lauantai duunissa meni ihanan nopeasti ja kivaa oli, pääsi tutustumaan baarielämään tiskin toiseltakin puolelta. Suurin osa asiakkaista oli kivoja. Duunipäivän jälkeen piti vetää liiskat, jotka sitten nukkumattoman yön jälkeen muuttui iltapäivällä angstikänniksi. Mike Patton tosin paransi mut, ja olin vaan adhd. 41 tuntia valvomista, muutama tunti unta PIENESSÄ teltassa ja sitten automatka takaisin kotikotiin, jossa onneksi sain nukkua lähes koko matkan takapenkillä.
Pienen pieni flunssa, joka alkoi kurkkukivulla ja karheudella ja kutituksella, em. oireet hävisivät viikonlopun aikana, mutta tilalle tuli virkayskä. Onneksi nyt, ettei lomalla sentään. Silti outoa. 4. flunssa tänä vuonna
Olisko kellään myytävänä toimivaa vastustuskykyä? Olen valmis maksamaan huomattavia summia...
Mulla on ilmeisesti ollut joku pikkukivi kumpparissa jazzeilla ollessa. Ja kun Shaggyn keikalla tuli pompittua jonkin verran, lopputuloksena ovat kolme mustelmaa. Onneksi eivät ole kovin kipeitä.

Maija kirjoitti:Miten näistä kesäöistä jo näin pimeitä tuli?
Rakastan valoisten öiden miltei pysähtynyttä tunnelmaa, ja nyt sitä täytyy jälleen vuoden verran odotella. Höh.
Pascal Lemoix kirjoitti:Maija kirjoitti:Miten näistä kesäöistä jo näin pimeitä tuli?
Rakastan valoisten öiden miltei pysähtynyttä tunnelmaa, ja nyt sitä täytyy jälleen vuoden verran odotella. Höh.
Sanopa muuta. Melkein pelottaa tuo pimeys. Ennen mä olin oikea yöihminen. Varsinkin kesäisin en olisi halunnut millään mennä nukkumaan ja päästää irti yön taiasta.

Mä nyt vasta löysin tällasen forden! Kävin vilkuilemassa x-stagea ja tää tuli vastaan. Mulla on ollu teitä ikävä. 

Onks täällä joku veikkojen sisäpiiri, mistä mä en tiedä mitään? 

Vaatekaupassa hieman huvitti kesätyttöjen yrmeähkö asiakaspalvelu tyyliin kiitti-moi. Lisäksi yksi tytöistä tilitti rekkien välissä kännykkään, miten ahdistava paikka tää on olla töissä, ei yhtään niinku Stocka, mut kai tää menee. Olisikohan pitänyt antaa neidille rohkaiseva halaus - kyllä se siitä... 
Maija kirjoitti:Miten näistä kesäöistä jo näin pimeitä tuli?

) -nimistä tuotetta hyllystä,
kunnes tajusin, ettei sen tuotteen nimi ole ehkä sama kuin asiakkaan. Ensi yönä pitää kyllä nukkua kunnon yöunet.
Saa taas hetkeksi niskat, hartiat ja selän kuntoon.
Tällä kertaa suuntana etelä, tarkemmin sanottuna
) Karkkilaan ja törmäsin sit siellä festareillakin
Lisäksi sunnuntaikaljankin kerkesin yhden fordeveikon (:juoni:)

shaana kirjoitti:Kyllä yksityiseltä voi saada esmeks Kalliosta alle neljän sadan kuukaudessa parikymmentä neliöisen yksiön. Ja tämä on fakta. En väitä, että niitä on joka nurkalla ja vapaana, mutta kyllä niitä olemassa on.
No, suhteellista kai tuokin.

. Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa