pampula kirjoitti:OT:nä, että hyi hemmetti, inhottaa yli kaiken nykyään tuo suvaita -sanakin. Vihaan sitä. En mie ainakaan halua tulla suvaituksi. Jos jollakin on niin hankalaa, että pitää keskittyä jotenkin suvaitsemaan tietynlaisia ihmisiä ympärillään, niin saa sitten olla kyllä ihan keskenään.

Pascal Lemoix kirjoitti:Sen sijaan bussissa kuulin tytön käyttävän LOLlia puheessaan useampia kertoja saman matkan aikana. Osoitteli lehdestä kuvia kaverilleen ja: "LOL!" Kummalliseksi on maailma mennyt

Migreeni kirjoitti: Kaikki pitää suvaita, vaikkei edes suvaitsisi... Ja jos ei suvaitse, pitää silti toisten ihmisten edessä suvaita. Tai ainakin esittää suvaitsevaa.

Muksu kirjoitti:Suvaitsisit siis suvaitsemattomutta? Onko suvaitsematon jos ei suvaitse suvaitsemattomuutta...

Vanhakin intoutui oikein rellestämään. Rahaa meni ihan *tusti. Joudun melkein pennosia laskemaan, että pääsen ensi viikonloppuna kirkonkylälle. Onneksi on palkkapäivä ennen sitä. Meinasin lentää persiilleni, kun katselin junalippujen hintoja: Vaasa - Helsinki - Vaasa 110 euroa
Lentoliput olisivat huokeimmillaan 159. No, juna tuo sentään ihan keskustaan, että lentäessä tulisi vielä taksimatkat. Silti 
), niin joskus voisi päästä kotiin asti ilman junan vaihtojakin.Voin kertoa, vaikka et haluakaan tietää, että Maddenin veljekset on Good Charlotten kitaristi & laulaja, jotka seukkaa siis Parisin ja Nicolen kanssa.Kati kirjoitti:Enkä edes minä tiedä kuka/ketkä ovat Maddenin veljekset ja olen todennäköisesti kuitenkin sen foorumin eniten hömppään päin kalleellaan.

mä oon vapaa kuin taivaan lintu - seuraavat kaksi päivää, sitten nimittäin alkaa työharjoittelu
Ei siinä muuten mitään, ois ollu kokonaista viikko vapaata muuten, mutta kun tulee joku romanialainen opettaja vetämään Oracle (tietokanta) + oliopohjainensuunnittelu ja -ohjelmointi koulutusta 
L-S kirjoitti:Höh. En kai ole ainoa, jolle joskus käy niin, että ymmärtää tai tekee jonkin asian tietyllä tavalla tietyssä tilanteessa ja sitten tajuaa joskus muutaman tunnin päästä äkillisenä välähdyksenä, että hetkinen, taisin ymmärtää päin honkia, eihän tän näin pitänyt mennä? Hiukkasen noloa, varsinkin jos asiaa on myöhäistä korjata. Äskenkin olin nukahtamassa sohvalle kun asia valkeni mulle.

Hehe, ihanaa että tätä käytetäänL-S kirjoitti:Ilmeisesti mun kanootista on eilen pudonnut joku inkkari. Jos joku näkee sitä, käskekää uida takaisin.
mun mielestä toi on vaan niiiin helmi kielikuva.
"
Mr. Smith kirjoitti:Nyt pitää kysyä:mitkä Batman-albumit?

Galileo kirjoitti:Kyllähän sitä yhdeksästä sarjakuvasta melko hurjat massit käärii. Kuka sanoo, että lipastolla katoaa suhteellisuuden taju?

Pascal Lemoix kirjoitti:Noin muuten elämässähän se menee jotakuinkin niin, että silloin kun on itsellä kädessä leveä leipä ja naapuripöydässä kapea, niin saattaa hyvinkin naurattaa. Sitten kun on se kapea leipä kädessä, niin ei välttämättä naurata ihan yhtä paljon tai välttämättä ainakaan samat jutut.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa