Muutoin luulisin, että Suvin paras ratkaisu olisi suhtautua ulkonäköönsä lempeästi eikä ajatella, ettei olisi ihmisen näköinen.
Kyllä sä varmaan jonkun nätin meikin ja kampauksen osaat tehdä, hillittykin meikki voi toimia ihan hyvin. Kvatin kynsiä piti kanssa kommentoida, että tosi hienot
Mulle tietenkin iski heti hinku saada samanlaiset
ja ostinkin kolmella eurolla jotain hilekynsilakkaa, mutta tajusin vasta, että tietenkin olisi pitänyt olla isompia hiutaleita eikä pelkkiä hileitä siinä lakassa, että tuollaisen efektin saisi aikaan. Eikä mulla kyllä ole mustaakaan lakkaa, vaikka lukuisia muita värejä on tullut viime aikoina hankittua. 
Lisäksi olen viime aikoina investoinut Veetin suihkussa käytettävään ihokarvanpoistovoiteeseen, lootusmaito- ja jasmiinintuoksuiseen sellaiseen, ja härreguud että se haiseekin pahalta
En osannut tuoksumääreiden perusteella lainkaan odottaa sellaista. En ole aiemmin käyttänyt Veetiä, yleensä vaan ihan olen säärikarvoja höylännyt, mutta ajattelin vaihteeksi kokeilla jotain muuta, kun tavan mukaan siinä höyläämisessä tulee aina joku ikävä verenpurkauma.
Mutta kai toi hajusta huolimatta toimii kohtuullisen hyvin. Muissa naisasioissa vielä sekin, että viikonloppuna pääsee pukeutumaan nätisti ja muutaman viikon päästä kanssa. Hyvä tyttöilykesä meneillään
(Tulipa vähän kanamainen viesti)

Nykyään on tullu käytettyä melko harvoin

. Marssin siihen samaiseen urheiluliikkeeseen mistä edellisetkin olivat ja löysin samanlaiset. Muutamat ihmiset ovat esittäneet vihatyyppiset kommenttinsa housuja kohtaan jo jonkin aikaa, joten en voinut jättää tilannetta käyttämättä. Pieniä eroja on, kuten koko. Ostin vähän pienemmät jo senkin takia että edellisethän roikkui nilkkojen alla kokoajan. Ja vaikka ostin sovittamatta, niin nää on ihan napit

:hump: (Mitäh, eikö täällä ole :hump:-hynppää?

Yli menneet on helppo rapsia pois sitten kun lakka on kuivunut. Just so you know. 

Tuollaiset miehet ottavat kyllä päähän.
Olen kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että mulle harvemmin noin käy. Mutta ottaa kyllä sellaisten, jotka ahdistelun uhriksi joutuvat, puolesta päähän.