässä enää mikään hätä olekaan, kaikki on jo mennyt päin *vettiä
Pientä damage controllia vielä asiakkaiden ja muiden maiden kollegojen kanssa, pahoittelua ja hyvittelyä, mutta muuten menee jo ihan leppoisasti. Haukut pomojen tekosista, tai siis tekemättä jättämisistä, on otettu vastaan kuin nainen. Itse olen purkanut asioita valittamalla jokaiselle, joka vain jaksaa kuunnella (ja vaikka ei aivan enää jaksaisikaan). Alkaa tosiaan vähän helpottaa 
No, koska hän pyysi erittäin kauniisti, niin en pystynyt kieltäytymään. Että mulla on nyt sit oma assari, meidän pääpääkonttorin pomo
Katsotaan nyt, mitä tästäkin tulee...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa