Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Shay » Su 24 Elo 2008 20:55

Viikonlopussa pitäis olla kolme kokonaista päivää. :huoh: Taas on kello yheksän ja hommia on
hoitamatta roppakaupalla. Huomena pitäs taas aamulla jaksaa herätä pirteenä töihin. :p He he...
Onneksi sielä on hauskaa tekemistä, jottei tarvi murehtia koko päivää...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Gaffa » Su 24 Elo 2008 21:00

Kiitos onnitteluista kaikille! :hymyhali:

Mulla on ollut tosi vetelä olo koko päivän.
Voi kyllä johtua siitä, että en ole käynyt ulkona ollenkaan tänään.
Tietokone on ollut tauotta päällä aamupäivästä.
Pitäisiköhän sitä hankkia elämä? :raps:
Gaffa

ViestiKirjoittaja Vanilla » Su 24 Elo 2008 22:26

Onnea Gaffalle vielä täältäkin :D Mie olen ihan täysi pakana, ei ole kastettu eikä konfirmoitu. Eikä kyllä harmita yhtään, päinvastoin. :tilt:

Huoh, liikaa töitä ollut tässä viime aikoina. Viimeiset kaksi viikkoa on olleet kuuden päivän työputkia. Ei siinä oikein ehdi kunnolla levätä, kun on vain yksi vapaapäivä. Saati että jaksaisi tehdä mitään rästiin jääneitä kotitöitä... Nytkin on koko päivän pyörinyt mielessä, että huomenna pitää taas mennä töihin. :huoh: Vielä enemmän masentaa, kun mulla piti olla maanantaista torstaihin vapaata. Vaan eipä olekaan, kun vakituinen työntekijä sairastui. Just mun tuuriani.

Tänään on ollut niin hirveän syksyinen sääkin, ettei huvita mikään. Ahdistaa vaan, kun en ole saanut aikaiseksi puoliksikaan niin paljon kuin piti. Oli tarkoitus siivota kunnolla ja alkaa pestä ikkunoita, mutta enpäs jaksanutkaan.

Sitä paitsi poltin riisipuuronkin pohjaan tänään. En vaan osaa. :pillitys:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ma 25 Elo 2008 09:31

Iiiiks. :D Käytii ultrassa ja meille tulee poika. :p Ostettii jo söpö huppari ja pikkupikku haalarit pojalle. :virne:
Eowyn

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 25 Elo 2008 11:37

Voi ihanaa, Eowyn. Onnea vielä kerran. :hymyhali:

Itselläni alkoi kesäloman viimeinen viikko virallisesti tänään. :tilt:
Pitäisi ehkä keksiä jotain järkevää tekemistä, tai sitten ei.
Tämän viikon kohokohta taitaa kuitenkin olla sikajuhlat viikonloppuna
mökillä. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Purple » Ma 25 Elo 2008 12:48

Kiitokset irvikissalle ja tiipetille. :hymyhali: Jos ette olisi aiemmin puhuneet Corbijnin näyttelystä, en olisi moista huomannut. Teidän puheestanne innostuin ja käytiin viikonloppuna vilkuilemassa kuvia. Hienoja!

Tämän kuvan äärellä vierähti tovi jos toinen.

[hiljaista tuijottelua]
- Joo-o.
- Hmmm.
[hiljaista tuijottelua]
- Kyllähän tässä aika kuluu.
- Joo-o.
[hiljaista tuijottelua]
- Sieltähän ois saanu lainata retkituolia!
- Ja suurennuslaseja!
[vähemmän hiljaista kikattelua]

Muutenkin oli oikein onnistunut viikonloppu. Kaikki kaverit kokoontui juhlimaan ystävien yhdessäolon vuosipäivää, samalla saatiin onnitella toisia kavereita kihlautumisesta. Seura oli parasta, ruoka oli hyvää ja hotelli oli tyylikäs. Aamiainenkin maistui seuraavana päivänä kun illalla oli sen verran fiksuutta mukana, että tajusin juoda välillä vettä.

Huomaa, että viime ajat oon käyttänyt lähes pelkästään tennareita. Yhden illan kun teputtaa pitkin katuja kapeakärkisillä avokkailla, niin vieläkin särkee jalkoja. Mut ei haittaa, kun oli niin kivaa.
Purple

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 25 Elo 2008 16:28

Hoh-hoijaa. Viimeinen kesälomapäivä meneillään.
Huomenna pitäisi vääntäytyä takaisin laitokselle, eli sinne ammattikorkean penkkiin.
No, onhan sitä jo lomaa pidellytkin toukokuun puolestavälistä. Ja itseasiassa tänään olisi alkanut varsinainen lähiopetus (lukukausi kai virallisesti alkoi jo 11. päivä), mutta en patalaiskuuttani jaksanut ilmoittautua sille lukkarisuunnitelmassa olleeseen liikan (sulkapallo) kurssille. Olisi maanantaisin vain sitä kaksi tuntia. Ei vaan napannut. Haittapuolena tulee sitten keskiviikolle kahden tunnin hyppäri.
Huijaan sitten itseäni ajattelemalla että niinä vapaamaanantaina tekisi tehtäviä ja muita koulujuttuja. (kuitenkin menee elpymiseen ja yleiseen ötväämiseen)

Olisi se vaan jo kiva keksiä mitä oikeasti haluaisi opiskella (ja sitten päästä sitä opiskelemaan). :huoh:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 25 Elo 2008 17:51

Onnea Eowynille! :D

Teilläkin on siis tapahtunut eniten, kun on ollut kaikkein hiljaisinta. :virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 25 Elo 2008 18:30

Ei kannata puhistaa näppistä kasvovedellä. :epäilevä: Tää on ihan tahmea. :p
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Plei » Ma 25 Elo 2008 22:19

Oho, viimeinen lomaviikko. :kauhistunut: Ahistaa jo nyt, miten totun taas opiskelurytmiin melkein vuoden tauon jälkeen. Saati osaan sitä kieltä, jota pitäis opiskella. Jaiks. Lisäksi pitäisi viimein alkaa puurtaa pedagogisia ja kiinnostus lähentelee nollaa. :peukku:

Kesä on ollut kyllä loisto. Reissasin ja vietin paljon laatuaikaa itseni kanssa. Ehkäpä ne kivat jutut ovat kerryttäneet energiavarastoja syksyä ajatellen.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 25 Elo 2008 23:10

Moi.
Mulla on ollut sutinata töiden puolesta. Ei ole ehtinyt pitää yhteyttä ystäviin, kun ihan muutaman hassun tekstarin voimin. Koitan parantaa tilannetta... joskus se vaan on kovin raskasta olla aloitteentekijä. Huomaan että aika harva ihminen pitää muutenvaan yhteyttä. Sitä koitan nyt itse opetella, ettei kaikki häviäisi ympäriltä. Joskus on vain kurjaa, kun tuntuu siltä, että ihmiset ovat vain silloin kiinnostununeita kun he itse tarvitsevat jotain minulta... mutta ehkä tuo ei pidä täysin paikkaansa, vaikka siltä tuntuukin.

Mitäs muuta?
Kohta olisi paluu opiskelujen pariin. Niiden vanhojen opintojen... muistaakohan teistä kukaan, vaan ei sen niin väliä. En minäkään oikein tunnu muistavan.
Tanssikoulukavereita on ikävä. Osaa näin viikonloppuna kun olin esiintymässä. Ikävä on myös tanssia... sillekin asialle voinen itse tehdä jotain.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ti 26 Elo 2008 00:47

Galileo kirjoitti: Sopisi oikein hyvin sijoitusasunnoksi sijaintinsa, kuntonsa ja hintansa takia.

Eikös ne ostokset kannata tätä nykyä tehdä Virossa?
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 26 Elo 2008 08:00

Tr*ina kirjoitti:Eikös ne ostokset kannata tätä nykyä tehdä Virossa?

Kannattaa tehdä paikoissa, joiden markkinoista on jotain käryä. Viinaostokset kannattaa mun käsityksen mukaan tehdä siellä.

Eikös Virossa ole kerrostalot hallinnoitu hiukan eri tavoin kuin Suomessa? Ei siis asunto-osakeyhtiöitä vaan jokainen huolehtii omista jutuistaan. Jos joltain rikotaan ikkuna, niin saa itse laittaa uuden jne.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Gluu » Ti 26 Elo 2008 08:00

Töihin tullessani näin auton, jonka rekkari oli TIS - 518.

Mahtaa kuskia harmittaa. :tilt:
Gluu

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 26 Elo 2008 08:16

Hee! :superhymy:
Nukuin jälleen yön putkeen, olen iloinen. Tulin aamuhukiin ilman mitään ongelmia. Tästä päivästä on tuleva hyvä, tiedän sen jo nyt. :juoni: Pärskin tässä siihen tahtiin kylläkin että lähden pian lentoon tuolini kanssa. :superhymy: Jeje! Korvassani on yhden ukkelin kulmalävistyskoru, taidan olla ruudinkeksijä.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 26 Elo 2008 08:21

:viileä:
Mä olen nyt Täti.
Sisko synnytti eilen, tai siis tänään yöllähän se Mini maailman näki. 1.57 on virallinen aika neidin maailmaan saapumisella.
Ja mä näin sen! Olin auttamassa siskoa siinä hommassa ja voi vitsi!!! Maailman paras syntymäpäivälahja, vaikka tulikin kaksi tuntia myöhässä.
Vaikkei edes kiviä kiinnosta, oli painoa noin 3.5 kiloa ja pituutta 53 senttiä. Ja se oli niin pieni, niin pieni. Sain pidellä sitä ihmettä ja höpöttelin höpöjä.
Ne sormet, ne varpaat, ne silmät ja se suu. :hullu:

:sydän:

Kyllä mä olen nyt aika hiivatin ylpeä siitä siskosta. En mä vaan olisi tuohon pystynyt.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Ti 26 Elo 2008 08:40

Onnea Kibayalle tätiydestä! :D

--

Mulla nenä vähän niiskuttaa mutta muuten ei mitään ihmeempää. Viikonloppu oli harvinaisen muksa, vaikkei mitään sen ihmeempää tapahtunut. Vähän alkoholin sivistynyttä nauttimista, Singstaria, ihan TOSI vähän baareilua ja sunnuntaina Futuramaa. Aika jees :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ti 26 Elo 2008 09:11

Enää tämä viikko töitä ennen kahden viikon lomaa. Luulisi, että olisin innoissani, mutta mä en kyllä haluaisi vielä lomailla. Loman alkaminen tarkoittaa sitä, että myös Norja on entistä lähempänä. Mulla ei ole vielä asuntoa eikä näin ollen mitään tietoa, koska pääsen muuttamaan ja mihin ja millä hinnalla. Ensi viikon vaellan Skotlannin nummilla, toivottavasti osaan unohtaa muuttoasiat siksi ajaksi. Todennäköisesti kiroilen koko matkan, kuinka vuorilla ei ole edes nettipistettä, että pääsisi lukemaan sähköpostit. :pepsodent:

- - -

Tänä aamuna on ollut kodinhengetär-olo. Harmi vain, että se iskee aina työpäivinä. :p Olen kokkaillut mantelipuna-ahventa (ei ollut taaskaan kuhaa) ja nyt on täytetyt herkkusienet uunissa. Hirveä vimma olisi siivota ja pakkailla vaellustavarat. Tunnin päästä pitää kuitenki lähteä töihin. Plääh.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ti 26 Elo 2008 09:16

Voi, hirmusti onnea tuoreelle äidille ja Kiba-tädille! :D :halitus:
Eowyn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 26 Elo 2008 15:44

Paljon onnea Kibayalle täteydestä! Ja tajusinko oikein, että sulla oli eilen synttärit? Jos oli, myöhästyneet synttärionnittelut myös! :D

------

Mulla on hirmuinen väsy. En yöllä saanut nukuttua paljoakaan, kun miljoona asiaa pyöri päässä. Olen väsynyt, mutta onnellinen. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 26 Elo 2008 16:34

Onnea, Kiba! :superhymy:
Ja onnea tietenkin myös tuoreelle äipälle!
Maija

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 26 Elo 2008 19:25

Meillä on ollut vesi poikki puolesta päivästä asti. Jotain putkia ne korjailevat. Ihan kiva, koska en olisikaan tänään halunnut pestä lattioita ja tiskata. Enkä varsinkaan käydä suihkussa. Saati tyhjentää kissanpissilootia ja tiskata niitä.

Muuta tärkeää ilmoitettavaa ei ole. Paitsi, että meitsistä tuli tänään kandi. Siellä ne paperit odottaisivat hakua tiedekunnassa. :pepsodent:
Ja iso Gee rassaa edelleen, en ole panikoinnilta saanut vieläkään valittua edes seminaariryhmää.
elegia

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ti 26 Elo 2008 19:32

Onnea Kibayalle ja Eowynille!

Oon käynyt kahtena päivänä peräkkäin mäkissä. :epäilevä:
Mutta huomenna menen kaverini kanssa kuntosalille.

Noin kuukausi sitten tilaamani Kylie-paita saapui vihdoinkin. Se on kiva.
Gaffa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 26 Elo 2008 21:24

Elegialle onnittelut kandiksi valmistumisesta! :D

----------

Tämä ilta on ollut hirveetä säätämistä. Niinpä niin. Kai se on pikkuhiljaa aika palata maan pinnalle. :epäilevä: Kerkesin olla iloinen melkein kokonaisen päivän verran.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 26 Elo 2008 22:30

Luin joku päivä sitten uutisen, että jotain puolella tupakoitsijoista on keuhkoahtauma niiden siitä tietämättä. Ite oon parina aamuna herännyt törkeeseen yskäkohtaukseen. Juu, ei hyvä. Huomenna pidän laastaripäivän ja katotaan sit kuinka jaksaa jatkaa. :)

Oon ihan fiiliksissä. :sekopää: (ks. suhdesäätämö) Munilleenhan tääkin menee vielä, mut katotaan nyt kuin käy... *sormet ristiin ja tissit tiskiin* :virne:

Ja loma jatkuu! :D Perjantaina pääsen matkustelemaan vähän, kun meen kaverin luo Hämeenlinnaan. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa