Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja L-S » To 17 Kesä 2010 23:55

Suvin hääasusta tietty kuvia joo! :D

Muutoin luulisin, että Suvin paras ratkaisu olisi suhtautua ulkonäköönsä lempeästi eikä ajatella, ettei olisi ihmisen näköinen. :) Kyllä sä varmaan jonkun nätin meikin ja kampauksen osaat tehdä, hillittykin meikki voi toimia ihan hyvin.

Kvatin kynsiä piti kanssa kommentoida, että tosi hienot :superhymy:
Mulle tietenkin iski heti hinku saada samanlaiset :keijo: ja ostinkin kolmella eurolla jotain hilekynsilakkaa, mutta tajusin vasta, että tietenkin olisi pitänyt olla isompia hiutaleita eikä pelkkiä hileitä siinä lakassa, että tuollaisen efektin saisi aikaan. Eikä mulla kyllä ole mustaakaan lakkaa, vaikka lukuisia muita värejä on tullut viime aikoina hankittua. :p

Lisäksi olen viime aikoina investoinut Veetin suihkussa käytettävään ihokarvanpoistovoiteeseen, lootusmaito- ja jasmiinintuoksuiseen sellaiseen, ja härreguud että se haiseekin pahalta :umpfh: En osannut tuoksumääreiden perusteella lainkaan odottaa sellaista. En ole aiemmin käyttänyt Veetiä, yleensä vaan ihan olen säärikarvoja höylännyt, mutta ajattelin vaihteeksi kokeilla jotain muuta, kun tavan mukaan siinä höyläämisessä tulee aina joku ikävä verenpurkauma. :keijo: Mutta kai toi hajusta huolimatta toimii kohtuullisen hyvin.

Muissa naisasioissa vielä sekin, että viikonloppuna pääsee pukeutumaan nätisti ja muutaman viikon päästä kanssa. Hyvä tyttöilykesä meneillään :keijo: (Tulipa vähän kanamainen viesti)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 18 Kesä 2010 00:57

Kuukuppi on vammaillu koko päivän. Ei ole tainnut kertaakaan aueta kunnolla päivän aikana. :epäilevä:
Onneksi oli kestosidekin turvana.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 18 Kesä 2010 01:56

Suvi kirjoitti:...sillä en yhtään tiedä, mitä hiuksilleni ja pärställeni tekisin, että olisin edes jotenkin ihmisen näköinen. Luultavasti paras ratkaisu olisi leikata pää kokonaan irti. :keijo:

:riips:
Sijaisnäyttelijänkö sinä Tampereelle olit sitten kovalla palkalla värvännyt? En nyt vaan kyllä millään osaa yhdistää tuota lausetta siihen henkilöön jonka näin.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 18 Kesä 2010 17:39

Kuten sanottu, mulla on ihan hirveä RTL = rumatyhmälihava (-olo) päällä. Niin persiistä. :huoh:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Deni » La 19 Kesä 2010 00:13

Mä olen löytänyt itselleni haisuveden. :gay:

Sen jälkeen kun yläasteikäisenä onnistuin käyttämään loppuun äidin kausiescadan joka tuoksui päärynälle, en oo löytänyt hajuvettä jota pystyisin käyttämään. Toki mulla aina niitä kaapissa on, ja juhlailtoina oon suihkinut päälleni, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sen pahemmalta se haju tuntuu. En mä hajusteyliherkkä ole, mut silti inhottaa tuoksua niin voimakkaasti, vaikka miten yrittäisi suihkauttaa vaan kerran ilmaan ja kävellä sen läpi tai muuten saada sitä hajua vähemmän iholle. Ei vaan tunnu hyvältä.

Mä kuitenkin haluaisin tuoksua hyvältä, joten yritys ja etsintä on ollut kova - ja harhaostoksia on kertynyt useampia. Mut nyt ostin tämän ja ai että tykkään! Kerrankin jokin on tarpeeksi mietoa niin että mäkin uskallan suihkauttaa useamman kerran iholle, tuoksu tuntuu nenään hetken ja sitten sitä ei enää huomaakaan. Hyvä ja raikas fiilis. Varsinkin kun töiden jälkeen pääsee kotiin ja saa pestä työpaikan käryt iholta, on niin kiva saada laittaa vielä haisuakin. Ei särje päätä eikä kirvele nenää!

L-S, mun mielestä kaikki ne "joo laita tätä ja suihkuttele vaan ja sitten ei ole karvoja" -veetit on maailman turhimpia. Haisee kauhealle, jättää niljakkaan kalvon kirvelevälle iholle - ja puolet karvoista jotka korkeintaan vähän kihartuu. Mä luotan höylään.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Shay » La 19 Kesä 2010 10:19

Joku sanoi mulle, että hajuvettä pitäisi laittaa nilkkoihin, niin lemu ei tunge heti nenään
vaan avautuu itelle ja muille sillai sensuellisti. :lanppu: Nykyään on tullu käytettyä melko harvoin
hajusteita, vaikka pari pulloa tuolta hyllystä löytyykin. Toinen on kevyempi, jota voi käyttää
arkisin ja töissä, vaikkei saisi, kun on tuoksuallergisia. Puman Flowing, jonka ostin marketista...
Toinen on vahvempi ja juhlallisempi, Hugo Bossin Intense. Se on hieman miehekäs, mutta
tykkään siitä pieninä annoksinaa. :tilt:

---

Miksei naisilla voi olla juoksuaikaa kahdesti vuodessa tämän joka kuukautisen helvetin sijaan? :viha:
Ehkä sillä hoituisi tuo ylikansoittuminenkin...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 19 Kesä 2010 15:24

Mä kiersin rytkylöitä eilen.
Mun housutilanne on aika huono ja yhdet ottivat ja hajosivat. Ilman niitä en tule toimeen ollenkaan, joten oli pakko lähteä etsimään uusia tilalle.
Olin kerrankin viksu :virne:. Marssin siihen samaiseen urheiluliikkeeseen mistä edellisetkin olivat ja löysin samanlaiset. Muutamat ihmiset ovat esittäneet vihatyyppiset kommenttinsa housuja kohtaan jo jonkin aikaa, joten en voinut jättää tilannetta käyttämättä. Pieniä eroja on, kuten koko. Ostin vähän pienemmät jo senkin takia että edellisethän roikkui nilkkojen alla kokoajan. Ja vaikka ostin sovittamatta, niin nää on ihan napit :hymyhali:

Samalla hain muutaman kesäpaidan.
Mutta noin muuten ne kuteet oli ihan kamalia niissä nuorisomuotiliikkeiden ovien tuntumassa :ei:
Mä niin en ymmärrä tämän hetken vaatemuotia.
Lyhytselkäisenä mulla ei ole koskaan ollut paitaongelmaa, mutta kun yritin etsiä uusia hihattomia vanhojen ja risojen tilalle löysin vain jotain pitkänmallisia. Sehän on mun torsolla sama kuin vetäisi mekon päälleen. Rajansa makkarankuorillakin.
Mä tykkään käyttää nirunarutoppeja ympäri vuoden ihon päällä ensimmäisenä kerroksena. Täytyy yrittää löytää joistain muista putiikeista tai muuttaa pukeutumistyyliä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Poukko » La 19 Kesä 2010 22:59

Kumkvatti kirjoitti:Kuva

:sydän: :hump: (Mitäh, eikö täällä ole :hump:-hynppää? :p )

Heti kun kisojen jälkeen malta luopua näistä
Kuva
niin tahdon tollaset!!! :D
Annoy, tiny blond one, annoy like the wind!
Poukko

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 20 Kesä 2010 00:55

Poukko kirjoitti:
Heti kun kisojen jälkeen malta luopua näistä
Kuva
niin tahdon tollaset!!! :D

Lippu keskarissa. :virnu:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 20 Kesä 2010 12:25

Äläkä muuten sit maalaa kännissä seuraavan kerran :virne:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Poukko » Su 20 Kesä 2010 17:43

Kuolo kirjoitti:Äläkä muuten sit maalaa kännissä seuraavan kerran :virne:

Sori vaan, en pysy koskaan rajojen sisäpuolella kun maalaan kynsiä. :sori: Yli menneet on helppo rapsia pois sitten kun lakka on kuivunut. Just so you know. :nirppa:
Poukko

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 20 Kesä 2010 20:30

Poukko kirjoitti:

Sori vaan, en pysy koskaan rajojen sisäpuolella kun maalaan kynsiä. :sori: Yli menneet on helppo rapsia pois sitten kun lakka on kuivunut. Just so you know. :nirppa:

En usko. Oot vaan kännissä koko ajan :keijo:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Shay » Su 20 Kesä 2010 21:04

Kuolo kirjoitti:
Poukko kirjoitti:

Juoppo. :keijo:

Eikä tod. ole helppoa rapsia niitä pois. Lähtee iho mukana. :p Syystä josta käytän vain näpiläkyvää lakkaa.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 20 Kesä 2010 22:15

Shay kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:
Poukko kirjoitti:

Juoppo. :keijo:

Eikä tod. ole helppoa rapsia niitä pois. Lähtee iho mukana. :p Syystä josta käytän vain näpiläkyvää lakkaa.

Topsipuikko + kynsilakanpoistoaine toimii kans. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja SirPet » Su 20 Kesä 2010 22:20

Dnd kirjoitti:Lippu keskarissa. :virnu:

Poukko näyttää keskaria fransmanneille ja mainostaa saksalaista olutta :juoni:
SirPet

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 20 Kesä 2010 23:51

Ai eiks toi ollukaan pepsi-logo? :O:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 20 Kesä 2010 23:59

Hollannin lipulta tuo mun silmään näyttää.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ti 22 Kesä 2010 08:01

Tahtoo edelleen kampaajalle! :huoh:
En oo saanu aikaseks varata aikaa, mutta eipä tuolla nettivarauksen perusteella (pikaisesti tsekkasin) olekaan vapaita aikoja lähiaikoina.

Haluaisin uusia housuja. Ja kenkiä. Ei ole rahaa. Pitää valita toinen. Kengät. Ehkä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Poukko » Pe 25 Kesä 2010 00:00

Kuolo kirjoitti:
Poukko kirjoitti:

I'm not saying you're wrong. :keijo: Mutta kultaiset (tai siis oranssit) selvitti tiensä jatkoon puhtaalla pelillä. :sydän:

*iz maybe mixing girl-talk and football-talk*
Poukko

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 30 Kesä 2010 14:06

Huu, tuun taas tilittää kenkäasioitani, kun se lienee ainoa asia joka yhdistää mut naissukupuoleen? :keijo: Pitäiskö olla oma kenkäketju ja jos on niin lyökää.

Kyllä jokaisella kenkäfriikillä pitää mielestäni olla yhdet Reinot, mun oli PAKKO ostaa tänään limenväriset, aaawwww, näyttävät pikkupikkutöppösiltä :hullu: :hymyhali:

Ostin myös jalkakylpysuolaa ja jalkavoiteen, meinaan pitää omat tassut nättinä kun välillä kesäisillä kengillä sipsuttelen. :gay:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja skray » Ke 30 Kesä 2010 17:18

Vihreät reinot on kyllä aika ihanat. Mä odotan edelleen keltasia, en ainakaan muista vielä nähneeni missään. :tilt:

Meinaan mennä vähän katteleen alusvaatekaupoille. Jospa sitä jotain löytäis.
Ja on kumma kuinka kaikki taas loppuu samaan aikaan. Pitää osta vanutyynyjä, meikinpoistoainetta, kasvojen pesu- ja kuorintaaine, kasvovesi, suihkusaippuaa, hoitoainetta ja vaikka mitä muutakin mitä juuri nyt en muista. :huoh:

Edelleen haluan kampaajalle.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 30 Kesä 2010 23:07

Kun tänään oli kaunis keli, aikaa luennon jälkeen eikä haluttanut lähteä heti kotiin, niin koukkasin
kierroksen kapungilla ja poikkesin vaatekauppaan. Pyörähdin alusvaateosastolla näyteikkunan karkki-
väriuhrina. Ei löytynyt kivan vihreitä liivejä minun kokoa. Ei tullut yllätyksenä, kun ei tavan kaupoissa
ole tarpeeksi menekkiä normikoosta poikkeavalle. Mutta huomasin pöydän reunalta vaaleanpunaiseen
taittuvan puuterin väriset pitsiliivit, joiden kokolappu lupaili hyvää. Kävin sovittelemassa ja olihan ne
pakko ostaa kun istuivat melkein hyvin. Napakka rinnan ympäriltä eivätkä kaarituetkaan porautuneet
pahemmin nahkaan.
Joskohan sitä nyt raaskisi heittää kulahtaneimmat liivit kaapista roskiin...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Pvi » La 03 Heinä 2010 02:27

Kesä ja kärpäset...
Miehet ja kalja...

Viimepäivinä on tullut törmättyä humaltuneisiin miehiin, jotka ovat halunneet jutella, tai (eli) tujotella mun tissejä.
Jutustelu ja tuijotus vielä menee ja on jossain määrin jopa huvittavan viihdyttävää, kunhan yksityisyys säilyy ja
molemmat voivat jatkaa matkaa milloin haluavat. Mutta naapurin setäpä päätti sitten jutustelutuokion päätteeksi
hiplata ihoa. Yök.
Mikä ihme siinä on, että katsotaan oikeudeksi koskea toiseen, jos on ensteksi todettu, että kivat silmät sulla.

Kohta en lähde enää kotoa eikä edes kiva poika pääse juttusille.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 03 Heinä 2010 19:57

Pvi. :paijaus: Tuollaiset miehet ottavat kyllä päähän. :norsu: Olen kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että mulle harvemmin noin käy. Mutta ottaa kyllä sellaisten, jotka ahdistelun uhriksi joutuvat, puolesta päähän.

Tyttöilin tänään kesämekko päällä, kun lähisuvun, kummitädin ja parin kaverin kanssa kahvittelimme muutama viikko sitten tapahtuneen kandiutumiseni kunniaksi. Ja mä jopa meikkasin. Oli aikas nätti olo. :tyttö:

Kuukautiset meni tällä kertaa melko kivuttomasti. Harvoin tulee näin vähän särkylääkettä kuukautisten aikana syötyä kuin tällä kertaa. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 26 Heinä 2010 21:08

En muista, onko tästä aiheesta ollut aikaisemmin puhetta, mutta olen ihastunut kynsikynään. :tyttö:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa