Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 21 Heinä 2008 12:11

Mä ymmärrän sen ulkomailta tullessa. Paljon laukkuja ja paljon ihmisiä, mutta kotimaan lento! Odotat yhtä kauan mitä olet istunut lentokoneessa jonkun laukun takia.
Ei niitä tavaroita voinut sinnekään jättää.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 21 Heinä 2008 13:03

45 minuuttia on kyllä liikaa tuli mistä vain. Ekat laukut ilmestyivät hihnalle suht nopeasti, mutta sitten välissä ei tullut yhtään pitkiin aikoihin. Vika ei ole sen mystisempi kuin liian vähän porukkaa töissä. Säästöä säästöä säästöä.
Fantsu

ViestiKirjoittaja theia » Ma 21 Heinä 2008 13:25

Eiks viima muista mitä mie ehdottelin Ilorokissa asunnottomuuteen? :virne:

--

Ilorokki oli ihana :sydän: lauantai duunissa meni ihanan nopeasti ja kivaa oli, pääsi tutustumaan baarielämään tiskin toiseltakin puolelta. Suurin osa asiakkaista oli kivoja. Duunipäivän jälkeen piti vetää liiskat, jotka sitten nukkumattoman yön jälkeen muuttui iltapäivällä angstikänniksi. Mike Patton tosin paransi mut, ja olin vaan adhd. 41 tuntia valvomista, muutama tunti unta PIENESSÄ teltassa ja sitten automatka takaisin kotikotiin, jossa onneksi sain nukkua lähes koko matkan takapenkillä.

Hämptonissakin oli kivausta, loma meni... no, nopeasti. Äitiä näin erittäin vähän, taisin yhden yön nukkua kotona. Oli vähän pussisiideriä ja yhtäkkisiä baarimenoja.

Wanajafestissäkin meni mukavasti, vaikka taisin kadottaa uuden hienon Ilorokki-kassin ja sen sisällä Espritin kirjan ja kaksi uutta toppia. Mutta voi voi.

Tänään huristelin autolla kotiin ja duuniin, autolla, jossa ei toimi nopeusmittari tahi bensamittari. Oli mielenkiintoista. :virne:

Nyt lomat on lusittu ja duuniputki jatkuu... uuujeee. Elämä entistä enemmän sekaisin, mut ei se mitään.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 21 Heinä 2008 14:07

Nappasin itselleni jostain kesäflunssan :o: Pienen pieni flunssa, joka alkoi kurkkukivulla ja karheudella ja kutituksella, em. oireet hävisivät viikonlopun aikana, mutta tilalle tuli virkayskä. Onneksi nyt, ettei lomalla sentään. Silti outoa. 4. flunssa tänä vuonna :epäilevä: Olisko kellään myytävänä toimivaa vastustuskykyä? Olen valmis maksamaan huomattavia summia...

Töissä on hiljentynyt niin, että olen ihan shokissa. En osaa edes rästihommia tehdä, kun veto on lopussa, eikä mikään "pakota" aloittamaan noiden perkaamista.

Yleisolo: :haukotus:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja tiipetti » Ma 21 Heinä 2008 16:00

Kävin tänään paikallisessa löytöeläinkodissa. Tsemppasin itseäni hommaan koko viikonlopun, mutta silti
vierailu taisi olla iso virhe. Miksen voi olla supersankari, jolla olisi lihasta kaikkien hylättyjen ja
kaltoin kohdeltujen eläinten pelastamiseen?
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 21 Heinä 2008 17:26

Mulla on jalanpohjassa kolme (pientä) mustelmaa. :friikki: Mulla on ilmeisesti ollut joku pikkukivi kumpparissa jazzeilla ollessa. Ja kun Shaggyn keikalla tuli pompittua jonkin verran, lopputuloksena ovat kolme mustelmaa. Onneksi eivät ole kovin kipeitä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 22 Heinä 2008 01:12

Miten näistä kesäöistä jo näin pimeitä tuli? :huoh:
Rakastan valoisten öiden miltei pysähtynyttä tunnelmaa, ja nyt sitä täytyy jälleen vuoden verran odotella. Höh.

---

Erään tutun isä menehtyi viikonloppuna. :(
En vain oikein tiedä, miten esittää osanottonsa, kun tämä tyyppi on kylläkin kaveri, mutta ei kuitenkaan niin läheinen, että soittelisimme tai viettäisimme hirveästi aikaa yhdessä. En ole siis viitsinyt nyt tunkeillakaan, sillä se saattaisi tuntua jotenkin teennäiseltä. Silti myötätuntoni on hänen puolellaan. Kamalia asioita tällaiset.
Maija

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 22 Heinä 2008 01:31

Maija kirjoitti:Miten näistä kesäöistä jo näin pimeitä tuli? :huoh:
Rakastan valoisten öiden miltei pysähtynyttä tunnelmaa, ja nyt sitä täytyy jälleen vuoden verran odotella. Höh.

Sanopa muuta. Melkein pelottaa tuo pimeys. Ennen mä olin oikea yöihminen. Varsinkin kesäisin en olisi halunnut millään mennä nukkumaan ja päästää irti yön taiasta.

Ehkä siinä on jokin juttu, että aikainen nouseminen ja säntillisyys ovat yhteydessä elämänhallintaan. Yöllä kun on valveilla, niin melkein pahanteossa tuntee olevansa. Enää viime aikoina en ole osannut nauttia yön vapaudesta läheskään niin hyvin kuin aikaisemmin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 22 Heinä 2008 09:17

Pascal Lemoix kirjoitti:

Sanopa muuta. Melkein pelottaa tuo pimeys. Ennen mä olin oikea yöihminen. Varsinkin kesäisin en olisi halunnut millään mennä nukkumaan ja päästää irti yön taiasta.

Itse havahduin myös eilen yölliseen pimeyteen, kun ikkuna heijasti omaa pärstää puolenyön tienoilla. Seisoin hetken parvekkeella ja haikailin valoisten öiden perään. Niitä on niin vähän ja ne menee niin nopeasti. Se on sääli. Pimeät yöt enteilevät syksyn alkua ja talven hiipimistä nurkan taakse. Ja nyt on vasta heinäkuu. Ei paljoa auta hokea, että vielä on kesää jäljellä. Alitajunta valmistautuu pimeään.

Eilen oli ensimmäiset pukuharjoitukset. Retro on sitten kamalaa! Kaikki ne, jotka rakastavat retro-vaatteita, tervetuloa katsomaan esitystä. Ei ne ole ollenkaan hienoja. Ei vaatteet, eikä verhot. Kyllä ne joka kerta ovat herättäneet hilpeyttä meidän iloisessa porukassa.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 22 Heinä 2008 09:27

Väsyttää niin paljon etten tajua mistään mitään. Ihan sama mitä luen tai mulle sanotaan. En vaan tajua mistään yhtään mitään. Paitsi sen että Rupert Murdoch onkin aussie. :bubbles:

Viime yön nukkumiset meni ns. keturalleen ja sitten mentiin huonoilla silmillä luennolle. Sain sentään kerrankin elämässäni haluamani esitelmäaiheen.

Jospa ens yönä nukkuis paremmin. Huomenna on pitempi päiväkin.

Koulu :seko:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ti 22 Heinä 2008 13:00

Hei!!!! :D :D :D Mä nyt vasta löysin tällasen forden! Kävin vilkuilemassa x-stagea ja tää tuli vastaan. Mulla on ollu teitä ikävä. :O:
Eowyn

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 22 Heinä 2008 13:26

Eowyn! :superhymy:

Tervetuloa Forden iloisten veikkosten pariin :hehei:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja theia » Ti 22 Heinä 2008 13:38

Iloisten veikkosten :virne:

...tai sitten dorkien keijojen. :keijo:

Tervetulloo täältkin Ewyselle!
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 22 Heinä 2008 13:41

Veikkosten? Mä luulin, että me ollaan keijoja :hämillään: Onks täällä joku veikkojen sisäpiiri, mistä mä en tiedä mitään? :salaliitto:

Joka tapauksessa, Ewylle tervetuloa tänne, kiva kun löysit meidät :superhymy:

Lisäys: kah, theia oli nopeampi :virne:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja theia » Ti 22 Heinä 2008 13:56

Aukku :femmat:

---

Ilmoitetaan nyt vielä, että nopeusmittarittomalla autolla on kivaa ajaa, kun ei yhtään tiedä. Nyt oon jo kierroksista oppinut lukemaan yllättävän paljon :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 22 Heinä 2008 14:17

Ei.
Täällä ei ole mitään sisäpiiriä. Kuten myöskään te ette nähneet mitään ufoja. Okei? :men in black:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 22 Heinä 2008 14:20

Ewy! :D

On aina hirveän kivaa, kun Fordelle tulee lisää porukkaa - niin vanhoja tuttuja kuin uusiakin kasvoja. :D

---

Huomenna pääsen kyläilemään siskon ja tämän poikakaverin luo. :D
En ole siskoa vähään aikaan nyt nähnytkään, joten on jo aikakin.

Sisko. :hymyhali:
Maija

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 22 Heinä 2008 16:47

Kävin Omenassa ja rahtasin kotiin mustan hameen, neljä pöytätablettia, kaitaliinan ja viiden kilon laatikon mansikoita. Iiiihanan amppelin löysin matkan varrelta. Erittäin hyvä ostoskierros :) Vaatekaupassa hieman huvitti kesätyttöjen yrmeähkö asiakaspalvelu tyyliin kiitti-moi. Lisäksi yksi tytöistä tilitti rekkien välissä kännykkään, miten ahdistava paikka tää on olla töissä, ei yhtään niinku Stocka, mut kai tää menee. Olisikohan pitänyt antaa neidille rohkaiseva halaus - kyllä se siitä... :p
Fantsu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 22 Heinä 2008 16:58

Mun mielestä on ihanaa, kun yöt alkaa olla pimeämpiä. Pidän pimeistä illoista ja yöllä saa paljon paremmin nukuttua. Pimeät illat ja yöt. :sydän:

Tänään olin loppupäivästä väsynyt töissä. Havahduin, kun yritin etsiä asiakkaalle menevää tavaraa hänen nimellään. Toisin sanoen etsin Hakala (nimi muutettu :virnu: ) -nimistä tuotetta hyllystä, :friikki: kunnes tajusin, ettei sen tuotteen nimi ole ehkä sama kuin asiakkaan. Ensi yönä pitää kyllä nukkua kunnon yöunet.

Menen tänään hierojalle. :jami: Saa taas hetkeksi niskat, hartiat ja selän kuntoon.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 22 Heinä 2008 17:12

Kävin taas reissussa. :D Tällä kertaa suuntana etelä, tarkemmin sanottuna
Karkkila ja Helsinki. Hyvä opiskelukaveri on Karkkilasta kotoisin, joten kun
siellä oli viime viikonloppuna festarit, lähdin katsomaan menoja. Oli
hirmuisen mukavaa aikaa ja tutustuin huipputyyppeihinkin. Karkkila jee!

Helsingissä kävin päivä(känni)reissulla sunnuntaina. Pitää kyllä vielä kesän
aikana pyörähtää sielläkin kerran.

Oli muuten aika fordepitoinen reissu tuokin, kun täältä kottoo läksin
fordemobiilin kyydissä (kiitos vielä :hymyhali:) Karkkilaan ja törmäsin sit siellä festareillakin
fordeihmisiin. :D Lisäksi sunnuntaikaljankin kerkesin yhden fordeveikon (:juoni:)
kanssa juoda.

Nyt pitäisi taas totutella kotieloon. Ei juuri kiinnosta. Tahdon takaisin reissuun!
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 22 Heinä 2008 21:11

Mulla oli maailman ihanin viikonloppu :sydän:

Alkuviikko taas on ollut melkoista juoksemista ja pian pitääkin alkaa jo valmistautumaan ensi viikonloppuun.

On se vain se kiire, joka seuraa ihmistä aina joka paikkaan... (Ainakin minua)

---

Olen myös addiktoitunut nachoihin ja salsaan. Voisin syödä niitä vaikka kuinka paljon... :p
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ke 23 Heinä 2008 01:58

shaana kirjoitti:Kyllä yksityiseltä voi saada esmeks Kalliosta alle neljän sadan kuukaudessa parikymmentä neliöisen yksiön. Ja tämä on fakta. En väitä, että niitä on joka nurkalla ja vapaana, mutta kyllä niitä olemassa on.

Ai se onkin täällä se asuntokeskustelu!

Shaanalle sanon, että puppua puhut! Itse joudun seuraamaan vuokra-asuntomarkkinoita Helsingissä joka vuosi ja usein jopa useammin kuin kerran vuodessa enkä ole ikinä (= pariin, kolmeen vuoteen) nähnyt yhtään Kallio-yksiötä alle 400 euron. En väitä, etteikö joku voisi sellaisessa asua, mutta se sopimus on varmasti tehty useita vuosia sitten. Jos tänä päivänä vuokraa asuntoa, 500 euro on Kalliossa minimi. Tämä on fakta. Vielä vuosi sitten 450:lla saattoi jotain löytää.

Eikä tuo viiman mainitsema 14 neliötä 530 euroa ole mikään ääriesimerkki! Vuosi sitten samankokoinen asunto Ullanlinnassa maksoi 490 euroa ja ovathan ne vuokrat hyvinkin vuodessa nousseet.

Saahan sitä myös haaveilla jostain lähiöyksiöistäkin Helsingissä, mutta niitä ei oikeastaan ole tarjolla (Haaga poikkeus). Ilmeisesti korttelikaupunginosiin on rakennettu enemmän yksiöitä (tai jaettu isompia huoneistoja yksiöiksi) kuin lähiöissä, missä asutaan tavallisissa kerrostaloissa kaksioissa ja kolmioissa. Ja jos yksiön löytääkin jostain, se todennäköisesti on isompaa kokoa ja täten kalliimpi. Lauttasaaresta on myös usein yksiöitä tarjolla, mutta Lauttasaari ei ole yhtään keskustaa halvempi vaikka sijaitseekin korvessa.

Kuten aloittamassani ketjussa kerroin tänä päivänä jopa 25% prosentin korotus vanhasta uuteen sopimukseen on mahdollinen.

viima tietenkin ilmoittautuu kaupungin asuntojonoon! Sieltä saattaa hyvinkin saada asunnon asunnottomuuden uhatessa.

Oma asunnottomuuteni loppuu lauantaina: muuta reiluksi kuukaudeksi sängyn, kahden tuolin ja pöydän kanssa hulppeaan 60 neliön asuntoon. Mahtaa olla ankeaa - tai sitten ihanan avaraa!
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 23 Heinä 2008 02:20

Lauttasaari, korvessa...? :isosilmä: No, suhteellista kai tuokin.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 23 Heinä 2008 07:17

Fantsu :virne:

Suhteellistahan se onkin, mut oon kyllä Tr*inan kanssa samaa mieltä.

Ei oo mitn ilmoitettavaa. Oisin tahtonu mennä kasiksi töihin, mut ei kerkee enää. Sen sijaan lojuin suihkussa parikymmentä minuuttia. :friikki:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 23 Heinä 2008 08:37

:haukotus:
Rankkaa tämä harrastaminen. Maanantaina olin kotona 23 jälkeen, eilen 22.30. Todennäköisesti tänäänkin sama homma.
Nyt on huolella ollut Murphyn laki-meininki valloillaan. Milloin on vaatteet, milloin jotain muuta tärkeää hukassa :virne:.
Ensi-iltaan kun saadaan kaikki kuntoon, niin loistavaa.

Ei muuta. Väsyttää vain. Kyllä se tästä, kuhan kello vain tulee tarpeeksi paljon ja herään.

Jatkakaa.
Kibaya
Hörhökeijotar

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa