Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ti 19 Heinä 2011 14:54

Terveiset tämän kesän alennusmyynneistä!

Olen löytänyt uuden lempparikaupan. Uskokaa tai älkää: Halonen! Ei se Halosen mummopuoli vaan nuoriso-osasto, joka kantaa nimeä Z.I.P.. Olen ostanut sieltä jo neljä yläosaa (yksi tuplana, kun tykkäsin siitä niin kovasti ja ainahan ne vaatteet kulahtaa yhdessä kesässä). Zipissä on paljon värikkäitä vaatteita ja multivärikuoseja, merkkejä joita ei löydä muualta. Just sellaista iloista niin kuin rätin pitääkin olla!

Keksin myös tänä kesänä uuden tyylin: etno. :viileä:

Etnotyyli on siitä kiva, että kokonaisuuteen voi yhdistää melkein mitään vaan. Kerrostaminen on etnon idea. Hameen alle voi laittaa vielä toisen hameen, tai housujen päälle hameen. Ylös toppeja, tunikoita, huiveja. Erilaisia kuoseja ja värejä sekaisin. Etnon on luovuuden leikki!

Etnokonaisuuden kruunaa vielä - turbaani! Turbaani tehdään kasaamalla erilaisista huiveista keko päähän. Mietin, että ostaisinko vielä nutturatyynyn, että saisi muotoiltua turbaanin vielä näyttävämmäksi.

Vielä yksi vaateliikevinkki: Kaisaniemen metroasemalla, siellä metrotasolla, on sellainen pikkukauppa, jonka ikkunassa olevat vaatteet näyttää vähän kierrätysretrolta. Kyseiset rätit tulevat Baskimaasta! Aivan ihania vaatteita - taas niitä värikkäitä - ja antelias alerekki. Rekillä näytti olevan myös paljon isoja kokoja, mikä tietenkin on tapaus Suomessa. Maailman lihavin ja pisin kansa kun yleensä halutaan pukea ja kengittää kokoon 38. Onneksi baskit edes ymmärtävät, että isokokoisille voi myydä muutakin kuin mamma- tai mummovaatetta.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ti 19 Heinä 2011 15:14

skray kirjoitti:Mä ostin kivan mekon Indiskasta aiemmin.

:kauhistunut: Onko joku joskus löytänyt Indiskasta mitään ostettavaa?

Indiska on minusta maailman huonoin vaatekauppa. Lumppua myyvät ja vielä ruminta mahdollista.

Toinen liike, mitä tykkään haukkua, on Acessorize (meniköhän c:t ja s:t mallilleen). Siellä sentään on ihan kivaa tavaraakin, mutta mihin hintaa! Jostain Intia-kamasta pyytävät häpeilemättä 50 euroa (laukut) tai 20 euroa (korut). Jopa alennuksissa tuote on liian kallis laatuun nähden.

Kolmas outo liike on Monk Aleksin alussa - ja se toinen samanlainen liike siinä vieressä (nimet on huonosti esillä kummassakin). Hyyyyyyyyvin rumaaaaaaaaaaa vaatetta. Yrittää olla skandinaavisen puhdaslinjasta yms. mutta yksikään vaate ei vaan toimi.

No, oikeastaan mun pitäisi myös mainita Zara. Hehtaarien kokoisista liikkeistä en ole niin ikään "koskaan" löytänyt mitään. Vaatteet näyttää houkuttelevilta, värit ovat etenkin mielenkiintoisia, mutta pukukopissa odottaa aina yllätys. Maailman oudoimmat leikkaukset, tai sitten materiaali on kummallinen. Tai koko, aina liian pieni.

Sen sijaan Vero Modaan, Onlyyn ja Vilaan voi aina luottaa. Aina!
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 19 Heinä 2011 17:06

Tr*ina kirjoitti:Acessorize (meniköhän c:t ja s:t mallilleen).

---

Sen sijaan Vero Modaan, Onlyyn ja Vilaan voi aina luottaa. Aina!

Accessorize

---

Espritiltäkin löytyy aina jotain. Varsinkin edc-puolelta löytyy välillä oikeasti hienoja vaatteita. :sydän:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 19 Heinä 2011 20:34

Tr*ina kirjoitti:
skray kirjoitti:Mä ostin kivan mekon Indiskasta aiemmin.

:kauhistunut: Onko joku joskus löytänyt Indiskasta mitään ostettavaa?

Indiska on minusta maailman huonoin vaatekauppa. Lumppua myyvät ja vielä ruminta mahdollista.

Itse olen kyllä sieltä löytänyt yllättävän paljonkin. En tiedä sitten, ovatko ne jotenkin vartalolleni sopivia vai mitä. Osa vaatteista siellä on kyllä ihan karseaa muka-hippikamaa, mutta pääasiassa siellä on (minulle sopivia) kivan värisiä ja mallisia vaatteita. :D

Tr*ina kirjoitti:Kolmas outo liike on Monk Aleksin alussa - ja se toinen samanlainen liike siinä vieressä (nimet on huonosti esillä kummassakin). Hyyyyyyyyvin rumaaaaaaaaaaa vaatetta. Yrittää olla skandinaavisen puhdaslinjasta yms. mutta yksikään vaate ei vaan toimi.

Joo. :friikki: Mulla menee ne kaksi aina sekaisin. Siinä toisessa on vielä ihan järkyttävän pelottava sisustus. Semmoinen labyrinttihenkinen. En löydä ko. kaupasta ikinä mitään, kun kaikki aika menee siinä että osaa suunnistaa kyseisessä kaupassa.

Tr*ina kirjoitti:No, oikeastaan mun pitäisi myös mainita Zara. Hehtaarien kokoisista liikkeistä en ole niin ikään "koskaan" löytänyt mitään. Vaatteet näyttää houkuttelevilta, värit ovat etenkin mielenkiintoisia, mutta pukukopissa odottaa aina yllätys. Maailman oudoimmat leikkaukset, tai sitten materiaali on kummallinen. Tai koko, aina liian pieni.

:femmat:
Sama juttu Mangossa. Pari kertaa olen jopa löytänyt jotain sovitettavaa niissä kaupoissa, mutta joka/kummallakin kerralla olen huomannut että niitä vaatteita ei ole kyllä suomalaiselle vartalole tehty. (Ainakaan minun.)

Itsekin yllätyin, että sieltä Zipistähän löytyi tosi kivoja vaatteita. Eri asia löysinkö itselleni sopivia kokoja. :P
Ja siellä Kaisaniemen metroasemalla olevan pikkukaupan vaatteita olen itsekin ihastellut (jos nyt puhumme samasta kaupasta, mutta en keksi mikä muukaan se voisi olla). Kerran uskalsin jopa mennä hypistelemään niitä alerekkejä siellä. :p

Espritiin olen viime aikoina itsekin ihastunut entistä enemmän. :sydän:

Vieläkään en ole löytänyt kivaa ja sopivaa mekkoa, btw. :huoh:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja skray » Ke 20 Heinä 2011 14:58

Ainoat kaupat, joista mä yleensä enää löydän mitään kokoja tai muutenkaan päälle laitettavaa on Indiska, Lindex, HenkkaMaukka ja jopa Gina Tricotista voi löytää jotain erittäin harvoin. Itse en mene edes sisälle Vero Modaan, Onlya myyvään kaupaan, Vilaan, Espritiin, JC:lle tai kovin moneen muuhunkaan, kun tiedän jo valmiiksi, ettei niissä ole kokoja mun vartalolle. Vaikka koko olisi XL, niin mun rintojen ympärille heidän vaatteensa ei mene. :keijo: Ennen näkemätön poikkeus on todellakin Jack&Jonesilta viime (vai toissa?) vuonna löytynyt takki. Moneen vuoteen en ole muuten ostanut mitään vaatteita edellä mainituista paikoista..

Indiska myy todellakin välillä ihan sikakalliita lumppuja. Vaatteet on joskus valmiiksi jo niin epämuodostuneita, ettei toista. Välillä sieltä löytää sitten taas tosi kivoja juttuja. En useinkaan osta sieltä mitään normaalihinnalla, koska mielestäni vaatteet ovat aika kalliita. Alennusmyynneissä on kiva kierrellä, sillä sitten voi jo jotain ostaakin. Laukut on mun mielestä aivan liian kalliita siellä. Pikkuinen nahkainen olkalaukku voi olla 60e tai jopa enemmän! Hullua! En ikinä ostais niin kallista pikkulaukkua, kun samantapaisen saan henkkamaukalta 15 eurolla. Tai kympillä. Tosin sitten tingin nahkaisuudesta, mutta sillä nyt ei niin merkitystä olekaan.

Oon nykyään muutenki siirtyny enemmän netistä tilaamiseen kuin paukoista konkreettisesti ostamiseen. Jotenkin on niin paljon helpompi, kun voi kotona rauhassa sovitella vaatteita ja miettiä, että haluaako jotain vai ei. Voi myös kysyä useammalta mielipidettä, jos on tarpeen. :virne:
Ja kun lähin siwa on tuossa alle 100 metrin päässä ja postikin melkein näköetäisyydellä, niin jopas on helppoa pakettien palauttaminenkin niiltä osin, kun en halua vaatteita pitää. Tilaan useimmiten H&M:ltä, Ellokselta ja Halensilta. Halens vaan on vähän kalliimpi kuin nuo muut, mutta vaatteet on olleet laadukkaita ja hyviä.

---

Pitäis värjätä hiukset.. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 20 Heinä 2011 15:14

skray kirjoitti:Itse en mene edes sisälle Vero Modaan, Onlya myyvään kaupaan, Vilaan, Espritiin, JC:lle tai kovin moneen muuhunkaan, kun tiedän jo valmiiksi, ettei niissä ole kokoja mun vartalolle. Vaikka koko olisi XL, niin mun rintojen ympärille heidän vaatteensa ei mene. :keijo:

:femmat: Mulla on sama juttu kaikissa "nuorisovaateliikkeissä". Farkutkin jää jumittamaan persauksen ja reisien kohdalta ja sitten lahkeet ovat kaksi metriä liian pitkät. Esprit on ainoa, joiden vaatteet noista mulle mahtuu.

Joo, onhan se totta että Indiskassa on tosi kallista niiden rättien laatuun nähden. Aletuotteita olenkin sieltä pääasiassa ostanut. En edes muista, koska olisin ostanut sieltä jotain täydellä hinnalla.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 07 Elo 2011 17:36

Tissit ihan turvoksissa. Järkyttävää. :friikki:

Haluan myös päivitellä tänne tyhmyyttäni. Ostin kivanväristä kynsilakkaa jossain minipakkauksessa ja joko unohdin sen kassalle tai se tippui repun taskusta jonnekin. En siis kerennyt käyttää sitä yhtään, ja noin nelisen euroa meni ihan harakoille. Haluaisin välillä vaihtaa päätä jonkun kanssa kun olen itse niin hajamielinen. :läps:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Shay » Su 07 Elo 2011 21:26

Lopetin e-pillereiden syömisen eilen enkä ajatellut ostaa niitä enempää. Wish me luck! :friikkipeukku:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 07 Elo 2011 21:46

Miten mä en oo päivittänyt kuukausittaisen frendin vierailua? :O:
Ehkä siksi, kun tällä kertaa oli jopa siedettävää. :superhymy:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 12 Elo 2011 18:34

Kävin kävelylläni mm. Ruohonjuuressa ja löysin sieltä "uutta" kk-teetä. :superhymy: Itse olin ainakin niin innoissani, että oli pakko ostaa. En ole vielä testannut, mutta tiedoksi tällainen ainakin Lyyralle.

Itse olen ollut tyytyäväinen myös joogakeijon naisteehen, vaikkei tuo varsinaista kk-teetä olekaan.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 12 Elo 2011 20:11

Mää oon maistellu joogakeijon fitnessteetä ja naisten teetä. Fitnesstee on erityisen hyvänmakuista. Tehosta en sitten tiedä. :keijo:

BTW. Huomasin männäviikolla, ettei todellakaan kannata yrittää elämänmuutosviikkoa sille viikolle, jolla menkat alkaa.
Ehkä ensi viikolla olisi parempi motivaatio heittäytyä uusien aaltojen vietäväksi. :tilt:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 12 Elo 2011 22:29

Suvi kirjoitti:Kävin kävelylläni mm. Ruohonjuuressa ja löysin sieltä "uutta" kk-teetä. :superhymy:

Hmm... ensireaktio oli :O:, kun odotin jotain joogakeijon tapaista makua, mutta tästähän puuttui lakritsijuuri kokonaan, niin maistui turhan karvaalle. Kun siihen tottui, join kuitenkin ainakin kolme kuppia. En tiedä, auttoiko se yhtään naistenvaivoihin, toivottavasti.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 15 Elo 2011 10:38

Sitä muistaa taas olla äärimmäisen kiitollinen kuukupista, kun on flunssa. Ja kupittelu luonnistuu ihan vanhaan hyvään malliin, mistä olen erityisen kiitollinen. Pientä lantionpohjalihasten treeniä se on kuitenkin vaatinut, mutta ei mitään ihmeellistä.

Kesälomalla pistin rahat (kaikki) haisemaan ja uudistin garderoobia. Muutenkin olen huono ostelemaan vaatteita, mutta raskaus- ja kotiäitiaikana en panostanut siihen sitten sitäkään vähää. Nyt lähti lapasesta, ja vaatekomero pullottaa, kun siellä on liikaa tavaraa. Ärsyttää, kun komeroon ei mahdu kaikki, mihinkään ei saa siististi ja vaatteita retajaa pitkin kämpää epäsiisteissä kasoissa ja parilla pyykkitelineellä keskellä olkkaria :epäilevä: Pyykkikorikin on nykyään lähinnä vaatteiden säilytyspaikka, pestä ei viitsi, kun ei ne kuitenkaan mihinkään mahdu :norsu: Seuraava projekti on selvä. Vaatteiden lajittelu "säilytetään", "kirpparille/kierrätykseen", "roskiin".
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 18 Elo 2011 10:11

:kiroilu: Kuukautiset. Eilinen oli vielä ihan hyvä päivä, mutta illalla alkoi olla jo melkoiset kivut. Yöllä olen nukkunut huonosti ja heti aamusta sain Miehekkeen poikkipuoleisen lausahduksen takia kunnon itkupotkuraivarit. Meni tunti tolkulla, että sain kerättyä itseni.

Onneksi tänään ei ole töitä. Yksi tapaaminen tosin on iltapäivällä. :huoh: En millään jaksaisi tehdä muuta kuin rypeä kotona itsesäälissä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja tgr » To 18 Elo 2011 14:58

Nonni. Hiukan päivitystä meitin tilanteeseen. Lapsi on, semmonen puoltoistavuotias.

Kk ei tällä hetkellä. Vastikään oli, ja kuukuppi on kyllä mahtavuutta! :D

Muuten, aika vähän tullu shoppaltua viime aikoina. Lapselle jotain, itelle aika vähän.
Ei vaan tunnu siltä että tarvis tavaraa niin miks sitten ostaa.

Hiuksia en ole pessyt nestemäisellä shampoolla sitten viime vuoden lokakuun.
Monta kuukautta meni aivan hinkkauslinjalla, sitten marseillen saippua ja nyt
Helsingissä käyneenä Lushista ostettua palashampoota. Olen aika tyytyväinen nyt
hiusosastoon. Palashampootakaan ei saa käyttää liikaa, menee hiukset liruiksi.
tgr

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 18 Elo 2011 15:31

Mun piti tgr:lta tarkistaakin ilmoitusluontoisessa, että ymmärsinkö oikein, mutta ymmärsin näemmä :D Onnea sinnekin lisääntymisen johdosta :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Shay » To 18 Elo 2011 16:29

Mää en edelleenkään lämpene oikein kuukupille. Katkaisin antennin mitättömäksi, mutta siltikin se aiheuttaa epämukavuutta toisinaan ja kuppi tuntuu myös painavan rakkoa kivasti. :friikkipeukku: Ehkä pitäisi vain treenata lantionpohjan lihaksia tai jotain. Kuitenkin menkkojan ekoina ja viimeisinä päivinä kuppia käyttää mieluummin kuin mitään muuta.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » To 08 Syys 2011 18:29

Cesarsin paketti tuli tänään.

Tilasin tuolta viime lauantaina kynsitarroja, lakkoja ja Konad-leimausjuttuja. Nyt voin paneutua kunnolla kynsitaiteiluun. :D
Paketissa oli mukana ekstra-arkki 3d-tarroja (kukkia) ja kuittiin oli käsin kirjoitettu "Kiitos tilauksestasi =)".

Ihana. :hymyhali:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 14 Syys 2011 22:05

Hormoonit :epäilevä:
Viikon välein vuotaminen :epäilevä:
Edellä mainittuihin liittyvä migreeni :epäilevä:

Kerrassaan raivostuttavaa ja aika ärsyttävääkin.
Epäilen syvästi selkärankaronklaamisella ja lääkkeillä olevan syyllisten vaikutus.
:epäilevä:

Älkää puhuko mulle.
Oon vaan ärtynyt.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Ke 21 Syys 2011 15:58

Hain tänään paketin siwasta ja siellä saapui uusi talvitakkini! :woohoo:
Vihdoinki löyty kiva takki, jossa on kaikki ominaisuudet mitä halusin. Huppu, isot taskut ja hyvän pituinen malli. Talvitakki on talvikenkien ohella maailman vaikein ostaa. Onneks viime talvena löyty ne kengätki, niin menee nyt taas pari vuotta tuskatta. :tilt:
skray

ViestiKirjoittaja L-S » To 22 Syys 2011 05:00

Olipas ankea päivä. Aamulla paistoi kyllä aurinko, mutta illalla satoi jo kaatamalla. Muutenkin hieman tylsää.

Mutta miksi tämä ilmoitus on naisten ketjussa? Tietenkin siksi, että kostoshoppailu on joskus paras piristys! :keijo: Onnistuin pääsemään kauppakeskukseen, josta ostin erikoisen vihertävän kynsilakan sekä syksyhenkiset kurpitsa-kaneli-vartalonkuorintavoiteen, omenantuoksuisen suihkugeelin ja vaniljantuoksuisen vartalovoiteen. Oli tarkoitus ostaa kylpytuotekaupasta vaan joku yksi juttu, mutta siellä oli ota kolme, maksa kaksi -tarjous, jota en voinut vastustaa. :tilt:

Ostosten jälkeen otin kylvyn (anglismi!) ja join kupin vanilja-kaneli-chai-teetä. Ilta kuin suoraan naistenlehdestä! :gay:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja skray » To 22 Syys 2011 10:40

L-S:n ilta kuulostaa niin syystunnelmaiselta. :tilt:
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 22 Syys 2011 10:50

Sulla, L-S, on kylpyamme asunnossasi? :O:
Onko suihkua ollenkaan? :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » To 22 Syys 2011 14:58

On mulla suihkukin sentään onneksi. :keijo:
Mutta kylpyamme on varsin kiva olemassa. :sydän:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja tgr » Ti 27 Syys 2011 12:37

Kiitos Aurora B, lisääntyminen on ihan siistiä! :hymyhali:

Mullakin piti se antenni lyhentää aikalailla ennen kuin se ei tuntunut. Nyt sitten
tuntuu, että kuppi vois olla isompikin, kun on hiukan muutoksia tullut tuossa
puoltoista vuotta sitten... :aukku: Menee aina vinoon..

Ei muuta tyttöilyä tällä kertaa. Tai no, onhan tämäkin vähän semmosta. En ole
pessyt hiuksiani nestemäisellä shampoolla sitten viime lokakuun. Pari kuukautta
olen nyt käyttänyt Lushin palashampoota, sitä ennen pari kuukautta Marseillen
saippuaa ja sitä ennen monta kuukautta ihan vesipesulla menin.
tgr

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa