Taas on kello yheksän ja hommia onhoitamatta roppakaupalla. Huomena pitäs taas aamulla jaksaa herätä pirteenä töihin.
He he...Onneksi sielä on hauskaa tekemistä, jottei tarvi murehtia koko päivää...
Taas on kello yheksän ja hommia on
He he...

Mie olen ihan täysi pakana, ei ole kastettu eikä konfirmoitu. Eikä kyllä harmita yhtään, päinvastoin. 
Vielä enemmän masentaa, kun mulla piti olla maanantaista torstaihin vapaata. Vaan eipä olekaan, kun vakituinen työntekijä sairastui. Just mun tuuriani.
Käytii ultrassa ja meille tulee poika.
Ostettii jo söpö huppari ja pikkupikku haalarit pojalle. 

Jos ette olisi aiemmin puhuneet Corbijnin näyttelystä, en olisi moista huomannut. Teidän puheestanne innostuin ja käytiin viikonloppuna vilkuilemassa kuvia. Hienoja! 

Tää on ihan tahmea. 
Ahistaa jo nyt, miten totun taas opiskelurytmiin melkein vuoden tauon jälkeen. Saati osaan sitä kieltä, jota pitäis opiskella. Jaiks. Lisäksi pitäisi viimein alkaa puurtaa pedagogisia ja kiinnostus lähentelee nollaa. 
Galileo kirjoitti: Sopisi oikein hyvin sijoitusasunnoksi sijaintinsa, kuntonsa ja hintansa takia.
Tr*ina kirjoitti:Eikös ne ostokset kannata tätä nykyä tehdä Virossa?

Pärskin tässä siihen tahtiin kylläkin että lähden pian lentoon tuolini kanssa.
Jeje! Korvassani on yhden ukkelin kulmalävistyskoru, taidan olla ruudinkeksijä.

Olen kokkaillut mantelipuna-ahventa (ei ollut taaskaan kuhaa) ja nyt on täytetyt herkkusienet uunissa. Hirveä vimma olisi siivota ja pakkailla vaellustavarat. Tunnin päästä pitää kuitenki lähteä töihin. Plääh.

Kerkesin olla iloinen melkein kokonaisen päivän verran.
(ks. suhdesäätämö) Munilleenhan tääkin menee vielä, mut katotaan nyt kuin käy... *sormet ristiin ja tissit tiskiin* 
Perjantaina pääsen matkustelemaan vähän, kun meen kaverin luo Hämeenlinnaan. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa