Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja ahkera » To 03 Joulu 2009 14:21

Onks menkat ollu aina yhtä kamalia vai tuntuuko se vaan siltä, kun on ollu 17 kuukautta ilman? Au! ja Voih! ja yök!
ahkera

ViestiKirjoittaja annastindeli » La 05 Joulu 2009 18:15

Miulla on tuommonen miniversio suoristusraudasta, enkä oikein vielä osaa sitä käyttää.
Kysynkin siis että voiko hiuksiin laittaa ensin jotain muotoilutuotetta ja sitten ruveta
leikkimään laitteen kanssa, vai pitääkö tökötit pistää jälkeenpäin? Että voiko se jotenkin
polttaa ne asiat hiukseen kiinni, esim. muotovaahdon? :hullu: Kysyn kun en tiedä. :sori:
annastindeli

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 06 Joulu 2009 00:37

Hmm... Jos en väärin muista, ainakin kampaaja laittoi hiuksiini muotoilutuotteita ennen raudan käyttöä, niin kaipa ne voi laittaa niin. Käytän itse tosi vähän suoristusrautaa, mutta olen myös laittanut tökötit hiuksiin ennen raudan käyttöä. Toivottavasti olen tehnyt oikein. :hullu: Tai voihan se olla, että tietyt tökötit saa laittaa hiuksiin ennen ja toiset taas jälkeenpäin. Mutta joo, omat hiukseni ovat ainakin vielä ihan normaalit. :D

Eipä tästä paljonkaan apua ollut. Toivottavasti joku enemmän suoristusrautaa käyttävä osaa kertoa jotain.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Su 06 Joulu 2009 01:34

En oikeasti tiiä hiusten laittamisesta mitään ja suoristusrautaa käytän ehkä pari kertaa vuodessa, mutta vastaan silti. :keijo: On ainakin olemassa raudan kanssa käytettäväksi tarkoitettuja tököttejä, jotka kai myös suojaa hiusta samalla kuumuudelta. Mä oon käyttänyt jotain L'Orealin pinkissä pullossa olevaa muutaman euron ainetta. Mutta totesin tuossa, että ihan kaikkia aineita ei kannata käyttää raudan kanssa. :keijo: Laitoin jotain kiharrusainetta ja yritin puuhailla raudan kanssa, mutta eipä siitä mitään tullut, kun rauta ei liukunut yhtään, ja se tahma vaan kerääntyi raudan pinnalle käryämään. :keijo:

Niin että kantsii ehkä hommata joku ihan siihen tarkoitettu aine. :tilt:
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja skray » Pe 11 Joulu 2009 13:22

Ja kannattaa putsata rautaa ahkerasti, ettei ne hiustökötit pala kiinni siihen lopullisesti ja pilaa rautaa. :lanppu:
En minäkään omista edes suoristusrautaa, mutta kaverilla on pari rautaa mennyt pilalle, koska hän ei ole ollut ahkera putsailija. Haluaisin ehkä hankkia suoristusraudan, mutten kuitenkaan käyttäisi sitä niin usein, ja tuntuu että se siten olisi turhake, kun ilmankin kerran oon tähänkin asti pärjännyt. Mutta silti olisi kiva jos olisi suoristusrauta, niin sitä voisi sitten joskus saadakin hiukset hienosti ja sileästi ilman, että ne törröttävät joka suuntaan latvoista. :hullu:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 12 Joulu 2009 21:15

Ihkuu!
Mun avokälypuoli teki mulle aivan himpatin ihanan ja hienon uuden reuhkan :D
Alkutilanne oli aika karsea, siis paljon tuggaa, ei mitään muotoa ja öyh. Välivaiheessa oli tyvi värjätty ja lopuissa ollut värinpoistoa ja tulos oli aika.. oranssihtava.
Loppulosta varten olin jättänyt Henkilölle täysin vapaat kädet. Ehdoilla ei kalju, mutta erilainen. Ja mitä mä sain?! Pinkin aivan ihanan toisesta sivusta lyhyen ja muuten pitkin päätä erilaisen :D :D :sydän:
Luvin' mi pink hair :hymyhali:
Pinkkiin väriin sekoitettiin kahta eri väriä ja tyvi on siis tumman violetti. Aivan helmi. Leikkaus on rajusti hyvin erilainen kuin entinen malli, mutta kaikkeen tottuu.

:superhymy:

Kannattaa käydä hämeessa ;)
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja annastindeli » Su 13 Joulu 2009 17:54

Ehkä vähän OT, mutta onko avokälypuoli velipuolen avopuoliso? :salaliitto: Jäi vaan kiinnostamaan.
annastindeli

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 31 Joulu 2009 00:54

Kävin alennusmyynneissä. :p

Mukaan tarttui muutama pitkähihainen, joita on mukava käyttää talvella alupaitana. Löysin myös hyvin istuvat farkut, alusvaatteita ja ihanan juhlamekon. :sydän: Ei ole tiedossa juhlia, joissa sitä voisin käyttää, mutta...eikun hetkonen...mähän valmistun kandiksi ens kesänä. Käyttötarkoituskin keksitty ale-löydölle. :) Saappaita etsin, mutta mistään en löytänyt hyviä, joten päädyin lopulta kenkiin, joissa vartta oli vajaa kymmenen senttiä. Ihanat nekin.

Neuleita etsin, mutta en löytänyt. Osa kaupoista, joista on ennen aina löytänyt hyviä vaatteita, olivat melkoisia pettymyksiä. Niistä vaan ei enää löydy alelöytöjä niin kuin ennen.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » To 31 Joulu 2009 13:44

Aika kampaajalle tilattu juhlakampausta varten. Kiitos, Nugat, kampaamovinkistä! :D

Tanssiaispukukin on jo ostettu ja tullut ompelijalta. En millään malta odottaa, että pääsen sitä uudestaan sovittamaan. Se on aivan upea. :tipahdus:

Alennusmyynneissäkin pyörähdin nopeasti ostamassa normaalihintaisia tuotteita. :virne:

Tyttöolo. :ahihi:
Maija

ViestiKirjoittaja Pvi » La 02 Tammi 2010 19:09

Olen vaihtanut leiriä.
Edelleen koen itseni naiseksi ja tykkään (sillai) miehistä.
...vaikka toissa viikolla yksi kaunis nainen kyllä tarjoutui hieromaan mun rintoja

Suhtautumiseni kuukautisiin on kokenut muutoksen. Aiemmin tapahtuman
havaitessani olen huokaissut syvään, että tätä nyt sitten taas. Huolehtimista
ja kipuilua eikä mitään suurta naisellista yhteenkuuluvuutta niinkuin jotkut
kavereistani kertovat kokevansa. Viime kerroilla punainen yllätys onkin ollut
helpotus. Jee! Pian tästä pinkeydeydestä ja ärsyyntyneestä mielestä pääsee
eroon. Se on kuin lupaus rennommista ajoista.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 05 Tammi 2010 15:09

Pvi kirjoitti:...vaikka toissa viikolla yksi kaunis nainen kyllä tarjoutui hieromaan mun rintoja
Onk kuvei? :tilt: :moro:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja damn » Ti 05 Tammi 2010 17:06

Sain syntymäpäivälahjaksi saappaat :virnu: . Minulla ei oo ikinä ollut noin naisellisia kenkiä, joten vaatii vähän totuttelua. Eilen meinasin jo nilkkani murtaa... Ihan mukava kuitenkin pitää välillä kenkiä joissa on kunnon korko. Kaverit kylläkin nauroi, kun laitoin nuo jalkaan ja sanoin että on tosi pitkä olo, olin nimittäin ne kengät jalassakin koko porukan lyhyin...
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 05 Tammi 2010 17:13

damn kirjoitti:Sain syntymäpäivälahjaksi saappaat :virnu: . Minulla ei oo ikinä ollut noin naisellisia kenkiä, joten vaatii vähän totuttelua.

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 06 Tammi 2010 21:48

Kuppi unohtui Tampereelle. :epäilevä:
Iljettävä olo. :umpfh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 11 Tammi 2010 19:11

Tamppoonikammoinen hankki nyt sitten kupin. :O: Ensimmäinen kokeilu menossa. Jännää. Hurjaa. Outoa. :O: Mut kai se tästä.
Jännitän koko kroppaa koko ajan. Ei se kuppi oikeastaan tunnu, tai tuntuu jotenkin jänskästi tai sitä jotenkin tunnustelemalla tunnustelee, kun tietää että jossain on jotakin. :keijo: Tajuuttekste? :keijo:

Siteiden kanssa touhuaminen alkoi tuntumaan vaikealta ja iljettävältä. Saa nähdä kuinka tämä tästä suuttaantuu. :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 11 Tammi 2010 20:00

Älä Nugsu jännitä. Määki oon koko ikäni ollu tamponikammoinen. Jos se tuntuu fyysisesti jotenkin, se ei ole tarpeeksi syvällä, tai on jotenkin muuten väärin asennettu. Kupittelun yhteydessä voin ainakin sanoa varauksetta, että kannattaa räpläillä! :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 13 Tammi 2010 09:10

Mäki mietin kuppia ennen pillereiden popsimisen aloitusta, mutta en mä kyllä näe tarvetta sille näillä näkymin, olen kuivunut. :pahis:

:epäilevä:
Miksei kukaan muistuttanut, kuinka kamalaa alusvaateostosten suorittaminen on? Yöök, joutusin näkeen ruhoni karmeessa keltaisessa valaistuksessa, eikä sopivia liivejä löytynyt niin saakura sentäs mistään. No löysin mä kahdet siedettävät, mutta kyllä mä käytän vaikka elämäni loppuun urheiluliivejä mieluiten. :epäilevä:

Ihan hyvä motivaation kohottaja toi sovituskoppi, taidan mennä tänään salille - loppuvuodeksi. :epäilevä:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja damn » Ke 13 Tammi 2010 11:58

shaana kirjoitti: :epäilevä:
Miksei kukaan muistuttanut, kuinka kamalaa alusvaateostosten suorittaminen on?

Itsellä sama urakka edessä huomenna ja inhoan sitä :viha: . Oikeen kokosten rintsikoiden löytäminen on työn ja tuskan takana ja sovituskopeissa peilailu tekee hommasta vieläkin inhottavampaa :viha: . Tulen aina vihaiseksi jo pelkästä ajatuksesta lähteä alusvaateostoksille, joten voitte vaan kuvitella kuinka raivona olen kun olen kiertänyt kymmenet eri kaupat löytämättä oikeastaan mitään kelvollista ja olen joutunut näkemään itseni kymmenistä eri peileistä :viha: .

Pitäisi myös ostaa eräisiin hautajaisiin housut, ei taida olla soveliasta mennä sinne mustissa farkuissa. Tai sitten soitan siskolle ja pyydän taas lainaksi vaatteet. Kätevää kun sisko on aika samankokoinen kuin minä ja siltä löytyy asiallisia ja nättejä vaatteita, viimekin juhlissa hyödynsin siskon vaatekaappia kun ei ollut rahaa käydä ostamassa itselle uusia juhlavaatteita. Toisaalta se näyttää kyllä ehkä koomiselta kun meillä on eri juhlissa vuorotellen samoja vaatteita, siskoni esimerkiksi lainaa aina yhtä mekkoani, jota itsekkin olen käyttänyt tuhottoman monissa sukujuhlissa :jaaha: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 13 Tammi 2010 19:07

damn kirjoitti:
shaana kirjoitti: :epäilevä:
Miksei kukaan muistuttanut, kuinka kamalaa alusvaateostosten suorittaminen on?

Itsellä sama urakka edessä huomenna ja inhoan sitä :viha: . Oikeen kokosten rintsikoiden löytäminen on työn ja tuskan takana ja sovituskopeissa peilailu tekee hommasta vieläkin inhottavampaa :viha: . Tulen aina vihaiseksi jo pelkästä ajatuksesta lähteä alusvaateostoksille, joten voitte vaan kuvitella kuinka raivona olen kun olen kiertänyt kymmenet eri kaupat löytämättä oikeastaan mitään kelvollista ja olen joutunut näkemään itseni kymmenistä eri peileistä :viha:

Koska alusvaatteiden ostaminen on ihanaa! :pomppuhymy:

Jos olisi enemmän rahaa, lähtisin alusvaateliikkeisiin kokeilemaan ihania hörhelöitä (jos niitä minun
koossani löytyy). Ah, näin viimeksikin Stockalla aivan jumalaiset, erikoiset liivit, mutta tilin saldo
ei antanut ostaa eikä edes kokeilla niitä. Pääsisipä pian ostoksille. :hullu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja shaana » To 14 Tammi 2010 08:43

Shay :täh: Noooh perversionsa kullakin. :virne:

Unohdin ihan kimmastuksissani mainita, että ostin muutaman liivin lisäksi kolme paitaa, kahdet korvakorut ja yhden luomivärin. :tilt: Yksi näistä paidoista on eläinkuosinen tunika, melko HOT kissaeläinkuosinen. :pahasetä:
Luomiväri oli nappiostos, vaikka epäilinkin vaaleanpunaista ja ruskeaa sisältävän paletin tenhoa, mutta jo vain, tämä käy tosi hyvin ainakin arkeen!

:gay:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 14 Tammi 2010 12:15

Arkeen luomiväriä :isosilmä:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 14 Tammi 2010 14:37

Aurora B. kirjoitti:Arkeen luomiväriä :isosilmä:

Miksei? Mä ainakin käytän aika usein, koska en osaa tehdä rajauksia. Pelkkä ripsari on joskus vähän tylsä.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 14 Tammi 2010 15:03

Luomiväri kuuluu mun mielestä vain juhlavampiin tilaisuuksiin. Hämmennykseni voi tosin osittain johtua siitäkin, että en jaksa edes tylsää ripsaria sipaista arkisin, ainakaan normipäivinä :p Pääosin viipotan menemään au naturel :gay:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 14 Tammi 2010 17:39

Aurora B. kirjoitti:Hämmennykseni voi tosin osittain johtua siitäkin, että en jaksa edes tylsää ripsaria sipaista arkisin, ainakaan normipäivinä :p Pääosin viipotan menemään au naturel :gay:

Sama täällä - nykyään. Mutta sillon kun vielä olin "ihmisten töissä" (*, tuli käytettyä meikkiä päivittäin.
Nykyään saatan unohtaa hiusten harjaamisenkin (mutta sentään muistan käydä suihkussa ja pestä hampaat). :p

*) Tämä ilmaisu tuli kielenkäyttöön luettuani ammattilehdestä samanlaisen kotona töitä tekevän ihmisen kirjoituksen, jossa todettiin muun muassa jotain siihen tyyliin, että "tänään on asiakastapaaminen. Pitääkö mun oikeasti laittaa ihmisten vaatteet päälle ja harjata hiuksetkin?" Ehkä me kääntäjät sitten kumminkin jossain mielessä ainakin ollaan taiteilijoita, kun on taipumusta boheemiin käyttäytymiseen. ;)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 15 Tammi 2010 08:23

Lumikki75 kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:Arkeen luomiväriä :isosilmä:

Miksei? Mä ainakin käytän aika usein, koska en osaa tehdä rajauksia. Pelkkä ripsari on joskus vähän tylsä.

Näinpä. Voin toki myöntää, että meikäläisestä on tullut joidenkin asioiden suhteen aika tipunen. :virnu: Kyllä mä välillä rajaankin arkena.

Ostin eilen vahingossa kaiken muun (musta bilemekko :täpinä: ) lumpun ohessa shock absorber -urheiluliivit. :hymyhali: Nyt olen onnellinen, hyvältä tuntuu ja näyttää. :hymyhali:
shaana
Kuivaliha

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa