Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 13 Elo 2008 20:36

Olisipa loppuviikko aurinkoista, tai ihan mitä vaan kunhan ei sataisi! Olen lähdössä huomenna kotikotiin korpikylille kanttarelleja metsästämään ja perjantaina olisi tarkoitus lähteä miehen kanssa telttailemaan ja eräjormailemaan. :täpinä:

Sain tänään laitettua s-postia amanuenssille ja nyt on arvosanakoonnitkin kunnossa eli ei muuta kuin HuK-tutkintoa anomaan. :D Gradua varten kävin hakemassa kirjastosta muutamia kirjoja, jos vaikka saisin jonkun kuningas idean. :epäilevä:
elegia

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 13 Elo 2008 21:11

Kuolo kirjoitti:Mie ainakin vittuunnun oikeen ruhtinaallisesti jos joku roskiaan kiinnittelee mihinkään miun omaisuuteen.

Minä ainakin olisin ihan onneni kukkuloilla, jos saisin jostakin ilmapallon. :hullu:

Säilyttäisin sitä niin kauan, kuin viimeinenkin kaasun pihahdus olisi lähtenyt sen sisuksista. Olisihan se minun ilmapalloni. :pilvi:
Maija

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 13 Elo 2008 21:16

Mun ongelma on se, että en voi puhkaista sitä palloa - ja toivon todella, ettei kukaan muukaan tee sitä mun lähellä - joten pakko oli laskea se roskaamaan. Lapsuudenmetsistä löytyi tässä hiljan ihan mieletön rypäs jotain hääpalloja. Sydämenmuotoisia, lähes tyhjiä, joihin oli painettu morsiammen ja sulhasen nimi. Joko laskettu ilmaan tai karannut. Siellä se loisti punaisena metsäaukiolla...
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 13 Elo 2008 22:29

Alunperin oli tarkoitus lähteä tänään baariin, mutta kaverilla on muuta menoa. Onneksi perjantaina on hyvät (ellei jopa mahtavat) bileet tiedossa. :superhymy: Perjantaita odotellessa...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sippura » To 14 Elo 2008 09:41

shaana kirjoitti:Mä olenkin vähän tässä tuuminut, että meneekö aikataulut nappiin vai tiukille siellä Sippuran suunnilla. :D
Ymmärrettävää ettei niin ehdi Fordella notkua Ison Päivän alla. :virnu:

Ihan hyvältä näyttää näin 2 päivää ennen :D Tänään siirrytään hääpaikkakunnalle,
otan läppärin mukaan, joten yritän kirjoitella tännekin jotain aina jossain välissä.

Pascal, olisi aika julmaa jos polttarit pidettäisiin häitä edeltävänä päivänä :virne: Mun
ja Avokin polterabendit on onneksi jo onnellisesti takana. Tai eihän sitä tiedä mitä
meille on vielä keksitty :O:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 14 Elo 2008 16:40

Koko aamupäivän vetkuttelin ruohonleikkuun aloittamista. Kun lopulta olin saanut ruohonleikkurin pohjan putsattua [Veli ei ikinä sitä putsaa oman ruohonleikkuuvuoronsa jälkeen ja sinne jää aikamoinen määrä ruohoa, josta tulee tiivis massa ja joka homehtuu. :norsu: Heti ruohonleikkuun jälkeen putsaus on helppo tehdä, mutta ei tuo veli ikinä muista (tai viitsi :epäilevä: ) sitä putsata.], alkoi sataa. No, ehkä saan tuon ruohon leikattua huomenna.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sade » To 14 Elo 2008 17:15

Kesäloman iloja: olimme poikaystävän kanssa tällä viikolla Serenassa. Päivä oli aurinkoinen ja varsin lämminkin, ja vipelsimme vesiliukumäissä ja altaissa ja muissa laitteissa innoissamme kuin pikkulapset. Kun laskettelin suuren kumirenkaan kyydissä mäkeä alas, auringon paistaessa ja viileän veden pärskyessä päälleni, tunsin ettei elämänriemun kokemiseen tämän enempää tarvita.

Tänään kävin kävelemässä ja vaikka ilma oli nytkin lämmin, hastoin siinä myös aavistuksen alkavan syksyn tuoksua. Elokuu, sen lämpö ja kirpeys, tuulet ja sateet ja pimenevät, pehmeät illat jaksavat sykähdyttää vuodesta toiseen. Kesäkuun alun ohella se on suosikkiaikaani kesästä.
Sade

ViestiKirjoittaja Maija » To 14 Elo 2008 18:02

Mulla oli tänään pyörälenkillä aika lähellä piti -tilanne. :o:

Tämän päivän aikana näille seuduille on jostakin saapunut oikein kunnon tuuli, joka puhaltaa niin kovalla voimalla, että melkein saa poskiaan takaraivosta etsiä. Tässä myräkässä olimme siis kaverini kanssa lenkillä edeten vähän isomman tien reunaa. Yhtäkkiä aukealla paikalla järkyttävän voimakas sivuttaistuuli otti kiinni pyörään ja heitti minut keskelle tietä - tietenkin juuri silloin, kun takaa oli tulossa auto tuhatta ja sataa. Auto sai aivan viime hetkellä väistettyä tämän pyörän selässä hoippuvan ilmestyksen. Etäisyyttä minun ja biilin välille jäi ohituksessa noin 20 cm. Tovin verran tuntui, että sydän hyppää rinnasta ulos.

Urheilu on vaarallista, mää jään kottiin syämään!
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » To 14 Elo 2008 18:54

Sippura kirjoitti:Tänään siirrytään hääpaikkakunnalle, otan läppärin mukaan, joten yritän
kirjoitella tännekin jotain aina jossain välissä.

Ja jos häävieraat on tylsää porukkaa voi ilmarin kautta kutsua kunnon keijoja paikalle. :viileä:

---

Kävin tellentelemassa lisää nättejä poikia mun koneelle taustakuvamatskuksi. :täpinä:
Tällä hetkellä taustalla komeilee James McAvoy. :hymyhali: Olin jo kyllästyä entisiin
miekkosiin. :o:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Gaffa » To 14 Elo 2008 19:05

Maija kirjoitti:Mulla oli tänään pyörälenkillä aika lähellä piti -tilanne. :o:

Tämän päivän aikana näille seuduille on jostakin saapunut oikein kunnon tuuli, joka puhaltaa niin kovalla voimalla, että melkein saa poskiaan takaraivosta etsiä. Tässä myräkässä olimme siis kaverini kanssa lenkillä edeten vähän isomman tien reunaa. Yhtäkkiä aukealla paikalla järkyttävän voimakas sivuttaistuuli otti kiinni pyörään ja heitti minut keskelle tietä - tietenkin juuri silloin, kun takaa oli tulossa auto tuhatta ja sataa. Auto sai aivan viime hetkellä väistettyä tämän pyörän selässä hoippuvan ilmestyksen. Etäisyyttä minun ja biilin välille jäi ohituksessa noin 20 cm. Tovin verran tuntui, että sydän hyppää rinnasta ulos.

Urheilu on vaarallista, mää jään kottiin syämään!

Hui, pelottavaa. :kauhistunut: Onneksi ei käynyt mitään.

Mulla on korvakäytävässä joku tosi kipeä finni/mätäpaise. Tiedän kyllä,että teitä kiinnostaa.
En pysty edes hymyilemään kunnolla, koska se sattuu korvaan niin vietävästi. Yhyy. :pillitys:

Tää olisi varmaan kuulunut sinne sairaiden ketjuun, mutta meni kätevästi samaan viestiin tuon kauhistelun kanssa. :virne:
Gaffa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 14 Elo 2008 22:09

Maija kirjoitti:Mulla oli tänään pyörälenkillä aika lähellä piti -tilanne. :o:

Onneksi ei käynyt mitenkään! Hirveitä tuommoiset läheltä piti -jutut.

Gaffa kirjoitti:Mulla on korvakäytävässä joku tosi kipeä finni/mätäpaise. Tiedän kyllä,että teitä kiinnostaa.
En pysty edes hymyilemään kunnolla, koska se sattuu korvaan niin vietävästi. Yhyy. :pillitys:

Mulla on ollut muutaman kerran korvassa finni. Kerran oli korva todella kipeä ja menin terkkarille. Syy kovaan korvakipuun selvisi. Finni. Kiltti terkkaritäti puhkaisi finnin ja kipu helpotti melko pian.

Tämä päivä on ollut lähinnä kotona haahuilua. Olympialaisia katsoin jonkin verran. Onneksi huomiseksi on ohjelmaa. Ruohonleikkuuta ja illalla kotibileet. En malttaisi odottaa huomista. :täpinä:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 14 Elo 2008 22:12

Olen nyt sittenkin pyörinyt täällä jo muutamana iltana, vaikka uhkailinkin, etten ennen syksyä näyttäydy.

Joten nyt tulin sanomaan hetkelliset hyvästit, sillä loma alkaa huomenna ja sen aikana en tosiaan konetta meinannut kovasti käyttää.

Hauskaa viikkoa / vähän pidempää aikaa :tsau:

Pitäkää Keijoilu korkealla (tai jotain :virne: )
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Gaffa » To 14 Elo 2008 22:31

Joo, on mulla näitä näppylöitä ollut aikaisemminkin korvissa, mutta ei ikinä korvakäytävässä, eikä ne ikinä ole olleet näin kipeitä.
Tosin oon muutenkin flunssainen, niin se kipu voi tuntua pahemmalta. Mulle kun yleensä tulee aina korvatulehdus flunssan yhteydessä.
Ehkäpä menen koulussa terkkarille näyttämään tätä.
Gaffa

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 15 Elo 2008 11:14

Törmäsin kiinnostavaan myynnissä olevaan kämppään. Sopisi oikein hyvin sijoitusasunnoksi sijaintinsa, kuntonsa ja hintansa takia. Laskin että siitä tulisi kohtalainen tuotto jo ihan pyyntihinnalla. Täytyy käydä esittelyssä vilkaisemassa, onko siinä jotain vikana. Jos ei, pitää harkita ostoa, joskin siellä luulisi olevan noilla spekseillä muutama muukin kiinnostunut. :raps:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Gluu » Pe 15 Elo 2008 12:10

Täällä on ihan liikaa lukemattomia viestejä. Menee ehkä viikko niitä lukiessa.

Voin ilmoittaa, että tykkään hirveästi uudesta telkkaristani, mutta Logitechia pitää vielä kouluttaa.
Gluu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 15 Elo 2008 19:52

Bilettämään. :täpinä: Kotibileisiin ja sitten mahdollisesti baarittelemaan. :jami:

Tänään oli mahtava ruohonleikkuusää. Noin 19 astetta ja auringon paistetta.

Tänään on hyvä päivä. :superhymy:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 15 Elo 2008 20:05

Gaffa kirjoitti:Joo, on mulla näitä näppylöitä ollut aikaisemminkin korvissa, mutta ei ikinä korvakäytävässä, eikä ne ikinä ole olleet näin kipeitä.

Mulla on ollut nenässä. Sieraimen sisäpuolella. :keijo:
Naminam!

---

Hermoni menevät tyhmien ihmisten kanssa. En itse väitä olevani mikään keittiön terävin veitsi, mutta kun on urpojen - jotka kuvittelevat Legolandin olevan itsenäinen valtio ja jotka valittelevat nälkää, mutta eivät syö pulskistumisen pelossa - ympäröimänä, pää ei aina kestä. Rajallinen kärsivällisyyteni ei selviä myöskään keskusteluista, joissa kerrataan aina vain uudelleen, kuinka kännissä sitä ollaankaan oltu ja kuinka paljon taas menikään edellisenä viikonloppuna rahaa. "Sit mä vattu join kuus shottii ja pääsin sillon ihan kivasti alaikäsenä baariin, ku mulla oli vähän suhteita."

Voi herran pieksut sentään. Ja näille tyypeille vielä pitäisi muka kuskiksi lähteä. En lupautunut. Tyhmien juttujen viihdearvo kun tuppaa kääntymään tietyssä pisteessä aika jyrkkään alamäkeen.

Muuta ilmoa:
Sisko tuli huudeille. :hymyhali:
Kohta saadaan kotitekoista pizzaa! :D
Maija

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 15 Elo 2008 21:42

Nyt vasta "mukava" ylläri saapui. Lohkominen ja pyykit jäi juuri alle tonnin ja näin ollen se täytyy maksaa kerralla. Jos se olisi ollut tontun, niin maksu olisi tullut kolmeen osaan. Ei kai siinä muuten olisi ongelmaa, mutta kuun tulevaan tiliin suhteutettuna näyttää vähän huonolle yhtälölle.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Gaffa » Pe 15 Elo 2008 22:44

Maija kirjoitti:Hermoni menevät tyhmien ihmisten kanssa. En itse väitä olevani mikään keittiön terävin veitsi, mutta kun on urpojen - jotka kuvittelevat Legolandin olevan itsenäinen valtio ja jotka valittelevat nälkää, mutta eivät syö pulskistumisen pelossa - ympäröimänä, pää ei aina kestä. Rajallinen kärsivällisyyteni ei selviä myöskään keskusteluista, joissa kerrataan aina vain uudelleen, kuinka kännissä sitä ollaankaan oltu ja kuinka paljon taas menikään edellisenä viikonloppuna rahaa. "Sit mä vattu join kuus shottii ja pääsin sillon ihan kivasti alaikäsenä baariin, ku mulla oli vähän suhteita."

Sama. En kestä kuunnella päivästä toiseen sitä samaa jauhantaa tyyliin "ziiz ihQ olin NII kännis ja sit kytät tuli ja sit me juostiin niin v***sti mut päästii pakoo onneks, sit pokasin yhe iha sikaihanan lukiolaispojan ja sit se toi mulle juomii niiQ red cattii"
Kyllä, olen yläasteella. :huoh:
Gaffa

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 15 Elo 2008 23:02

:paijaus: Yritä kestää - kyllä se siitä. Hyvä vaan ettet ole samanlainen ;)
Fantsu

ViestiKirjoittaja Maija » La 16 Elo 2008 13:50

Gaffa :paijaus:

Yläasteesta tulikin mieleeni... Kaverin pikkuveljet, nuo ihanat kaksoset, aloittivat tällä viikolla yläasteen. Jo nyt toinen heistä on joutunut kiusaamisen uhriksi. Häntä on tönitty, hänet on kaadettu pihalla ja häntä on haukuttu erittäin mielikuvituksekkaasti homoksi. Kaksoset ovat myös omin silmin nähneet, kuinka heidän kaverinsa pää on työnnetty wc-pönttöön. Ja uutisissa vielä väittävät, että koulukiusaus on saatu kuriin.

Hyvä ihme, ei minun aikanani tuollaista yläasteella vielä ollut! Haukkumasanoja ynnä muita lenteli tiuhaan tahtiin suuntaan jos toiseenkin, mutta wc-ankan tervehtimiset olivat vain pelkkää legendaa, ei arkipäiväistä toimintaa. En tosin usko, että tämä veljeskaksikko mitenkään sanattomaksi on jäänyt, sillä he ovat aika vilkkaita velikultia :virne:, mutta joka tapauksessa. Olin ihan ällistynyt tästä tapauksesta kuullessani. Nykynuoret. :ei: :keijo:
Maija

ViestiKirjoittaja Maija » La 16 Elo 2008 17:10

Maija kirjoitti:Sisko tuli huudeille. :hymyhali:

Joo, sisko tuli huudeille. :epäilevä:

Kinusi yhteensä tunnin verran minua baariin, ja kun en suostunut, päätimme ratkaista asian kivi-paperi-sakset -turnauksella. Olin jo voittamassa, kunnes sisko tuli viime hetkellä ohi ja voitti turvan mitalla.

Huittisten Seurahuone, täältä tullaan. :keijo:
Maija

ViestiKirjoittaja Gaffa » La 16 Elo 2008 19:15

Maija kirjoitti:Yläasteesta tulikin mieleeni... Kaverin pikkuveljet, nuo ihanat kaksoset, aloittivat tällä viikolla yläasteen. Jo nyt toinen heistä on joutunut kiusaamisen uhriksi. Häntä on tönitty, hänet on kaadettu pihalla ja häntä on haukuttu erittäin mielikuvituksekkaasti homoksi. Kaksoset ovat myös omin silmin nähneet, kuinka heidän kaverinsa pää on työnnetty wc-pönttöön. Ja uutisissa vielä väittävät, että koulukiusaus on saatu kuriin.

Oho, aika rajua menoa. Koulussa, jota käyn, kiusaaminen on tietääkseni rajoittunut "vain" haukkumiseen ja syrjimiseen yms.
Onneksi. Meillä on kyllä aika tiukat rajat eri porukoiden välillä. Tai siis on suositut, friikit ja loppu harmiton peruskoululaisaines.
Mut on vissiin tungettu tohon friikkiluokkaan ainakin tuntemieni ns. suosittujen toimesta, koska saan hyviä numeroita, vaikka selaan vain koetta edeltävänä iltana koe-alueen läpi.

Haluaisiko joku muuten kertoa, miksi teinit(varsinkin tytöt) ovat toisilleen niin ilkeitä?
Gaffa

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 16 Elo 2008 19:25

Gaffa kirjoitti:Haluaisiko joku muuten kertoa, miksi teinit(varsinkin tytöt) ovat toisilleen niin ilkeitä?

Haluasin, mutta en voi, koska en tiiä. Mie oon itekin miettiny, että mistähän se johtuu että lapset ja nuoret osaa olla ihan järettömän julmia. Kehittyykö omatunto tosiaan niin hiton myöhään?
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Walker » La 16 Elo 2008 20:28

Maija kirjoitti:Kaksoset ovat myös omin silmin nähneet, kuinka heidän kaverinsa pää on työnnetty wc-pönttöön.

Osittain varmaan selittyy mokkerikastajaisilla joita esiintyy ensimmäisinä koulupäivinä.
Tätä wc-pönttö kastajaisia on ollut kautta aikain. Nykyisin onneksi asiaan on pyritty voimakkaasti kitkemään pois,
mutta mitään asia ei saada 100%:sti kontrolloitua.

Toivon mukaan selittyy tämän tyhmän perinteen piikkiin. Jos jatkuu niin isompaa
ratasta kehiin, kenenkään ei pidä joutua kiusaamisen uhriksi.
Viimeksi muokannut Walker päivämäärä La 16 Elo 2008 20:39, muokattu yhteensä 1 kerran
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa