Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja sybe » Ti 02 Syys 2008 07:54

Auton tuulilasi on tänään jäinen.Auton Webastosta tarvinnee pästää muutaman minuutin ajan NOxia ilmoille.Kuulemma jo eilen oli joutunut skrapaamaan laseja. Kepeä kesä takki tarvii vaihtaa tänään tummanpuhuvaan syys versioon. Muutamia keltaisia koivunlehtiä lojuu nurtsilla. Koivuhalkoa tarvinnee hakea takan viereen. Lumilapio arsenaali on otettava autotalliin hollille. Nastarenkaat onkin jo esillä. Sukset, pulkat ja luistimet...jaa ei sieltä varmaan lunta tule ennen joulua Pirkanmaalle?
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 02 Syys 2008 10:54

Jestas, mikä väsy. :haukotus: Neljän tunnin yöunien jälkeen en voi sanoa tuntevani oloani kovinkaan hehkeäksi. No, kaipa se tästä.

Vanilla kirjoitti:Pvin tavoin minäkin ihmettelen, miten kukaan muu ei tunnu innostuvan opiskelusta. Itse odotan innolla sekä varsinaista opiskelua että siihen liittyvää oheistoimintaa :D Aion olla tänä vuonna paljon aktiivisempi kuin viime vuonna. Kaikki kivat opiskelijabileet tuntuvat odottavan mua.

:femmat: Sama täällä. Oheistoiminta on se juttu, miksi olen odottanut opiskelujen alkamista jo kauan. :D Bileitä ja muita mukavia tapahtumia kun ei oikeastaan kesällä ollut. Joten opiskelujen alku. :jami:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 02 Syys 2008 11:01

Pascal :hymyhali:

Oli joo viileä aamu. Ihan supermahtavaa :superhymy: Teki mieli vain hihitellä koko työmatka, vaikka korvanlehdet meinasivat jäätyä. Täytyykin muistaa ottaa korvaläpät mukaan huomenna.

Mä rakastan syksyä. Tai sen alkamista. Kirpakkoja aurinkoisia aamuja, kirpakkoja kotimaisia omenoita (ihanat työkaverit tuovat niitä töihin vasukaupalla), viileitä ja pimeitä öitä. Metsän multaista tuoksua. Alkaisi jo lehdet kellastua, en malta odottaa.

Tuuli on tietty rasittava. Se vastatuuli. Eilen nitkahti nivusalueella jotenkin oudosti kotiintulomatkalla, kun polkaisin jotenkin oudosti ylämäessä tuulenpuuskaa vasten punnertaessa. Ei pystynyt sen nitkahduksen jälkeen polkemaan ollenkaan :o: Jouduin taluttamaan fillaria kilsan verran, että helpotti. Rankkaa tämä työmatkapyöräily, ainakin sen aloittaminen. Nyt aion kuitenkin pysyä kovana ja pyöräillä niin pitkälle talvea kuin vain kykenen. Toivottavasti koko talven. Se on optimistinen tavoitteeni :D
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ti 02 Syys 2008 11:01

marenkienkeli kirjoitti:
Vanilla kirjoitti:Pvin tavoin minäkin ihmettelen, miten kukaan muu ei tunnu innostuvan opiskelusta. Itse odotan innolla sekä varsinaista opiskelua että siihen liittyvää oheistoimintaa :D Aion olla tänä vuonna paljon aktiivisempi kuin viime vuonna. Kaikki kivat opiskelijabileet tuntuvat odottavan mua.

:femmat: Sama täällä. Oheistoiminta on se juttu, miksi olen odottanut opiskelujen alkamista jo kauan. :D Bileitä ja muita mukavia tapahtumia kun ei oikeastaan kesällä ollut. Joten opiskelujen alku. :jami:

Äh, kumpa tääki tyttö kykenis aseenoitumaan opiskeluun noin. :(
Tässä nimittäin on yksi niistä jotka eivät innostu. Viime vuonna opiskelin, mutta nyt keskeytin koko touhun, motivaatio loppui.
Ja noh, tietysti asiaan vaikutti sekin ettei ala sitten ollutkaan itseäni varten.

Enkä edes tiedä mille alalle nyt sitten pitäisi.

Noh, huomenna on aika ammatinvalintapsykologilla toista kertaa. Ehkä siitä on apua (toivottavasti)
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 02 Syys 2008 11:03

Mä en ole bilejuttuihin kauheasti mennyt mukaan. Joskus on ollut kivojakin juttuja ja joskus taas sellaisia, että ihan sama olinko ensinkään paikalla. Enemmänhän sitä voisi ihmisiin hakeutua, mutta turhan usein siinä käy juuri niin, että se yksi ilta jutellaan ja nähdään seuraavan kerran 8 kuukauden päästä.

Varmaan pitäisi kuulua aktiivisesti ainejärjestöön, että olisi ainakin muutaman ihmisen kanssa säännöllisesti tekemisissä.

---

Jatko-osa:

Tämä on se päivä, kun mikään ei toimi. Sähköposti on jumissa, YTHS:n ajanvaraus on päreinä, en saa tiliä luotua ulkomaiselle lippupalvelulle... :ei:

Hukkaan meni, että heilahti tämä päivä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ti 02 Syys 2008 18:25

Voitin viime viikolla kahdet arpajaiset ja sain uuden työpaikan, mutta unohdin lotota.

Toinen arpajaisvoitto on juuri itselleni sopiva tuote, toinen ratkaisi yhden joululahjapulman. Työpaikka on n. 257 kertaa parempi kuin nykyinen. Haaveilen lottovoitosta.

Jumppasyksy on alkanut hyvin, ja olen jo jumppakevään jäljiltä huomannut mieleisiäni muutoksia kropan hyvinvoinnissa ja ulkonäössä. Just nyt vaan ei millään jumpattais, vaikka kohta pitäis huhkia.

Opiskelijaedut hävisivät maanantaina.

Lakkasin huijaamasta itseäni ja leikkautin hiuksia kunnolla. Koin valaistumisen; tältähän mie näytän, tältä minun kuuluu näyttää.

Yhteenvetona voisi sanoa, että positiivisen puolella mennään. Jea. :D
irvikissa

ViestiKirjoittaja alcoholic » Ke 03 Syys 2008 00:24

oi että!

täällä ilmoittautuu kauan kadoksissa ollut fordelainen ja kylläpä on tapahtunut tässä vuosien saatossa. joka tapauksessa, tuli yhtäkkiä kaipuu tänne ja nyt kun lueskelen vanhoja kunnon otsikkoja niin kyllä mietityttää miksi ihmeessä lopahti täällä käyminen.

hei vain siis kaikille. :halitus:
mitä vikaa on sukkahousuja pitävissä miehissä? käytänhän minäkin pitkiä kalsareita, vaikka olenkin tyttö.
alcoholic

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ke 03 Syys 2008 00:53

Tuntuipa kummalliselta katsella palasia fordevainaasta wayback machinen kautta.
Ihan kuin näkisi unta jossa melkein pääsee käsiksi johonkin, mutta ei kuitenkaan, ja kaikki on vähän vinksallaan ja kieroa. :friikki:
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 03 Syys 2008 11:52

Olin eilen optikolla. Tehoja tarvittiin molempiin silmiin lisää, eli ei ihme, jos ei ole oikein meinannut viime aikoina kylteistä saada selvää.

Tilasin tietysti myös uudet kehykset. Vakaa aikomus oli ottaa jotkut nykyisiä vastaavat, eli tummat/mustat. Otin punaiset. En ihan ymmärrä miksi, enhän mä käytä punaisia vaatteitakaan. Tuota samaa mallia olisi ollut mustatkin, mutta oli kuulemma niin pirteät nuo punaiset. Enhän mä ole pirteäkään. :sori: Oh well, ehkä ne on ihan hyvät. Toivottavasti.

Maksoin viimeisen erän autolainasta. Now it's just you and me, Pablo.
Purple

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 03 Syys 2008 12:56

Mullakin on opiskelumotivaatio ihan nollassa. En ole oikein osannut valita kurssejakaan, en oikein tiedä mitä mun pitäisi opiskella tänä vuonna. Paitsi graduseminaaria. :( Sekin ahdistaa aivan älyttömästi. Ei mulla ole vieläkään aihetta ja tuskin sitä itsenäisesti keksinkään. Valitsin ehkä väärän ohjaajankin itselleni. Nooh, ensi viikolla sekin hauska sitten alkaa. Kun vielä tietää, että huvia pitäisi olla suunnilleen puolitoista vuotta enää jäljellä niin ei oikein kiinnosta. Että tervan juonnilla mennään.

Kävin eilen metsässä katselemassa sieniä. Löytyi kaksi kanttarelliä, kamalasti rusko-orakkaita ja muutamat suppilovahverot. Mustatorvisieniä ei löytynyt yhtään, vaikka tuolla pitäisi niitä olla. Kotiin tullessa löytyi myös muutamat puutiaiset vaatteista. Hyyyh! Iski heti kamala paniikki, että nyt on jossain hiuksiston seassa samanlainen kaveri imemässä minuun aivokuumetta. On se hassua, miten niin pieni elukka saa aikaan niin suuria tunteita.
elegia

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ke 03 Syys 2008 13:27

elegia kirjoitti:Kävin eilen metsässä katselemassa sieniä. Löytyi kaksi kanttarelliä, kamalasti rusko-orakkaita ja muutamat suppilovahverot. Mustatorvisieniä ei löytynyt yhtään, vaikka tuolla pitäisi niitä olla. Kotiin tullessa löytyi myös muutamat puutiaiset vaatteista. Hyyyh! Iski heti kamala paniikki, että nyt on jossain hiuksiston seassa samanlainen kaveri imemässä minuun aivokuumetta. On se hassua, miten niin pieni elukka saa aikaan niin suuria tunteita.

Kävin kunnolla sienestämässä ensimmäistä kertaa ikinä viikonloppuna, ja oli kivaa. Saalis ei ollut järkyttävän iso, mutta pääsinpähän ainakin maistamaan montaa eri sienilajia. Vanhempien mökin pihassa kasvaa käytännöllisesti kanttarelleja, karvarouskuja, voitatteja sekä muita satunnaisia tatteja, ja metsästä löytyi lampaankääpiä. Tatteja ja rouskuja en ollut maistanut ennen, joten olen tyytyväinen. Sienihulluuden merkit ovat nähtävillä jo nyt, ja luulen että eläkeikään mennessä olen sellainen sienimummo, joka hukuttaa koko muunkin suvun metsäsieniin. :superhymy: Tekisi mieli lähteä sienestämään jonnekin lähimetsään, mutta ensin pitää päättää että minne ja mihin.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 03 Syys 2008 14:59

Kumkvatti kirjoitti:Tuntuipa kummalliselta katsella palasia fordevainaasta wayback machinen kautta.
Ihan kuin näkisi unta jossa melkein pääsee käsiksi johonkin, mutta ei kuitenkaan, ja kaikki on vähän vinksallaan ja kieroa. :friikki:

Kummallista, todellakin. :friikki:

Oliko muuten jossakin vaiheessa mainintaa siitä, mikä sai kunnian jäädä Foorumin viimeiseksi viestiksi?
En itse ainakaan satu muistamaan.
Maija

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 03 Syys 2008 16:15

Maija kirjoitti:Oliko muuten jossakin vaiheessa mainintaa siitä, mikä sai kunnian jäädä Foorumin viimeiseksi viestiksi?
Eipä siitä kai oo tietoa. Mä ainakin kirjotin sinne yösydännä vielä jonkun viestin ja sitten seuraavana aamuna huomasin sivuston menneen kiinni. Kukas sen viimeisen viestin kirjottajan piti Darkkiksen ennusteen mukaan olla?
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 03 Syys 2008 17:15

http://web.archive.org/web/200710161350 ... y&Limit=25

Ei oo luettavissa, mutta Silviahan se oli! :keijo:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 03 Syys 2008 20:03

Maija kirjoitti:
Kumkvatti kirjoitti:Tuntuipa kummalliselta katsella palasia fordevainaasta wayback machinen kautta.

Kummallista, todellakin. :friikki:

Kyllä. :friikki: Ja samalla vähän surullistakin. :(

----

Voi hitto, että olin koomassa tänä aamuna. :friikki: Meinasin jo kirjoitta lisää selvitystä asiaan, mutta se
kuulostaisi niin tyhmältä. Päätin, että menen tänään viimeistään kymmeneltä nukkumaan, mieluummin
jo aikaisemmin.

Muokkausta:

Jorssi kirjoitti:
Maija kirjoitti:Oliko muuten jossakin vaiheessa mainintaa siitä, mikä sai kunnian jäädä Foorumin viimeiseksi viestiksi?
Eipä siitä kai oo tietoa. Mä ainakin kirjotin sinne yösydännä vielä jonkun viestin ja sitten seuraavana aamuna huomasin sivuston menneen kiinni. Kukas sen viimeisen viestin kirjottajan piti Darkkiksen ennusteen mukaan olla?

Olikos se Irvis tai scatteri? :riips:

Muistan myös oman viimeisen ex-forde -viestini: Se oli sääketjuun joku tyhmä vitsi. Sitä ennen kirjoitin
pitkähkön keikkaraportin Rufus Wainwright -ketjuun, jota varmaan monikaan ei ehtinyt lukemaan. :(

Ihan viimeinen viestini oli ilmariin: "maanantai :kops:". Sen jälkeen X-forde loppui minun osaltani kuin seinään.
Ja olen muuten vieläkin vähän katkera tuosta lopetustavasta.

No joo, ei ketään tämä varmaan kiinnosta, mutta kirjoitin silti.
Viimeksi muokannut Suvi päivämäärä Ke 03 Syys 2008 20:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 03 Syys 2008 20:08

Kuolo kirjoitti:http://web.archive.org/web/20071016135040/chat.yle.fi/ylex/ubbthreads/dosearch.php?Cat=&Forum=All_Forums&Words=&Match=Entire+Phrase&Old=1day&Limit=25

:superhymy:

Ei mulla muuta.
Maija

ViestiKirjoittaja Plei » Ke 03 Syys 2008 20:11

Voi jumi. Eilen oli tutustumisilta uusille fukseille. Tuloksena Iso Krapula. Onneksi oli kuitenkin huisin hauskaa, joten tämän päivän höttöisyys ei harmita ihan hirveästi. Mitään en ole kuitenkaan saanut aikaiseksi, vaikka olisi pitänyt, eikä edes nukkuminen onnistunut, kun liskot tunkivat uniin. Tuleva yö pelottaa. :friikki:

Muttamuttamutta! Huomenna stadiin! :superhymy: Treffit ja juttuja luvassa. :ahihi:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja damn » Ke 03 Syys 2008 20:27

Englannin opettajani näyttää ihan David Hasselhoffilta :tilt: . Pikkuisen rasittavaa katsoa sitä monta tuntia luokan edessä melkein päivittäin.
(asia tosiaan häiritsee minua kun pitää tämäkin tieto kanssanne jakaa :jaaha: )
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ke 03 Syys 2008 20:36

Kuolo kirjoitti:http://web.archive.org/web/20071016135040/chat.yle.fi/ylex/ubbthreads/dosearch.php?Cat=&Forum=All_Forums&Words=&Match=Entire+Phrase&Old=1day&Limit=25

Toi näkyy olevan tilanne 16.10.2007, ei näy oikeasti viimeistä viestiä. :tilt:

Linjoilla-sivu on vuodelta 2004 :keijo:
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 03 Syys 2008 21:23

Aamulla oli hienoinen raivohulluus käsillä, kun ämpäri jäi kotia ja tie oli täynnä aivokuolleita
sunnuntaiautoilijoita, jotka törttöilivät miten sattuu. Yksi junnasi edessä vaikka kuinka kauan
ja kun lähdin vihdoin ohittamaan painoi tuo miehenkutale kaasun pohjaan, jolloin oli hieman
vaikeuksia päästä omalle kaistalle takaisin, kun oli vastaan tulossa melkoinen mutkakin. :töktök:
Toinen älypää, mersuämmä, huitelee U-käännöksiä keskellä parkkipaikkaa ilman vilkkua TAAS
meinaten aiheuttaa kolarin TAAS. Stana! :kiroilu: Ja minähän ajan kuin enkeli. :tp:

Tulisi jo viikonloppu, vaikka ei se mitään autakkaan. :huoh: Väsyttää...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ke 03 Syys 2008 22:32

Suvi kirjoitti:Olikos se Irvis tai scatteri? :riips:

Juu, scatteri se oli.

Nyt kun vanhan forden viestejä ei löydy enää Googlen välimuististakaan, on tuo wayback machine ainoa tapa muistella vainajaa. Sieltä ei todellista viimeistä viestiä löydy, mutta ellen väärin muista, vanhan forden vihoviimeinen viesti oli shaanan käsialaa. Shaykin taisi olla viimeisten joukossa.
Viimeksi muokannut DarkSide päivämäärä Ke 03 Syys 2008 23:34, muokattu yhteensä 1 kerran
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 03 Syys 2008 22:44

DarkSide kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Olikos se Irvis tai scatteri? :riips:

Juu ,scatteri se oli.

Nyt kun vanhan forden viestejä ei löydy enää Googlen välimuististakaan, on tuo wayback machine ainoa tapa muistella vainajaa. Sieltä ei todellista viimeistä viestiä löydy, mutta ellen väärin muista, vanhan forden vihoviimeinen viesti oli shaanan käsialaa. Shaykin taisi olla viimeisten joukossa.

Mä en osaa kirjaimin enkä ilmein enkä millään sanoin kuvata fiilistä joka mut täytti, kun luin ton viestin. Kylmäs ja kuumotti samaan aikaan, järkytyin ja olin hämmentynyt. Mä vähänkö tapon Forden tai jotain. :friikki: Joo mä oon vähän sekavassa tilassa tällä hetkellä muutennii.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Dnd » To 04 Syys 2008 00:34

Keväistiin tiistaina vilkaisemassa työporukalla Turun yöelämää, kun lähikunnassa ollaan. Perinteiset ei ole oikein mun juttu, joten siirryin "taivaaseen" karaokea kuuntelemaan. Ihan kiva reissu. Aamupalaveriin ja töihin lähtiessä olisi kyllä jäänyt mieluusti hotelliin nukkumaan...
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Galileo » To 04 Syys 2008 08:11

Olin eilen kartingia ajamassa. Hauskaa oli se. Ajoin heikoimmat ajat, mutta puolustaudun mielessäni sillä, että olin ainoa joka ei ollut ajanut ennen, enkä ole tainnut normiautoakaan ajaa muutamaan kuukauteen. 10 minuutissa ehti kädet kivasti hapoille.

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 04 Syys 2008 10:17

Karttinki on huippua :superhymy:

Mä olen ikuisesti katkera, kun Pohjanmaan alueen työkaverityypit (miespuoliset) saivat mennä virkistysreissulle Alahärmään kartingia ajamaan. Kun kuulin siitä, niin tietty vikisin, kun mua ei oltu kutsuttu. Vastaukseksi sain "eihän naiset yleensä tuollaisesta välitä" :epäilevä: Olis silti voinut kysyä :epäilevä:

Nynne lähtee 2 yön laivaristeilylle. Kuulin siitä maanantaina, kun tulin töihin. En edes jaksanut enää vikistä mitään. Pomo kuitenkin "lohdutti" sanomalla, että täytyyhän jonkun jäädä tekemään töitä. Toki niitä koulutetaan riesteilyllä, ja eniten jurppiikin oikeastaan se, että olisin halunnut sen koulutuksen. No, meille töihin jääville järkätään "myöhemmin jotain".

:epäilevä:

Sanoinko jo, että ketutuskäyrä väräjää vanhaan tuttuun malliin? :keijo:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa