Kysyn kun en tiedä. 

Tai voihan se olla, että tietyt tökötit saa laittaa hiuksiin ennen ja toiset taas jälkeenpäin. Mutta joo, omat hiukseni ovat ainakin vielä ihan normaalit. 
On ainakin olemassa raudan kanssa käytettäväksi tarkoitettuja tököttejä, jotka kai myös suojaa hiusta samalla kuumuudelta. Mä oon käyttänyt jotain L'Orealin pinkissä pullossa olevaa muutaman euron ainetta. Mutta totesin tuossa, että ihan kaikkia aineita ei kannata käyttää raudan kanssa.
Laitoin jotain kiharrusainetta ja yritin puuhailla raudan kanssa, mutta eipä siitä mitään tullut, kun rauta ei liukunut yhtään, ja se tahma vaan kerääntyi raudan pinnalle käryämään. 

Jäi vaan kiinnostamaan.

Ei ole tiedossa juhlia, joissa sitä voisin käyttää, mutta...eikun hetkonen...mähän valmistun kandiksi ens kesänä. Käyttötarkoituskin keksitty ale-löydölle.
Saappaita etsin, mutta mistään en löytänyt hyviä, joten päädyin lopulta kenkiin, joissa vartta oli vajaa kymmenen senttiä. Ihanat nekin.

Onk kuvei?Pvi kirjoitti:...vaikka toissa viikolla yksi kaunis nainen kyllä tarjoutui hieromaan mun rintoja
. Minulla ei oo ikinä ollut noin naisellisia kenkiä, joten vaatii vähän totuttelua. Eilen meinasin jo nilkkani murtaa... Ihan mukava kuitenkin pitää välillä kenkiä joissa on kunnon korko. Kaverit kylläkin nauroi, kun laitoin nuo jalkaan ja sanoin että on tosi pitkä olo, olin nimittäin ne kengät jalassakin koko porukan lyhyin...damn kirjoitti:Sain syntymäpäivälahjaksi saappaat. Minulla ei oo ikinä ollut noin naisellisia kenkiä, joten vaatii vähän totuttelua.

Ensimmäinen kokeilu menossa. Jännää. Hurjaa. Outoa.
Mut kai se tästä.
Tajuuttekste?

shaana kirjoitti:![]()
Miksei kukaan muistuttanut, kuinka kamalaa alusvaateostosten suorittaminen on?
. Oikeen kokosten rintsikoiden löytäminen on työn ja tuskan takana ja sovituskopeissa peilailu tekee hommasta vieläkin inhottavampaa
. Tulen aina vihaiseksi jo pelkästä ajatuksesta lähteä alusvaateostoksille, joten voitte vaan kuvitella kuinka raivona olen kun olen kiertänyt kymmenet eri kaupat löytämättä oikeastaan mitään kelvollista ja olen joutunut näkemään itseni kymmenistä eri peileistä
.
.damn kirjoitti:shaana kirjoitti:![]()
Miksei kukaan muistuttanut, kuinka kamalaa alusvaateostosten suorittaminen on?
Itsellä sama urakka edessä huomenna ja inhoan sitä. Oikeen kokosten rintsikoiden löytäminen on työn ja tuskan takana ja sovituskopeissa peilailu tekee hommasta vieläkin inhottavampaa
. Tulen aina vihaiseksi jo pelkästä ajatuksesta lähteä alusvaateostoksille, joten voitte vaan kuvitella kuinka raivona olen kun olen kiertänyt kymmenet eri kaupat löytämättä oikeastaan mitään kelvollista ja olen joutunut näkemään itseni kymmenistä eri peileistä

Noooh perversionsa kullakin. 
Yksi näistä paidoista on eläinkuosinen tunika, melko HOT kissaeläinkuosinen.

Aurora B. kirjoitti:Arkeen luomiväriä
Pääosin viipotan menemään au naturel 
Aurora B. kirjoitti:Hämmennykseni voi tosin osittain johtua siitäkin, että en jaksa edes tylsää ripsaria sipaista arkisin, ainakaan normipäivinäPääosin viipotan menemään au naturel

Lumikki75 kirjoitti:Aurora B. kirjoitti:Arkeen luomiväriä
Miksei? Mä ainakin käytän aika usein, koska en osaa tehdä rajauksia. Pelkkä ripsari on joskus vähän tylsä.
Kyllä mä välillä rajaankin arkena.
) lumpun ohessa shock absorber -urheiluliivit.
Nyt olen onnellinen, hyvältä tuntuu ja näyttää. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa