Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 07 Marras 2008 00:07

Miksiköhän mä en ollut mitenkään kommentoinut theian viestiä? :riips: Oli varmasti kammottavaa, kun aamulla (tai koska tahansa) kohtaa täysin varoittamatta tuollaisen näyn, kun katsoo ulos kotinsa ikkunasta. Mä olisin ainakin ollut varmaan ihan paniikissa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja sybe » Pe 07 Marras 2008 00:30

Pikku asiat tökkii.Tehdäänpä pikkuasioista lista:
- pissapoika jääty
- auton likaiseen kylkeen ei kannata nuohota takkia
- juoksulenkeistä on tullut taas lipsuttelua
- intin moottorimarssi ajoi juoksulenkillä ohi, meinasin tukehtua ZILien pakokaasuun
- jos kerta katsastuksessa kytätään tojotan pakokaasua, niin sama kyttäys armeijan ZILille. Yksi armeijan ZIL tupruttaa enemmän kuin tuhat 70 luvun tojotaa
- kaikki omat pikku asiat hoitamatta, töitä on kyllä saanut paahtaa,joku tärkeä oma juttu on hoitamatta, kun nyt muistaisi mikä
- töissä ressiä, minulla on pakko liikkeitä, en pysy paikoillani
- keskittymiskykyni on huono
- ylityöt tapissa, ihan turha olisi tehdäökkään enää lisää, en vaan jaksa keskittyä mihinkään
+ huomenna on rai rai perjantai :keijo:
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja theia » Pe 07 Marras 2008 11:01

marenkienkeli kirjoitti:Miksiköhän mä en ollut mitenkään kommentoinut theian viestiä? :riips: Oli varmasti kammottavaa, kun aamulla (tai koska tahansa) kohtaa täysin varoittamatta tuollaisen näyn, kun katsoo ulos kotinsa ikkunasta. Mä olisin ainakin ollut varmaan ihan paniikissa.
No joo, mun reaktio oli "öö, ei auringon pitäis tuolta suunnasta nousta" ja sitten kun nousin seisomaan näin lieskat. Meidän & palavan talon välissä on yksi rivari. Tuli pieni ahdistuspahdistus. Menin sitten kuitenkin tupakalle parvekkeelle ihmettelemään tilannetta :keijo:

Eilen yöllä kävin kattomassa mitä rivarista on jäljellä... ei niin mitään. Oli ihan musta ja katoton ja hiilenä.

Tuli mieleen että josko sen kotivakuutuksen hankkis..
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 07 Marras 2008 15:54

Poltin perseeni, eikä auringolla ollut osuutta asiaan.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 07 Marras 2008 16:27

Lyyra kirjoitti:Poltin perseeni, eikä auringolla ollut osuutta asiaan.

:virne: :virne: EIkö äiti ole sanonut, että hellalle ei saa istua?

Mie ajattelin olla tänään humppelissa. :D En vielä tiedä, missä, mutta ei se oo niin justiisa.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 07 Marras 2008 16:47

En istunu hellalla vaan ihan omalla sängyllä. Note to self: älä enää juo pikakahvia sängyssä.

Särkylääke auttaa kipuun onneksi.

:virne:

:kailotus:
"It's not funny, my ass is on fire!!"
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja DarkSide » La 08 Marras 2008 00:34

Lyyra kirjoitti:Poltin perseeni

Onk kuvei? :pahasetä:

Vanha joutuu Galin hommat tekemään. :ei:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 08 Marras 2008 05:28

DarkSide kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Poltin perseeni

Onk kuvei? :pahasetä:

Itse asiassa on! :virne:
Oli pakko ottaa, kun ei ollu peiliä millä tarkistaa vammojen vakavuus. Täytyy kyllä myöntää että oli eka kerta kun tuosta kulmasta itseäni kameroin. :D
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 08 Marras 2008 11:43

Mulla alkaa olla mitta täynnä tätä kämppää. Luulin löytäneeni hyvän kivan kämpän.

Kämppisten siivoustottumuksista ja muistakin riemukkaista piirteistä olen muistaakseni avautunut kimppa-asumisketjussa, joten ei niistä sitten sen enempää.

Jokunen viikko takaperin elettiin viikkotolkulla puolisähköillä kun ei osattu korjata kerralla ja sähkömiehellä oli parempaa tekemistä.

Ja nyt viimeinen pisara. Silloin tällöin huoneessani on tuntunut melko voimakaskin homeen haju. En vain ole löytänyt lähdettä, mutta nyt sekin sitten selvisi. Kirjoituspöytäni on homeessa. En tajua miten en ole huomannut asiaa aiemmin.. Tai siis, en tajua miten en ole tajunnut asiaa aiemmin. Luulin tuota harmaata hahtuvaa vain pölyksi. Haloo, ei pöly pysy pystysuoralla sileällä pinnalla! :töktök: :läps:

Onpa kumma, että torakat viihtyy mun huoneessa.

Mikä minussa on vikana? Miten onnistun aina löytämään näin käsittämättömän huonot asunnot? Mun tuurilla isännöitsijä pistää tuon homeen vielä mun syyksi, kun en oo sanonut asiasta tarpeeksi ajoissa, ja joudun maksamaan viulut.

Onneksi tässä ei enää tarvi asustaa kovin pitkään.

Edit: Perse sentään on ihan hyvällä tolalla, ei tullu mitään vakavampaa palovammaa. Jossain vaiheessa meinaan tuntui, että nytkö tässä piti lähtä noloissa merkeissä lääkärin tykönä käymään. :virne:
Viimeksi muokannut Lyyra päivämäärä La 08 Marras 2008 12:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Aurora B. » La 08 Marras 2008 11:54

Lyyra :paijaus:

Kyllä pöly voi kerääntyä pystysuoralle sileälle pinnallekin. Tuijotan sellaista arkistokaappia tälläkin hetkellä. En jaksa ruveta siivoamaan, ne ajat on ohi, kun viitsin täällä tehdä mitään ylimääräistä. Firma maksaa maltaita siivousfirmalle, ja melko hyvin ne hommansa hoitavatkin. Mutta kun sopimuksessa on tietyt asiat, mitä heidän pitää hoitaa ja mitä ei... Eipä ole sopimuksen tekijät ajatelleet, että muutkin paikat saattavat pölyyntyä kuin pöytätasot ja lattiat :epäilevä:

Tuo pöly saattaa olla jo argeologisesti arvokasta materiaalia :raps:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 08 Marras 2008 17:51

Puolen vuoden tauon jälkeen eksyin taas tänne. :O:
Tai no, Kolosetämies kyseli että koskas tulen. No ny tulin. Pahoitteluni.

Mutta eipä tässä ole ehtinyt oikein mitään tapahtumaankaan. Luin äsken puoli vuotta sitten
kirjoittamani viestin ja totesin että samaa kuuluu, ainoastaan toinen poika on ns. ulostautunut.
Ja minusta on tullut rouva. Mutta muuten samaa shittiä, kotiäidin elämä kun on niin täyttä extremeä
että.. :hullu:

Mutta että heipat vaan taas kaikille. :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 08 Marras 2008 18:53

Enpä ole viimeaikoina paljoa ehtinyt kirjottelemaan. Tai pikemminkin pystynyt.

Mun selkä ja minä pelataan eri peliä. Se on sitä mieltä, että nyt ollaan kipeitä ja mä olisin sitä mieltä, että voisi tehdä ihan kaikkea muuta kuin sitä mihin pystyy.

Plussaa on se, että musta on löydetty siivet, saan viettää enemmän aikaa siskon ja sen tytön kanssa ja... kissat saa triplasti silitystä ja huomiota.

Siskon likka on ihan huippu :sydän:.
Just vertailin mun ja sen vauva-tilastoja ja nauroin. Itse tuon ikäisenä olen ollut "vain" jotain 51cm ja tuo on jo päälle 60. Tytön kokoinen olen ollut helmikuussa. Tuo on varmasti silloin sen kokoinen kuin minä vuoden ikäisenä :virne:. Siskon neuvolakorttia ei löydetty. Äiti on sen johonkin parempaan piiloon laittanut. Olisi ollut kiva nähdä millaiset erot heillä on. Omenalla ja puulla.

Ei mulla muuta. Hengissä ollaan, mutta mihinkään ei oikein pääse, mitään ei voi kunnolla tehdä ja mieli on aikalailla alakuloon suunnannut näiden viikkojen aikana. Persiistä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 08 Marras 2008 19:05

Wildchild, vai että ei oikeastaan mitään = lapsen syntymä ja naimisiin meno. Ihan pieniä juttuja, juu. ;)

Kiva kuulla susta, Kibaya! :halitus: Moneen otteeseen oon miettinyt, mitäköhän sulle kuuluu. Koita jaksella ja toivottavasti paranet pian! :paijaus:

Mulla on menossa rauhallinen lauantai. Pyykkiä pitää mennä pesemään ja opiskella pitäis vielä jonkin verran. Kaupassa olisin halunnut käydä pyykin pesun aikana, mutta eivätpä ole enää silloin auki. Sipsiä olisin halunnut. Onneksi löysin kämpiltä sipsipussin, jonka olemassaolon olin täysin unohtanut. :D Hyvä olla taas viikonloppu rauhassa, kun viime keskiviikkona tuli biletettyä läpi yön ja ens keskiviikkona pitäis mennä taas bilettämään. Nyt viikonloppuna siis pitää opiskella, että viikolla voi huoletta bilettää. :)
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 08 Marras 2008 19:41

marenkienkeli kirjoitti:Wildchild, vai että ei oikeastaan mitään = lapsen syntymä ja naimisiin meno. Ihan pieniä juttuja, juu. ;)

Arkipäivää, tietenkin. ;)
Naimisiin mentiin kaikille yllärinä toisen poikamme ristiäisissä. Äitini tosin tuli juuri ennen
toimituksen alkua kysymään mennäänkö me naimisiin samalla. Tiedä sitten uskoiko kun yritin
vakuuttaa että ihan ristiäisiä vain vietetään. :virne:
Ja sitten toimituksen jälkeen eri ihmiset tuli sanomaan, että "mä arvasin että te menette naimisiin".
Helppoahan se on sanoa jälkeenpäin. :virne:

Mutta ehkä parasta oli, että pojille tuli päivälleen puolitoista vuotta ikäeroa, plus että pikkukakkonen
syntyi minun ja miehen ensimmäisenä kihlapäivänä.

Paskinta tässä on etten osaa enää puhua muista kuin kakkavaipoista ja lasten vaunuista.
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Herkku » La 08 Marras 2008 21:00

Kiva nähdä, Wildis! Ei auta kuin perustaa oma kakkavaippaketju meille kakkavaippatyypeille! :virne:

Niin ja onnea paljosti!
It's not denial. I'm just very selective about the reality I accept. - Calvin
Herkku

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 08 Marras 2008 21:15

Kohta tästäkin tulee mammafoorumi :virne:

Ei mut oikeesti hei kakkavaippaketjua pystyyn vaan. Täällä on kuitenkin äitejä ja tulevia sellasia jo aika paljon :D
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 08 Marras 2008 21:26

Wildchild kirjoitti: Paskinta tässä on etten osaa enää puhua muista kuin kakkavaipoista ja lasten vaunuista.

Mä unohdin tänään koko suomen kielen. :friikki: Tulee puhuttua sitä vain iltaisin, eikä edes joka ilta. Töihin mennessä täytyy kääntää aivot vieraille kielille ja yhtäkkiä asiakkaaksi pölähtää suomalainen! Tai nimestä epäilin, mutta täällä on ollut muitakin suomalaissukunimisiä, jotka on kuitenkin ihan umpinorskeja. Mietin sitten kauhesti, että miten kysyn, onko se Suomesta. Että enhän mä voi suomeksi kysyä, jos se ei olekaan. Ja kun lähes pelkästään käytän tätä kirjoitettua/luettua suomea, niin tuli vaan kirjakielisiä ilmaisuja mieleen, kuulosti tyhmältä, ja mietin kauheasti, miten sen normaalisti sanoisin. Enkä muistanut! :friikki: Änkytin sitten jotain, kai se ymmärsi. :virne: Englannin kanssa on vielä pahempi. Jos asennoidun siihen, että kohta pitää puhua englantia, niin se sujuu, kuten ambulanssia soittaessa. Mutta kun kesken väärän kielen joku englantia puhuva ilmestyy paikalle, niin sönkötän niin huonoa englanti-norjaa, että oikein hävettää. Mä sentään olen joskus ollut hyvä englannissa. Vaan kai se tästä?
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja ahkera » La 08 Marras 2008 21:55

Mammaketjua juu kehiin. JA sit se lukkoon samantien, kun muuten mä oon kertoilemassa oksujuttuja kokoajan. Mä jotenkin oon ruvennu epäileen, että mun kaverit ei oikeestaan arvosta lainkaan mun tarkkoja selontekoja oksennuksien väreistä ja koostumuksista. Tosin nyt jo menossa kolmas päivä ainoastaan aamuoksennuksella, että ehkä mäki kohta osaan puhella jostain muustakin. Toivossa on hyvä elää.

Tänään käväisin reissussa kotikaupungissa ja kyllä se vaan piristi mieltä. Kokoajan sai olla lapa pystyssä. Ihanaa. Täällä Vantaalla jos sattuu käymään niin kummasti, että törmää johonkin tuttuun, niin menee niin sekas, ettei ees osaa sanoa mitään.

Maanantaina pitäis mennä reilu viikon saikun jälkeen takas töihin. Motivaatio on hukassa.
ahkera

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 08 Marras 2008 22:38

Siis mitä? Onko täällä nykysin jo enemmänkin kakkavaippaperheitä? Ketä kaikkia? :D
Ja joo, pakko kyllä perustaa oma ketju. Ihan vaan (minun ja luultavasti muidenkin) mielenterveyden vuoksi. ;)

Ja Herkku, kiitos onnitteluista. Ja samoin sinnekin kaikesta päätellen. :sydän:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 08 Marras 2008 23:18

:gaah: Menin hetki sitten pyykkitupaan ripustamaan pyykkejäni kuivumaan ja minkä näyn koinkaan. Pyykkini olivat vettä valuvina pyykinkuivaustelineen päällä. :kiro: Sitten tuli mieleen tarkistaa pyykkivuoro. Heh. Olin jättänyt ensimmäisen vuoroni käyttämättä - ja yrittänyt käyttää seuraavan pyykkääjän vuoroa toisen vuoroni jälkeen. :kops: Onneksi sain vaatteeni pestyä. Täytyy maanantaina pestä nuo lakanani. Plääh.

Lisäys: Kaadoin tuossa juuri lasiin minttuviinaa. Jääkaapissa on lonkeroa, kultalonkeroa ja kaljaa. Lisäksi hyllyssä on kuoharia tms. :O: (Tupareiden jäljiltä ovat kaikki.) Tästähän saisi vaikka millaiset kalsarikännit, jos haluaisi. Ehkä tyydyn juomaan sivistyneesti perseet :virne:

Tänään ei pitänyt juoda, kun viime keskiviikkona join ja ens keskiviikkona taas. En edes muista, koska olisin viimeksi vetänyt kalsarikännit. Kesällä kai. :p Eli kai sitä voi muutaman tänään juoda.

Lisäys nro 2: Kello on puoli 2 ja kaksi minttuviinashottia olen peräti juonut, vaikka pari tuntia aiemmin muuta ajattelinkin. Tänään on tällainen päivä, että suunnitelmat vaihtelee jatkuvasti. Taidan vain mennä nukkumaan. :virnu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 09 Marras 2008 13:15

Oho, täällähän on tapahtunut kaikkea, mitä voisin kommentoida.
Laitetaan nyt kuitenkin yleisesti kaikille: :hymyhali:

Olen keksinyt itselleni niin paljon tekemistä, etten ole jaksanut kotona avata konetta noin viikkoon :p.
Töissäkin menee vähän turhan lujaa. :p Porukkaa saikulla ja silleen. Kyllä se vaikuttaa paljon,
kun meidänkin ryhmästä oli kaksi ihmistä suurimman osan viikkoa pois.

Perjantaina olin keikalla. Oli kivaa. :superhymy: (Vaikka vähän myöhästyttiinkin. :p ) Kun Suwinderi kerrankin
lähtee baanalle, menee seuraava päivä vähän :friikki: -tunnelmissa. Niin myös eilinen. Ei ollut varsinaista darraa,
mutta en ihan järjissänikään ollut. Sainpahan hyvän syyn möllöttää kotona tekemättä mitään. Tosin kävin ostamassa
teippiä isän lahjan paketeointia varten, ja eilispäivän tehtäväni oli suoritettu. :tilt:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 09 Marras 2008 13:50

Nyt on hoidettu isänpäiväsoitot isälle ja paapalle. :D Kaksi ihan erilaista puhelua. Isä lähinnä kyseli kuulumisiani ja paappa taas kertoi, mitä hänelle on viime aikoina tapahtunut. Mutta eipä mun elämässä ole oikein mitään sellaista tapahtunut, joista paapalle olisin voinut kertoa. Paitsi opiskelujutuista toki olisi voinut enemmänkin kertoa...
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Su 09 Marras 2008 14:01

Jeejee, tänään tulee äiti käymään! Tulee eka meille, tehdään ruokaa ja hengaillaan, sit mennään kattomaan Quantum of Solace ja sit jotain vielä. Alkaa olla perinne äipän kanssa viettää isänpäivä. KI-VAA! :D :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 09 Marras 2008 19:26

Mäkin sain vieraita tänään!
Iskä ja äiti tuli kylään. Ne on ihan hassuja, kun aina kun ne kylästelee, niin pitää kokoajan puuhata jotain.
Äiti tiskas ja auttoi mua ompelemaan verhot. Iskä suunnitteli mulle kasaan taittuvaa leivontapöytää keittiöön.
Sitten me siivottiin mun keittiön alakaapit, kun äiti oli tuonut muovimattoa kaapin pohjalle.
Kakun ja karjalanpiirakoiden ajan me sentään istuttiin pöydän ääressä.

Hassu perhe mulla. Ja huomaan välillä itsessäni samoja hassuja piirteitä...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Gluu » Su 09 Marras 2008 21:39

:hei:

Terve! Löysin tällaisen foorumin selaimen suosikeista ja päätin tulla lukemaan viestejä pitkästä aikaa.

Ilmoitan, että mulle kuuluu kaikinpuolin hyvää. On muka ollut niin kiirettä, ettei ole tänne ehtinyt.

Koitan jaksaa lukea viestejä läpi ahkerasti ja ehkäpä kirjoittaakin jotain. Ehkä.
Gluu

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa