urakka kirjoitti:muok: ooh, sadas viesti.
Niin nuori vielä.
Meikästä tuli tonnikeiju. 
Ei se laatu vaan määrä...

urakka kirjoitti:muok: ooh, sadas viesti.
Meikästä tuli tonnikeiju. 

Mitään turhaa en kuitenkaan ostanut. Ai niin. Ostinhan mä jääteetä ja karkkia.
Mutta eivät ne ole turhia, eiväthän. 

Paras (oikeasti parasta) oli huomata hetken läksytyksen jälkeen, että tyyppi onkin ihan fiksu, mitä nyt hieman öh.. hiomaton.
Ei menty vessaan eikä mihkään muuallekaan kuin kumpikin omiin koteihimme. Yöbussi lähti just sopivasti kun hyppäsin kyytiin. Luojalle ja HKL:lle kiitos yöbusseista
, taksijonot oli saatanallisen pitkiä...

Nyt vähän kettelin, että mitä hittoa, niin miullahan on mahdollisuus tehä ihan mitä tahansa muokkauksia vaan huvittais. Myös intranetin tuntikirjanpitoon.
Pomo ei ollu moksiskaan kun eilen kerroin sille, että tämmönen tapahtui.

Huomenna lupasin vielä mennä jeesimään pomoa jos on tarvis.
Ihana päivä, ei kiire mihinkään, eikä salillakaan ollut normaaliin verrattuna juuri lainkaan peileistä itseään tuijottelevia jääpakastinkaappi-miehiä. 
Kuulin myös, että vuokranantajani vuokraa tavallisesti asuntoja öljynporauslautoilla työskenteleville yms. Ehkä mun pitäisi käydä tutustumassa paremmin noihin yläkertalaisiin...
Tunnen edelleen oloni raihnaiseksi vanhukseksi, kun melkein joka paikkaa kolottaa eikä unikaan tule. Vaan onpahan hyvä syy olla aloittamatta liikuntaharrastusta, voi aina vedota käsivammaan.
Mahtavat pippalot. Yhdet tän vuoden parhaimmista (heti omien 25-v./valmistujaisbileiden jälkeen tiätty)!
Mahtavaa.

Mahtavaa. Oli unohtunut eksän vaatehuoneen perimmäiseen nurkkaan... 
Emilia kirjoitti:Annoin kuitenki puhelinnumeron yhelle pojalle, joka uhkaili kutsua kahville ens viikolla.
Jee. Toivottavasti teille tulee mukavat kahvittelut.
Teen lihamureketta, joihin laitan keskelle kuivattuja luumuja.
Hyvähän tässä on kuolata, kun en ole itse kyseisellä ohjeella koskaan mureketaikinaa edes tehnyt. 
Pitääköhän se heittää pois vai saattaisiko se vielä tuosta kuivua? Laitoin sen nököttämään pesuvatiin. Kasviparka. 
Mein
Nyt kisut syliin ja telkkarin viereen park-
. Tai lähinnä käytiin siellä juomassa ilmaiset juomat, syötiin ja lähdettiin muualle. Tuli käytyä sekä baareissa, että siinä välissä myös kavereiden luona juomassa. Ja jatkopaikkahan löytyi minun luota ja tunnen tällä hetkellä huonoa omaatuntoa naapureitani kohtaan, kun ei varmasti olla oltu kovin hiljaa. Kuvamateriaalia jatkoilta on aika paljon ja nauroin ihan kippurassa kun äsken katsoin niitä. Ihania ihmisiä
.
)
No, välillä kyllä tuntuu siltä ja se on ihan pyllystä.
ja
-tunnelmissa.

Melkoista matalalentoa olen mennytkin viime aikoina. Toissa viikonloppuna oli Apulanta
(oltiin melkein eturivissä!). En koe osaavani kirjoittaa kunnollista keikkarapsaa, joten täytyy vain todeta, että olipas ihanaa.
Mie en osannut ajatella ollenkaan muulla tavalla. Varsinkaan, kun samainen kaveri oli kutsusähköpostiin kirjoittanut, että vieraat ostavat itse omat mahdolliset alkoholijuomansa. Hmmm.

Vanilla kirjoitti:Mie siinä riemuitsin, kuinka pääsee maistelemaan Leijonaa (joo, en ole alkoholisoitunut vielä!). Kaverini siihen hyvin hämmentyneenä: "Ai, en mää osannut ollenkaan ajatella, että ihmiset aikoo juoda siellä. Ei mun entisen kaveriporukan pikkujouluissa ole koskaan juotu!" Mitä ihmettä?![]()

Millon mää sitte pääsen ryyppäämään? 
Shay kirjoitti:Vanilla kirjoitti:Mie siinä riemuitsin, kuinka pääsee maistelemaan Leijonaa (joo, en ole alkoholisoitunut vielä!). Kaverini siihen hyvin hämmentyneenä: "Ai, en mää osannut ollenkaan ajatella, että ihmiset aikoo juoda siellä. Ei mun entisen kaveriporukan pikkujouluissa ole koskaan juotu!" Mitä ihmettä?![]()
Siellä lauletaan joululauluja ja tanssitaan kuusen ympäri.
Se oli itse asiassa ihan hauskaa muutaman drinksun jälkeen. Kai se on nytkin...
No joo, katsotaan sitten miten mein Äiskän ranskatar meidät perille - tai johonkin matkan varrelle - kyydittää.

Hö.
shaana kirjoitti:Näin jokunen ilta takaperin iltasella kotiin kälppiessäni ketun. Kettu, täällä? Ovat maailmankirjat sekaisin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa