Vaikka tämä nyt on valitusketju, niin jaarittelen tänne, kun en jaksa ihmeparanemisketjuakaan pyöräyttää pystyyn

Alustukseksi kerrottakoon, että keväästä asti mulla on ollut yläselkä, lähinnä tuosta lapaluiden välistä ja niillä tietämin todella kipeä. Kaikki kiertoliikkeet on tehneet pahaa, samoin syvään hengittäminen. Ajattelin sen johtuvan noista lihasjumituksista, mutta hierojan mukaan lihakset siellä on ok. Olin hämilläni.
Viime yönä tuskittelin koko yön, kun yläselkää ja molempia käsiä vihloi ihan vimmatusti. Unta ei saanut, eikä sopivaa asentoa löytynyt kirveelläkään. Onneksi olin niin väsynyt, etten jaksanut panikoida, mutta mielessä kyllä kävi, että taasko tämä tuntohäiriöjuttu pahenee, ja tällä kertaa kivun puolelle. Koko yläkroppaa vihloi ja kihelmöi.
Jossain vaiheessa olen torkahtanut, ja kun seuraavan kerran heräsin, niin kihelmöinti, kipu ja jäljellä ollut puutuminen oli liki kokonaan hävinnyt

Happi kulkee, kiertoliikkeet menee nätisti, kihelmöinti ja kipu on poissa, ja käsissä on tunto

Niin kuin olisi jotain tapahtunut selässä, selkärangassa. Jotain meni ensin huonompaan suuntaan, sitten se palautui "normaaliasentoon". Tai siltä tuntuu. Olisi kiva tietää, mitä siellä oikeasti on tapahtunut

Ensi viikolla on onneksi hieroja, ehkä hän osaa selittää.
On niin mahtavaa, kun ei selkä ole kipeä