Ja sitten masensi ja itketti vietävästi. Pakko oli nousta ylös ja lähteä Ketorinia lämmittämään ja katsomaan telkkaa. Par'aikaa pyörii The Smiths-konsertti. 
Ja sitten masensi ja itketti vietävästi. Pakko oli nousta ylös ja lähteä Ketorinia lämmittämään ja katsomaan telkkaa. Par'aikaa pyörii The Smiths-konsertti. 

Suvi kirjoitti:Sitten aloin mietiskelemään sitä, että miksi en pidä enää kehenkään ihmisiin yhteyttä tai miksi kukaan "oikeista" vanhoista kavereistani ei pidä enää minuun yhteyttä, tai sitten pidetään yhteyttä tosi harvoin. Mietin lisää ja päädyin siihen tulokseen, että kun olen vanha, ihmiset unohtavat minut ja löydyn muumiona, sillä kukaan ei kaipaa minua.

Emilia kirjoitti:Suvi kirjoitti:Pitäisi varmaan itse olla aktiivisempi yhteydenpidossa, mutta mulla se menee ainakin helposti siihen, että se oon sitten ainoana minä, joka yhteyttä ylipäätään pitää. Pitänee etsiä uusia kavereita, mutta sekin on mulle hankalaa. En halua uusia, tahdon että ne vanhat kiinnostuvat mun tekemisistä.

Lyyra kirjoitti:Huuuu.
Juutuin lukemaan foliohattujen salaliittoteorioita sikainfluenssasta ja rokotteista ja aivopesusta ja Uudesta Maailmanjärjestyksestä ja syyskuun 11. 2001 terrori-iskuista.

Kibaya kirjoitti:Olisiko jollain tiedossa joku luontainen keino (viina pois luettuna) nukkumisen avuksi? Nyrkkipeliäkään ei voi yksinään kokeilla niin tehokkaasti.
Ainakin miehillä toimii rauhoittavasti.marenkienkeli kirjoitti:"Tänä viikonloppuna menen ajoissa nukkumaan ja teen urakalla kandia."

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa