Neljän tunnin yöunien jälkeen en voi sanoa tuntevani oloani kovinkaan hehkeäksi. No, kaipa se tästä.Vanilla kirjoitti:Pvin tavoin minäkin ihmettelen, miten kukaan muu ei tunnu innostuvan opiskelusta. Itse odotan innolla sekä varsinaista opiskelua että siihen liittyvää oheistoimintaaAion olla tänä vuonna paljon aktiivisempi kuin viime vuonna. Kaikki kivat opiskelijabileet tuntuvat odottavan mua.
Sama täällä. Oheistoiminta on se juttu, miksi olen odottanut opiskelujen alkamista jo kauan.
Bileitä ja muita mukavia tapahtumia kun ei oikeastaan kesällä ollut. Joten opiskelujen alku. 

Teki mieli vain hihitellä koko työmatka, vaikka korvanlehdet meinasivat jäätyä. Täytyykin muistaa ottaa korvaläpät mukaan huomenna.
Jouduin taluttamaan fillaria kilsan verran, että helpotti. Rankkaa tämä työmatkapyöräily, ainakin sen aloittaminen. Nyt aion kuitenkin pysyä kovana ja pyöräillä niin pitkälle talvea kuin vain kykenen. Toivottavasti koko talven. Se on optimistinen tavoitteeni 
marenkienkeli kirjoitti:Vanilla kirjoitti:Pvin tavoin minäkin ihmettelen, miten kukaan muu ei tunnu innostuvan opiskelusta. Itse odotan innolla sekä varsinaista opiskelua että siihen liittyvää oheistoimintaaAion olla tänä vuonna paljon aktiivisempi kuin viime vuonna. Kaikki kivat opiskelijabileet tuntuvat odottavan mua.
Sama täällä. Oheistoiminta on se juttu, miksi olen odottanut opiskelujen alkamista jo kauan.
Bileitä ja muita mukavia tapahtumia kun ei oikeastaan kesällä ollut. Joten opiskelujen alku.

Oh well, ehkä ne on ihan hyvät. Toivottavasti.
Sekin ahdistaa aivan älyttömästi. Ei mulla ole vieläkään aihetta ja tuskin sitä itsenäisesti keksinkään. Valitsin ehkä väärän ohjaajankin itselleni. Nooh, ensi viikolla sekin hauska sitten alkaa. Kun vielä tietää, että huvia pitäisi olla suunnilleen puolitoista vuotta enää jäljellä niin ei oikein kiinnosta. Että tervan juonnilla mennään. elegia kirjoitti:Kävin eilen metsässä katselemassa sieniä. Löytyi kaksi kanttarelliä, kamalasti rusko-orakkaita ja muutamat suppilovahverot. Mustatorvisieniä ei löytynyt yhtään, vaikka tuolla pitäisi niitä olla. Kotiin tullessa löytyi myös muutamat puutiaiset vaatteista. Hyyyh! Iski heti kamala paniikki, että nyt on jossain hiuksiston seassa samanlainen kaveri imemässä minuun aivokuumetta. On se hassua, miten niin pieni elukka saa aikaan niin suuria tunteita.
Tekisi mieli lähteä sienestämään jonnekin lähimetsään, mutta ensin pitää päättää että minne ja mihin.Kumkvatti kirjoitti:Tuntuipa kummalliselta katsella palasia fordevainaasta wayback machinen kautta.
Ihan kuin näkisi unta jossa melkein pääsee käsiksi johonkin, mutta ei kuitenkaan, ja kaikki on vähän vinksallaan ja kieroa.

Eipä siitä kai oo tietoa. Mä ainakin kirjotin sinne yösydännä vielä jonkun viestin ja sitten seuraavana aamuna huomasin sivuston menneen kiinni. Kukas sen viimeisen viestin kirjottajan piti Darkkiksen ennusteen mukaan olla?Maija kirjoitti:Oliko muuten jossakin vaiheessa mainintaa siitä, mikä sai kunnian jäädä Foorumin viimeiseksi viestiksi?
En itse ainakaan satu muistamaan.
Maija kirjoitti:Kumkvatti kirjoitti:Tuntuipa kummalliselta katsella palasia fordevainaasta wayback machinen kautta.
Ihan kuin näkisi unta jossa melkein pääsee käsiksi johonkin, mutta ei kuitenkaan, ja kaikki on vähän vinksallaan ja kieroa.
Kummallista, todellakin.
Ja samalla vähän surullistakin. 
Meinasin jo kirjoitta lisää selvitystä asiaan, mutta seJorssi kirjoitti:Eipä siitä kai oo tietoa. Mä ainakin kirjotin sinne yösydännä vielä jonkun viestin ja sitten seuraavana aamuna huomasin sivuston menneen kiinni. Kukas sen viimeisen viestin kirjottajan piti Darkkiksen ennusteen mukaan olla?Maija kirjoitti:Oliko muuten jossakin vaiheessa mainintaa siitä, mikä sai kunnian jäädä Foorumin viimeiseksi viestiksi?
En itse ainakaan satu muistamaan.

". Sen jälkeen X-forde loppui minun osaltani kuin seinään.Kuolo kirjoitti:http://web.archive.org/web/20071016135040/chat.yle.fi/ylex/ubbthreads/dosearch.php?Cat=&Forum=All_Forums&Words=&Match=Entire+Phrase&Old=1day&Limit=25
Ei oo luettavissa, mutta Silviahan se oli!

Treffit ja juttuja luvassa. 
. Pikkuisen rasittavaa katsoa sitä monta tuntia luokan edessä melkein päivittäin.
)Kuolo kirjoitti:http://web.archive.org/web/20071016135040/chat.yle.fi/ylex/ubbthreads/dosearch.php?Cat=&Forum=All_Forums&Words=&Match=Entire+Phrase&Old=1day&Limit=25
Ei oo luettavissa, mutta Silviahan se oli!

Ja minähän ajan kuin enkeli. 
Väsyttää...Suvi kirjoitti:Olikos se Irvis tai scatteri?
DarkSide kirjoitti:Suvi kirjoitti:Olikos se Irvis tai scatteri?
Juu ,scatteri se oli.
Nyt kun vanhan forden viestejä ei löydy enää Googlen välimuististakaan, on tuo wayback machine ainoa tapa muistella vainajaa. Sieltä ei todellista viimeistä viestiä löydy, mutta ellen väärin muista, vanhan forden vihoviimeinen viesti oli shaanan käsialaa. Shaykin taisi olla viimeisten joukossa.
Joo mä oon vähän sekavassa tilassa tällä hetkellä muutennii.

Olis silti voinut kysyä 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa