Yökyöpelien pöhinät..

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 08 Syys 2009 02:16

Lenssun takia on pää täynnä räkää, eikä nukkuminen oikein onnistu. Sen seurauksena aloin miettimään asioita, jotka kuuluvat ison oven taakse, jossa lukee "älä mene tänne"... :( Ja sitten masensi ja itketti vietävästi. Pakko oli nousta ylös ja lähteä Ketorinia lämmittämään ja katsomaan telkkaa. Par'aikaa pyörii The Smiths-konsertti. :sydän:
Fantsu

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 08 Syys 2009 03:09

Täälläkin on vähän tukkoinen olotila. Muutenkin tuntuu olo vähän heikolle ja lämpöiselle.
Tulin kotiin sairastamaan, ettei tartu muihinkin.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 08 Syys 2009 07:18

Jos koneen ja nettiyhteyden avaaminen sujuisi vähän nopeammin, olisin tullut jo
muutama tunti sitten horisemaan tähän ketjuun. Yö meni tosi katkonaisesti eikä
siinä voinut oikein nukkumisesta puhua, ekan kerran taisin herätä n. tunti nuk-
kumaanmenon jälkeen. Ois edes satanut niin olisi ollut jotain kuuntelemista kun
makoilee sängyssä mutta ei, aivan hiljaista oli. Kutomista suunnittelin jossain
vaiheessa, mutta sormet olivat jo ennättäneet nukahtaa joten jätin senkin suo-
siolla päivänvalon puolelle.

Jos päikkärit sitten vähän myöhemmin ottaisi, oloa loiventamaan.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Triple H » To 10 Syys 2009 01:46

Olenkohan mä tulossa vanhaksi tai jotain. Muutaman viikon mökkeilyn jälkeen huomaan kuuntelevani kotonakin Ylen yöradiota.

edit: No onneks kuuntelin, perhana täällähän soi Jaakko Teppo!!! Tepon Jaakko on kyllä mahtava.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 15 Syys 2009 03:41

Pöhi pöhi pöhi.

Olo oli levoton, eikä väsyttäny yhtään, niin menin sitten hommiin. Rupesin laittamaan huoltomonttuun lisää valoja, mut sit tulin maalauksen suhteen toisiin aatoksiin ja lattian lisäksi vedin vielä sinät samalla ynseän harmaalla värillä. Lopputulokseen voi olla tyytyväinen ja nyt jopa vähän rupeis väsyttämäänkin :tilt:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja urakka » Pe 18 Syys 2009 01:07

Pöhinää ja kuhinaa täälläkin. Unen määrä vähenee näköjään ihan naurettavuuksiin, illalla ei väsytä, mutta aamulla on pakko nousta ajoissa ylös. Mun kohdalla yhtälö ei ole millään muotoa toimiva, olo on ihan zombi koko päivän, vasta joskus viiden jälkeen alkaa piristyä (ämpärillinen kahvia on varmaan vasta tässä vaiheessa alkanut vaikuttaa koko voimallaan) ja siinä sitten kukutaan ylhäällä ties mihin asti. Kello sois tänäänkin tossa vähän ennen 7.

Ja sen muuten näkee naamasta, kun lakkaa saamasta unen päästä kiinni. Voisin varmaan muuttaa Kiinaan mussuttamamaan bambua vaikka heti. :epäilevä:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Suvi » La 10 Loka 2009 03:38

Miksi pitää olla näin hemmetin urpo, että alkaa miettimään aina yöllä kaikkia tyhmiä asioita? Ensin tulivat työasiat mieleen ja aloin kihistä raivosta. Sitten aloin mietiskelemään sitä, että miksi en pidä enää kehenkään ihmisiin yhteyttä tai miksi kukaan "oikeista" vanhoista kavereistani ei pidä enää minuun yhteyttä, tai sitten pidetään yhteyttä tosi harvoin. Mietin lisää ja päädyin siihen tulokseen, että kun olen vanha, ihmiset unohtavat minut ja löydyn muumiona, sillä kukaan ei kaipaa minua.

Ihan perseestä ajatella näin, sillä tiedän, että on olemassa ihmisiä, jotka kuitenkin välittävät minusta. Huolestuttaa silti nämä ajatukseni, kun näitä on ollut tämänkin viikon sisällä usein, ja siitä ahdistun vain lisää. :huoh:

Onneksi huomenna ei tarvitse herätä töihin, mutta silti aika turhauttavaa pyöriä tunteja valveilla, kun kuitenkin haluaisi nukkua. Ja sitä paitsi väsyttää kuitenkin ihan älyttömästi. Joskus yöllä on ihan ok puuhailla kaikkea, joka ei tuota meteliä, esim. järjestellä levy-, DVD- tai kirjahyllyä, mutta nyt ei tekisi mieli tehdä muuta kuin nukkua, kun ei tässä koneellakaan jaksaisi roikkua (mutta silti kone oli "pakko" avata).

Haluaisin uudet aivot, jotka toimisivat jollain järkevällä logiikalla, eivätkä miettisi tyhmiä asioita. Prkl.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Emilia » La 10 Loka 2009 08:24

Suvi kirjoitti:Sitten aloin mietiskelemään sitä, että miksi en pidä enää kehenkään ihmisiin yhteyttä tai miksi kukaan "oikeista" vanhoista kavereistani ei pidä enää minuun yhteyttä, tai sitten pidetään yhteyttä tosi harvoin. Mietin lisää ja päädyin siihen tulokseen, että kun olen vanha, ihmiset unohtavat minut ja löydyn muumiona, sillä kukaan ei kaipaa minua.

:paijaus:
Mulla on usein noi samat fiilikset. En uskalla hankkia kissoja, ettei jälkeen jää ketään, joka voi syödä mun yksinäisen ruumiini. :hullu:
Pitäisi varmaan itse olla aktiivisempi yhteydenpidossa, mutta mulla se menee ainakin helposti siihen, että se oon sitten ainoana minä, joka yhteyttä ylipäätään pitää. Pitänee etsiä uusia kavereita, mutta sekin on mulle hankalaa. En halua uusia, tahdon että ne vanhat kiinnostuvat mun tekemisistä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Suvi » La 10 Loka 2009 12:37

Emilia kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Pitäisi varmaan itse olla aktiivisempi yhteydenpidossa, mutta mulla se menee ainakin helposti siihen, että se oon sitten ainoana minä, joka yhteyttä ylipäätään pitää. Pitänee etsiä uusia kavereita, mutta sekin on mulle hankalaa. En halua uusia, tahdon että ne vanhat kiinnostuvat mun tekemisistä.

:femmat:

En tajua, miksi kaiken pitää olla niin vaikeaa.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 10 Loka 2009 13:05

Tommosiin nukahtamisvaikeuksiin on lääkkeitäkin olemassa. Mie oon ainakin kokeillu yhtä, joka rauhottaa mieltä hyvin. Ikävien asioiden murehtiminen kun on lopulta semmonen noidankehä, ettei nuku koko yönä.

Mie muistan joskus kun olin myöhään illalla vahingossa rutannu kaverin peräkärryä ja yllättäen uni ei mainannu oikeen tulla, vaikka ois tarvinnu. Lainasin sitten isäukolta pillerin, eikä tarvinnu kauaa oottaa, että pulssi laski ja uni tuli.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 21 Loka 2009 03:08

Pitäis nukkua, mutta jumitan netissä... Se yks p*sk**inen jätti sitten kokonaan maksamatta mulle sähkölaskunsa. Sen siitä saa kun menee toiseen luottamaan. Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Muutama satanen tuli sitten ylimääräistä menoa sen takia. Eniten harmittaa että annoin sen loisen asua kämpässä vain sillä, että se maksaa ajalta sähkölaskun. Jos olis vittumainen, niin soittais sen äidille ja sanois että saisko se sille lapamadolle jotain kuria. Ei taida viihtiä. On sillä kai siitä ääliöstä muutenkin murhetta.
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 03 Marras 2009 02:46

Huuuu. :bubbles:

Juutuin lukemaan foliohattujen salaliittoteorioita sikainfluenssasta ja rokotteista ja aivopesusta ja Uudesta Maailmanjärjestyksestä ja syyskuun 11. 2001 terrori-iskuista.

Katsotaan käyvätkö ennustukset toteen. :popkorni:

Mutta ensiksi pistän nukkumaan. Onneksi huomenna ei ole aikaista herätystä.

:bubbles:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 05 Marras 2009 16:36

Maailmahan loppuu joka tapauksessa vuonna 2012, että ei tässä enää pitkää matkaa ole.
Samoilla kalsareilla mennään loppuun asti... :tilt:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 05 Marras 2009 20:57

Lyyra kirjoitti:Huuuu. :bubbles:

Juutuin lukemaan foliohattujen salaliittoteorioita sikainfluenssasta ja rokotteista ja aivopesusta ja Uudesta Maailmanjärjestyksestä ja syyskuun 11. 2001 terrori-iskuista.

En kehtaisi myöntää, mutta minullakin on tapana tylsinä hetkinä huvittaa itseäni lukemalla netistä mitä hörhömpiä salaliittoteorioita. Suosikkini on se, jossa Bushien ja muiden maailman mahtavien uskotaan olevan avaruudesta tulleita reptiliaaneja. Tämän kuulemma näkee siitä, että heillä häivähtää joskus televisiokuvassa ikään kuin suipot liskomaiset pupillit. Tästä valaistuksen ja kameran aiheuttamasta näköharhasta on pirusti videoita youtubessa. Yksittäisen sekopäisen ihmisen ajatuksesta ilmeisesti lähtenyt tämäkin liikkeelle.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja urakka » Ke 11 Marras 2009 03:32

Yöllä pitää näköjään asettua miettimään kaikkea sellaista, mille ei voi yhtään mitään. :epäilevä:

Menin nukkumaan jo ennen puolta yötä, mutta silmällistäkään en ole vielä unta saanut. Koulujutut mietityttää, ihmissuhdejutut mietityttää, ja koko elämä yleensä ottaen on aika pulmallista. Morkkis ja paha olo asioista, jotka on menneet miten on menneet, ilman että olisin missään vaiheessa voinu puuttua asioiden kulkuun, eli todella hyvä syy maata tuijottamassa kattoa. :(

Onneksi aamulla ei ole menoa mihinkään, vaan voin aivan rauhassa nukkua pitkään jos satun saamaan unen päästä kiinni, tai vastaavasti voin koomailla pyjamassa koko päivän jos ei muuta. Erilainen elämä olis kyllä ihan kiva juttu aina välillä. :huoh:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ma 30 Marras 2009 04:26

Ah, vielä tämä viimeisen yön puristus ja sitten loppuu (toivottavasti) valvominen tältä erää. Ei sillä, yöllä on kiva olla hereillä, mutta unirytmi siitä kärsii. :tilt:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Ella » Ma 30 Marras 2009 04:49

Unirytmi, mikä se on. :pepsodent:

Sen jälkeen kun sairaslomalle jäin niin nukkumaanmenot on tehty aikavälillä 18-08. Jotenki sitä vaan jää notkumaan nettiin, wikipediaan tai youtubeen. Tai meseen.

Ei näin. :peukut:
Ella

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 30 Marras 2009 08:14

Nehän sanoo, että usein käy näin, että sairaslomalla nukkuminen kusahtaa. Joissain tilanteissa myös se sairasloman syy saattaa aiheuttaa univaikeuksia. Mulla ne kuuluu myös asiaan hyvin vahvasti. Tänä yönä "nukkuminen" on taas ollut sitä ja tätä. En jaksanut enää kokeilla, joten tuli häröilemään nettiin. Ehkei tätä lasketa normiyöksi enää, mutta mulle tämä on yö. Olen tunnin ollut nyt hereillä..
Kai ne taas kohta on tyrkkäämässä jotain napuja.
Olisiko jollain tiedossa joku luontainen keino (viina pois luettuna) nukkumisen avuksi? Nyrkkipeliäkään ei voi yksinään kokeilla niin tehokkaasti.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 12 Joulu 2009 03:55

"Tänä viikonloppuna menen ajoissa nukkumaan ja teen urakalla kandia."

Perjantai meni tarttumatta kandin materiaaleihin ja nukkumaanmenoaika meni noin 3 tuntia sitten. Mutta kun ei se kandi nyt oikein inspiroi. Nukkuminen taas on huomattavasti vähemmän mielenkiintoista kuin lehdet, Forde, Facebook (ja sen pari peliä) sekä miinaharava. :keijo:

Kyllä mä pian meen nukkumaan...ehkä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Dnd » La 12 Joulu 2009 05:09

Pian on suhteellinen käsite. :virne:
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 13 Joulu 2009 04:19

Voisi jopa sanoa Fordella olevan hiukan hiljaista.
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 15 Joulu 2009 14:25

Kibaya kirjoitti:Olisiko jollain tiedossa joku luontainen keino (viina pois luettuna) nukkumisen avuksi? Nyrkkipeliäkään ei voi yksinään kokeilla niin tehokkaasti.

Ainahan sitä voi ns. tutustua kehoonsa. Vaikkei nukahtaisikaan, niin meneehän siinä edes aika paremmin... ;) Ainakin miehillä toimii rauhoittavasti.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 13 Tammi 2010 03:48

Suklaat loppui, seuraavaksi pitänee hiippailla keittiöön juomaan jotain. Tuleekohan roikuttua netissä vähän liikaa...
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 13 Tammi 2010 03:53

marenkienkeli kirjoitti:"Tänä viikonloppuna menen ajoissa nukkumaan ja teen urakalla kandia."

I sinnekös se Urakka hävisikin Fordelta. Muista pitää hyvin ja palauttaa siistissä kunnossa. :)
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 13 Tammi 2010 06:26

Hyvää huomenta!
Pitäsi nukkua, joo!
Tuli nukahdettua taas kerran vaatteet päällä ysiltä ja herättyä puoli yksi.
Sitten onkin koitettu viihdyttä itseä monin tavoin... Pascalin konsti on
vielä kokeilematta, kun epäilen, että se ei ainakaan alkuun ole millään
tavalla rauhoittavaa. Vai?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa