Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 21 Helmi 2013 11:02

Jaahas se olis sit sellainen päivä että aamu alkaa työkaverien keskustelulla geishapalloista ja koko ajan pikkaisen kuumeinen olo, mutta mitään varsinaista läpimurtoa taudin saralla ei tapahdu.
Normitorstai :keijo:-päiväksi.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 22 Helmi 2013 12:16

Jaahas se olis sit taas aika muistella niitä hyviä aikoja kun pystyi käyttämään sormenpäitään 100% teholla.
Tein muffinsseja eilen ja palohälytin ei tykännyt siitä, aukaisin parvekkeen oven hädissäni (no miten selkeästi te ajattelisitte jos yhtäkkiä alkaisi kuulumaan IIIIIIIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKKKKKKKKKKK korvia satuttavalla äänentasolla?) ja nappasin muffinssivuoan (juuri uunista tulleena) paljaisiin näppeihini ja yritin viedä ulos...kunnes tajusin että olen viemässä juuri uunista tulluta muffinssivuokaa ulos paljain käsin.
Jauzaa!
Nyt sitten odotellaan millaiset uudet sormenjäljet saan jossain vaiheessa
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 22 Helmi 2013 12:23

Jaahas se olis sit Smith. :isosilmä:

Kupliiko ne sormet? Mene lääkäriin? Tee jotain? :paijaus:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 22 Helmi 2013 13:10

Jaahas se olis sit Smithin sormille :paijaus: Pohdin samaa kuin Lyyra ja kysyn että oothan sä käyny näyttämässä niitä jollekin hoitoihmiselle?
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 22 Helmi 2013 14:32

Jaahas se olis sit enää lähinnä vasen peukalo jossa on lievähkö valkoinen kuplahkomainen rantu. Odotan että josko tuohon joku vesirakko kehittyisi, mutta kipu hellitti jo aamulla ja muutenkin paranemiskykyni laittaa parastaan peliin.
Tulee vaan mieleen se kerta pikkupentuna kun tarkistin on uuninliesi päällä (vihje: oli).
Historia TODELLAKIN toistaa itseään :virne:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 22 Helmi 2013 14:51

Jaahas se olis sit :paijaus: Smithille täältäkin.

Onko lähellä jotain luontaistuotemestaa? Aloe veraa suosittelisin. Mieluiten ehkä geelin muodossa, koska rasva imeytyy huonommin. Auttaa. Oikeasti. Lievittää sitä kipuakin. Kärvensin eilen omat nenäkarvani kloorihöyryissä ja olen aloeta vetänyt nokkaan tänään. Ei särje enää. Toimii myös sormiin. On testattu parina jouluna useampien ihmisten sormiin. Kun pitää uuniin tunkea sormiaan.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 22 Helmi 2013 15:29

Jaahas se olis sit aika rasvata taas käsiä. Voitelin jo niitä eilen illalla ja se kyllä auttoi selvästikin. Tunto ei ole kadonnut sormenpäistä eli mitään hermovikoja ei tainnut tulla :virne: Kaipa tämä menee oppimisen piikkiin: ensi kerralla kaikki akkunat auki :keijo:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja heartless » Pe 22 Helmi 2013 17:04

Jaahas se olis sit hiihtoloma. :keijojami:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja skray » Ma 25 Helmi 2013 08:56

Jaahas se olis sit taas maanantai. Tällä kertaa mulla on 1. iltavuoro uudessa työsstä, klo 10-18. Niitäkin pitää välillä tehdä, vaikka periaatteessa normi työpäivä onkin klo 8-16. Ihan kiva, kun saa välillä nukkua pidempään, eli seiskaan, arkenakin. :keijo:
Viikonloppuna kuulin, että eräälle kaveripariskunnalle on tulossa perheenlisäystä syksyllä, olen onnellinen heidän puolestaan. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 25 Helmi 2013 14:37

Jaahas se olis sit aika muistuttaa itseään jälleen siitä, että liian iso määrä kasvisruokaa kerralla nautittuna ei sovi minulle.
Se ei ole kiva tunne kun kasvikset alkavat bailaamaan vatsassa :ahistus: :parsis:
Enempää en kerro koska paikalla voi olla lapsia.
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja theia » Ma 25 Helmi 2013 14:42

Jaahas se olis sitten herkkupäivä tänään. Välipalana mulla odottaa bebe-leivos. Bebe-leivokset :sydän:

Mr. Smith kirjoitti:Enempää en kerro koska paikalla voi olla lapsia.
En mää aikuisenakaan välitä sen enempiä kuulla :P
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 25 Helmi 2013 15:06

Mr. Smith kirjoitti:Enempää en kerro koska paikalla voi olla lapsia.
En mää aikuisenakaan välitä sen enempiä kuulla :P

Jaahas se olis sit muistettava edelleen että te muut ette ole vielä sitä ikäluokkaa että kaikkein jännimmät keskustelut ovat aikuisvaippojen imukyvystä :darkkis:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 25 Helmi 2013 16:24

Mr. Smith kirjoitti:Jaahas se olis sit muistettava edelleen että te muut ette ole vielä sitä ikäluokkaa että kaikkein jännimmät keskustelut ovat aikuisvaippojen imukyvystä :darkkis:

Jaahas se olis sit todettava, että useimmat eivät ole. Jotkut ovat. Välillä tosiaan huomaa puhuvansa aivan liikaa ja aivan liian yksityiskohtaisesti kaikenlaisista krempoista. :darkkis:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja theia » Pe 01 Maalis 2013 17:26

Jaahas se olis sit treffit tänään kaverin kanssa pitkästä aikaa :D Ja mukaan tulee myös sen pojkvän, jota en oo ennen tavannut. Kivvoooo! :D
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 01 Maalis 2013 18:44

Jaahas se olis sit nakkikastiketta ruokana. Perunat ovat kiehumassa, ja nälkä kurnii mahassa.

Mulla on ollut turha ja tylsä päivä. (Paitsi se kohta, kun juttelin Nugaan kanssa. :hymyhali: ) Oon koko päivän aikonut lukea, mutta oon vaan vältellyt sitä. Ja kohtahan kello onkin jo kuusi. :töktök:

Tapasin keskiviikkona yhden tosi pitkän ajan takaa tutun ystävän ekaa kertaa. Se oli mukavaa. Hänen bändinsä soitti täällä. Kuukauden kestänyt Euroopan kiertue on jo lopuillaan ja takahuoneessa sen kyllä huomasi. :keijo:
Kotiin pääsin ehkä joskus kolmen aikaan.

Eilen olin kolmella kaverilla muuttoapuna. Heistä kaksi muutti yhteen ja yksi muutti heistä toisen entiseen asuntoon. Olin tässä asunnossa asemissa. Menin paikalle puolenpäivän jälkeen, kun yhden asunnon tavarat oli jo siirretty. Sitten pakattiin toisen tavarat autoon (tetris on mun laji ), ja jäätiin tämän kanssa siivoamaan asuntoa. Sitten odoteltiinkin tunti poikia, että tulevat kolmannen kaverin tavaroiden kanssa paikalle, ja purettiin ne sinne asuntoon. Lopuksi mentiin muuttokänkylle ja sitten siirryin kotiin. Makasin koko illan sohvalla koomassa, koska pitsa ja univaje ja muuttourheilu. Koomassani katselin Pirkko Jalovaaran saarnaohjelmaa netistä. :töktök:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 01 Maalis 2013 19:46

Lyyra kirjoitti:Mulla on ollut turha ja tylsä päivä. (Paitsi se kohta, kun juttelin Nugaan kanssa. :hymyhali: ) Oon koko päivän aikonut lukea, mutta oon vaan vältellyt sitä. Ja kohtahan kello onkin jo kuusi. :töktök:

Jaahas se olis sit sama juttu. :hymyhali: Sain itsekkin ajatuksia johonkin lokeroon. :tilt:

Ensimmäinen kunnon ruoka vatsataudin jälkeen ja olen elossa! :D Kävin myös lenkillä ja selvisin! Olisinkohan huomenna jo voimissani harrastuksiin. :raps: Päätin, että herään ajoissa, syön kunnon aamupalan, tarkistan seuraukset, ehkä siivoan ja haen puita, ja jos kaiken tämän jälkeen olen hengissä niin kyllä mä jaksan riehumaankin lähteä. :tilt: :tp: :toiveajattelu:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 01 Maalis 2013 20:46

Jaahas se oli sit tässä kuussa eka kerta kun luulin Nugaata Kibaksi. :virne:

(Tai yleensäkin.)
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 01 Maalis 2013 20:53

Suvi kirjoitti:Jaahas se oli sit tässä kuussa eka kerta kun luulin Nugaata Kibaksi. :virne:

Jaahas se oli sit kerta se ensimmäinenkin. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 01 Maalis 2013 21:22

Jaahas se olis sit varmaan useampi kerta tiedossa :keijoi:lle :tilt:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Pe 01 Maalis 2013 21:41

Jaahas se olis sit pukeutumisongelma.
Mennään miehekkeen kanssa huomenna valokuvattavaksi, kun meistä ei oo koskaan otettu sellasia kuvia, jossa me kummatkin näytettäis hyvältä. Tää kulkee nimellä kihlakuvaus ja samalla teetetään sitten kiitoskortit meitä muistaneille. Saadaan kerrankin kuva, johon me kummatkin ehkä ollaan tyytyväisiä.
Maksaahan tuo ehkä vähän enemmän kuin oli ajateltu, mutta kerrankos sitä nyt kuvaan menee.
Tosin mulla on tuo mekko-ongelma.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja theia » La 02 Maalis 2013 13:23

skray kirjoitti: samalla teetetään sitten kiitoskortit meitä muistaneille.

Jaahas se olis sit paniikki. Kiitoskortit? Apua? Onks tää yleistäkin lähettää kiitoskortteja? Pitäiskö meidänkin? Apua! :keijo:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 02 Maalis 2013 22:06

theia kirjoitti:
skray kirjoitti: samalla teetetään sitten kiitoskortit meitä muistaneille.

Jaahas se olis sit paniikki. Kiitoskortit? Apua? Onks tää yleistäkin lähettää kiitoskortteja? Pitäiskö meidänkin? Apua! :keijo:

Jaahas se olis sit lohdutus. Me ei aikoinaan lähetetty kiitoskortteja mein kihlautumisen muistamisesta. Oltiin vähän laiskoja eikä meitä toisaalta muistettu mitenkään isommin, kortteja kyllä tuli ja tyyliin parit teemukit. :tilt:
Mutta kun mentiin naimisiin reilun vuoden päästä kihlautumisesta, lähetimme kiitoskortit. Silloin se oli jotenkin luontevaakin. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 03 Maalis 2013 14:49

Jaahas se olis sit siivouspäivä. Pöly leijuu ja sohva ja matot on karvassa, vaikka just viime viikolla siivosin. Ei tää asunto kuitenkaan onneksi oo samalla tavalla räjähdyksen jäljiltä, kuin viimeksi oli. Ei pitäisi siis kovin kauaa mennä. Onneksi on pieni asunto.

Oon alkanut miettiä matoista luopumista. Ne kerää niin jumalattomasti karvaa ja pölyä, ja niitä ei pääse koskaan pesemään mihinkään. Nytkin on yhdessä matossa kissankakkaa, ja se on sen takia varastossa, kun ei viitsi lattiassa pitää.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 04 Maalis 2013 11:29

Jaahas se olis sit jotenkin vetämätön olo. Ei oikein tunnu saavan mistään otetta ja mikään ei inspiroi. Vaihdoin tietokoneen uudeksi salasanaksi Decepticon-pahiksen nimen, mutta sekään ei piristänyt.
Tätä tuntuu nyt olevan tänään liikenteessa meitin deskissä joten en tiedä onko se yleisesti maanantai-blues mollissa, vai ovatko mieskuukautisemme synkassa.
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 06 Maalis 2013 16:38

Jaahas se olis sit Jyväskylään lähtö huomenna. :läps:
Viikon ruokarahat junalippuihin. :ahistus:
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa