Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Plei » Ke 26 Marras 2008 16:25

Voi pyhä isä sentään, mikä olo. En ole varmaan kolmeen vuoteen kärsinyt kunnon flunssasta - aina välillä on yritellyt luoda sairautta, mutta ei se ole koskaan tullut päälle, pyörähtänyt pikavisiitillä vain - ja nyt sitten taitaa olla kaikki kolmen vuoden flunssat yhtä aikaa päällä. Nenä ja korvat tukossa, kurkku kipeä ja verinen, kuumeinen olo ja kipeät lihakset. Juhhlaa. Eikä millään malttaisi sairastaa. Päivän olen ollut aloillani, tänään piti kuitenkin jo mennä käymään lipastolla haahuilemassa. Ei siellä mitään tekemistä voinut miettiä, kun aivo on ihan jumissa myös, mutta kävinpä syömässä oikeaa ruokaa ja juomassa kahvia (=tartuttamassa muutkin).

Tänään on pikkujoulu, jonne lupasin mennä käymään. Tarjoavat kuulemma jonkin lämpöisen drinksun. :sydän:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ke 26 Marras 2008 16:32

Plei kirjoitti:Tänään on pikkujoulu, jonne lupasin mennä käymään. Tarjoavat kuulemma jonkin lämpöisen drinksun. :sydän:

Eli tartuttamassa loputkin?
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Plei » Ke 26 Marras 2008 16:55

@gen.fi kirjoitti:
Plei kirjoitti:Tänään on pikkujoulu, jonne lupasin mennä käymään. Tarjoavat kuulemma jonkin lämpöisen drinksun. :sydän:

Eli tartuttamassa loputkin?

Aivan. :virne:

En pysty lukemaan enkä nukkumaan enkä keskittymään mihinkään muuhunkaan. Joten menen levittämään kärsimystä muillekin. :muahaha:
No, itsepähän pyysivät.
Plei

ViestiKirjoittaja friikkis » Ke 26 Marras 2008 17:39

:bubbles: Olen jälleen sortunut. Kuvilla tuli oltua reilusti yli vuoden tai kaksi, ja luulin jo päässeeni tuosta riippuvuudesta yli. Mutta tänään jokin napsahti. Oli heikko hetki, ja ajattelin, että ei se käyttö nyt yhdeltä kerralta vielä koukuta. Ihan vähän vaan. Ja taas mentiin. Nyt en osaa muuta ajatellakaan. Bubbels, piru sinut periköön!
friikkis

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 26 Marras 2008 21:29

:D

It's a beautiful day!

Saimme abipaidat, kaiken lisäksi kivat sellaiset. :D
Olen myös intoa piukassa tänään alkaneesta puheviestinnän kurssista. Me likes!
Vähän vähemmän innoissani olen matikan kursseista... :epäilevä:

Vaikka onkin ollut kaikin puolin mukava päivä, olen aivan järkyttynyt siitä unentarpeesta, joka häiritsee elämääni pimeänä vuodenaikana. Jos saisin, nukkuisin varmasti vuorokauden ympäri. Ei kiva, varsinkaan nyt, kun yritän vähentää kahvinjuontiani. Hirvittävä väsymys, joka ei kuole edes nukkumalla.

Tukka alkaa taas uhkaavasti ulottua ristiselkään, joten kampaajalle pitäisi jossakin elämänvaiheessa kipittää. Nyt aion tehdä sen, mistä olen tuolla naisten ketjun puolella ruikuttanut jo useaankin otteeseen: menen toisen kampaajan käsittelyyn vakikampaajan sijasta. Toivottavasti vihdoin saisin sellaisen tukan, josta todella tykkään.

Kavereiden kanssa suunnittelimme myös pikkujouluja. Toivottavasti saamme sellaiset pistettyä pystyyn tässä jossakin vaiheessa. :tilt:
Maija

ViestiKirjoittaja Emilia » To 27 Marras 2008 01:35

Käytiin sitten kämppiksen kanssa kunnon kierros vatsatautia. :umpfh: Kämppis viikonloppuna ja mä sen jälkeen. Nyt alkaa jo pikkuhiljaa ruokahalu palata. Jos ei olis ollu niin kipeä, olisi voinu vähän nauttiakin joutilaisuudesta. Sain kuitenkin katottua boksilta Kummisetä 1:n ja 2:n. :sydän:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Gluu » To 27 Marras 2008 14:11

Galileo kirjoitti:Eilen olin salilla ja näin kun vanhempi herrasmies harjoitteli yhden käden työntöä. Tuli kivasti eroa, kun kaksi kertaa nuoremmat tyypit treenaili samalla kuntoutukseen tarkoitetuilla hytkyn-nytkynlaitteilla.

Tekiks se vanhempi herrasmies yhden käden työntöä tangolla, käsipainolla vaiko kahvakuulalla? :o:
Hieno liike, teki miten teki.

Vähän kuin työkaverin salilla vanhempi herrasmies tekee jalkaprässiä ja rintapunnerrusta käsipainoilla yhtäaikaa.
Mahtaa syke nousta :virne:

Mulla ei ole ilmoituksia. Paitsi, että haen huomenna uuden puvun kaupasta joulujuhlaa varten. Pitää hörppiä punkkua varovasti, ettei uusi puku heti sotkeennu.
Gluu

ViestiKirjoittaja theia » To 27 Marras 2008 14:14

Mulla on kiva olo! :D

Enkä yhtään tiedä miksi! Monen asian summa, I guess. Mutta ei tässä oo mitään järkeä! :D mutta ei tarviikaan.

Tänään töitä, huomenna töitä ja sitten keikalle (Melissa :tipahdus: ), sitten lauantaina eeeehkä kotikotiin, sunnuntaina takaisin, sit on töitätöitä, mut ei se haittaa. Ehkä :D

Iloista :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Galileo » To 27 Marras 2008 14:54

Gluu kirjoitti:Tekiks se vanhempi herrasmies yhden käden työntöä tangolla, käsipainolla vaiko kahvakuulalla? :o:
Hieno liike, teki miten teki.

Tangolla teki, en olisi muuten huomiota kiinnittänytkään.

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 27 Marras 2008 14:59

Hejpå.

Huonosti menee. Töissä on ihan helvetinmoinen kiire. Väkeä aiotaan kuitenkin kenkiä ihan urakalla pois, koska ensi vuodeksi tehdyt yltiöoptimistiset budjetit eivät tule taantuman vuoksi pitämään kutiansa. Yksi työkaveri lähtee ihan omin neuvoin pois, mutta ketään ei palkata tilalle, tietenkään. Tietää lisähommia mulle. Hakemaani työpaikkaan ei oteta ketään, koska pitää varautua taantumaan. Ilmapiiri töissä on järkyttävän kireä, luottamushenkilön vastuu painaa raskaasti. Turhauttaa, kun johtoa ei kiinnosta muut elvytystoimet kuin kuluista ja henkilökunnasta karsiminen.

Kotona ei tietenkään jaksa enää mitään, kun on henkisesti niin puhki. Ei vain saa mitään aikaiseksi. Sekin *tuttaa.

Pikkujoulutkin meni miten sattui, vaikka kukaan ei halunnut em. aiheesta keskustella. Mulla oli hirveä päänsärky, enkä jaksanut juoda oikein mitään. Muut joivat senkin edestä, ja totesin, että kokovartalopuudutus on ehdoton edellytys pikkujoulun vietossa :epäilevä: Likiselvänä sen touhun katselu aiheutti lisäpäänsärkyä. Paras oli kyllä kuuskymppisen työkaverin tosissaan heittämä toteamus, että "ei sua varmaan meidän 40 vuoden ikäero haittaa :pahasetä: " (aika nuoreksi se mua luulee) :friikki: Pari muuta lievempää tapaustakin oli, sai oikein tosissaan tehdä töitä, että pysyivät käsivarrenmitan päässä. Yksi viiskymppinen työkaverimies kuolasi baarissa jonkun juuri ja juuri täysi-ikäisen tytön kaulalle :umpfh: Yksi naispuolinen työkaveri vahtoi bakteereja ainakin kolmen eri työkaverin kanssa. 4 vuotta sitten pikkujouluissa mua kohtaan erittäin törkeästi käyttäytynyt miespuolinen työkaveri pyysi edellistä kertaa anteeksi, ja tarpeeksi viinaa saatuan toisti temppunsa :epäilevä:

Joillekin ei pitäisi antaa viinaa ollenkaan :ei:

Pomo kertoi humalassa, että mun hommiin olisi tulossa sellaisia muutoksia, että jos ne tosiaan tulee, niin mä jätän hommani saman tien. Vaikka sitten työttömäksi jään, mutta sellaista *skaa en tule sietämään, mitä suunnitteilla on.

Onneksi mulla on kotona se yksi peruskallio, joka pitää mut järjissäni.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja urakka » To 27 Marras 2008 17:06

Taas näitä päiviä. :friikki:

Kello oli soimassa 7.00, viimeisellä mahdollisella hetkellä että ehtii ajoissa ja hereillä koululle. Päätin sitten laittaa torkun pois, ja pitää silmiä vielä ihan, ihan pienen hetken kiinni.. Kuuluisia viimeisiä sanoja. :epäilevä: Heräsin sitten pikkuista vajaata tuntia myöhemmin, kävin valonnopeudella suihkussa (koska olin päättänyt illalla, että enpä jaksa nyt, aamulla ehtii.), puin paidan päälle ensin takaperin, sitten nurinpäin ja vasta sitten oikeinpäin, laitoin väärän takin ja unohdin hanskat ja pipon kokonaan pois matkasta. Koululla olin 2 minuuttia ennen kuin auditorion ovet avattiin, puolikuolleena sekä kylmästä, hengästyksestä että reilu vartti aiemmin saadusta adrenaliiniryöpystä. Luennosta en sitten muistakaan midiä. :keijo:

Joskus tuntuu että olis aivan hyvä idea kasvaa aikuiseksi, unohtaa torkuttimet ja muut pelleilyt ja opetella yksinkertaisesti nousemaan ylös sillon ko se kello soi. Koko päivä menee aivan pipariksi ko pitää aloittaa se kauhealla ryntäilyllä ja paniikilla. Varsinkin ko takaraivossa koko ajan on tieto, että jos vaan olisin noussut aikoinaan ylös niin olisin ehtinyt juoda aamukahvitkin. :p
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja theia » To 27 Marras 2008 17:13

urakka kirjoitti:Joskus tuntuu että olis aivan hyvä idea kasvaa aikuiseksi, unohtaa torkuttimet ja muut pelleilyt ja opetella yksinkertaisesti nousemaan ylös sillon ko se kello soi. Koko päivä menee aivan pipariksi ko pitää aloittaa se kauhealla ryntäilyllä ja paniikilla. Varsinkin ko takaraivossa koko ajan on tieto, että jos vaan olisin noussut aikoinaan ylös niin olisin ehtinyt juoda aamukahvitkin. :p
Mä oon miettinyt ihan samaa, että pitäisi vaan unohtaa torkkuilu ja laittaa se kello herättämään silloin kun pitää herätä. Mikä siinäkin on, että pitää sitä torkkua käyttää? :p
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 27 Marras 2008 17:42

Urakan viestin luettuani osaan jälleen kerran olla kiitollinen siitä, että määrään itse työaikani. En usko että enää pystyisinkään heräämään herätyskelloon - tai ainakin kävisi juuri noin, ja sitten olisin joka päivä kuin takalistoon ammuttu karhu, kun joutuisin lähtemään juoksemalla liikkeelle.

- - -

Mulla ei ole juurikaan ilmoiteltavaa. Omakotitaloasumisen huonompia puolia on koettu, kun kolan kanssa on saanut heilua melkein joka päivä (olen todennut, että ei ole mun lempihommaa). Koira kasvaa kohisten, ja kissan ja koiran yhteiselo sujuu mitenkuten (parannusta on tapahtunut, mutta hitaasti). Töitä on sopivasti ja joulumieli alkaa vallata alaa tosissaan. Kaikki siis hyvin sitä lukuun ottamatta että vähän flunssa yrittää puskea päälle. Yritän olla antamatta sen haitata. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 27 Marras 2008 19:10

Mä laitan joskus kännykän erilliseen pussiin ja sen pussin hassuun paikkaan, jota joutuisin aamulla tekemään sen verran työtä, että jopa heräisin. Joskus auttaa, joskus ei. Sängyn alle en ole vielä laittanut, mutta tuli mieleen, että se voisi olla hattumainen paikka. Saattaisi jopa yllyttää siivoamaan :lanppu:

Aukulle voimia :paijaus:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 27 Marras 2008 23:26

Tai sitten hommata herätys kello jossa on kaksi herätystä.
Ensin tulee musiikkia radiosta ja sen jälkeen melkein sydänkohtaus kovasta piipityksestä jos ei ole sammuttanut hälytystä.
Mutta sitten pitää jo nostaa pää tyynystä ja valua suihkuun.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja damn » To 27 Marras 2008 23:51

Hieno päivä, heräsin yhden aikoihin, olin hereillä pari tuntia ja meninkin takaisin nukkumaan. Seuraavan kerran heräsinkin puoli seitsemän ja tajusin, että en ole päivän aikana saanut mitään tehtyä ja ainut päivälle sovittu meno on tunnin päästä. Siitä vaan vaatteet äkkiä niskaan ja kaupunkiin. Tulin äsken takaisin kotiin ja olo on hyvin outo. Vireystila tuntuu olevan normaali iltapäivien tasoa. Mitenkähän sitä saisi tainnutettua itsensä, että saisi kohta unta, kun aamulla pitää kahdeksalta olla koulussa leikkimässä luovaa ja innostunutta. Periaatteessa huomenna voisi olla ihan kiva päivä, kun meillä on aamusta kankaanpainantaa ja iltapäivällä värjäystä, mutta missä on minun motivaatio? Jotenkin kaikki opiskeluun liittyvä tuntuu nyt ylivoimaiselta, vaikka meillä onkin ihan mielenkiintoisia aineita.

Onneksi viikonlopulle on kivaa tekemistä :superhymy:. Samoin seuraavalle viikonlopulle ja loppuvuodeksi muutenkin. Joulusta en pidä, mutta tavallaan kyllä odotan sitä nyt kun tiedän joulun seudulla näkeväni ystäviä, jotka kanssa ovat menossa kotikotona käymään. Jos tässä nyt vielä 21 päivää jaksaisi sinnitellä niin alkaisi loma ja se kestääkin melkein kolme viikkoa. Loma :hymyhali:.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 28 Marras 2008 02:03

:kailotus:
"Ei siinä ole mitään moniselitteistä, olen vain jotenkin palaamassa kotiin"

Olen palannut matkoiltani. Kuvia ilmestyy ehkä matkakuvaketjuun. Vielä pari viikkoa jäljellä etelän suuressa maassa, sitten palaan Suomeen. Pitäkäähän mulle lumet maassa, ettei ole ihan niin ankea ja pimeä paluu. Tänks. :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 28 Marras 2008 02:13

Lyyra kirjoitti:Pitäkäähän mulle lumet maassa, ettei ole ihan niin ankea ja pimeä paluu. Tänks. :virne:
Saattaa aika hankalaks mennä ainakin eteläisessä Suomessa. Pahasti näyttää, että viikonlopun jälkeen ei enää lunta ole.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja heartless » Pe 28 Marras 2008 12:16

Jorssi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Pitäkäähän mulle lumet maassa, ettei ole ihan niin ankea ja pimeä paluu. Tänks. :virne:
Saattaa aika hankalaks mennä ainakin eteläisessä Suomessa. Pahasti näyttää, että viikonlopun jälkeen ei enää lunta ole.

Sori, myöhäistä. Ainakin Tanpere on jo ankeen harmaa. :( Sun täytyy varmaan pistää ihan uusi lumitilaus vetämään.

Väsyttää. :haukotus: Huomenna olis työpaikan pikkujoulut, nyt ei oikein olis fiilistä moisiin, mutta ehkä se into löytyy huomiseks. Saapahan ainakin laittautua nätiksi. :D
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 28 Marras 2008 15:49

heartless kirjoitti:
Jorssi kirjoitti:

Sori, myöhäistä. Ainakin Tanpere on jo ankeen harmaa. :( Sun täytyy varmaan pistää ihan uusi lumitilaus vetämään.

Joensuu harmaantuu myös. On tuolla vielä luntakin, mutta enimmäkseen loskaa. Ärh.

Tappoflunssa koki taitteensa jo eilen. :O: Herätessä ei meinannut kuolla, ja kykeni olemaan koko päivän ilman finrexinejä. :O: Tosin korvat menevät koko ajan vielä lukkoon ja energiatasot ovat matalalla, mutta ei se menoa ihan kamalasti estä. Tosin ajattelin silti viettää vielä pari päivää Frendit-boksien parissa. :sydän:

Tänään on kyllä pakko myös vähän siivota, tätä läävää ei kestä kukaan. Luvassa lisäksi saunaa ja teatteria, jos ei olo huonone merkittävästi.
Plei

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 28 Marras 2008 16:58

Firman pikkujoulut tänään. Touhuryhmä kuvitteli et me oltais jo toista firmaa tässä vaiheessa eikä meille siksi ole järjestetty mitään. Päästään työpaikkaruokalaan syömään ja juomaan. voi jee..... :p

Huomenna on kaverin salsapikkujoulut! :D Siellä on joku kuubalainen mies opettamassa salsaa. Kiitosnam, innostaa jo huomattavasti enemmän kuin nää tän päiväset.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Pe 28 Marras 2008 18:29

Istun koneella korsetti päällä ja odotan kaveria saapuvaksi... öö, toi kuulosti väärältä. Siis on mulla muutakin päällä :virne: halusin eh-dot-to-mas-ti kokeilla korsettia pidemmän aikaa, ja nyt ei pysty hengittää ja tätä ei ees oo viel kiristetty kunnolla! On ainakin naisellinen olo - mulla on vyötärö! :D

Illalla on Melissa, huomenna ehkä kotikotiin ja all is fine in the kingdom of me. Vaikka oonkin hörhööntynyt, huomattavasti.

Iiih, kivaa! :D :D
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja urakka » Pe 28 Marras 2008 18:40

Päivä oli alusta päin taas aika kamala. Herätessä tuntu ettei mitenkään pysty olemaan aivan koko päivää ylhäällä, lisäksi oli tiedossa vakavaa keskustelua mun, opettajan ja harjoittelun ohjaajan kanssa mun asenteesta ja tavoitteista opiskelun suhteen. Keskustelu meni hyvin, sain sanottua kaiken minkä aioinkin, enkä kertaakaan tunkenut sormia korviin ja huutanut "älälälälälääää!", vaan oltiin aivan asiallisia kaikki. Sen jälkeen tuntui kyllä että on päässyt jostain kidutuskoneesta ulos, mutta onpahan kaikilla ainakin nyt tilanne selvillä.

Iltapäivällä tuli huonoja uutisia, joihin on hieman vaikea suhtautua, että ottaako nyt sydämelle vai ei. Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta... Siis en tiedä, että onko mun puuttumisesta hommaan enemmän haittaa vai hyötyä. Ehkä annan vaan olla, ja tungen lusikan soppaan jos sitä pyydetään.

Nyt sitten en osaa ajatella enää oikein mitään, odotan vaan että tulis ilta ja CMX. En oo pitkään aikaan ollut keikasta näin innoissani, mutta toisaalta on ehkä aivan hyvä että on jotain aivan muuta ajateltavaa ko kaikki inhottavuudet mitä elämään tällä hetkellä kuuluu. Kuten erääntynyt sähkölasku. :p Toisaalta vaan keikkakin hirvittää, että onko se varmasti niin hyvä ko toivon, vai onko se sittenkin aivan tylsä ja tavallinen. Toivottavasti ensimmäistä.

muok: ooh, sadas viesti. :O:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 28 Marras 2008 19:42

urakka kirjoitti:Toisaalta vaan keikkakin hirvittää, että onko se varmasti niin hyvä ko toivon, vai onko se sittenkin aivan tylsä ja tavallinen. Toivottavasti ensimmäistä.

On se hyvä :tilt: Ja rahat takaisin jos et kadu!

Alkoihan se viikonloppu sieltä. Tänään pitäisi raahautua vielä ruokakauppaan,
huomisten pikkujoulukekkereiden ruoka- ja juomaostokset täytyy hankkia. Ja
jouluvalot ripustaa ja kämppä siivota ja tehdä ruokaa ja mitä kaikkea :sekopää:
Pari viikkoa sitten vielä vannoin Miehelle, etten ota stressiä huomisesta. Niin
varmaan, joo :keijo:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja pampula » Pe 28 Marras 2008 22:06

Ennen miulla oli elämä. Nyt miulla on koira. :sydän: .

Olen varmaan maailman tylsintä seuraa tällä hetkellä. Jollain ihmeellisellä tavalla KAIKKI puheenaiheet kääntyy juuri tällä hetkellä lopulta koiraan ja sen tekemisiin tai koiriin yleensä. No, se menee varmaan ohi pikkuhiljaa kun tajuaa, että tuossa se koira on vaikkei sitä jatkuvasti miettisikään :)

Nyt kyllä on vähän huolen aihettakin. Käytiin nimittäin lääkärintarkistuksessa nyt ennen omistajanvaihdosta (koira on ollut mulla siis nyt kaksi viikkoa koeajalla, koska on jo vuoden ikäinen) ja lekuri totesi huntilla olevan löysyyttä takapolvissa. Siitä ei välttämättä tule ongelmia, mutta voi tulla. Ja koira on ollut liikkuessaan hiukan jäykkä munsta kokoajan. Ihme kun entinen omistaja ei oo kiinnittänyt tollaseen mitään huomiota... :O:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa