Oli varmasti kammottavaa, kun aamulla (tai koska tahansa) kohtaa täysin varoittamatta tuollaisen näyn, kun katsoo ulos kotinsa ikkunasta. Mä olisin ainakin ollut varmaan ihan paniikissa.
Oli varmasti kammottavaa, kun aamulla (tai koska tahansa) kohtaa täysin varoittamatta tuollaisen näyn, kun katsoo ulos kotinsa ikkunasta. Mä olisin ainakin ollut varmaan ihan paniikissa.
No joo, mun reaktio oli "öö, ei auringon pitäis tuolta suunnasta nousta" ja sitten kun nousin seisomaan näin lieskat. Meidän & palavan talon välissä on yksi rivari. Tuli pieni ahdistuspahdistus. Menin sitten kuitenkin tupakalle parvekkeelle ihmettelemään tilannettamarenkienkeli kirjoitti:Miksiköhän mä en ollut mitenkään kommentoinut theian viestiä?Oli varmasti kammottavaa, kun aamulla (tai koska tahansa) kohtaa täysin varoittamatta tuollaisen näyn, kun katsoo ulos kotinsa ikkunasta. Mä olisin ainakin ollut varmaan ihan paniikissa.

Lyyra kirjoitti:Poltin perseeni, eikä auringolla ollut osuutta asiaan.
EIkö äiti ole sanonut, että hellalle ei saa istua?
En vielä tiedä, missä, mutta ei se oo niin justiisa.

Lyyra kirjoitti:Poltin perseeni
DarkSide kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Poltin perseeni
Onk kuvei?![]()

.
. Siskon neuvolakorttia ei löydetty. Äiti on sen johonkin parempaan piiloon laittanut. Olisi ollut kiva nähdä millaiset erot heillä on. Omenalla ja puulla. 
Moneen otteeseen oon miettinyt, mitäköhän sulle kuuluu. Koita jaksella ja toivottavasti paranet pian! 
Hyvä olla taas viikonloppu rauhassa, kun viime keskiviikkona tuli biletettyä läpi yön ja ens keskiviikkona pitäis mennä taas bilettämään. Nyt viikonloppuna siis pitää opiskella, että viikolla voi huoletta bilettää. 
marenkienkeli kirjoitti:Wildchild, vai että ei oikeastaan mitään = lapsen syntymä ja naimisiin meno. Ihan pieniä juttuja, juu.

Wildchild kirjoitti: Paskinta tässä on etten osaa enää puhua muista kuin kakkavaipoista ja lasten vaunuista.
Tulee puhuttua sitä vain iltaisin, eikä edes joka ilta. Töihin mennessä täytyy kääntää aivot vieraille kielille ja yhtäkkiä asiakkaaksi pölähtää suomalainen! Tai nimestä epäilin, mutta täällä on ollut muitakin suomalaissukunimisiä, jotka on kuitenkin ihan umpinorskeja. Mietin sitten kauhesti, että miten kysyn, onko se Suomesta. Että enhän mä voi suomeksi kysyä, jos se ei olekaan. Ja kun lähes pelkästään käytän tätä kirjoitettua/luettua suomea, niin tuli vaan kirjakielisiä ilmaisuja mieleen, kuulosti tyhmältä, ja mietin kauheasti, miten sen normaalisti sanoisin. Enkä muistanut!
Änkytin sitten jotain, kai se ymmärsi.
Englannin kanssa on vielä pahempi. Jos asennoidun siihen, että kohta pitää puhua englantia, niin se sujuu, kuten ambulanssia soittaessa. Mutta kun kesken väärän kielen joku englantia puhuva ilmestyy paikalle, niin sönkötän niin huonoa englanti-norjaa, että oikein hävettää. Mä sentään olen joskus ollut hyvä englannissa. Vaan kai se tästä?

Menin hetki sitten pyykkitupaan ripustamaan pyykkejäni kuivumaan ja minkä näyn koinkaan. Pyykkini olivat vettä valuvina pyykinkuivaustelineen päällä.
Sitten tuli mieleen tarkistaa pyykkivuoro. Heh. Olin jättänyt ensimmäisen vuoroni käyttämättä - ja yrittänyt käyttää seuraavan pyykkääjän vuoroa toisen vuoroni jälkeen.
Onneksi sain vaatteeni pestyä. Täytyy maanantaina pestä nuo lakanani. Plääh.
(Tupareiden jäljiltä ovat kaikki.) Tästähän saisi vaikka millaiset kalsarikännit, jos haluaisi. Ehkä tyydyn juomaan sivistyneesti perseet 
Eli kai sitä voi muutaman tänään juoda.

.
Porukkaa saikulla ja silleen. Kyllä se vaikuttaa paljon,
(Vaikka vähän myöhästyttiinkin.
) Kun Suwinderi kerrankin
-tunnelmissa. Niin myös eilinen. Ei ollut varsinaista darraa,
Kaksi ihan erilaista puhelua. Isä lähinnä kyseli kuulumisiani ja paappa taas kertoi, mitä hänelle on viime aikoina tapahtunut. Mutta eipä mun elämässä ole oikein mitään sellaista tapahtunut, joista paapalle olisin voinut kertoa. Paitsi opiskelujutuista toki olisi voinut enemmänkin kertoa...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa