Normitorstai
-päiväksi.
-päiväksi.

Pohdin samaa kuin Lyyra ja kysyn että oothan sä käyny näyttämässä niitä jollekin hoitoihmiselle?

Smithille täältäkin.
Kaipa tämä menee oppimisen piikkiin: ensi kerralla kaikki akkunat auki 

En mää aikuisenakaan välitä sen enempiä kuullaMr. Smith kirjoitti:Enempää en kerro koska paikalla voi olla lapsia.

Mr. Smith kirjoitti:Enempää en kerro koska paikalla voi olla lapsia.
En mää aikuisenakaan välitä sen enempiä kuulla

Mr. Smith kirjoitti:Jaahas se olis sit muistettava edelleen että te muut ette ole vielä sitä ikäluokkaa että kaikkein jännimmät keskustelut ovat aikuisvaippojen imukyvystä

Ja mukaan tulee myös sen pojkvän, jota en oo ennen tavannut. Kivvoooo! 
) Oon koko päivän aikonut lukea, mutta oon vaan vältellyt sitä. Ja kohtahan kello onkin jo kuusi. 

Lyyra kirjoitti:Mulla on ollut turha ja tylsä päivä. (Paitsi se kohta, kun juttelin Nugaan kanssa.) Oon koko päivän aikonut lukea, mutta oon vaan vältellyt sitä. Ja kohtahan kello onkin jo kuusi.
Sain itsekkin ajatuksia johonkin lokeroon. 
Kävin myös lenkillä ja selvisin! Olisinkohan huomenna jo voimissani harrastuksiin.
Päätin, että herään ajoissa, syön kunnon aamupalan, tarkistan seuraukset, ehkä siivoan ja haen puita, ja jos kaiken tämän jälkeen olen hengissä niin kyllä mä jaksan riehumaankin lähteä.
:toiveajattelu:
Suvi kirjoitti:Jaahas se oli sit tässä kuussa eka kerta kun luulin Nugaata Kibaksi.![]()

lle 
skray kirjoitti: samalla teetetään sitten kiitoskortit meitä muistaneille.

theia kirjoitti:skray kirjoitti: samalla teetetään sitten kiitoskortit meitä muistaneille.
Jaahas se olis sit paniikki. Kiitoskortit? Apua? Onks tää yleistäkin lähettää kiitoskortteja? Pitäiskö meidänkin? Apua!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa