Tänään on pikkujoulu, jonne lupasin mennä käymään. Tarjoavat kuulemma jonkin lämpöisen drinksun.

Plei kirjoitti:Tänään on pikkujoulu, jonne lupasin mennä käymään. Tarjoavat kuulemma jonkin lämpöisen drinksun.
@gen.fi kirjoitti:Plei kirjoitti:Tänään on pikkujoulu, jonne lupasin mennä käymään. Tarjoavat kuulemma jonkin lämpöisen drinksun.
Eli tartuttamassa loputkin?

Olen jälleen sortunut. Kuvilla tuli oltua reilusti yli vuoden tai kaksi, ja luulin jo päässeeni tuosta riippuvuudesta yli. Mutta tänään jokin napsahti. Oli heikko hetki, ja ajattelin, että ei se käyttö nyt yhdeltä kerralta vielä koukuta. Ihan vähän vaan. Ja taas mentiin. Nyt en osaa muuta ajatellakaan. Bubbels, piru sinut periköön!

Kämppis viikonloppuna ja mä sen jälkeen. Nyt alkaa jo pikkuhiljaa ruokahalu palata. Jos ei olis ollu niin kipeä, olisi voinu vähän nauttiakin joutilaisuudesta. Sain kuitenkin katottua boksilta Kummisetä 1:n ja 2:n. 
Galileo kirjoitti:Eilen olin salilla ja näin kun vanhempi herrasmies harjoitteli yhden käden työntöä. Tuli kivasti eroa, kun kaksi kertaa nuoremmat tyypit treenaili samalla kuntoutukseen tarkoitetuilla hytkyn-nytkynlaitteilla.

mutta ei tarviikaan.
), sitten lauantaina eeeehkä kotikotiin, sunnuntaina takaisin, sit on töitätöitä, mut ei se haittaa. Ehkä 

Gluu kirjoitti:Tekiks se vanhempi herrasmies yhden käden työntöä tangolla, käsipainolla vaiko kahvakuulalla?
Hieno liike, teki miten teki.

Likiselvänä sen touhun katselu aiheutti lisäpäänsärkyä. Paras oli kyllä kuuskymppisen työkaverin tosissaan heittämä toteamus, että "ei sua varmaan meidän 40 vuoden ikäero haittaa
" (aika nuoreksi se mua luulee)
Pari muuta lievempää tapaustakin oli, sai oikein tosissaan tehdä töitä, että pysyivät käsivarrenmitan päässä. Yksi viiskymppinen työkaverimies kuolasi baarissa jonkun juuri ja juuri täysi-ikäisen tytön kaulalle
Yksi naispuolinen työkaveri vahtoi bakteereja ainakin kolmen eri työkaverin kanssa. 4 vuotta sitten pikkujouluissa mua kohtaan erittäin törkeästi käyttäytynyt miespuolinen työkaveri pyysi edellistä kertaa anteeksi, ja tarpeeksi viinaa saatuan toisti temppunsa 

Heräsin sitten pikkuista vajaata tuntia myöhemmin, kävin valonnopeudella suihkussa (koska olin päättänyt illalla, että enpä jaksa nyt, aamulla ehtii.), puin paidan päälle ensin takaperin, sitten nurinpäin ja vasta sitten oikeinpäin, laitoin väärän takin ja unohdin hanskat ja pipon kokonaan pois matkasta. Koululla olin 2 minuuttia ennen kuin auditorion ovet avattiin, puolikuolleena sekä kylmästä, hengästyksestä että reilu vartti aiemmin saadusta adrenaliiniryöpystä. Luennosta en sitten muistakaan midiä. 

Mä oon miettinyt ihan samaa, että pitäisi vaan unohtaa torkkuilu ja laittaa se kello herättämään silloin kun pitää herätä. Mikä siinäkin on, että pitää sitä torkkua käyttää?urakka kirjoitti:Joskus tuntuu että olis aivan hyvä idea kasvaa aikuiseksi, unohtaa torkuttimet ja muut pelleilyt ja opetella yksinkertaisesti nousemaan ylös sillon ko se kello soi. Koko päivä menee aivan pipariksi ko pitää aloittaa se kauhealla ryntäilyllä ja paniikilla. Varsinkin ko takaraivossa koko ajan on tieto, että jos vaan olisin noussut aikoinaan ylös niin olisin ehtinyt juoda aamukahvitkin.

. Samoin seuraavalle viikonlopulle ja loppuvuodeksi muutenkin. Joulusta en pidä, mutta tavallaan kyllä odotan sitä nyt kun tiedän joulun seudulla näkeväni ystäviä, jotka kanssa ovat menossa kotikotona käymään. Jos tässä nyt vielä 21 päivää jaksaisi sinnitellä niin alkaisi loma ja se kestääkin melkein kolme viikkoa. Loma
.

Saattaa aika hankalaks mennä ainakin eteläisessä Suomessa. Pahasti näyttää, että viikonlopun jälkeen ei enää lunta ole.Lyyra kirjoitti:Pitäkäähän mulle lumet maassa, ettei ole ihan niin ankea ja pimeä paluu. Tänks.
Jorssi kirjoitti:Saattaa aika hankalaks mennä ainakin eteläisessä Suomessa. Pahasti näyttää, että viikonlopun jälkeen ei enää lunta ole.Lyyra kirjoitti:Pitäkäähän mulle lumet maassa, ettei ole ihan niin ankea ja pimeä paluu. Tänks.
Sun täytyy varmaan pistää ihan uusi lumitilaus vetämään.
Huomenna olis työpaikan pikkujoulut, nyt ei oikein olis fiilistä moisiin, mutta ehkä se into löytyy huomiseks. Saapahan ainakin laittautua nätiksi. 
heartless kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Saattaa aika hankalaks mennä ainakin eteläisessä Suomessa. Pahasti näyttää, että viikonlopun jälkeen ei enää lunta ole.Lyyra kirjoitti:Pitäkäähän mulle lumet maassa, ettei ole ihan niin ankea ja pimeä paluu. Tänks.
Sori, myöhäistä. Ainakin Tanpere on jo ankeen harmaa.Sun täytyy varmaan pistää ihan uusi lumitilaus vetämään.
Herätessä ei meinannut kuolla, ja kykeni olemaan koko päivän ilman finrexinejä.
Tosin korvat menevät koko ajan vielä lukkoon ja energiatasot ovat matalalla, mutta ei se menoa ihan kamalasti estä. Tosin ajattelin silti viettää vielä pari päivää Frendit-boksien parissa. 

Siellä on joku kuubalainen mies opettamassa salsaa. Kiitosnam, innostaa jo huomattavasti enemmän kuin nää tän päiväset.
halusin eh-dot-to-mas-ti kokeilla korsettia pidemmän aikaa, ja nyt ei pysty hengittää ja tätä ei ees oo viel kiristetty kunnolla! On ainakin naisellinen olo - mulla on vyötärö! 

Toisaalta vaan keikkakin hirvittää, että onko se varmasti niin hyvä ko toivon, vai onko se sittenkin aivan tylsä ja tavallinen. Toivottavasti ensimmäistä.
urakka kirjoitti:Toisaalta vaan keikkakin hirvittää, että onko se varmasti niin hyvä ko toivon, vai onko se sittenkin aivan tylsä ja tavallinen. Toivottavasti ensimmäistä.
Ja rahat takaisin jos et kadu! 

.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa