Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Shay » La 29 Marras 2008 00:26

urakka kirjoitti:muok: ooh, sadas viesti. :O:

Niin nuori vielä. :virnu: Meikästä tuli tonnikeiju. :seko

Ei se laatu vaan määrä... :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 29 Marras 2008 02:37

Näköjään tänään (tai siis eilen eli 28.11) oli Älä osta mitään -päivä. Ja juuri kun on tuollainen erikoispäivä, olen ostanut kaupasta enemmän ruokaa kuin pitkiin aikoihin. :virne: Mitään turhaa en kuitenkaan ostanut. Ai niin. Ostinhan mä jääteetä ja karkkia. :virnu: Mutta eivät ne ole turhia, eiväthän. :kauriinsilmät:

Unirytmi on taas päin ties mitä. Onneksi viikonloppuna ei ole menoa. Maanantaista keskiviikkoon kun pitää herätä jo viimeistään seitsemältä. Tulee olemaan tuskaa. Varsinkin kun niinä aamuina on vielä pakko olla skarppina, kun ei ole mitään massaluentoja niin kuin yleensä. Eikä unirytmin muuttamista kyllä yhtään auta se, että nytkin olen netissä, vaikka pitäis olla jo nukkumassa.

Muoks. Mitä ihmettä? Kuulinko mä harhoja vai oliko jossain naapurissa äsken imuri päällä? :friikki:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » La 29 Marras 2008 06:02

Aika perinteikkäät pikkujoulut. Kivaa oli, viinat riitti melkein. Työkaveri ehdotti baarissa "jos mentäis vaik johki vessaan"... :friikki: Paras (oikeasti parasta) oli huomata hetken läksytyksen jälkeen, että tyyppi onkin ihan fiksu, mitä nyt hieman öh.. hiomaton. :virne: Ei menty vessaan eikä mihkään muuallekaan kuin kumpikin omiin koteihimme. Yöbussi lähti just sopivasti kun hyppäsin kyytiin. Luojalle ja HKL:lle kiitos yöbusseista :sydän: , taksijonot oli saatanallisen pitkiä...

Huomenna uudestaan. Paitti ettei olla työporukalla, joten voin läväyttää suoraan naamaan jos joku kehtaa ehdotella vessakeikkoja... :p
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Plei » La 29 Marras 2008 13:59

Eilinen ÄOM-päivä meni vähän penkin alle, kun unohdin mennä olemaan hippi paikalliseen kauppakeskukseen. Siellä ne muut hipit jähmettyivät keskelle kauppakeskusta ja meitsi vaan siivos kotona. Höh.

No, muutoin sujui päivä mallin mukaan. Paitsi että maksoin narikan yhdelle klubille. Mutta jospa se annetaan mulle anteeksi.

Tänään olisi luvassa dubstepiä. :sydän:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 29 Marras 2008 17:50

Eilen menin vahingossa firman nettisivujen ylläpitoon :O: Nyt vähän kettelin, että mitä hittoa, niin miullahan on mahdollisuus tehä ihan mitä tahansa muokkauksia vaan huvittais. Myös intranetin tuntikirjanpitoon. :O: Pomo ei ollu moksiskaan kun eilen kerroin sille, että tämmönen tapahtui.

Huomasin vaan tossa, että enpä tiiä pitäskö edes nakutella tunteja tonne intraan, kun ei sitä oo näköjään miun lisäksi tehny kun työpari. Kaikilla muilla oli pelkkää tyhjää tai vaan jotain tammikuun tunteja :epäilevä:

Edit: Ei oo muuten pomollakaan kun kahelta päivältä tammikuulta :epäilevä:
Edit 2: Kostoksi muokkasin nettisivuja :muahaha:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja shaana » La 29 Marras 2008 19:48

Munkin kohdalta meni älä osta mitään -päivä metsään, tilipäivä ja aamulla oli pakko saada jotain hyvää, ostin mm. jumbo maissisämpylöitä. :kuola:

Tänään oli työpaikan muuttopäivä, oli ihan hauskaa. Yllättäin kaikkea ei oltu ihan loppuun asti mietitty, mutta kyllä ne toimistokalusteet siirtyilivät pienen purkamisen, kantamisen ja kokoamisen jälkeen omille paikoilleen. Saatiin paahtopaistipatonkia ja limpparia muruksi rinnan alle. :D Huomenna lupasin vielä mennä jeesimään pomoa jos on tarvis.

Lauantai :hymyhali: Ihana päivä, ei kiire mihinkään, eikä salillakaan ollut normaaliin verrattuna juuri lainkaan peileistä itseään tuijottelevia jääpakastinkaappi-miehiä. :superhymy:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 29 Marras 2008 23:38

Juttelin tänään ihmiselle työajan ulkopuolella, mikä oli ehkä hienointa piiitkään aikaan. Tulin valtavan energiseksi. Tosin siihen saattoi vaikuttaa myös se, että olin aamiaisen jälkeen juonut pelkästään kahvia. Jatkoin diettiä vetämällä pussillisen sipsiä kotiintullessa. :virne: Kuulin myös, että vuokranantajani vuokraa tavallisesti asuntoja öljynporauslautoilla työskenteleville yms. Ehkä mun pitäisi käydä tutustumassa paremmin noihin yläkertalaisiin... :raps: Tunnen edelleen oloni raihnaiseksi vanhukseksi, kun melkein joka paikkaa kolottaa eikä unikaan tule. Vaan onpahan hyvä syy olla aloittamatta liikuntaharrastusta, voi aina vedota käsivammaan.

Täältä saa suomiolutta. Lapin Kultaa. Meinasi kaupassa päästä itku ensimmäisen kerran, kun silmäkulmassa pilkotti tuttu merkki. Enemmän itketti tajuta, että ainoa suomiolut on ehkä sitä pahinta laatua. Tänään kuitenkin ostin sitä. Kyllä, ostin Lapin Kultaa. Niin epätoivoissani olen täällä pilsnereiden keskuudessa. Vaan pakko myöntää, ettei se edelleenkään maistu hyvältä. Sanoisin jopa, etten erottaisi sitä pilsnereiden joukosta. Jos laittaisi kaunista sähköpostia Sinebrychoffille, niin markkinoisikohan ne Karhua tänne? Ihan vaikka vain meidän kylän Alkoon? :kauriinsilmät:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 30 Marras 2008 03:01

:D Mahtavat pippalot. Yhdet tän vuoden parhaimmista (heti omien 25-v./valmistujaisbileiden jälkeen tiätty)!
Salsa on oikeasti aika sairaan vaikeeta. Tunsin itteni aivan pökkelöks... Onneks oli mukavia heppuja siellä.
Ja kävi meille oikea kuubalainen salsaopettajakin opettamassa perusteita. :D Mahtavaa.

Baariin ei enää kyennyt eilisen riekkumisen jäljiltä. Ois voinut kyllä olla kivaa sielläkin, väsy ja mukavuudenhalu
kuitenkin voittivat tällä kertaa. Annoin kuitenki puhelinnumeron yhelle pojalle, joka uhkaili kutsua kahville ens viikolla. :)
Kotona huomasin, et kämppiksellä on ollut vieraita ja tietty nuo on käyneet partsilla tupakilla. Partsille pääsee mun huoneen
kautta ja hitto että hävettää, millasessa kunnossa se on. Sänky petaamatta ja vaatteita joka puolella, kas kun ei likasia
alusvaatteitakin.... Ärsyttävää lievästi... Eikä kämppis ollut lukenut mun ajatuksia ja pistäny boksille Kummisetä kolmosta.
Tietty muistin koko leffan vasta nyt... :(

Ainii! Mun yo-lakki löytyi! :D Mahtavaa. Oli unohtunut eksän vaatehuoneen perimmäiseen nurkkaan...
Samalla siivouksella oli löytynyt myös mun kummilusikat... :friikki:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 30 Marras 2008 12:26

Emilia kirjoitti:Annoin kuitenki puhelinnumeron yhelle pojalle, joka uhkaili kutsua kahville ens viikolla. :)

:D Jee. Toivottavasti teille tulee mukavat kahvittelut.

Heräilen tässä rauhassa. Pikkuisen ovat suunnitelmat muuttuneet, kun iltapäivälle suunniteltu meno peruuntui. Kämppää pitäisi laittaa pikkuisen järjestykseen ja pikkuisen ajattelin opiskella ennen kokkaamisen aloittamista. Kivaa kun saa kokata itsensä lisäksi ystävälle. Jotenkin tosi innostunut olo. :superhymy: Teen lihamureketta, joihin laitan keskelle kuivattuja luumuja. :kuola: Hyvähän tässä on kuolata, kun en ole itse kyseisellä ohjeella koskaan mureketaikinaa edes tehnyt. :virne:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja L-S » Su 30 Marras 2008 15:06

Äh, että huushollinpito ottaakin aikaa. Viikolla en kunnolla ehdi tai jaksa tehdä näitä, ja nyt varmaan puoli viikonloppua olen käyttänyt siivoamiseen, pyykkäämiseen, jne. mutta vieläkin on jotain tekemättä, enkä silti ole tehnyt edes mitään tavallisesta poikkeavaa, kuten pessyt lattioita ja tuulettanut mattoja, mikä pitäisi sekin joskus ehtiä. Lisäksi huomasin ylikastelleeni erästä katonrajassa roikkunutta kasvia, joka haisee nyt mädäntyneeltä. :epäilevä: Pitääköhän se heittää pois vai saattaisiko se vielä tuosta kuivua? Laitoin sen nököttämään pesuvatiin. Kasviparka.

Muiden töiden osalta on liuta deadlineja ja ties mitä sählinkiä. Suurin osa palkatonta hommaa tietysti, seikka johon ei ole tiedossa oleellista muutosta ties kuinka pitkään aikaan. Onneksi marraskuu loppuu, vaihteeksi ärsyttää kaikki. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 30 Marras 2008 16:38

Pikkujoulukekkerit on juhlittu ja kaikki meni aivan nappiin. Mä osasin olla
stressaamatta emännän roolissa (se on mulle yleensä vaikeeta), vieraat tun-
tui viihtyvän ja Guitar Hero pauhasi olohuoneessa aikaiseen aamuun :D Mein
kaveripiiri on kyllä ihan mahtava :hymyhali:

Tänään vietän leppoisaa krapulapäivää enkä hötkyile turhia. Urakan keikkara-
portin jälkeen odotan tuplasti innokkaammin ensi torstaista CMX:n keikkaa, jo-
ten alkava työviikkokaan ei harmita :tilt: Nyt kisut syliin ja telkkarin viereen park-
kiin katsomaan Shieldiä ekasta tuotantokaudesta alkaen.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja damn » Su 30 Marras 2008 20:27

Eilen oli kivat pikkujoulut :D . Tai lähinnä käytiin siellä juomassa ilmaiset juomat, syötiin ja lähdettiin muualle. Tuli käytyä sekä baareissa, että siinä välissä myös kavereiden luona juomassa. Ja jatkopaikkahan löytyi minun luota ja tunnen tällä hetkellä huonoa omaatuntoa naapureitani kohtaan, kun ei varmasti olla oltu kovin hiljaa. Kuvamateriaalia jatkoilta on aika paljon ja nauroin ihan kippurassa kun äsken katsoin niitä. Ihania ihmisiä :hymyhali:.
Nukkumapaikka löytyi vähän yllättävältä taholta, nimittäin erään kaveripojan kainalosta, joka nukkui ihanan lähellä koko yön(tai päivän...). Tuli turvallinen olo. Olen vaan aika varma että saan kuulla jonkinlaista kettuilua ihmisiltä jäljestä päin. Toisaalta ihan sama, todella mukava tyyppi se on ja nukkuisin kyllä mielelläni vaikka useemminkin semmoisessa seurassa.

Tänään olisi pitänyt jotain kouluhommia vielä tehdä, mutta en varmaan kykene. Krapula on kyllä hellittänyt aika hyvin, kun nukuin kuuteen asti ja söin äsken. Aamupäivällä kun kävin keittiössä hakemassa juomista, niin meinasi pää hajota kun koski niin hillittömästi. Oli pakko sitten heti kömpiä takaisin sänkyyn ja aika lahjakkaasti nukuinkin sitten koko päivän. Pitäisi varmaan mennä käymään ulkona tuulettumssa niin vähän piristyisi.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 01 Joulu 2008 21:54

Suvin jännittävät seikkailut: ( :pahis: )

Juhlin todella piiitkästä aikaa kaksi päivää peräkkäin. Perjantaina oli siis duunin pikkujoulut.
Tarkoitukseni oli ottaa rauhallisesti, mutta pilkkuun asti meni jatkoilla. Oikeasti oli kivaa. :D
Tänään kehtasi mennä töihin. Enkä oikeastaan juonut mitenkään kovin paljon... kai.
Laskuhumalassa kirjoitin sitten tännekin. :friikki: No, välillä kyllä tuntuu siltä ja se on ihan pyllystä.
Ja sitten olen/olin kai jollain tasolla ihastunut yhteen tyyppiin meidän töistä ja plää plää. Ei pitänyt tätäkään kirjoittaa. :p

Nukuin varmaan kolme tai neljä tuntia, mutta yllättävän hyvin sitä jaksoi lauantainakin. Silloin oli siis Apis. :sydän:
(Jos jaksan, kirjoitan siitä jotain raporttia.)
Oli niin järkyttävän hauskaa, vaikka joku kaatuikin mm. minun ja kaverini päälle, ja sain mustelman jalkaan.

Viime yönä nukahdin vasta yhdeltä, vaikka menin noin kello 21 nukkumaan. Tämä päivä meni vähän :friikki: ja :huoh: -tunnelmissa.
Kävin jumpassa ja piristyin, juuri kun pitäisi mennä nukkumaan. :p

Perjantaina on luvassa yo-juhlat. Yöllä keksin, mitä laitan sinne päälle. Jopa muistan sen.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja tiipetti » Ma 01 Joulu 2008 23:35

Mie sain tänään töissä kehotuksen olla kerrankin normaali. Sanoja heitti lauseen osittain
vitsinä, mutta uskoisin, että osittain myös tosissaan. Ja nyt olen paremman miettimisen
puutteessa pohtinut, että pitävätkö ihmiset minua outona noin muutenkin.

En tiiä, että haittaisiko se, mutta ainakin se selittäisi joitain asioita.

Plääh. Maanantait pitäisi kieltää lailla. :viha:
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ke 03 Joulu 2008 22:40

En ole taas oikein kerennyt fordailemaan :o Melkoista matalalentoa olen mennytkin viime aikoina. Toissa viikonloppuna oli Apulanta :hymyhali: (oltiin melkein eturivissä!). En koe osaavani kirjoittaa kunnollista keikkarapsaa, joten täytyy vain todeta, että olipas ihanaa.

Sittenhän tässä on ollut mun ja kaverin yhteiset synttärijuhlat. Saatiin tyypeiltä omat Leijona-pullot lahjaksi. Tuolla se kaapissa odottelee vielä korkkaamistaan. Huomenna otan sen mukaan, kun on pikkujoulut. Ja puurojuhla.

Mie muuten lievästi sanottuna yllätyin, kun juttelin huomisista pikkujouluista kaverini kanssa. Siis sen kaverin, jonka luo ollaan menossa. Mie siinä riemuitsin, kuinka pääsee maistelemaan Leijonaa (joo, en ole alkoholisoitunut vielä!). Kaverini siihen hyvin hämmentyneenä: "Ai, en mää osannut ollenkaan ajatella, että ihmiset aikoo juoda siellä. Ei mun entisen kaveriporukan pikkujouluissa ole koskaan juotu!" Mitä ihmettä? :friikki: Mie en osannut ajatella ollenkaan muulla tavalla. Varsinkaan, kun samainen kaveri oli kutsusähköpostiin kirjoittanut, että vieraat ostavat itse omat mahdolliset alkoholijuomansa. Hmmm.

Noin muuten väsyttää ihan hirmuisesti, enkä ole tänäänkään saanut opiskeltua yhtään. Oli kyllä tarkoitus, mutta kun viimeinen luento kestää iltakuuteen asti, ei illalla jaksa oikein tehdä enää mitään. Noh, sainpahan kuitenkin eilisestä viron tentistä viitosen. :tilt:

Mua muuten häiritsee, että olen niin hemmetin huono kirjoittaja. Jätän usein tännekin kirjoittamatta, kun en saa tekstistäni tarpeeksi hyvää tai ymmärrettävää. :friikki:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 03 Joulu 2008 23:11

Vanilla kirjoitti:Mie siinä riemuitsin, kuinka pääsee maistelemaan Leijonaa (joo, en ole alkoholisoitunut vielä!). Kaverini siihen hyvin hämmentyneenä: "Ai, en mää osannut ollenkaan ajatella, että ihmiset aikoo juoda siellä. Ei mun entisen kaveriporukan pikkujouluissa ole koskaan juotu!" Mitä ihmettä? :friikki:

Siellä lauletaan joululauluja ja tanssitaan kuusen ympäri. :töktök:

En tiiä tuleekohan tänä vuonna pikkujouluja. :huoh: Millon mää sitte pääsen ryyppäämään? :pillitys:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ke 03 Joulu 2008 23:25

Shay kirjoitti:
Vanilla kirjoitti:Mie siinä riemuitsin, kuinka pääsee maistelemaan Leijonaa (joo, en ole alkoholisoitunut vielä!). Kaverini siihen hyvin hämmentyneenä: "Ai, en mää osannut ollenkaan ajatella, että ihmiset aikoo juoda siellä. Ei mun entisen kaveriporukan pikkujouluissa ole koskaan juotu!" Mitä ihmettä? :friikki:

Siellä lauletaan joululauluja ja tanssitaan kuusen ympäri. :töktök:

Ja kuulemma pelataan joululaulu-BumtsiBumia, kuten viime vuonnakin. :keijo: Se oli itse asiassa ihan hauskaa muutaman drinksun jälkeen. Kai se on nytkin...

Kyllä mie Shay uskon, että siekin pääset vielä ryyppäämään. :paijaus:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja shaana » To 04 Joulu 2008 14:23

Tänään olisi lähtö pohjoiseen, jos keli on tuommoinen mitä nyt etelässä (sataa jotain fakin tiskirättejä), niin kelpuutan jonkun kuskiksi matkaan. :superhymy: No joo, katsotaan sitten miten mein Äiskän ranskatar meidät perille - tai johonkin matkan varrelle - kyydittää.

Näin jokunen ilta takaperin iltasella kotiin kälppiessäni ketun. Kettu, täällä? Ovat maailmankirjat sekaisin. Citykettu se oli! :superhymy:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Suvi » To 04 Joulu 2008 21:04

Sain joulukortin. :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 04 Joulu 2008 21:28

Lähetin joulukortin. :isosilmä:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Maija » To 04 Joulu 2008 21:35

Tein joulukortin. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja elegia » To 04 Joulu 2008 21:40

Minä en ole saanut joulukorttia. Enkä lähettänyt. Enkä tehnyt. :( Hö.

Kohta minä parkkeeraan itseni sängylle makuuasentoon ja katson Mennyttä maailmaa, oih. :sydän:
elegia

ViestiKirjoittaja Kati » To 04 Joulu 2008 23:00

shaana kirjoitti:Näin jokunen ilta takaperin iltasella kotiin kälppiessäni ketun. Kettu, täällä? Ovat maailmankirjat sekaisin.

Minäkin, Kainuun korpimetsissä kasvanut, näin elämäni ensimmäisen ketun muutettuani Helsinkiin Linnanmäen viereen. Siinä se kettu leikki Lintsin kalliolla tuulen tuivertamilla syksyn lehdillä. Kerroin tästä tietysti innoissani töissä, johon ikänsä pääkaupunkiseudulla asunut totesi, että tuollahan niitä on kettuja tien poskessa molemmin puolin raatoina ongelmaksi asti.
Kiva.

Ei kymmentä vuotta tuoreempaa ilmoitettavaa.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 05 Joulu 2008 00:20

Joulukortteja ennen itsenäisyyspäivää... :epäilevä:

Huomenna alkaa viikonloppu. :pomppuhymy:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 05 Joulu 2008 10:15

Minäpä sainkin jo joulupaketin. :aukku:

Ostin taantuman kannustamana viime kuussa sijoitusyksiön. Eilen vietin illan kaappeja maalaillen. Tinneripäissäni vannoin, etten vaihdakaan uraa maalariksi. :friikki:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa