----
Ai niin:
Nauroin myös makeasti tuolle "Satamassa on vasikka." -jutulle.

Lyyra kirjoitti:Tuleekohan tuota joka aamu?

Ei hemmetti 

marenkienkeli kirjoitti:Kun olin astunut sisään ja ovi meni kiinni, bussi kuski alkoi lauleskella jonkin intialaisen (tms.) biisin tahdissa.

Sopersin hämmentyneet kiitokset ja kassatäti mulkaisi murhaavasti. Luuli varmaan, että olen etuileva mummojen kamppaaja.
Olisin nyt sen verran kiireisestä aikataulustani joustaa, että olisin voinut kasseja kantaa.
Tilanne oli kyllä nurinkurinen, minun olisi pitänyt päästä mummo eteeni, eikä mummon minua, nuorta ihmistä. 
Tirppa jäikistyi hetkeksi, mutta jatkoi nakutteluaan. Välillä se mulkaisi koiriin, mutta ei se niitä näyttänyt säikkyvän. Itse yritin hiipiä pikkuhiljaa lintua kohden, että näkisi kunnolla. Kun ei se minustakaan näyttänyt pahemmin välittävän. 
Palokärki on kuulemma peloton lintu, ja ehkä se pitää paikkansa tämän kokemuksen mukaan. Olin aina ajatellut, että olisivat arkoja, kun joskus tuossa pihassa ollessaan ovat säikkyneet ja livistänet karkuun, jos joku on mennyt ikkunaan katsomaan. 
Nugat kirjoitti:EIKÄ OLE KAMERAA MUKANA!![]()
Lyyra kirjoitti:Onko ihan itse otettu kuvakin?

Galileo kirjoitti:Nugat kirjoitti:EIKÄ OLE KAMERAA MUKANA!

Lyyra kirjoitti:Galileo kirjoitti:Nugat kirjoitti:EIKÄ OLE KAMERAA MUKANA!
No en kai minä sitä kokonaan lukenu!

Purple kirjoitti:Sain tänään postia OPAKilta (Odottamaton Posti on Aina Kivaa -yhdistys eli kaveri lähettelee levyjä tai omituisia kortteja).
. 
Minäkin harmittelin, ettei ollut kameraa mukana. Ei tosin ihmekään, että minulla ei ollut sitä mukana, kun olin yliopistolle menossa.

Toivottavasti ei tullut vikaostos. Vähän sellainen "the blind leading the blind"-olo 
Sippura kirjoitti:Ei saakeli, nuo teinien mopoautot on kyllä tämän vuosituhannen turhake.
Fantsu kirjoitti:Sippura kirjoitti:Ei saakeli, nuo teinien mopoautot on kyllä tämän vuosituhannen turhake.
En nyt ihan turhakkeesta tiedä - kiekkoteineille varmasti ihan passeli vehje ja säästää vanhempia iänikuisilta harkkarundeilta.
Fantsu kirjoitti:Sippura kirjoitti:Ei saakeli, nuo teinien mopoautot on kyllä tämän vuosituhannen turhake.
En nyt ihan turhakkeesta tiedä - kiekkoteineille varmasti ihan passeli vehje ja säästää vanhempia iänikuisilta harkkarundeilta.

No, tätä päivää ei ole vielä pelastettu.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa