Sain tänään laitettua s-postia amanuenssille ja nyt on arvosanakoonnitkin kunnossa eli ei muuta kuin HuK-tutkintoa anomaan.
Gradua varten kävin hakemassa kirjastosta muutamia kirjoja, jos vaikka saisin jonkun kuningas idean. 
Gradua varten kävin hakemassa kirjastosta muutamia kirjoja, jos vaikka saisin jonkun kuningas idean. 
Kuolo kirjoitti:Mie ainakin vittuunnun oikeen ruhtinaallisesti jos joku roskiaan kiinnittelee mihinkään miun omaisuuteen.

Perjantaita odotellessa...shaana kirjoitti:Mä olenkin vähän tässä tuuminut, että meneekö aikataulut nappiin vai tiukille siellä Sippuran suunnilla.![]()
Ymmärrettävää ettei niin ehdi Fordella notkua Ison Päivän alla.
Tänään siirrytään hääpaikkakunnalle,
Mun
Heti ruohonleikkuun jälkeen putsaus on helppo tehdä, mutta ei tuo veli ikinä muista (tai viitsi
) sitä putsata.], alkoi sataa. No, ehkä saan tuon ruohon leikattua huomenna.
Sippura kirjoitti:Tänään siirrytään hääpaikkakunnalle, otan läppärin mukaan, joten yritän
kirjoitella tännekin jotain aina jossain välissä.

Olin jo kyllästyä entisiin
Maija kirjoitti:Mulla oli tänään pyörälenkillä aika lähellä piti -tilanne.
Tämän päivän aikana näille seuduille on jostakin saapunut oikein kunnon tuuli, joka puhaltaa niin kovalla voimalla, että melkein saa poskiaan takaraivosta etsiä. Tässä myräkässä olimme siis kaverini kanssa lenkillä edeten vähän isomman tien reunaa. Yhtäkkiä aukealla paikalla järkyttävän voimakas sivuttaistuuli otti kiinni pyörään ja heitti minut keskelle tietä - tietenkin juuri silloin, kun takaa oli tulossa auto tuhatta ja sataa. Auto sai aivan viime hetkellä väistettyä tämän pyörän selässä hoippuvan ilmestyksen. Etäisyyttä minun ja biilin välille jäi ohituksessa noin 20 cm. Tovin verran tuntui, että sydän hyppää rinnasta ulos.
Urheilu on vaarallista, mää jään kottiin syämään!
Onneksi ei käynyt mitään.

Maija kirjoitti:Mulla oli tänään pyörälenkillä aika lähellä piti -tilanne.
Gaffa kirjoitti:Mulla on korvakäytävässä joku tosi kipeä finni/mätäpaise. Tiedän kyllä,että teitä kiinnostaa.
En pysty edes hymyilemään kunnolla, koska se sattuu korvaan niin vietävästi. Yhyy.

)

Kotibileisiin ja sitten mahdollisesti baarittelemaan. 

Gaffa kirjoitti:Joo, on mulla näitä näppylöitä ollut aikaisemminkin korvissa, mutta ei ikinä korvakäytävässä, eikä ne ikinä ole olleet näin kipeitä.

Maija kirjoitti:Hermoni menevät tyhmien ihmisten kanssa. En itse väitä olevani mikään keittiön terävin veitsi, mutta kun on urpojen - jotka kuvittelevat Legolandin olevan itsenäinen valtio ja jotka valittelevat nälkää, mutta eivät syö pulskistumisen pelossa - ympäröimänä, pää ei aina kestä. Rajallinen kärsivällisyyteni ei selviä myöskään keskusteluista, joissa kerrataan aina vain uudelleen, kuinka kännissä sitä ollaankaan oltu ja kuinka paljon taas menikään edellisenä viikonloppuna rahaa. "Sit mä vattu join kuus shottii ja pääsin sillon ihan kivasti alaikäsenä baariin, ku mulla oli vähän suhteita."

Yritä kestää - kyllä se siitä. Hyvä vaan ettet ole samanlainen 

, mutta joka tapauksessa. Olin ihan ällistynyt tästä tapauksesta kuullessani. Nykynuoret.

Maija kirjoitti:Sisko tuli huudeille.

Maija kirjoitti:Yläasteesta tulikin mieleeni... Kaverin pikkuveljet, nuo ihanat kaksoset, aloittivat tällä viikolla yläasteen. Jo nyt toinen heistä on joutunut kiusaamisen uhriksi. Häntä on tönitty, hänet on kaadettu pihalla ja häntä on haukuttu erittäin mielikuvituksekkaasti homoksi. Kaksoset ovat myös omin silmin nähneet, kuinka heidän kaverinsa pää on työnnetty wc-pönttöön. Ja uutisissa vielä väittävät, että koulukiusaus on saatu kuriin.
Gaffa kirjoitti:Haluaisiko joku muuten kertoa, miksi teinit(varsinkin tytöt) ovat toisilleen niin ilkeitä?
Maija kirjoitti:Kaksoset ovat myös omin silmin nähneet, kuinka heidän kaverinsa pää on työnnetty wc-pönttöön.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa