Selvisin kuitenkin päivästä ilman ripsiväriä. 
Shay kirjoitti:Ajattelin vähentää ehostuksen käyttöä.

Öljyä, hunajaa, merisuolaa, etikkaa ja Greippi-tuoksutippoja.
Ennen en olekkaan käyttänyt mitään kropankuorimis mömmöjä, mutta nyt luulenkin tästä tulevan mökkilauantain traditio.
Soodaakaan ei ollut! Paniikin hetkenä tartuin shampoopulloon, mutta ymmärstin sentään laimentaa, jopa niin paljon että mitään ei tapahtunut. Eilen luojankiitos sain soodaa taas käsiini ja nyt on niin hyvän tuntuiset hiukset että.
Oli siitä hoidosta sentään jotain iloa. Sooda ei niin kuivattanut tällä pesulla.Fantsu kirjoitti:Kyllä sitä pärjää ilmankin. Arkena en juuri koskaan käytä meikkejä, oli vuodenaika mikä hyvänsä.

Emilia kirjoitti: Ja seulonta tehdään näköjään jo 25-vuotiaille. Jippiajee....
Sen verran tiheään olen sielläkin ravannut. Mutta onhan se hyvä vain. Sitten se kuulkaa vasta on kivaa, kun ne löytää jotain epäilyttävää. Enää ei kerrota mitään luokkia, tyyliin ykkönen on puhdas ja viitonen syöpä, sulla on kakkosasteen muutokset. Siinä saa vähän käsitystä missä mennään. Ei, sanotaan vain, että siellä oli jotain, lisää kokeita, odota pari kuukautta. Siinä ehtii kuulkaa pieni pää kehitellä jo testamenttia...
Ja etenkin lukea kauhukertomukset siitä, kuinka lievä muutos kehittyy syöväksi kahdessa vuodessa. No, syöpää ei ollut (eikä toivottavasti tulekaan), jatkotutkimukset olivat kivuttomia ja seurannan siirtäminen toiseen sairaanhoitopiiriin muuton vuoksi kävi erittäin helposti.

Nyt voi huoletta päästää itsensä rupsahtamaan 
Paree olla valittamatta 9 vuoden jälkeen.
etten tykkää paljoa naamaani lääpiä. En meikeillä, enkä oikein millään muullakaan.
.
Teininä sitä tuhersi naaman ilmaistaakseen itseään, luultavasti pelottaen kaikki varteenotettavat kivat pojat käden ulottumattomiin. Kun siitä vaiheesta pääsi, niin meikit on pikkuhiljaa vuosien saatossa keventyneet ja vähentyneet, ja nyt ei ole juur ollenkaan. Kotona ei tartte kenenkään tulla huomauttelemaan, saa vaan samalla mitalla takaisin 
Olo on ihan loistava, hyvä minä kun olen saanut itseäni niskasta kiinni 
. Serkku taas oli ihan onnessaan sen jälkeen. Mulla naamaa vaan kihisi ja kutisi ja kotona se oli heti pakko pestä, kun toinen oli aivan onnessaan.
. Ja mua ei haitannut, että joku ne pisti ojennukseen.

irvikissa kirjoitti:spekulan paikalleen laittaminen, mutta ei sekään satu jos pystyy rentouttamaan lantionpohjan lihakset.
[...]
alakertaan muutti sopivasti äskettäin kauneushoitola/parturikampaamo

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa