Ostin kolme paitaa, jakun, meikkejä ja kynsilakkoja. 

No, kävin tänään tyttöilemässä ja
Se elukki oli tonkinut mun kassia ja sen syövereistä löytänyt meikän kuukupin.
Se leikki sillä.
Siis hapsiainen sentäs!! 
Pitääköhän sitä ostaa uusi? 

Tympeät päivät edessä. 
marenkienkeli kirjoitti:Tietää kyllä, mikä ajanjakso alkaa todennäköisesti huomenna. Mahakipua, ärsytystä ja reilu puoli levyä suklaata (enempää ei ollut).Tympeät päivät edessä.
![]()
Tosin mulla ei oo mitään varmuutta että todnäk huomenna, mutta lähipäivinä kuitenkin (toivottavasti huomenna, kun on vapaapäivä, ja pystyy kiemurtelemaan sängyssä tuskineen). Magneettihärpäke on ollut kovassa käytössä, ja kk-teetä on mennyt tänään kolme pussillista. Saa nyt sitten nähdä onko siitä(kään) mitään iloa.
Melkoisen tarkasti nämä kuukautiset nykyään ajoittuvat, kun pillereitä syö. Voi sanoa 1 vuorokauden marginaalin, jona ne suurella todennäköisyydellä alkavat. Yleensä aina tiettynä aamuna viikosta alkavat, mutta puoli vuorokautta voi heittää suuntaan tai toiseen.marenkienkeli kirjoitti:Tänäänpä ne sitten alkoivat. Onneksi aamulla piti pyöräillä töihin.

silti. En odota innolla omiani, koska töissähän mä taidan joutua olemaan kun alkavat..Lyyra kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Tänäänpä ne sitten alkoivat. Onneksi aamulla piti pyöräillä töihin.
Onneksi?
Mä en tiedä mitään niin pahaa, kuin menkkojen ekana päivänä pyöräileminen. Tosin sulla ei ollut tainnut kivut alkaa vielä tuossa vaiheessa, kuten taisit sanoa.![]()

En tykkää kun kaikki ovat sellaisia raskausmekon mallisia. Tai ehkä mekkoja ei ole vaan tarkoitettu mulle.
Haluaisin jotain kivaa päällepantavaa siskon valmistujaisiin/läksiäisiin.
). Mietin, että se saattaa olla ihan vähän liian hieno arkikäyttöön, mutta toisaalta - joku chilli perjantai vois sen kyllä ehkä töihihkin laittaa päälle. Se oli myös mun päällä kaverin muksun nimenjulkistus-juhlassa.
vihdoin - eihän niitä haeskeltukaan kun n. vuosi...Suvi kirjoitti:Miksi mistään ei löydy kivoja mekkoja?En tykkää kun kaikki ovat sellaisia raskausmekon mallisia. Tai ehkä mekkoja ei ole vaan tarkoitettu mulle.
Haluaisin jotain kivaa päällepantavaa siskon valmistujaisiin/läksiäisiin.

Aina ihan nuhjuisena. Pöh. Luulevat kohta äijäksi.

Annis kirjoitti:Muakin ärsyttää ne kaikki raskausmekot. Enkä mä tykkää pitää vyötä.
Tuo on kuin mun suusta. 
Olen perinteisesti ostanut esimerkiksi farkut aina alennuksesta. Myös rintsikoita on viime aikoina löytynyt yllättävän hyvin alennusmyynneistä.
Mutta siinäpä se sitten onkin. Muissa vaatteissa mulla on niin yleinen koko, että kaikki kivat vaatteet loppuu yleensä ennen alennusmyyntejä. 

marenkienkeli kirjoitti:Voisi kyllä huomenna pyöräillä vaikka alennusmyynneille.Olen perinteisesti ostanut esimerkiksi farkut aina alennuksesta. Myös rintsikoita on viime aikoina löytynyt yllättävän hyvin alennusmyynneistä.
Mutta siinäpä se sitten onkin. Muissa vaatteissa mulla on niin yleinen koko, että kaikki kivat vaatteet loppuu yleensä ennen alennusmyyntejä.
![]()

theia kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Voisi kyllä huomenna pyöräillä vaikka alennusmyynneille.Olen perinteisesti ostanut esimerkiksi farkut aina alennuksesta. Myös rintsikoita on viime aikoina löytynyt yllättävän hyvin alennusmyynneistä.
![]()
Hihihi, näyttää hassulta tuo alennusmyynti-sana + hymiö -rypäs, kun ne meni noin hassusti allekain
Ehkä mulla sitten on leveämpi näyttö tai jotain. 

Moneen otteeseen olen aurinkolaseja etsinyt, mutta vasta nyt tärppäsi. Tuntuu, että kaikki lasit on aivan liian suuria leveyden ja/tai linssin koon suhteen. Lisäksi linssien muoto ei sovi mun kasvoihin yhtään. Mutta nyt löytyi yhdet hyvät.
Eivät ole ehkä kauneimmet mahdolliset, mutta pääni muotoon sopivat täydellisesti. 
heartless kirjoitti:Onko kuivashampoo muuten niin mahtavaa ainetta kuin kaikki sanoo sen olevan?

damn kirjoitti:heartless kirjoitti:Onko kuivashampoo muuten niin mahtavaa ainetta kuin kaikki sanoo sen olevan?
Sain siskolta Tigin kuivashampoon joku aika sitten.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa