Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja viima » Ma 13 Loka 2008 23:20

Kauheeta kun mulla ei ole täällä enää kerrassaan mitään sanottavaa. Pitäisi kirjoittaa huomiseksi kaksi kirjoitusta ruotsiksi, mutten taida jaksaa ja taidan ilmaista sen opettajallekin.

Olen kohta jo parisen kuukautta käynyt koulua Lahdessa, Helsingistä käsin. Tämä ei ollut ihan tarkoitus, mutta on sittemmin alkanut tuntua paikoin mukavalta ratkaisulta. Joskin maksaahan tämä paljon, mutta niin maksaa kaikki muukin. Tosin tuntuu, että tämä on muiden kanssa sosialiseeraamisen kannalta hankalahko ratkaisu.

Muutenkin tuntuu, ettei mullakaan taas oikein suju tämä muiden kanssa sosialiseeraaminen oikein mitenkään.
viima

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 14 Loka 2008 01:08

:woohoo: Festarirätti, jonka ostin ulkomailta (taisi olla Mallorcalta) ja jonka luulin hukanneeni, löytyi.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 14 Loka 2008 07:59

Maija kirjoitti:Voi ei, voi ei, voi ei. :sekopää:

Itsestäni täysin riippumattomista syistä suunnitelmani kaverin synttäripäivälle menivät täysin mönkään. Tapahtuma, jonne olin yllärinä viemässä synttärisankaria, onkin peruttu. Ja synttärit ovat lauantaina. Olen jo käskenyt häntä pitämään tuon päivän varattuna, ettei hän vain vahingossakaan järjestäisi silloin mitään muuta ohjelmaa. En haluaisi pettymystäkään tuottaa, mutta aika ei ole nyt oikein puolellani.

Mitä ihmettä mä keksin? Ehdotuksia?

Järjettömät "Game&Song&Dance on"-pippalot teillä?
Hommaat pelikonsolin, tanssimaton, laulupelejä, naposteltavaa, juotavaa, paljon kavereita jne. ja lopuksi synttärikakku.

Kaiken tuon hommaaminen - melko kallista.

Bilettävät ihmiset yrittämässä osua oikeisiin kohtiin tanssimatolla tai pysymässä oikeassa sävelkorkeudessa tai kaikkea tätä yhtäaikaa - korvaamatonta.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 14 Loka 2008 14:13

Mr. Smith kirjoitti:Järjettömät "Game&Song&Dance on"-pippalot teillä?
Hommaat pelikonsolin, tanssimaton, laulupelejä, naposteltavaa, juotavaa, paljon kavereita jne. ja lopuksi synttärikakku.

Kaiken tuon hommaaminen - melko kallista.

Bilettävät ihmiset yrittämässä osua oikeisiin kohtiin tanssimatolla tai pysymässä oikeassa sävelkorkeudessa tai kaikkea tätä yhtäaikaa - korvaamatonta.

Tuollaiset synttärit minä itselleni mieluiten haluaisin, mutta kaverini on vähän nirso... :virne:
Hän ei nimittäin halua viettää juhlapäiväänsä isossa lössissä, vaan mieluummin lähtisi juhlimaan vain muutaman läheisimmän tyypin kanssa jonnekin. Sellaisia tapahtumia, joihin itse olisin aina valmis lähtemään, mahtuu tusinaan sellaiset 12 kappaletta, mutta kaveri on vähän toista sorttia. Siksi tämä onkin vähän hankalaa.

Harmi, että Dollseilla ei ole tietääkseni tuolloin keikkaa, kaverin ilme voisi olla priceless, jos hänet sinne yllätyksenä veisin. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja skray » Ti 14 Loka 2008 21:54

Huoh, siitä on taas niin kauan, kun vimeksi olen täällä käynyt. Aika vaan valuu sormien läpi, enkä mä mitään saa aikaiseksi. Koko ajan on töitä, opiskelua ja muita kiireitä niin, etten kerkeä tekemään juuri mitään kotosalla. Onneksi torstaina pääsee vähän irrottautumaan, kun lähden Tampereelle juhlistamaan opiskelijuuttani Hämeenkadun approon. Ensimmäinen kertani siellä ja varmaan myös viimeinen, ellen ensi vuonna vielä innostu. :)

Mihin kaikki aika katoaa? :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 15 Loka 2008 13:50

Bussi oli minuutin etuajassa, joten se ohitti nenäni etupuolelta. 18 minuutin rako seuraavaan. Busseihin on tunnetusti turha juosta, koska ovi laitetaan kiinni, vaikka välissä olisi neniä, sormia tai muita ulokkeita. Ulokkeita voi kysyä jälkeenpäin HKL:n löytötavaratoimistosta, joka on toisinaan jopa auki ja jonka puhelinpalvelussa voi kuunnella uusimmat jonotusmusiikin hittibiisit nimellistä korvausta vastaan.

No anyway, ajattelin, että ulkoillaan nyt sitten ja kävelin toiselle bussipysäkille, vaikka se on hitaampi linja. No, miten käy, myöhästyn siitä baut 26 sekuntia... ja taas: 18 minuutin rako seuraavaan. Kiroilin, en ihmetellyt, miksi bussipysäkkejä vandalisoidaan. Lopulta käytin opiskelumatkaani aikaa n. 1 h 20 min, mikä on melko paljon, kun ajattelee sen paikallisliikenteeksi. Toiseen suuntaan olisin saattanut ehtiä Hämeenlinnan seutuville.

Vähän lässähtänyt ja kyllästynyt fiilis päivään syntyi eikä huvittaisi kauheasti taistella.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ke 15 Loka 2008 14:17

Olen ihan toivoton. Aloin eilen miettiä, kuinka saisin elämästäni hieman jännittäväämpää ja eloisampaa. Tänä aamuna taas mietiskelin että mitä tekisin. Innostuin ajatuksesta alkaa korottaa lyhyttä matematiikkaa pitkäksi :läps: Mitä ilmeisemmin olen syntynyt nörtiksi ja ansainnut tylsän elämän. Onneksi todennäköisesti kyllästyn tähänkin suunnitelmaan parissa viikossa, joten sitten on taas mahdollisuus miettiä jotain uutta.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 15 Loka 2008 14:31

Ei huvita. Ei nappaa sitten niin mikään. Ärsyttävä fiilis. Tyytyväisimmilläni olen sängyn pohjalla möllöttäen, nukkuen, lukien tai surffaillen.

Mistä saa ostettua energiaa, virkeyttä, motivaatiota ja aktiivisuutta?

Ei mitään järkevää ilmoitettavaa.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja sybe » Ke 15 Loka 2008 14:40

"...korottaa lyhyttä matematiikkaa pitkäksi "
Ingenjör opinnoissa pääsi riman alta, aina pystyi vetoamaan lyhyeeseen matikkaan ja ottamaan suppean matikan kurssin.En tiedä miten nykyisin pääsee lyhyellä matikalla insinöörilinjalle ,AMK:lle.Ilmeisesti rimaa inssiopinnoissa on vieläkin laskettu, AMK:n opiskelijamäärät ovat suuria. Ennen AMK:ta meidät jaettiin tasoryhmiin, lyhyen matikan osaaja taisi kuulua matikassa ammattikoululaisten kanssa samoille tunneille. Toiset veti laplace muunnoksia ja vektorihässäköintiä, toisille riitti toisenasteen yhtälön perusteet.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 15 Loka 2008 15:06

sybe kirjoitti:meidät jaettiin tasoryhmiin, lyhyen matikan osaaja taisi kuulua matikassa ammattikoululaisten kanssa samoille tunneille.

Voi kun meidätkin ois jaettu, niin ei ois tarvinu turhautuneisuuksissaan (onko tuo sana?) vaihtaa huuhaanistiksi, ja olisin jo valmis insinööri.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja urakka » Ke 15 Loka 2008 19:25

Hei!

Ajattelin vain ilmoittaa, että teän hienolla foorumilla on uusi asukas. Kävin sitä edesmennyttä lukemassa aika useinkin koskaan kirjautumatta, niin ajattelin nyt sitten ottaa vahingon takaisin.
Ei muuta, jatkakaa. :)
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 15 Loka 2008 19:39

urakka kirjoitti:Hei!

Ajattelin vain ilmoittaa, että teän hienolla foorumilla on uusi asukas. Kävin sitä edesmennyttä lukemassa aika useinkin koskaan kirjautumatta, niin ajattelin nyt sitten ottaa vahingon takaisin.

Hienoa!

Uudelle kukkia. Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 15 Loka 2008 19:58

Uutta sakkia :D

Tervetuloa urakka, toivottavasti viihdyt :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja urakka » Ke 15 Loka 2008 20:11

Kappas, kukkia ja kaikkea. :)

Varmasti viihdyn, olisin viihtynyt sille edelliselläkin, mutta ko en koskaan uskaltanut kirjautua.. syynä klassinen "nyt ne vihaa mua ikuisesti, jos menen tuohon noiden vanhojen patujen inside-läppään jotain kommentoimaan"- efekti. :virne: Mutta ehkä otan itseäni niskasta kiinni, ja tulen kiusallanikin selostamaan.
urakka

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 15 Loka 2008 20:19

Tervetuloa urakka! :D

----
Minulla oli varmaan jotain asiaakin, mutta eipä sen väliä. :friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 15 Loka 2008 23:49

urakka kirjoitti:Kappas, kukkia ja kaikkea. :)

Varmasti viihdyn, olisin viihtynyt sille edelliselläkin, mutta ko en koskaan uskaltanut kirjautua.. syynä klassinen "nyt ne vihaa mua ikuisesti, jos menen tuohon noiden vanhojen patujen inside-läppään jotain kommentoimaan"- efekti. :virne: Mutta ehkä otan itseäni niskasta kiinni, ja tulen kiusallanikin selostamaan.

Oooh. Uutta Keijolassa! Tervetuloa! :D

Oikeesti, ilahduin tästä niin kovin, että pelastit juuri mun illan. :pomppuhymy:

Joo.. en oo oikeesti näin friikki.. :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 16 Loka 2008 00:08

Teretulemast voimistelemise piiriin! :D

Heti saat kyl selittää ton nimimerkin? Oliks kirjautuminen niin iso urakka vai mittee? :virne:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Maija » To 16 Loka 2008 00:14

Kuolo kirjoitti:Heti saat kyl selittää ton nimimerkin? Oliks kirjautuminen niin iso urakka vai mittee? :virne:

Vai olitko kenties vaikea synnytettävä? :keijo:

No eikä kun tervetuloa joukkoon! :D

Jälleen yksi Keijo maailmalta on löytänyt kotiin. :superhymy:
Maija

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 16 Loka 2008 07:34

Tervetulemasta urakalle :hehei:
---------------------------------------
Mitäs sitä itse ilmoittelisi...koin eilen omituisen aikuisuuden hetken.
Markkinatalouden markkinatalo aloitti varastojen tyhjennyksen ja tarjolla oli useampikin houkutteleva dvd-tarjous.
Hetken mietin pitäisikö nyt heti töiden jälkeen rynnätä kauppaa/tiliä tyhjentämään, mutta omituisen matala ja vakuuttava ääni sisälläni sanoi "äh, onhan nuo siellä huomennakin. Ja jos eivät ole, niin mitä sitten? Kyllä niitä senkin jälkeen muualtakin saa :nirppa:"

Tältäkö tuntuu olla vastuullinen aikuinen? Vau... :O:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja shaana » To 16 Loka 2008 07:50

Aloha urakalle munkin puolesta.
Muista kirjoittaa Yleisen Esittäytymisketjuun, notta heti tiietään susta kaikki tuiki tarpeellinen. :keijo:

Tipaton sujuu hyvin. Tuleva viikonloppu kulunee jälleen autonkuljettajan ominaisuudessa. :raps: Äiskäkin on huomannut juomattomuuteni edut. :virne: Perjantaina parannan tapani ja käyn Mummia moikkaamassa ja lauantaina on sitten veneennosto edessä, se on kuulkaa ei niin mukavaa touhu yleensä tuo tuommonen purkkarin nostaminen. :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja urakka » To 16 Loka 2008 09:15

Mie kävin nyt sitte ohjesäännön mukaan esittäytymässä siellä ketjussa.

Nimimerkki on vähän sattuman kauppaa, yhellä foorumilla kerran kauan sitte näin hauskan nimimerkin, joka oli urakka. Lähempi tarkastelu tosin osoitti, että se oli harakka (ympärillä vielä kaikkia ihme pimpuloita), mutta tuo jäi sitte mulle. ja kuvaa se aika paljon mun tekotapaakin, että miten alan vaikka kouluhommia hoitamaan, eka annan venyä viikkotolkulla ja sitte teen kaikki yhen viikonlopun aikana. sama homma pätee kaikkeen muuhunkin, olen urakointiin taipuvainen.
urakka

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 16 Loka 2008 11:06

Munkin mielestä oli tosi piristävää nähdä, että yht'äkkiä joku "urakka" on kirjoittanut Fordelle. :D

---

Tämä aamu(päivä?) on edennyt allekirjoitustunnelmissa:

"Se on varma satehen merkki, kun oikoosnansa(?) pirskottelee." :viha:

"Muuten hyvä, mutta moni asia otti päähän." :huoh:

"Jos alan esimerkiksi kymmeneltä käynnistellä yliopiston konetta, niin puoli yhdentoista maissa pystyn jopa operoimaan sillä." :keijo: (Melko hidasta.)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Gaffa » To 16 Loka 2008 12:42

Tervetuloa urakalle munkin puolesta!

Mitään muuta asiaa mulla ei sitten ollutkaan. :virne:
Gaffa

ViestiKirjoittaja Nugat » To 16 Loka 2008 16:51

Hiphei uusia ihmisiä! :D Sitten kirjoitellaan reippaasti eikös joo. :virne:
----------
Itse en ole kovin aktiivinen ollut aikoihin. On ollut vähän kaikenlaista... :hullu:
Mutta sen sanon lapset, että vaikka olisitkin rahanhimoinen paska ja töitä riittäisi niin joskus pitäisi oppia sanomaan ei. Ei sitä ihminen jaksa koko aikaa touhuta ja olla menossa jos ei ehdi huilata välillä. Ja muutaman vuoden kun reippailee ilman minkäänlaisia lomia on soppa valmis. Siihen päälle vielä muutama itsestä riippumaton ongelma, joille ei mahda mitään ja saa lokaa niskaan, niin se se vasta on piste iin päälle niin.
Terveisin työuupunut itkupilli. :friikkipomppu:

No nyt näin jälkikäteen ajatellen oireita on ollut jo muutaman vuoden. Itkuherkkyyttä ja tuntui että on koko ajan väsynyt. Mutta kun oli lomaan mahdollisuus en pystytkään rentoutumaan ja tylsistyneenä rupesin ajattelemaan että samahan se on onko töissä vai kotona. Töissä saa sentään rahaa. :pahis: Muutenkin jotenkin levoton olo ollut. Koko aika olisi pitänyt olla tekemässä jotain ja tuntui, että jos lakkasi tekemästä aika loppuu. Aikahan kuluu silloinkin kun ei tee mitään. :friikki:
Nyt nämä pari kuukautta on ollut ihan hullua. Olen varmaan vollottanut enemmän kuin elämäni aikana yhteensä. Itku jatkui ja jatkui ja kun meni nukkumaan se jatkui aamulla välittömästi kun heräsi. Ja kun kysyttiin että mikä muo vaivaa niin en mä osannu vastata. :friikki: Herranjumala ei mua mikään vaivannut eikä mielessä pyörinyt mitään. Ei todellakaan mikään. Mutta miksi hanaa ei saa väännettyä kiinni? Väliin mahtui myös hyviä päivä jolloin ajatteli itseään aivan hupsuksi. Mitä sitä nyt silleen tirskahti. Hälytyssireeni rupesi huutamaan päässä, kun kroppakin rupesi oireilemaan. Mitä sanotte stressin aiheuttamasta vyöruususta suussa? :friikki:
Tuntui kauhean vaikealta hankkia apua, vaikka huomasi ettei kaikki ole kunnossa. Mutta mitä sitä lääkärille voi selittää, jos sattuukin olemaan hyvä päivä. Kerrankos sitä nyt itkettää. :p Menin kuitenkin koulun terkkarille, joka otti asian vakavasti ja pisti lähetteen eteenpäin. Olin aivan järkyttynyt diaknoosista. Keskivaikea masennus! Mutta enhän mä ole masentunut. :O: Hyvänen aika. Masentunut ihminen on sellainen jolla... on oikeasti ongelmia! Mutta totesin kyllä itsekkin että näin taitaa asiat olla. Sain muutaman viikon sairaslomaa aluksi ja lääkityksen (inhoan lääkkeitä. Särkylääkkeetkin on jotain mitä ei mielellään ottaisi. Lääkkeet ovat epäilyttäviä.). Mutta pelkästään että sain selvän diagnoosin, että mikä mua vaivaa, on helpottanut oloa huomattavasti. Lääkärissä käynnin jälkeen en ole itkenyt.

Ja sain itse järjestettyäni itselleni kunnon sängynpohjaloman, sillä onnistuin viikonloppuna nyrjäyttämään nilkkani. :keijo: Vielä sen terveen nilkan mikä ei ole ikinä nyrjähtänyt. (Vaikka äsken sanoin, että lääkärissä käynnin jälkeen en ole itkenyt, tässä vaiheessa itketti. Tämäkö vielä. :virne: )
Itseasiassa olo on nyt vallan hyvä. Kun ei voi tehdä mitään niin on jo alistunut siihen, ettei voi tehdä mitään. Sitä vain on. Mä en muista milloin olisin voinut vain olla. Saa nähdä nyt kun tuo nilkka alkaa parantumaan, että jaksaako sitä ottaa vielä rennosti. Hieman ressaa kun kouluhommat jää nyt ihan tekemättä. Opettajan kanssa puhuin hieman tilanteestani ja hänen mukaan saamme kyllä asiat järjestettyä. Laskeskelinkin, että olen tehnyt niin paljon alan hommia että saan korvattua työharjoittelut niillä. Eli hyvin ehdin tehdä hommat silloin valmiiksi. :D

------
Täytyy vielä sanoa, että ennen en ole horoskoopeista välittänyt, mutta nyt jonkin aikaa on hivenen karminut. Tässä muutaman kuukauden aikana ei eräässä lehdessä kovin montaa poitiivista ennustetta ole ollut, vaan juuri tälläistä mimmoista on ollutkin. Kaiken huipuksi äitin horoskoopissa luki että hän saa olla huolissaan lapsestaan lokakuuhun asti. :friikki: Ja näin on ollut tähän asti. Jos oikeasti horoskoopitkin rupeaa pitää paikkansa on maailmankirjat sekaisin.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 16 Loka 2008 16:58

Nugat kirjoitti:Laskeskelinkin, että olen tehnyt niin paljon alan hommia että saan korvattua työharjoittelut niillä. Eli hyvin ehdin tehdä hommat silloin valmiiksi. :D

Mihin mennessä? Mihin ihmeeseen siulla on kiire? :D

Nyt oot vaan rauhassa nilkkas kanssa ja kirjottelet ahkerasti foorumille. Saat muuta ajateltavaa ja pääkin lepää samalla.

Oliks mitään terapiaa lupailtu?
Kuolo
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa