Enää parit rintsikat mahtuu kunnolla päälle. Mutta onko järkeä ostaa pariksi kuukaudeksi välikoko, kun sitten pitäisi taas ostaa isommat ja ja ja käytännöllisemmät ja ai kauheeta. Melkein kaikki alushousutkin kiristää vyötärön kohdalta. Miksi niistä tehdään sellaisia, kireitä just vääristä paikoista? 
Sitä vähemmän kiinnostaa mennä shoppailemaan. Paitojakin tarvisin, kun suurin osa ei enää peitä kumpua kokonaan, siis ulotu housujen vyötärölle asti. Ärsytti jo aikaisemmin se, kun paidat oli hitusen liian lyhyitä, nyt ärsyttää vielä enemmän 

Aurora B. kirjoitti:Melkein kaikki alushousutkin kiristää vyötärön kohdalta. Miksi niistä tehdään sellaisia, kireitä just vääristä paikoista?
Epämukavat alennusrintsikat ja munmokalsarit taitaa olla mun vaihtoehdot![]()
Ne munmokalsarithan sitä 
Emmä tiedä, miksikä sitä kutsutaan. Mutta se reuna, samoin kuin lahkeen suut, on kuitenkin lähes poikkeuksetta kovempi ja vähemmän venyvä kuin muu osa alkkareista. Ja se painaa paisuneeseen alavatsaan, missä se tuntuu erittäin epämiellyttävältä. On mulla jotkut hipsterit, joissa sitä ei ole ollenkaan, mutta ne rullaantuu ärsyttävästi ja on muutenkin epämukavat
Ja parit sellaiset hipsterit, joissa on venyvää pitsiä se reuna. Niitäpä tässä kierrätetäänkin, just aamulla käänsin.

En tykkää. Lauantaina haen sen kotoa. Vastahan minä viikko sitten käväisin kotona. 
En vain jaksaisi.Kibya kirjoitti: Kannatan sitä vaihtoehtoa missä pukeudutaan lakanoihin. Olis helppoo!

Dnd kirjoitti:Kibya kirjoitti: Kannatan sitä vaihtoehtoa missä pukeudutaan lakanoihin. Olis helppoo!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Burning-cross2.jpg

Ihan tyhmä tilanne.Emilia kirjoitti:Mun vaateonglema on tällä hetkellä se, ettei ole varaa mihinkään. Tahtoisin kyllä uusia paitoja ja mitä kaikkea
ihanuuksia (alusvaatteita). En uskalla mennä keskustaan, koska ostaisin kuitenkin jotain, minkä jälkeen en voisi
syödä ennen palkkapäivää.Ihan tyhmä tilanne.

Kibaya kirjoitti:Samalla tajusin, että tämän hetken rytkyt on kaikki aika kammottavia.
Jotain semi-hippi-tyylisiä paitaviritelmiä, mitkä sitten kuitenkin näyttää äitiysvaatteilta. Tai sitä järkyttävää kasarivärihelvettiä. Yh..
Tai sitten en vain osaa asetella vyö-paita-yhdistelmää oikein. Oli miten oli, en tykkää. Missä ovat kaikki ryhdikkäät paidat, joissa on kunnon leikkaus?
Mulla on sittenkin farkkupeppu!

Shay kirjoitti:Ja toisinaan saa tunkea kätensä kyynärpäätä myöten sinne, että saa sen tulemaan ulos
tai menemään paikoilleen.
Läksin viime viikonloppuna ostoksille tarkoituksenani kuluttaa jouluna saamani henkkamaukan lahjakortti. Yllättäen löysin kaikkialta muualta kivoja vaatteita, mutta juuri mainitusta puljusta en yhtään mitään. Kaikki vaikuttivat ja näyttivät juuri siltä, mitä ne myös olivat: halpoja rättejä. En malttanut käyttää lahjakorttia mihinkään rytkyihin, joiden ompeleet eivät kestä kahta viikkoa kauempaa, joten se sai jäädä taskuuni odottelemaan hieman parempia päiviä.
Iski paniikki, ettei mulla oo mitään pantavaa vapuksi

Lyyra kirjoitti:Mukihärö:Iski paniikki, ettei mulla oo mitään pantavaa vapuksi

Eilen ostin kengät.Suvi kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Mukihärö:Iski paniikki, ettei mulla oo mitään pantavaa vapuksi
Ei jessus.![]()
On pantavaa vapuksi. 
Vanhuusko se sitten ei taas tule yksin, sitä luulee tulleensa nuoreksi jälleen? En tiedä, mutta hauska kynsilakkaväri piristää päivää.
Hyvännäköiset, todella hyvän tuntuiset jalassa ja toivottavasti myös kestävät. Ostin myös uudet korvikset, lyhyt hihaisen, alkkareita sekä pari hiusklipsiä, joissa on kukat.
Nuo klipsit soveltunevat juhlavampiin kampauksiin tätä uutta polkkatukkaa laitettaessakin. 
Tekisi mieli vain jäädä Pojan luo makaamaan sohvalle ja jättää väliin yliopistolle meno. Tänään alkaneet kuukautiset tekevät vatsan kipeäksi ja olon ärtyneeksi. V****. En jaksa! Ei huvita. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa