Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 22 Touko 2008 17:57

Selvisi sekin, mistä tietää, että ruotsalaiset ovat sivistyneempiä kuin suomalaiset. Vilkaisu nimipäiväkalenteriin riittää: 25.5. suomalaisessa kalenterissa Urpo, ruotsinkielisen allakan mukaan Urban :viileä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Piglette » To 22 Touko 2008 18:31

Alkaapa hyvin tämä ura täällä uudella fordella. Ensin lupaan parantaa tapani ja alkaa lukemisen lisäksi myös tuottamaan tekstiä. Sitten buukkaan kalenterini niin täyteen, etten ehdi edes lukea foorumia päiväkausiin. Nyt olisi vihdoin vähän aikaa, mutta kaikki keskustelut, joihin meinaan ottaa osaa on käyty jo päiväkausia sitten eikä mulla edes ole niihin juuri lisättävää. Nyt ehkä muistan, miksi jäin ennenkin vain taustalle lueskelemaan :(

Tuohon American idolista spoilaantumiseen kommentoin nyt kuitenkin melkein ajoissa: Itse spoiaannuin eilen radiosta ja kuulin, ketkä ylipäätään ovat finaalissa. Tänään olin onneksi sen verran myöhään liikenteessä, että iltasanomat olivat muuttaneet otsikkoaan spoilaamattomaksi. Olen kuitenkin niin huono kestämään jännitystä, että spoilasin itseni lopullisesti ihan tarkoituksella :hullu:

Palaan nyt lukemaan päiviä ja viikkoja vanhoja keskusteluja, jos vaika sittenkin löytäisin johonkin jotain uutta kommentoitavaa :)

ps. En nähtävästi osaa lopettaa kappaletta pisteeseen, mutta onneksi hymiöt ovat palanneet :friikkipeukku:
Piglette

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 22 Touko 2008 19:03

pampula kirjoitti:OT:nä, että hyi hemmetti, inhottaa yli kaiken nykyään tuo suvaita -sanakin. Vihaan sitä. En mie ainakaan halua tulla suvaituksi. Jos jollakin on niin hankalaa, että pitää keskittyä jotenkin suvaitsemaan tietynlaisia ihmisiä ympärillään, niin saa sitten olla kyllä ihan keskenään.

Joo. Suvaitseminen on perseestä siinä vaiheessa kun siitä tulee asia, jota pitää erikseen tehdä. Tai ei se tietty haitallista ole, mut käjestä on se, ettei se tule luonnostaan.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja L-S » To 22 Touko 2008 20:26

Höh. En kai ole ainoa, jolle joskus käy niin, että ymmärtää tai tekee jonkin asian tietyllä tavalla tietyssä tilanteessa ja sitten tajuaa joskus muutaman tunnin päästä äkillisenä välähdyksenä, että hetkinen, taisin ymmärtää päin honkia, eihän tän näin pitänyt mennä? Hiukkasen noloa, varsinkin jos asiaa on myöhäistä korjata. Äskenkin olin nukahtamassa sohvalle kun asia valkeni mulle. :friikki:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Maija » To 22 Touko 2008 20:36

Pascal Lemoix kirjoitti:Sen sijaan bussissa kuulin tytön käyttävän LOLlia puheessaan useampia kertoja saman matkan aikana. Osoitteli lehdestä kuvia kaverilleen ja: "LOL!" Kummalliseksi on maailma mennyt :riips:

Sellaisia ne bussit ovat. :pepsodent:

Itsehän en tästä tiedä mitään, kunhan olen kuullut juttua. :pepsodent:
Mut se oli vaan kerran. Vahingossa.

---

Suvaitsemisesta.

Olen käyttänyt kyseistä sanaa törkeästi hyväkseni. Käytin sitä bisneksissäni myyntikikkana. Se vaan tuntui myyvän, sillä moni ihminen kokee velvollisuutenaan olla suvaitsevainen, ainakin julkisesti. Ennemminkin suvaitsemattomuus on nykyään tabu.
Maija

ViestiKirjoittaja Migreeni » Pe 23 Touko 2008 00:53

Suvaitsemis-asiassa ärsyttävintä on ihmiset, jotka aloittavat kaikki mielipiteensä näin: "Suvaitsen kyllä sen ja sen, mutta..."

Niinkuin omia mielipitäitä asioista ei saisi enää olla. Kaikki pitää suvaita, vaikkei edes suvaitsisi... Ja jos ei suvaitse, pitää silti toisten ihmisten edessä suvaita. Tai ainakin esittää suvaitsevaa. Outoa tämä nykyaika. :hullu:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Muksu » Pe 23 Touko 2008 06:56

Migreeni kirjoitti: Kaikki pitää suvaita, vaikkei edes suvaitsisi... Ja jos ei suvaitse, pitää silti toisten ihmisten edessä suvaita. Tai ainakin esittää suvaitsevaa.

Suvaitsisit siis suvaitsemattomutta? Onko suvaitsematon jos ei suvaitse suvaitsemattomuutta...

Kevätjuhlapäivä mein opistolla, ope jakaa todistukset. Tai se toinen ope. Tai me yhdessä. Kuitenki. :)
Oh Lord, what fools these mortals be!
Muksu

ViestiKirjoittaja Deni » Pe 23 Touko 2008 08:52

Mun niskan takana sohvankarmilla istuu hauva, vieressä toinen, edessä lattialla kolmas. Pihalla on vielä neljä lisää, ja kunhan veljen tyttis herää, saadaan tänne vielä kaksi.

Aika vinkeää tajuta taas, että tämä tosiaankin oli paikka, jossa on täysin normaalia ja mahdollista hiippailla pihalla aamutuimaan varustuksena pelkästään lenkkarit, t-paita (veljen vanha) ja alushousut. Kukaan ei näe, ja jos näkee, ei varmasti välitä.

Saa nähdä, tuleeko musta syksyllä kolmannen kerran täti. Pidän ihan hirveästi peukkuja, että tällä kertaa kaikki sujuisi hyvin loppuun asti, olisi mukava päästä paapomaan pientä ja nuo itsekin tuntuu niin kovin lasta toivovan.

Mutta jos niin käy, mä olen sitten perheen ainoa joka ei ole lisääntynyt, eikä lisääntymässä.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Migreeni » Pe 23 Touko 2008 09:24

Muksu kirjoitti:Suvaitsisit siis suvaitsemattomutta? Onko suvaitsematon jos ei suvaitse suvaitsemattomuutta...

Teknisesti (anglismi, pahoitteluni) on. Koska täysin suvaitsevan ihmisen täytyisi suvaita kaikki, myös suvaitsemattomuus. Öö :sekopää:

Nyt meni aivot solmuun.
Siispä jatkan.

Tietyissä asioissa suvaitsen suvaitsemattomuutta, vaikka itse olisinkin asiaa kohtaan suvaitseva. Tietyissä taas en ollenkaan suvaitse suvaitsemattomuutta ja joitain asioita en sitä suvaitsevien ihmisten määrästä riippumatta suvaitse. Ja sitten on vielä sellaisia asioita, jotka ovat suvaittavia vain tietyissä tapauksissa. :seko

No niin. Siinäpä sitä sitten. En enää ole varma tajusinko itsekään, mitä kirjoitin...
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 23 Touko 2008 10:01

Nytpä tiiän missä vietän tän päivän!

Puolisen tuntia sitten soi puhelin ja kohta mennään ruuvaamaan klooridioksidipumppua. Kuulemma vuotaa jonkin verran ja klooridioksidi on varsin kiva aine. Pumppukin on kokonaan titaania kun ei mikään muu kestä.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 23 Touko 2008 11:25

Hei pikkukivet.

Mulla on ihan sairas väsy. Outoa, koska yleensä keväällä piristyn valon lisääntyessä. Nyt en :haukotus:

En millään voi uskoa, että olisi vielä viime viikonlopun aiheuttamaa väsymyskrapulaa (joskin mahdollisuus on olemassa). Oli kaverin polttarit. Hyvät bileet :superhymy: Vanhakin intoutui oikein rellestämään. Rahaa meni ihan *tusti. Joudun melkein pennosia laskemaan, että pääsen ensi viikonloppuna kirkonkylälle. Onneksi on palkkapäivä ennen sitä. Meinasin lentää persiilleni, kun katselin junalippujen hintoja: Vaasa - Helsinki - Vaasa 110 euroa :friikki: Lentoliput olisivat huokeimmillaan 159. No, juna tuo sentään ihan keskustaan, että lentäessä tulisi vielä taksimatkat. Silti :friikki:

Juna on kyllä kivempi matkustustapa, joskin arvostan lentokoneen nopeutta. Vielä kun saataisiin tuo Vaasan rata sähköistettyä ( :epäilevä: ), niin joskus voisi päästä kotiin asti ilman junan vaihtojakin.

Kaverin polttareiden lisäksi on tullut juhlittua veljentytön 4 v. synttäreitä. Vein pikku prinsessalle lahjaksi koottavan lelun, josta saa tehtyä autoja ja helikoptereita ja mitä kaikkea. Mua niin välillä ärsyttää, kun koko muu suku tyrkyttää sitä prinsessajuttua tyttöparalle silmät suut täyteen. Ei kai siinä mitään pahaa sinänsä, mutta mua ärsyttää. Eikö tyttö voi olla kiinnostunut muusta kuin prinsessajutuista? Katsellaan nyt, mitä veljentyttö tykkää lahjastaan...

Niin ja töissä on kiire. Kuten aina.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja theia » Pe 23 Touko 2008 12:41

Kati kirjoitti:Enkä edes minä tiedä kuka/ketkä ovat Maddenin veljekset ja olen todennäköisesti kuitenkin sen foorumin eniten hömppään päin kalleellaan.
Voin kertoa, vaikka et haluakaan tietää, että Maddenin veljekset on Good Charlotten kitaristi & laulaja, jotka seukkaa siis Parisin ja Nicolen kanssa.

Anteeksi tästä informaatiosta. :friikki:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Yabba » Pe 23 Touko 2008 12:49

Mulla alko kesäloma :sekopää: :sekopää: mä oon vapaa kuin taivaan lintu - seuraavat kaksi päivää, sitten nimittäin alkaa työharjoittelu :kops: :huoh: Ei siinä muuten mitään, ois ollu kokonaista viikko vapaata muuten, mutta kun tulee joku romanialainen opettaja vetämään Oracle (tietokanta) + oliopohjainensuunnittelu ja -ohjelmointi koulutusta :kops:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 23 Touko 2008 13:17

L-S kirjoitti:Höh. En kai ole ainoa, jolle joskus käy niin, että ymmärtää tai tekee jonkin asian tietyllä tavalla tietyssä tilanteessa ja sitten tajuaa joskus muutaman tunnin päästä äkillisenä välähdyksenä, että hetkinen, taisin ymmärtää päin honkia, eihän tän näin pitänyt mennä? Hiukkasen noloa, varsinkin jos asiaa on myöhäistä korjata. Äskenkin olin nukahtamassa sohvalle kun asia valkeni mulle. :friikki:

Et ole ainoa: mulle on käynyt tuolla lailla useinkin. Mullekin asia on joka kerta valjennut sitten, kun olen nukahtamassa. Ehkä alitajunta sitten on joissain asioissa fiksumpi kuin tietoinen mieli. :pahis:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 23 Touko 2008 13:42

Lohdullista kuulla etten ole ainoa. :pahis:
Alitajunta tosiaan. Edelleen hävettää. Ilmeisesti mun kanootista on eilen pudonnut joku inkkari. Jos joku näkee sitä, käskekää uida takaisin. :pepsodent:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja theia » Pe 23 Touko 2008 13:49

L-S kirjoitti:Ilmeisesti mun kanootista on eilen pudonnut joku inkkari. Jos joku näkee sitä, käskekää uida takaisin. :pepsodent:
Hehe, ihanaa että tätä käytetään :virne: mun mielestä toi on vaan niiiin helmi kielikuva.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 23 Touko 2008 13:54

Migreeni kenties tarkoitti samaa kuin Sohlberg (Per Versin kaveri):

"Kaikki on suhteellista.
Ehdottomasti?"

---

Koitin vielä (ainakin) yhtä varastoa, jos ottaisivat töihin. Muitakin rahoitusratkaisuja olen harkinnut. Saatan myydä Batman-albumit, pari Viiviä ja Wagneria ja Spawnit, jos niistä joku kiinnostunut. Marveleita en myy ikinä-ikinä-ikinä. Ennemmin vaatteet päältäni ja liityn nudistiyhteisöön :viileä:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 23 Touko 2008 14:14

Nyt pitää kysyä:mitkä Batman-albumit?
-----------
Omaa ilmoitettavaa: en muista kopioinko nyt jonkun muun ajatuksia täältä, mutta jostain luin jonkun pohdintaa siitä, kuinka aikuiset ihmiset käyttäytyvät kuin pikkulapset asiakaspalvelutilanteessa.

Tänään sen on taas saanut huomata itse. Vastaus kysymykseen "onko sinulla varmasti oikeudet tähän harvinaiseen tietokone-ohjelmaan, jonka salasanan pyydät vaihtamaan, koska en löydä käyttäjätunnuksiasi sinne" ei varmaan aikuisten maailmassa ole ärtynyt, pikkulapsen valittavalla känkkäränkkä-äänellä (paremmin en sitä voi kuvailla) "en minä tiedä, ei minun tarvitse sitä tietää!! :kieli:"

Niinpä :peukut:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 23 Touko 2008 14:29

Mr. Smith kirjoitti:Nyt pitää kysyä:mitkä Batman-albumit?

Tai eiväthän nämä itse asiassa teknisesti ottaen ihan albumeita ole, mutta kuitenkin. "Yön ritari iskee jälleen" -teoksesta on kaksi osaa ja sitten näitä DC-julkaisuja, joissa on Batmania ja Teräsmiestä, löytyy numerot 1-5/2004 ja 1-2/2005.

Murre-akkareista on hallussa eteläpohjanmaa, tampere ja stadi. Nekin saattavat vaihtaa omistajaa.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 23 Touko 2008 14:37

Kyllähän sitä yhdeksästä sarjakuvasta melko hurjat massit käärii. Kuka sanoo, että lipastolla katoaa suhteellisuuden taju? :virne:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 23 Touko 2008 14:39

Nuo minullakin ikävä kyllä ovat jo, joten ei tullut kauppoja tällä kertaa.

Toivottavasti työrintamalta kuuluu pian hyviä uutisia.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 23 Touko 2008 14:53

Galileo kirjoitti:Kyllähän sitä yhdeksästä sarjakuvasta melko hurjat massit käärii. Kuka sanoo, että lipastolla katoaa suhteellisuuden taju? :virne:

Olipa ihan vitun hyvä juttu. Kiitos tästäkin.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 23 Touko 2008 15:03

Noh-noh, en minä vittuilla tarkoita. Mun kokemukset sarjakuvien myynnistä on vain siinä, että säästää vaivaa kun ne kippaa paperinkeräykseen. Keräilypiireissä voi toki olla eri, mutta sitten pitäisi olla kontaktipintaa.

Toivotaan että duunikala nappaa hakemusmatokoukkuun. :paijaus:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 23 Touko 2008 15:11

Sarjakuvissa riippuu vähän, mitä lehtiä on myymässä. En toki missään vaiheessa ole ajatellut, että muutaman kuukauden työpalkka noilla tulisi, mutta kenties sitä kuuluisaa "jotain rahaa".

--

Noin muuten elämässähän se menee jotakuinkin niin, että silloin kun on itsellä kädessä leveä leipä ja naapuripöydässä kapea, niin saattaa hyvinkin naurattaa. Sitten kun on se kapea leipä kädessä, niin ei välttämättä naurata ihan yhtä paljon tai välttämättä ainakaan samat jutut.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 23 Touko 2008 15:25

Pascal Lemoix kirjoitti:Noin muuten elämässähän se menee jotakuinkin niin, että silloin kun on itsellä kädessä leveä leipä ja naapuripöydässä kapea, niin saattaa hyvinkin naurattaa. Sitten kun on se kapea leipä kädessä, niin ei välttämättä naurata ihan yhtä paljon tai välttämättä ainakaan samat jutut.

Kuva :wirne:
Fantsu

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa