Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

Re: Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 27 Tammi 2009 01:04

Johan nyt pitää olla. :(

Theialle jaksamista.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja heartless » Ti 27 Tammi 2009 01:29

Theia. :paijaus:
Jaksamisia sinne.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 27 Tammi 2009 01:30

:(
Jaksamista theialle ja heartlessille.

Omat semiahdistukset tuntuvat niin vähäpätöisiltä tuommosten asioiden rinnalla.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 27 Tammi 2009 05:43

Theialle jaksamista.

"Surun kyynelten keskeltä,
loistavat onnellisten muistojen
kultaiset säteet."
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 27 Tammi 2009 08:41

Theia :paijaus:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 27 Tammi 2009 08:47

theia, voimia :halitus:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 27 Tammi 2009 09:22

No voi nyt jumaliste. theialle iso läjä voimia ja monta halausta.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 27 Tammi 2009 11:52

Äh. Toisten kohtaamat menetykset vetävät aina yhtä sanattomaksi. Osanottoni.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja teuwo » Ti 27 Tammi 2009 12:45

Sanat on jälleen vähissä. Jaksamista theialle :paijaus:
teuwo

ViestiKirjoittaja theia » Ti 27 Tammi 2009 15:43

Kiitos kaikille.

Huoh. Epämääräisten hysteeristen itkukohtauksien jälkeen olo on epätodellinen.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Saku » Ti 27 Tammi 2009 16:50

Paljon voimia Theia. :paijaus:
Luukut auki, täältä tulee hauki!
Saku

ViestiKirjoittaja teuwo » Pe 30 Tammi 2009 16:31

Eilen valitin pesutuvan varauspolitiikasta, tänään olisin todella tyytyväinen, jos murheet oisivat noin mitättömiä.

Työkaveri lähti aamulla käymään työterveydessä ja kuvitteli palaavansa töihin pikaisesti. Pikainen oli kyllä siirto sairaalaan, sillä diagnoosi on akuutti leukemia. Oli ahdistavaa käydä kirjoittamassa kamun oveen, että "poissa", kun mielessä kävi, että palaakohan koskaan.

Täytyy toivoa parasta ja niin, toivotaan sitä parasta, mitä ikinä se sitten onkaan.
teuwo

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 30 Tammi 2009 17:31

teuwo kirjoitti:
Työkaveri lähti aamulla käymään työterveydessä ja kuvitteli palaavansa töihin pikaisesti. Pikainen oli kyllä siirto sairaalaan, sillä diagnoosi on akuutti leukemia. Oli ahdistavaa käydä kirjoittamassa kamun oveen, että "poissa", kun mielessä kävi, että palaakohan koskaan.

Kamalaa olisi kuulla sairastavansa vakavasti, jos vain meinaa äkkiä käydä tarkastuksessa. :kauhistunut: :( Vai oliko kaverilla jo aavistus asiasta? Kuitenkin, kyllä varmasti tuntuu maailma pysähtyvän diagnoosin kuullessa vaikka valmistautunut olisi uutisiin, tai tiedon tullessa täysin puun takaa.

No voimia vaan työkaverilles ja ittelles. :paijaus: Varmasti vaivaa, että miten mahtaa kaverin käydä.

Nää on melkein näitä juttuja, että terveenä tarkastukseen ja sairaana ulos. :p
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 30 Tammi 2009 20:06

Ikävä. :( :sydän: :huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 30 Tammi 2009 20:58

Nugat kirjoitti:
teuwo kirjoitti:

No voimia vaan työkaverilles ja ittelles. :paijaus:

Samoin täältä. :paijaus:

----
Itselläni on kevättä rinnassa, enkä tiedä miksi. :riips: Ja olen melko väsynyt.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 01 Helmi 2009 12:32

Mihin nämä kaksi kuukautta ovat kadonneet! Huomenna alkaa arki ja tuntuu, että olin vaan muutaman viikon lomalla. :p Loma oli kyllä tarpeen, onneksi olen ollut aikaisempina vuosina niin reipas, että koulusta voi olla onnellisena pois. Kannattaa olla hyväksisuorittettuja kaikki yhden jakson tunnit. :keijo: Ja hankkia siinä samalla työuupumuksen. :epäilevä:
Mutta olo on kyllä ristiriitainen. Toisaalta on kiva päästä kouluun aloittamaan hommat, mutta toisaalta... siellä koulussa on niin huono ilmapiiri niin opettajien kuin oppilaiden kesken ja on vain muutama ihminen joiden kanssa voi oikeasti Jutella ja Keskustella. Kämpillekkin on toisaalta kiva mennä, voi taas kokata mitä tykkää. Mutta siellä on inhottava olla yksin, kun tietää, ettei kukana varmasti tule käymään tai mitään. :( Ja nyt vielä kun on tuo Pikku-elukka, niin sitä on jo valmiiksi ikävä. Viikko on pitkä aika kissan kasvaa, ja se on varmasti jo iso lihava kolli kun kotona käyn. :kauhistunut: Ja miltä tuntuu elämä ilman kissan raapimispuun-tehtävää?

No oikeasti se viikko menee aina nopeasti, mutta vielä nopeammin menee viikonloppu. Eikä mulla ole edes nettiä!
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Su 01 Helmi 2009 16:57

Otin ohjat omiin käsiini ja vuokrasin asunnon. Myös viimeinen työpäivä vanhassa työssä on takana. Hiukan hirvittää, koska loppujen lopuksi asiat ovat olleet samalla mallilla tosi pitkään, eikä näin isoja muutoksia ole sattunut välttämättä ikinä tai ainakaan moneen vuoteen. Pienellä riskillä mennään, mutta koskapa ei. Parempi sekin, kuin jatkuva odottelu että jotain tapahtuisi. Viime yönä uni tuli jo paremmin kuin pariin kuukauteen, ja ensi viikolla nukun epäilemättä vieläkin paremmin.

Nyt en tiedä mitä tekisin. Huvittaisi pakata kaikki kamat saman tien, ja istua sen jälkeen odottamaan muuttoa - johon kuitenkin vielä kuukausi aikaa, jos asiaa oikein ajattelee. Ai minäkö muka kärsimätön? :pepsodent:
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 01 Helmi 2009 19:13

Oikeastaan taisin keksiä, miksi tämä kaksi kuukautta ei tunnu oikein missään. :p
No, olen sitä lopputyötä miettinyt paljon, tai oikeastaan vasta materiaaleja etsinyt ja pohtinut. Kuitenkin, koska olen ollut lomalla olen tehnyt asioita sillee pikkuhiljaa sillointällöin. Paperit ovat aina olleet tässä työpöydällä levällään ja olen niitä vähän väliä selaillut. Välillä olen kirjoittanut ylös pohdiskelujani. Myös etelä-suomen kirjastoja on kahlattu.
Periaattessa en ole ollut lomalla ollenkaan. Tehnyt näitä kouluhommia vaan pienellä vaihteella, mutta kumminkin.

Tiedän erään bussikuskin joka sairastui burnoutiin. Lääkäri kielsi häntä edes näkemästä bussista kuvia. Hän sitten parani, en tiedä missä ajassa, mutta kuitenkin.

Olisi oikeasti pitännyt pistää itsensä pakkolomalle kertakaikkiaan. Ei mitään ajatuksia koulun tai työn suuntaakaan. Nyt se on myöhäistä ajatella, ja olen sentään jotain saanut aikaiseksi. Mutta onko se kaiken väärtti. :sori:

Eli erittäin nuutunut olo. :p
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja teuwo » Ma 02 Helmi 2009 22:14

Nugat kirjoitti:
teuwo kirjoitti:

Kamalaa olisi kuulla sairastavansa vakavasti, jos vain meinaa äkkiä käydä tarkastuksessa. :kauhistunut: :( Vai oliko kaverilla jo aavistus asiasta? Kuitenkin, kyllä varmasti tuntuu maailma pysähtyvän diagnoosin kuullessa vaikka valmistautunut olisi uutisiin, tai tiedon tullessa täysin puun takaa.

No voimia vaan työkaverilles ja ittelles. :paijaus: Varmasti vaivaa, että miten mahtaa kaverin käydä.

Kiitos.
Kaveri lähti hakemaan rautatabureseptia. Sinänsä arvelu oli oikea, hemoglobiini oli matala, mutta lääkkeet on vähän vahvempia myrkkyjä. Kunhan nyt ensin pääsevät selvyyteen siitä, mikä päähaaran alalaji se on ja oikeat myrkyt siihen.

Kaveri taitaa itse olla parhaimmassa jamassa. Mieli suojaa pahimmilta uhkakuvilta ja me vierailijat yritetään näyttää iloista naamaa kamun sängyn reunalla. Töissä voikin sitten itkeä yhdessä muiden kanssa.

Pomo on joustanut tilanteessa todella paljon. Jaettiin tänään vuorot, että kuka käy milloinkin tervehtimässä ja ensimmäinen vierailija vei mennessään läppärin, että kaverilla olisi jotain ajankulua. Itseä harmittaa se, että oma työhuone vaihtui toiseen rakennukseen. Onneksi sähköpostit kulkevat.
teuwo

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 03 Helmi 2009 09:05

Huh. :huoh:
Eilen illalla vajosin johonkin maankoloon, ja mietin pääseekö tästä enää ikinä yli. Kummasti silti pääsin ajoissa ylös sängystä, eikä edes väsyttänyt kummemmin. Jospa sitä päivän kerrallaan jaksaisi. Puhelinsoittoa odotellessa..
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 03 Helmi 2009 14:43

Jotenkin... häiritsevä ja vaivaava olotila. :p

Pikku-serkkuni oli viikonloppuna synnyttämässä, eikä homma tainnut mennä kovin hyvin. :( Varma tieto on, että poika on syntynyt, mutta osastolle ei päästetä ketään muuta kuin oma mies. Mummo oli kuullut huhuja, että serkulla rupesi synnytys ottamaan niin kovasti sydämmestä että muttui ihan siniseksi. Synnytyksen lopuksi hänet vietiin ilmeisesti suoraan ohitusleikkaukseen. Lapsellakin taisi tilanne olla yhtä surkea. Lapsi oli kuulemma todella iso, ehkä sitten otti voiman päälle?

Mutta en tiedä. Nämä ovat vielä huhuja niin kauan, ennen kuin kuuluu kunnon uutisia. Noista mummojen jutuista ei tiedä, mutta jotain siellä sairaalassa on sattunut.

Harvoin tätä pikku-serkkua olen nähnyt, ehkä viimeksi aivan lapsena, mutta silti jotenkin huolettaa ja vaivaa.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 11 Helmi 2009 09:48

Nugat, toivottavasti pikkuserkulla on kaikki hyvin..?

Oli tänäaamuna ihan häkeltynyt olo, kun fiilis oli oikeasti hyvä eikä kotoa
lähteminen harmittanut ollenkaan :D Viimeiset kuukaudet on taas mennyt
aikalailla alakuloisesti, joten oli ihanaa huomata, että mieli oli keveä.

Suuri osansa parempaan fiilikseen on takuulla nämä ihanat pitenevät päi-
vät ja kohta saapuva kevät. Voi että, mä sitten rrrakastan auringonvaloa
ja kevättä!

:pomppuhymy:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja damn » La 14 Helmi 2009 22:19

Koko viikon on ollut jotenkin todella turha olo. Mikään ei kiinnosta ja tekemistäkään ei ole niin olen nukkunut melkein koko ajan.
Aamulla ajattelin, että lähden ihmisten ilmoille, käyn kaupungilla ja haukkaan raitista ilmaa. Huono idea. Kaupungilla alkoi ahdistaa kaikki ihmiset, se ettei ole rahaa ostaa mitään, se että olin kaupungilla itsekseni ja halusin samantien vaan kotiin. Ja kun olin kotona niin seinät meinasi kaatua päälle, joten menin taas nukkumaan.
En tiedä mikä nyt mättää. En osaa olla itsekseni tällä hetkellä, mutta ei ole kavereita joiden luokse mennä, kaikki on jossain muualla paikkakunnilla nyt tai niillä on jotain tärkeämpää tekemistä. Olisi pitänyt matkustaa itsekkin muualle viikonlopuksi niin ei tarvitsisi yksin täällä hajoilla.

Lisäksi ahdistaa tuleva kesä. Pelottaa etten saa kesätöitä. Ja jos en saa töitä niin en ymmärrä miten onnistun hoitamaan vuokra-asiat.
:huoh:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 15 Helmi 2009 15:49

Sippura kirjoitti:Nugat, toivottavasti pikkuserkulla on kaikki hyvin..?

Ei ole vielä mitään kuulunut. Lehdessä oli tosin syntyneiden palstalla lapsesta kuva (oikein ihastuttava pulloposki :virne: ), mutta lapsella oli jokin laastarin päässä. Ilmeisesti ovat hengissä kuitenkin. :)

On iloinen olo. :D Kävin entisellä työpaikallani morjenstamassa ja tuli äärettömän piristynyt olo. Olin jotenkin jännittänyt sinne menoa (mikä näkyi unissakin), mutta hermostuneissuu osoittautui täysin turhaksi.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Vanilla » Su 15 Helmi 2009 19:24

Masentaa, ahdistaa, itkettää. Olen laiska ja tyhmä ja saamaton. Työt on aivan pyllystä taas, kaikki vakkarit vaan huutavat ja tappelevat siellä keskenään. Mun pitäisi jaksaa töissä koko kesä, koska en jaksa hakea muitakaan töitä. Päätin, että kesän jälkeen irtisanon itseni, vaikka mikä olis. Tarvisin lomaa nyt heti, mutten pysty.

Opiskelujuttujakin olisi, mutten saa mitään aikaan, ja sehän se vasta ahdistaakin. Samoin se, että mä vaan lihon ja lihon, vaikka mun piti laihduttaa viisi kiloa.

Näitä fiiliksiä on ollut ilmassa jo pidemmän aikaa, mutta tupakattomuus luultavasti vielä pahentaa niitä. Ehkä tää tästä vielä joskus?
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa