Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 22 Kesä 2011 01:00

Kaupoilla olivat alet alkaneet. Ostin paitoja, vaikka kaapit ovatkin täynnä vanhoja. Ehkä, ehkä kykenen pistämään yli viisi vuotta vanhat tanssipaidat jo jäteosastoon. Toivoahan saa.
Ostin myös viiden euron kappalehintaan rintaliivejä. Toivon samaa uudistautumista tapahtuvan myös alusvaatekorissa...
Joku Helsinkiläisbaari lupasi juoman, jos nainen antoi niitata liivinsä kattoon. Jos tarjous on vielä voimassa, niin sitähän voisi melkein tarjota kierroksen epäsopivilla alusvaatteilla.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 26 Kesä 2011 14:57

Mäkin kävin jo hieman haistelemassa aleja. :) Ostin kolme paitaa, jakun, meikkejä ja kynsilakkoja.
Ensi viikolla ajattelin ihan ajan kanssa käydä etsimässä alusvaatteita ja housuja. Huomasin, että kaikki paitsi yhdet farkut ovat jostain kohtaa rikki. :(
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 26 Kesä 2011 15:32

Auuu!

Sitä onkin unohtanut miten viehkeät kuukautiskivut voivat olla.
Kävin aamulla pikkasen juoksemassa ja masusta kiristi omituisesti. Lihakset kramppasivat.
Vaihdoin vartin jälkeen reippaaksi kävelyksi, etten turhaa kiusaa itseäni.
Kotona tunnistin kuukautisnipistelyn ja otin vähän särkylääkettä veden kera.
Parinkymmenen minuutin päästä iski huimaus ja tärinä kivasti kaupassa.
Jouduin kolmesti pysähtyä istumaan alle 100m matkalla kaupasta kotiin.
Kotona kaksinkerroin, oksennellen ja väristen kivusta.
Kohta pitäisi pystyä lähtemään töihin vetämään jumppaa... Oi jos olisin tämän tiennyt aiemmin viikolla, kun pomo kysyi juhannuksen tilanteesta.

---
Selvisin!
Vähän on nyt voittaja olo, ihan pikkusen verran vaan.
Selvisin kaksin kerroin töihin. Ratikassa oli joku eksynyt mies, joka olisi puhunut ranskaa tai saksaa. Ymmärsin, että pitäisi päästä juna-asemalle keskustaan, saada mun puhelinnumero ja päästä mun viereen nukkumaan. Toteutin ensimmäisen toiveen ja opastin herran junaan. Masuväänteissä ei yhtään houkutellut hellustelu. Oisin voinut oksentaa herran päälle koska vaan...

Onneksi olin ajoissa töissä ja sain pötkötellä lattialla reilun vartin ennen tunnin alkua.
Ehti masu vähän rauhoittua ja minä oikaistua itseäni muutamalla harjoituksella.
Tunti meni onneksi mukavasti.
Nyt varmaa uskaltaa vähän taas kokeilla kestääkö masu ruokaa, ettei tule ihan paastopäivä.

Sympatiat kaikille joka kuukausi kipuileville naisille. Huh...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Shay » To 30 Kesä 2011 18:19

E-pillerit ja aurinko. Mikä ihana yhdistelmä... :epäilevä:

Viime vuonna oli aurinkoihottumaa ja tänä vuonna sain viikset. :pillitys: No, kävin tänään tyttöilemässä ja
ostin Joe Blascoa, jolla saan peitettyä ikävän läiskän. Jos syksyllä rohkaistuisi ehkä jättämään pillerit pois
ja katsomaan mitä tapahtuu...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 03 Heinä 2011 21:04

Kuukautisteekuuri lähtee käyntiin tänään. Menkat alkanee keskivaiheilla/loppupuolella alkavaa viikkoa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 04 Heinä 2011 17:44

Rukkanen!!! :kiroilu: Se elukki oli tonkinut mun kassia ja sen syövereistä löytänyt meikän kuukupin. :friikki: Se leikki sillä. :friikki: Siis hapsiainen sentäs!! :kiroilu:

Okei. Mä voin keittää ja puhdistaa sen, mutta saattaahan pienistä naskalihampaista voinut jäädä kuitenkin kolosia ja naarmuja... eikös niissä sitten pöpöt pesi? :p Pitääköhän sitä ostaa uusi? :läps:

Ei naureta siellä. :epäilevä:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 05 Heinä 2011 22:30

Tietää kyllä, mikä ajanjakso alkaa todennäköisesti huomenna. Mahakipua, ärsytystä ja reilu puoli levyä suklaata (enempää ei ollut). :epäilevä: Tympeät päivät edessä. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 05 Heinä 2011 23:03

marenkienkeli kirjoitti:Tietää kyllä, mikä ajanjakso alkaa todennäköisesti huomenna. Mahakipua, ärsytystä ja reilu puoli levyä suklaata (enempää ei ollut). :epäilevä: Tympeät päivät edessä. :huoh:

:femmat: Tosin mulla ei oo mitään varmuutta että todnäk huomenna, mutta lähipäivinä kuitenkin (toivottavasti huomenna, kun on vapaapäivä, ja pystyy kiemurtelemaan sängyssä tuskineen). Magneettihärpäke on ollut kovassa käytössä, ja kk-teetä on mennyt tänään kolme pussillista. Saa nyt sitten nähdä onko siitä(kään) mitään iloa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 06 Heinä 2011 11:26

Tänäänpä ne sitten alkoivat. Onneksi aamulla piti pyöräillä töihin. Kipu ei ole vielä ottanut valtaa. Pieni kipu vain tuntuu. Mutta kyllä se tästä taas yltyy. :kieli: Melkoisen tarkasti nämä kuukautiset nykyään ajoittuvat, kun pillereitä syö. Voi sanoa 1 vuorokauden marginaalin, jona ne suurella todennäköisyydellä alkavat. Yleensä aina tiettynä aamuna viikosta alkavat, mutta puoli vuorokautta voi heittää suuntaan tai toiseen.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 06 Heinä 2011 11:32

marenkienkeli kirjoitti:Tänäänpä ne sitten alkoivat. Onneksi aamulla piti pyöräillä töihin.

Onneksi? :hämillään:
Mä en tiedä mitään niin pahaa, kuin menkkojen ekana päivänä pyöräileminen. Tosin sulla ei ollut tainnut kivut alkaa vielä tuossa vaiheessa, kuten taisit sanoa. :keijo:

:paijaus: silti. En odota innolla omiani, koska töissähän mä taidan joutua olemaan kun alkavat..
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 06 Heinä 2011 11:59

Lyyra kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Tänäänpä ne sitten alkoivat. Onneksi aamulla piti pyöräillä töihin.

Onneksi? :hämillään:
Mä en tiedä mitään niin pahaa, kuin menkkojen ekana päivänä pyöräileminen. Tosin sulla ei ollut tainnut kivut alkaa vielä tuossa vaiheessa, kuten taisit sanoa. :keijo:

Juu, kovat kivut eivät vielä ole. Lisäksi endorfiineillä saa kivasti lievitettyä kivut. Kun vaan pakottautuu liikkeelle, mulla se yleensä auttaa. :)
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 06 Heinä 2011 19:58

Miksi mistään ei löydy kivoja mekkoja? :gaah: En tykkää kun kaikki ovat sellaisia raskausmekon mallisia. Tai ehkä mekkoja ei ole vaan tarkoitettu mulle. :huoh: Haluaisin jotain kivaa päällepantavaa siskon valmistujaisiin/läksiäisiin.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » To 07 Heinä 2011 12:28

Mä ostin just kaksi kivaa mekkoa, toisen ns. hätävaraksi häihin, ja toisen koska se vaan oli niin ihana :hullu:

Molemmat löytyi Seppälästä, toinen on sellainen valkoinen, missä on mustia ruusuja, polvipituinen, mutta helma on kuminauhalla siellä alhaalta niin se vähän ns. pussittaa. Oli 40 % alennuksessa ja ainut, joten se oli ihan piiikkkuruisen liian iso rintamuksesta (tai oikeastaan kainaloista), mutta se on helposti korjattavissa muutamalla ompeleella tai laiskasti hakaneuloilla.

Toinen oli Design by Seppälä -mekko, sellainen musta, myöskin polvipituinen, mistä menee iso printti oikeasta olkapäästä vähän tohon maha-alueelle (hyvin selitetty :virne: ). Mietin, että se saattaa olla ihan vähän liian hieno arkikäyttöön, mutta toisaalta - joku chilli perjantai vois sen kyllä ehkä töihihkin laittaa päälle. Se oli myös mun päällä kaverin muksun nimenjulkistus-juhlassa.

Oi, kivat mekot :sydän: vihdoin - eihän niitä haeskeltukaan kun n. vuosi...
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Nugat » To 07 Heinä 2011 16:29

Suvi kirjoitti:Miksi mistään ei löydy kivoja mekkoja? :gaah: En tykkää kun kaikki ovat sellaisia raskausmekon mallisia. Tai ehkä mekkoja ei ole vaan tarkoitettu mulle. :huoh: Haluaisin jotain kivaa päällepantavaa siskon valmistujaisiin/läksiäisiin.

Raskausmekkovaikutelmaa voi hälventää kivalla vyöllä tai nauhalla. :lanppu:
-------

Häiritsee. Sellaiset aina tosi näteiksi pynttäytyneet nais-ihmiset. Työmaallakin on sellainen, joka osaa haalareissakin olla todella naisellinen ja nätti. Miksi mä en kykene moiseen? :epäilevä: Aina ihan nuhjuisena. Pöh. Luulevat kohta äijäksi.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 07 Heinä 2011 19:17

Löysin kesäkengät halvalla. :D
Yritin metsästää myös nättiä hamosta alerekeistä, mutta eipä sieltä mitään löytynyt. En tiiä pitäiskö entisiä vähän muokkailla istuvammiks, meinaa vaatekaapin vyötärölle tarkoitetut hameet nykyään karata napaan saakka. Toinen vaihtoehto olis tiputtaa kiloja, että hameet tippus niille tarkoitetuille sijoilleen, mutta ei tainnu tapahtua tänä kesänä. :virne:

Miulla on yks raskausmekon oloinen, jota ei leikkauksen takia pysty oikein vyölläkään pelastamaan. Kuosi oli vaan niin kiva, että pakko oli ostaa. Miulle on ihan sama, jos joku minuu sen takia odottavana pitää, minä ja kaljapötsini ulkoilemme just niissä vaatteissa kuin halutaan. :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Annis » To 07 Heinä 2011 20:09

Muakin ärsyttää ne kaikki raskausmekot. Enkä mä tykkää pitää vyötä.
Ompelin tossa vahingossa itselleni vielä sellaisen, ja käytin siihen hirveästi aikaa
ja vasta puolessa välissä ompelua tajusin kuinka leveä siitä tulee ja nyt vähän harmittaa.
Onneksi materiaalehin meni maksimissaan kolme euroa,
että rahallista menetystä ei tullut ja ehkä sen vois myydä tai antaa jollekin :hullU:

Mut löysin tänään seppälästä itselleni mekon :superhymy:
Olin kokeillut jo samaa mekkoa normaalihintaisena ja tykännyt siitä tosi paljon,
mutta en kuitenkaan raaskinut sitä ostaa ja keskustan seppälässä ehdin jo nyt alejen aikaan pettyä,
ettei sitä ole enää jäljellä, koska mekko jäi kuitenkin päähän pyörimään.
Tänään sitten löytyi toisesta Seppälästä -60% rekistä yksi omaa kokoa oleva :D

Hameita mä en enää osta, tai ole antanut itselleni lupaa ostaa,
vaikka tänäänkin olisin nähnyt vaikka kuinka monta kivaa,
koska omistan niitä noin 50 kappaletta :hullu:
Tosin 90% niistä oon itse ommellut.
Annis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 08 Heinä 2011 18:27

Annis kirjoitti:Muakin ärsyttää ne kaikki raskausmekot. Enkä mä tykkää pitää vyötä.

:femmat: Tuo on kuin mun suusta. :superhymy:

Voisi kyllä huomenna pyöräillä vaikka alennusmyynneille. :) Olen perinteisesti ostanut esimerkiksi farkut aina alennuksesta. Myös rintsikoita on viime aikoina löytynyt yllättävän hyvin alennusmyynneistä. :O: Mutta siinäpä se sitten onkin. Muissa vaatteissa mulla on niin yleinen koko, että kaikki kivat vaatteet loppuu yleensä ennen alennusmyyntejä. :(

Kuukautiset ovat menneet tällä kertaa hyvin. Yllättävän hyvin. Kipu ei ole kauheasti vaivannut ja itkuisuuttakin oli vain eilen illalla. :)
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Pe 08 Heinä 2011 18:37

marenkienkeli kirjoitti:Voisi kyllä huomenna pyöräillä vaikka alennusmyynneille. :) Olen perinteisesti ostanut esimerkiksi farkut aina alennuksesta. Myös rintsikoita on viime aikoina löytynyt yllättävän hyvin alennusmyynneistä. :O: Mutta siinäpä se sitten onkin. Muissa vaatteissa mulla on niin yleinen koko, että kaikki kivat vaatteet loppuu yleensä ennen alennusmyyntejä. :(

Hihihi, näyttää hassulta tuo alennusmyynti-sana + hymiö -rypäs, kun ne meni noin hassusti allekain :ahihi:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 08 Heinä 2011 20:07

theia kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Voisi kyllä huomenna pyöräillä vaikka alennusmyynneille. :) Olen perinteisesti ostanut esimerkiksi farkut aina alennuksesta. Myös rintsikoita on viime aikoina löytynyt yllättävän hyvin alennusmyynneistä. :O: Mutta siinäpä se sitten onkin. Muissa vaatteissa mulla on niin yleinen koko, että kaikki kivat vaatteet loppuu yleensä ennen alennusmyyntejä. :(

Hihihi, näyttää hassulta tuo alennusmyynti-sana + hymiö -rypäs, kun ne meni noin hassusti allekain :ahihi:

Mulla ne ei mene lähellekään allekain. :keijo: Ehkä mulla sitten on leveämpi näyttö tai jotain. :tilt:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » Pe 08 Heinä 2011 22:06

Ostin tänään tällaisen t-paidan ja olen onnessani. Kiva kuva. :sydän:

Mä ostin kivan mekon Indiskasta aiemmin. On siinä leveä helma ja silleen, mutta siinä on rinnan alla sellanen vyötärökaistale, tai miten sen nyt sanois. Se ei sitten näytä raskausmekolta, vaan oikein hulmuavalta kesämekolta. Olen siitäkin onnessani ja neuvon muitakin menemään Indiskaan katsomaan mekkoja. :tilt:

On niin kuuma, etten tiedä kuinka pukeutuisin. Ahdistaa kaikki vaatteet, hametta ei voi pitää kun reidet hinkkautuu yhteen ja iho menee rikki. Not nice. Legginsien kanssa hametta voi pitää, mutta sitten tulee ahdistavan kuuma. Mulla on niin rumat jalat, että pidän sortseja vain rannalle mennessä tai kotona. Pitkiä housuja ei vois kuvitellakaan laittavansa jalkaan.. Tulee hiki jo ajatellessa luvattuja helteitä. :hiki:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja heartless » La 09 Heinä 2011 11:03

Mullakin on sen verran muhevat reidet, että iho hinkkautuu rikki näillä keleillä jos käyttää hameita. Onneks pyöräilyshortsit ovat taas muodissa ja ne on helppo laittaa hameen alle, eikä tuu ihan niin kuuma kuin legginssien kanssa. :D

Onko kuivashampoo muuten niin mahtavaa ainetta kuin kaikki sanoo sen olevan?
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 09 Heinä 2011 16:09

Mä en oo vielä ollut tilanteessa, jossa iho olisi hametta käyttäessä hinkkaantunut rikki, mutta muutamia kertoja sisäreidet ovat hinkkaantumisen takia olleet melkoisen arat. Ehkä munkin pitäisi ostaa itselleni pyöräilyshortsit hameen alla käytettäväksi. :raps:

Ostin kaupungilta pitkähihaisen neuleen puoleen hintaan ja normaalihintaiset aurinkolasit. :kesä: Moneen otteeseen olen aurinkolaseja etsinyt, mutta vasta nyt tärppäsi. Tuntuu, että kaikki lasit on aivan liian suuria leveyden ja/tai linssin koon suhteen. Lisäksi linssien muoto ei sovi mun kasvoihin yhtään. Mutta nyt löytyi yhdet hyvät. :superhymy: Eivät ole ehkä kauneimmet mahdolliset, mutta pääni muotoon sopivat täydellisesti. :D
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » Ma 11 Heinä 2011 15:33

heartless kirjoitti:Onko kuivashampoo muuten niin mahtavaa ainetta kuin kaikki sanoo sen olevan?

Sain siskolta Tigin kuivashampoon joku aika sitten. Käytin kerran, kun minulle ei tullut lämmintä vettä ja hiuksille oli pakko tehdä jotain. No joo. En oikein tiedä onko hyvä vai huono tuote. Tykkään niin siitä tunteesta, mikä on, kun hiukset on oikeasti puhtaat ja olo on raikas suihkun jälkeen. Kyllähän toi vei sitä rasvaisuutta pois ja sai hiukset näyttämään vähän kuohkeilta, mutta minulla on joku pakkomielle, että hiukset on PAKKO pestä päivittäin(minulla ei edes rasvoitu hiukset helposti) tai minulla on sairaan epämukava olo. Kannattaa kokeilla kuivashampoota,jos ei ole samanlaista pakkomiellettä hiustenpesuun kuin minulla. Kyllä ainakin siskoni ja jotkut kaverini ovat tuosta tykänneet.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Annis » Ma 11 Heinä 2011 19:54

Mä löysin bikinit! :superhymy:
Tai oikeastaan ostin vaan yläosan, koska entinen alaosa oli vielä ihan hyvä ja kyseisen yläosan oikee alaosa oli ihan karmea.
Mä olin jo melkein luopunut toivosta, koska edellisen kerran kun kokeilin biksui,
kaupan isoimpiakin olisi tarvittu kahdet peittää yhden tissin :hullu:

Uusia rintsikoitakin pitäis ostaa, mutta ehkä tässä vielä pari kuukautta jaksaa,
se on niin kamalan masentavaa puuhaa, kun pitkään kivannäköiset ei mahdu.
Annis

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 12 Heinä 2011 18:51

damn kirjoitti:
heartless kirjoitti:Onko kuivashampoo muuten niin mahtavaa ainetta kuin kaikki sanoo sen olevan?

Sain siskolta Tigin kuivashampoon joku aika sitten.

Joo, on kätevä nimenomaan tilanteissa, joissa ei ole aikaa / vettä oikealle tukanpesulle. Käy myös muotoilutuotteena.

Itekin oon käyttänyt melkein koko purkillisen tota Tigin kuivashampoota ja seuraava purkki tulee kyllä olemaan jotain muuta. Aivan paskaa, kuten kokemukseni mukaan kaikki muutkin Tigit. Myöskin purkki on käsittääkseni ongelmallinen (tyhjenee helposti) mutta itsellä se ei ollut se ongelma vaan enemmänkin koostumus.

Kannattaa myös huomioida, että tummatukkaisella se kuivashampoo saattaa helposti jäädä näkymään ja hiuksista tulee harmahtavat. Ainakin tuo Tigin tökötti oli sellaista, ettei sitä valkeaa haituvaa saanut harjattua tukasta millään pois. Olen lukenut, että ainakin Biozellin kuivis olisi aika hyvää jopa tummalle tukalle. On myös halpa tuo Biozell, ite ajattelin sitä seuraavaksi kunhan tuosta tigistä eroon pääsen.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa