Festarirätti, jonka ostin ulkomailta (taisi olla Mallorcalta) ja jonka luulin hukanneeni, löytyi.Maija kirjoitti:Voi ei, voi ei, voi ei.
Itsestäni täysin riippumattomista syistä suunnitelmani kaverin synttäripäivälle menivät täysin mönkään. Tapahtuma, jonne olin yllärinä viemässä synttärisankaria, onkin peruttu. Ja synttärit ovat lauantaina. Olen jo käskenyt häntä pitämään tuon päivän varattuna, ettei hän vain vahingossakaan järjestäisi silloin mitään muuta ohjelmaa. En haluaisi pettymystäkään tuottaa, mutta aika ei ole nyt oikein puolellani.
Mitä ihmettä mä keksin? Ehdotuksia?
Mr. Smith kirjoitti:Järjettömät "Game&Song&Dance on"-pippalot teillä?
Hommaat pelikonsolin, tanssimaton, laulupelejä, naposteltavaa, juotavaa, paljon kavereita jne. ja lopuksi synttärikakku.
Kaiken tuon hommaaminen - melko kallista.
Bilettävät ihmiset yrittämässä osua oikeisiin kohtiin tanssimatolla tai pysymässä oikeassa sävelkorkeudessa tai kaikkea tätä yhtäaikaa - korvaamatonta.

Mitä ilmeisemmin olen syntynyt nörtiksi ja ansainnut tylsän elämän. Onneksi todennäköisesti kyllästyn tähänkin suunnitelmaan parissa viikossa, joten sitten on taas mahdollisuus miettiä jotain uutta.sybe kirjoitti:meidät jaettiin tasoryhmiin, lyhyen matikan osaaja taisi kuulua matikassa ammattikoululaisten kanssa samoille tunneille.

urakka kirjoitti:Hei!
Ajattelin vain ilmoittaa, että teän hienolla foorumilla on uusi asukas. Kävin sitä edesmennyttä lukemassa aika useinkin koskaan kirjautumatta, niin ajattelin nyt sitten ottaa vahingon takaisin.

Mutta ehkä otan itseäni niskasta kiinni, ja tulen kiusallanikin selostamaan.

urakka kirjoitti:Kappas, kukkia ja kaikkea.![]()
Varmasti viihdyn, olisin viihtynyt sille edelliselläkin, mutta ko en koskaan uskaltanut kirjautua.. syynä klassinen "nyt ne vihaa mua ikuisesti, jos menen tuohon noiden vanhojen patujen inside-läppään jotain kommentoimaan"- efekti.Mutta ehkä otan itseäni niskasta kiinni, ja tulen kiusallanikin selostamaan.

Kuolo kirjoitti:Heti saat kyl selittää ton nimimerkin? Oliks kirjautuminen niin iso urakka vai mittee?

"

Äiskäkin on huomannut juomattomuuteni edut.
Perjantaina parannan tapani ja käyn Mummia moikkaamassa ja lauantaina on sitten veneennosto edessä, se on kuulkaa ei niin mukavaa touhu yleensä tuo tuommonen purkkarin nostaminen. 

(Melko hidasta.)
Sitten kirjoitellaan reippaasti eikös joo. 
Muutenkin jotenkin levoton olo ollut. Koko aika olisi pitänyt olla tekemässä jotain ja tuntui, että jos lakkasi tekemästä aika loppuu. Aikahan kuluu silloinkin kun ei tee mitään. 
Herranjumala ei mua mikään vaivannut eikä mielessä pyörinyt mitään. Ei todellakaan mikään. Mutta miksi hanaa ei saa väännettyä kiinni? Väliin mahtui myös hyviä päivä jolloin ajatteli itseään aivan hupsuksi. Mitä sitä nyt silleen tirskahti. Hälytyssireeni rupesi huutamaan päässä, kun kroppakin rupesi oireilemaan. Mitä sanotte stressin aiheuttamasta vyöruususta suussa?
Menin kuitenkin koulun terkkarille, joka otti asian vakavasti ja pisti lähetteen eteenpäin. Olin aivan järkyttynyt diaknoosista. Keskivaikea masennus! Mutta enhän mä ole masentunut.
Hyvänen aika. Masentunut ihminen on sellainen jolla... on oikeasti ongelmia! Mutta totesin kyllä itsekkin että näin taitaa asiat olla. Sain muutaman viikon sairaslomaa aluksi ja lääkityksen (inhoan lääkkeitä. Särkylääkkeetkin on jotain mitä ei mielellään ottaisi. Lääkkeet ovat epäilyttäviä.). Mutta pelkästään että sain selvän diagnoosin, että mikä mua vaivaa, on helpottanut oloa huomattavasti. Lääkärissä käynnin jälkeen en ole itkenyt.
Vielä sen terveen nilkan mikä ei ole ikinä nyrjähtänyt. (Vaikka äsken sanoin, että lääkärissä käynnin jälkeen en ole itkenyt, tässä vaiheessa itketti. Tämäkö vielä.
)
Ja näin on ollut tähän asti. Jos oikeasti horoskoopitkin rupeaa pitää paikkansa on maailmankirjat sekaisin.Nugat kirjoitti:Laskeskelinkin, että olen tehnyt niin paljon alan hommia että saan korvattua työharjoittelut niillä. Eli hyvin ehdin tehdä hommat silloin valmiiksi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa