Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 23 Maalis 2010 14:52

Puhutteko te nyt vaan ihan tavallisista kapeista farkuista vai tästä uudesta farkkuleggins-villityksestä?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 23 Maalis 2010 15:16

Mun housut on ainakin tavalliset kapeat farkut, vaikka näissä onkin puuvillan lisäksi jotain joustavaa ainesta vähäsen mukana, joten istuvat sen takia hyvin.

Leggins-muotia en sen sijaan ymmärrä (vaikka mä taidan olla vaatteiden suhteen vähän sellainen, että ensin aina mietin etten ymmärrä ja sitten kuitenkin innostun ostamaan... no, ainakin harkitsen tarkkaan mistä haluan pitää, enkä kyllä usko, että hyvin pian innostuisin legginsseistä.) :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 23 Maalis 2010 17:49

Mä en voisi ostaa pillifarkkuja pahojen teini-ikätakaumien vuoksi ja kun nykyinen takauma, eli äässi, ei istu kapeneviin housuihin... :keijo:

Mun pitäisi mennä vaateostoksille, ja mikä vielä pahempaa, myös alusvaateostoksille. Maidontuotantolaitokset kasvaa silmissä, vaikkei niissä ole vielä itse tuotettakaan :isosilmä: Enää parit rintsikat mahtuu kunnolla päälle. Mutta onko järkeä ostaa pariksi kuukaudeksi välikoko, kun sitten pitäisi taas ostaa isommat ja ja ja käytännöllisemmät ja ai kauheeta. Melkein kaikki alushousutkin kiristää vyötärön kohdalta. Miksi niistä tehdään sellaisia, kireitä just vääristä paikoista? :hämillään:

Epämukavat alennusrintsikat ja munmokalsarit taitaa olla mun vaihtoehdot :huoh: Sitä vähemmän kiinnostaa mennä shoppailemaan. Paitojakin tarvisin, kun suurin osa ei enää peitä kumpua kokonaan, siis ulotu housujen vyötärölle asti. Ärsytti jo aikaisemmin se, kun paidat oli hitusen liian lyhyitä, nyt ärsyttää vielä enemmän :epäilevä:

Vaatteet :norsu:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 23 Maalis 2010 21:28

Osta se masutuubi! :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 23 Maalis 2010 22:28

Aurora B. kirjoitti:Melkein kaikki alushousutkin kiristää vyötärön kohdalta. Miksi niistä tehdään sellaisia, kireitä just vääristä paikoista? :hämillään:

Epämukavat alennusrintsikat ja munmokalsarit taitaa olla mun vaihtoehdot :huoh:

Mää en tietääkseni omista yhtiäkään alushousuja, jotka olisi lähelläkään vyötäröä... :riips: Ne munmokalsarithan sitä
vyötäröä vasta ahdistaakin.... En kyllä tiiä. Huutelen vaan. En oo koskaan ollu raskaana. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 24 Maalis 2010 10:18

Tarkoitin sitä yläosaa alkkareista, joka on siis lähimpänä ihmisen vyötäröä :p Emmä tiedä, miksikä sitä kutsutaan. Mutta se reuna, samoin kuin lahkeen suut, on kuitenkin lähes poikkeuksetta kovempi ja vähemmän venyvä kuin muu osa alkkareista. Ja se painaa paisuneeseen alavatsaan, missä se tuntuu erittäin epämiellyttävältä. On mulla jotkut hipsterit, joissa sitä ei ole ollenkaan, mutta ne rullaantuu ärsyttävästi ja on muutenkin epämukavat :norsu: Ja parit sellaiset hipsterit, joissa on venyvää pitsiä se reuna. Niitäpä tässä kierrätetäänkin, just aamulla käänsin.

:keijo:

Siis pesen aina kuin mahdollista, mutta tarttis saada jostain lisää, enkä ole sellaisiin enää törmännyt kaupoissa katsellessani :huoh:

Masutuubimahdollisuuden olen ihan tyysti unohtanut, kun mammahousuissa on sellainen jo valmiiksi. Dänks!
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 25 Maalis 2010 15:18

Olin eilen etsimässä housuja :huoh:
Samalla tajusin, että tämän hetken rytkyt on kaikki aika kammottavia.
Jotain semi-hippi-tyylisiä paitaviritelmiä, mitkä sitten kuitenkin näyttää äitiysvaatteilta. Tai sitä järkyttävää kasarivärihelvettiä. Yh..

Housuissa mennään pilli-tsysteemillä, joka ei vaan istu mun vaatevarastoon. Mun jalat on muutenkin niin epäpillimäiset, että en viitsi ärsyttää kanssaihmisiä yrittämällä pukeutua johonkin niin kamalaan.

Eihän tässä muuten mitään hätää, mutta mulla ei ole niitä housuja. Noi ihanat lökäri-verkkarit, mutta niitä ei todella kehtaa pitää jossain missä on edustettava. Toinen vaihtoehto on valkoiset (!) liian suuret farkut. :virne:
Paita osastollakin on tapahtumassa jotain outoa. Onneksi sain kuitenkin vielä hankittua muutaman hihattoman ja kaksi narutoppia alennuksesta. Kai nekin poistuu valikoimasta kohta. Mitä mä sitten puen päälle?! Kannatan sitä vaihtoehtoa missä pukeudutaan lakanoihin. Olis helppoo!

Vaatteet :gaah:
En edes viitsi mainita mistään kokoon liittyvistä asioista. Puhumattakaan alusvaatteista. Kamala "kriisi".
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 26 Maalis 2010 00:27

Kuukuppi on kotona ja minä en. On siis käytettävä siteitä. :umpfh: En tykkää. Lauantaina haen sen kotoa. Vastahan minä viikko sitten käväisin kotona. :keijo:

Tuskastuttaa. Pitäisi mennä ostamaan uusia rintsikoita, alkkareita ja sukkia. :kieli: En vain jaksaisi.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 26 Maalis 2010 01:25

Kibya kirjoitti: Kannatan sitä vaihtoehtoa missä pukeudutaan lakanoihin. Olis helppoo!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Burning-cross2.jpg :p
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 26 Maalis 2010 08:14

Dnd kirjoitti:
Kibya kirjoitti: Kannatan sitä vaihtoehtoa missä pukeudutaan lakanoihin. Olis helppoo!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Burning-cross2.jpg :p

Huumorintajusi on hämmentävää. Mutta mä olen ainakin mukana, jos järjestetään tooga-bileet! :virne:
Kesällähän saattaisi olla jopa helppo tehdä joku ohutkankainen toogamekko. Punoo vaan kulmat olkapäistä (tai toisesta) yhteen ja tadaa,
tähän tapaan: http://www.punanaamio.fi/images/3943R_0704_5e0.jpg

Mun vaateonglema on tällä hetkellä se, ettei ole varaa mihinkään. Tahtoisin kyllä uusia paitoja ja mitä kaikkea
ihanuuksia (alusvaatteita). En uskalla mennä keskustaan, koska ostaisin kuitenkin jotain, minkä jälkeen en voisi
syödä ennen palkkapäivää. :epäilevä: Ihan tyhmä tilanne.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja heartless » Pe 26 Maalis 2010 10:56

Emilia kirjoitti:Mun vaateonglema on tällä hetkellä se, ettei ole varaa mihinkään. Tahtoisin kyllä uusia paitoja ja mitä kaikkea
ihanuuksia (alusvaatteita). En uskalla mennä keskustaan, koska ostaisin kuitenkin jotain, minkä jälkeen en voisi
syödä ennen palkkapäivää. :epäilevä: Ihan tyhmä tilanne.

Samis :femmat:
Hienointahan tässä oli tietysti se, että eksyin eilen kauppoja kiertelemään ja löysin tosi kivoja alusvaatteita, ihanan mekon ja vaikka mitä muutakin "tarpeellista" mitä olis ollut kiva ostaa. Mut päätin panostaa syömiseen ja vaatteet saivat jäädä kauppohin, kirppikseltä sentään ostin kivan neulepaidan eurolla, ettei ihan tyhjin käsin sentään tarvinnut tulla kotiin. :)
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Maija » La 27 Maalis 2010 10:48

Kibaya kirjoitti:Samalla tajusin, että tämän hetken rytkyt on kaikki aika kammottavia.
Jotain semi-hippi-tyylisiä paitaviritelmiä, mitkä sitten kuitenkin näyttää äitiysvaatteilta. Tai sitä järkyttävää kasarivärihelvettiä. Yh..

Huomasin saman viime palkkapäivän jälkeen, kun ajattelin hemmotella itseäni uudella vaatekappaleella. Jouduin läksimään kotiin kuitenkin tyhjin käsin, sillä ne eivät vain istu minulle. Iso osa paidoista on sellaisia, jotka tarvitsevat vyön näyttääkseen fiksuilta päällä. Tällaiselle lyhytselkäiselle ihmiselle ne eivät sovi enkä minä halua näyttää siltä, että muutenkin luonnostaan pitkät jalkani ulottuvat kainaloihin. :virne: Tai sitten en vain osaa asetella vyö-paita-yhdistelmää oikein. Oli miten oli, en tykkää. Missä ovat kaikki ryhdikkäät paidat, joissa on kunnon leikkaus?

Tässä taannoin löysin täydelliset farkut. Ja ne eivät ole mustat! Poikaystäväkin katseli pitkään ja totesi: "Hitto muuten, kuinka hyvältä näytät noissa uusissa pöksyissäs." :virne: Mulla on sittenkin farkkupeppu!

Tänään voisin lähteä kiertelemään kenkäkauppoja. :tilt:
Maija

ViestiKirjoittaja Poukko » Ti 30 Maalis 2010 15:54

Ostin itselleni syntymäpäivälahjaksi kengät. :superhymy:

Nämä, mutta valkoisena

Tai kahdet. :gay:

Nämä vihreänä

Mutta en kolmia, vaikka olisi tehnyt mieli. :pillitys: :pepsodent:

Nyt vaan sitten odottelemaan, että tulee semmoset kelit, että ulkona voi kipsutella korkkareilla. Tosin noilla valkosilla en ehkä kipsuttele mihinkään, eihän niillä tahdo pysyä pystyssä sisälläkään kun ne on niin korkeat. :virne:
Annoy, tiny blond one, annoy like the wind!
Poukko

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 30 Maalis 2010 16:02

Mulle tuli vihdoin paita. Johan tätä melkeen viikko ootettiinkin!

Edit sovituksen jälkeen: ...ja tää on aivan ihana. :tipahdus:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 23 Huhti 2010 19:18

Mun ja kuukupin välit on nyt menneet poikki määrittämättömäksi ajaksi. Se on epäkäytännöllinen, epämukava
ja epäluotettava. Ja toisinaan saa tunkea kätensä kyynärpäätä myöten sinne, että saa sen tulemaan ulos
tai menemään paikoilleen. Ei kestä hermo. Töpöksi leikatun antennin pääkin painaa välillä meeeelko ikävästi.
Kaapin nurkka kutsuu kuppia ja sen kattilaa. Ehkä joku päivä aloitan harjoittelun uudestaan, ehkä uudella
kupilla, mutta nysse saa jäähä!
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Maija » To 29 Huhti 2010 12:13

Shay kirjoitti:Ja toisinaan saa tunkea kätensä kyynärpäätä myöten sinne, että saa sen tulemaan ulos
tai menemään paikoilleen.

:isosilmä:

---

Minä olen tyttöillyt oikein urakalla. Kerrankin olin fiksu vaatekaupoilla ja ostin ihan perusvaatteita. Rahaa paloi, mutta kaikkeen tarpeelliseen. No okei, kyllä minä vähän hepeneitäkin ostin. :virne: Läksin viime viikonloppuna ostoksille tarkoituksenani kuluttaa jouluna saamani henkkamaukan lahjakortti. Yllättäen löysin kaikkialta muualta kivoja vaatteita, mutta juuri mainitusta puljusta en yhtään mitään. Kaikki vaikuttivat ja näyttivät juuri siltä, mitä ne myös olivat: halpoja rättejä. En malttanut käyttää lahjakorttia mihinkään rytkyihin, joiden ompeleet eivät kestä kahta viikkoa kauempaa, joten se sai jäädä taskuuni odottelemaan hieman parempia päiviä.
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » To 29 Huhti 2010 18:04

Iski paniikki, ettei mulla oo mitään päälle pantavaa vapuksi, joten piti käydä ostaan kiva toppi. :gay:
Olipa mukava päästä pitkästä aikaa yksin shoppaileen. Sai katella rauhassa ja sovitella kaikenlaista.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 29 Huhti 2010 19:09

Mukihärö:
Iski paniikki, ettei mulla oo mitään pantavaa vapuksi

Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » To 29 Huhti 2010 20:24

Lyyra kirjoitti:Mukihärö:

Ei jessus. :rotflmao:

Mulla on ihan tylsiä vaatteita. :huoh: Eilen ostin kengät.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Shay » To 29 Huhti 2010 20:37

Suvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Mukihärö:

Ei jessus. :rotflmao:

Höh. :epäilevä: On pantavaa vapuksi. :nirppa:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 03 Touko 2010 21:17

Koen tarvetta ilmoittaa, että ostin vaaleansinistä kynsilakkaa. :keijo:
Vähänkö hienoa.

Viime aikoina olen ostanut myös keltaista ja aniliininpunaista lakkaa. Välillä on ollut kausia, etten jaksa lakata kynsiä, mutta nyt taas. Näin erikoisia värejä en kyllä varmaan ole ostanut sitten teini-iän. :keijo: Vanhuusko se sitten ei taas tule yksin, sitä luulee tulleensa nuoreksi jälleen? En tiedä, mutta hauska kynsilakkaväri piristää päivää. :D

Harmittelen myös, että halvemmissa kynsilakkamerkeissä on harvoin kovin suurta valikoimaa oikein jänniä värejä. Kaikkein hienoin värivalikoima oli nimittäin selvästi jossain Opin lakoissa, mutta en mä kuitenkaan kynsilakasta viitsi viittätoista euroa maksaa. Täytyy tyytyä Mavalan pikkupulloihin.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja theia » Pe 07 Touko 2010 10:37

Mä tein uroteon ja kävin ostamassa uudet rintsikat. Nyt näyttää taas ryntäät hyvältä kun on uutukaiset Calvin Kleinit päällä.

Ärsyttää vaan näiden kanssa kun tosissaan on noi hinnat sopivan kokoisissa aina niin katossa... Mutta, pakkohan se on.

Seuraavaksi sitten mekko-ostoksille, kunhan tää iho tästä vähän rauhoittuu että jaksaa katsoa itseään sovituskoppien valoissa. Antaa muuten "tosi" efektin kun on iho rikki ja punainen ja au ja ne valot vielä korostaa kaikkia virheitä. Luonnonvalo kopeissa olis ihan jees...
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 08 Touko 2010 18:38

Oon tullut siihen tulokseen, että pitäisi aina kirjoittaa ylös, mistä on rintsikkansa ostanut. Haluaisin ainakin yhdet samanlaiset rintsikat kuin viimeksi ostin. Mistään niitä ei kuitenkaan löytynyt - kunnes eilen huomasin sellaiset H&M:n rintsikkaosastolla. Ei tullut mieleenkään, että ne olisivat sieltä, sillä "en minä löydä sieltä rintsikoita". Harmi, ettei kokoa löytynyt. No, nyt ainakin tiedän, mistä liikkeestä etsiä.

Ostin eilen uudet kävelykengät. Eccon nahkakengät puoleen hintaan. :pilvi: Hyvännäköiset, todella hyvän tuntuiset jalassa ja toivottavasti myös kestävät. Ostin myös uudet korvikset, lyhyt hihaisen, alkkareita sekä pari hiusklipsiä, joissa on kukat. :tyttö: Nuo klipsit soveltunevat juhlavampiin kampauksiin tätä uutta polkkatukkaa laitettaessakin. :D
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 12 Touko 2010 10:29

Kuukautiset. :kieli: Tekisi mieli vain jäädä Pojan luo makaamaan sohvalle ja jättää väliin yliopistolle meno. Tänään alkaneet kuukautiset tekevät vatsan kipeäksi ja olon ärtyneeksi. V****. En jaksa! Ei huvita. :gaah:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pvi » To 20 Touko 2010 21:26

Mulla on ollut viime päivinä aika reilusti tummasävyisiä ajatelmia.
Milloin on ollut koulukaveri vähemmän kiva. Toisena hetkenä feisbuukki
ahistelee. Muutama kulmien kurtistus on varattu ihan vaan ajattelemattomille
miehille (eli siis melkein kaikille tuntemilleni) Ja jos ei muuta, niin sitten
kärsitään maailman tuskaa.

Pieni ennakko nipistys kävi jo masussa... Tule jo veri ja vie pois turha musta!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa