Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja pampula » La 24 Touko 2008 10:54

Irvikselle (ja myös muille valmistuneille):

Kuva

:peukut:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Migreeni » La 24 Touko 2008 11:03

Onnea Irvikselle! :kättely:

Minulla on tänään ohjelmassa valmistujaislahjan osto yhdelle kaverille, salilla käynti ja illalla luultavasti jonkinmoinen kisastudio, jossa seurataan sitä miten hyvin miehet ratsastaa ja ennenkaikkea missä.

Kisastudioon kuuluu luultavasti myös kisajuomat, mutta tällä hetkellä ei yhtään huvittaisi humaltua... Kummaa. :friikki:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Galileo » La 24 Touko 2008 11:49

Ja mikähän perkele siinäkin on, että kun illan hunputtaa reippaasti, niin unet jää aina vajaiksi? Nytkin menin ympäripäissäni nukkumaan 3-4 aikaan ja heräsin jo ennen kymmentä. Tätäkin pitää kirjoittaa yksi silmä kiinni, kun muuten katse heittelee. Vieläkin olen ympäripäissä, perhana.

Eilen olin irkkupubissa, jossa oli autenttinen irkku myymässä kaliaa. Kun satuin tilaamaan Aussi-kaljaa (d'oh) pääsin vetämään hatustani Monty Python -matskua What's the similarity with having sex in a canoe and australian beer - they're both fuckin' close to water -hengessä. Sen lisäksi kävimme :gay: -baarissa, joka oli minulle ihan uusi juttu.

Nyt jos jostain löytyisi housut ja saisin kahvin kaadettua rinnuksille, voisin heilahtaa levykauppaan, jotta voin kävellä pitkin kaupunkia tärkeän näköisenä vinyylipussi heiluen.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Fantsu » La 24 Touko 2008 13:12

Onnittelut Irvikissalle! :virne:

Itellä kanssa on pämppäämisen jälkeiset unet lyhentyneet jatkuvasti... Nuorena nukuin sikeästi koko krapulan yli ja nykyään silmät räpsähtää auki niin, että saan nauttia koko pahoinvoinnin ihanasta kirjosta.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Gluu » La 24 Touko 2008 14:17

Hohoo. Koreilin kaupungilla juuri kynityssä tukassani ja bongasin erään Maxin eräästä keskustan liikkeestä.
Tai ainakin olen melko varma, että bongasin. Sääliksi kävi työn raskaan raatajaa. :tilt:

Polvi on edelleen vähän sökö, mutta ajattelin silti yrittää kuntosalille hikoilemaan. Vähintään siis saunomaan. :gay:

Lisäksi ajattelin tutkailla kalenteria ja etsiä vapaita viikonloppuja kesän maakuntamatkailuja varten, pubit ja terassit
ympäri Suomen: varautukaa! :sekopää:
Gluu

ViestiKirjoittaja Janet » La 24 Touko 2008 15:23

Viime yönä katsoa napotettiin muutama jakso Lostia, vaikka kumpaakin väsytti ihan hulluna. Tai minä pysyin hereillä ja kaveri torkahteli ja kyseli, mitä tapahtu. Ja sen idea oli ruveta kattomaan myöhään yöllä niitä. :epäilevä: Nukkumaan pääsin kahden aikaan ja aamulla heräsin jo puoli ykstoista. Tavoitteena oli kyllä nukkua puolille päivin, että saisin univelkoja pois. Ehkä aikainen herääminen oli merkki siitä, että mulla ei ole univelkaa. Yeah, right.

Tänään sitten on luvassa grillailua, saunomista, pari olutta ja Euroviisuja. Kovat vedot on pystyssä, että miten Suomi sijoittuu, itse veikkaan viidenneksi sitä. :p
Janet

ViestiKirjoittaja pampula » La 24 Touko 2008 15:37

Tietääkö joku sen tunteen. Kun ulkona paistaa aurinko täydeltä terältä, mutta ei saa mentyä ulos, ja sitten kuitenkin tietää katuvansa sitä illalla. Mutta kun on kaikkea; pitäisi siivota, järjestellä, puuhata sisällä...Ja sitten kuitenkaan ei edes tee niitä, vaan istuu vain koneella! Pliis, sanokaa, etten ole ainoa yhtä saamaton.

:friikki:
pampula

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 24 Touko 2008 15:43

Et ole ainut yhtä saamaton. Pitäisi opiskella, laittaa ruokaa tai mennä pihalle, mutta minä istun taas koneella.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Galileo » La 24 Touko 2008 15:50

Kävin lenkillä. Olo ei ole enää ympärikänni. Nyt erootillisesti latautunut ilmakuivatus Kissin tahtiin ja sitten hakemaan kiinalaista (ruokaa, ei elektroniikkaa, nälkä kun on).

Jos vielä imuroitua saisi niin sitten olisi päivä pulkassa.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Vanilla » La 24 Touko 2008 16:13

pampula kirjoitti:Tietääkö joku sen tunteen. Kun ulkona paistaa aurinko täydeltä terältä, mutta ei saa mentyä ulos, ja sitten kuitenkin tietää katuvansa sitä illalla. Mutta kun on kaikkea; pitäisi siivota, järjestellä, puuhata sisällä...Ja sitten kuitenkaan ei edes tee niitä, vaan istuu vain koneella! Pliis, sanokaa, etten ole ainoa yhtä saamaton.

Voi, tiedän! Aamulla ihan harmitti tuo ihana auringonpaiste, kun tiesin jo valmiiksi, etten saa kuitenkaan mentyä ulos. :friikki: Tekosyyni on se, että pitäisi lukea tenttiin koko päivä. Ja mitä mä tässä teen? Luen foorumia.

Olen kuitenkin onneksi saanut jo jonkin verran opiskeltua, joten en ole ihan täysin saamaton... Mutta paljon enemmänkin olisin voinut ehtiä. :hullu:

Päätäkin särkee, kun joudun tuijottamaan tietokoneen näyttöä koko päivän (oppimateriaalit verkossa, inhottavaa!) enkä muka ehdi kävelylle tai kauppaan edes.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Shay » La 24 Touko 2008 20:10

pampula kirjoitti:Tietääkö joku sen tunteen. Kun ulkona paistaa aurinko täydeltä terältä, mutta ei saa
mentyä ulos, ja sitten kuitenkin tietää katuvansa sitä illalla. Mutta kun on kaikkea; pitäisi
siivota, järjestellä, puuhata sisällä...Ja sitten kuitenkaan ei edes tee niitä, vaan istuu vain
koneella! Pliis, sanokaa, etten ole ainoa yhtä saamaton.

:friikki:

Se on muuttanu teille. :kauhistunut:

Mulla on tuo sama olo joka henmetin viikonloppu, mutta tänään
siivosin talon, jumppasin vähän ja tein ulkohommia ja aijon vielä
tosissani tiskata tänään. :friikki:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja pampula » Su 25 Touko 2008 02:15

Edelliseen viitaten. Päivä sai kuitenkin vielä käänteen. Sain alakerran siivotuksi (matot ulos! lattioiden pesu! tiskit!) ja bonuksena....AUTON pestyä ja imuroitua! Auto parka onkin odottanut vuoroaan ehkä jostain syyskuusta lähtien.

Ja sitten karautin kimaltelevalla koslallani tutuille viisuja katsomaan. Kyllä kelpasi :virnu: Eikä ees pysäytetty, vaikka jeparia oli liikkeellä niin paljon, ettei meinannut sekaan mahtua.

Niin. Sain tällä viikolla elämäni ensimmäiset sakot - ylinopeudestapa hyvinkin. No-lo. :jaaha:
pampula

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 25 Touko 2008 12:27

Kyl mie oon saanu kaks ylinopeussakkoa. Eka tuli joskus 18-vuotiaana kun vähän leikitytti ja viime kesänä sattu ohitus ja puskapoliisi samalle kohalle tietä. Kai sitä jokaiselle jossain vaiheessa?

Joku sais selvittää kyllä tuliko suomesta venäjälle annetut pisteet oikeesti suomalaisilta vai venäläisiltä turisteilta ja rekkakuskeilta :epäilevä:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Shay » Su 25 Touko 2008 13:11

Eilisen energia ei kaikessa voimassaan säilyny tälle päivälle (eilisellä viisuryyppäämisellä
saattaa olla osuutta asiaan :epäilevä: ), mutta ruoka on kohta laitettu eikä se taija
hirviän pahaakaan olla. :tilt: Ulukona on kaunis ilima, muttei sielä oikein keksi mitään tekemistä...
Ei oo kunnon löhötuoliakaan...

Mää en oo koskaan saanu ylinopeusakkoja. :nirppa: *koputtaa puuta* Vaikka viime viikolla tuli kokeiltua
kuin lujaa kotterolla pääsis. Suora loppu ja joku tuli vastaan, joten 140 km/h jäi tämän hetkiseksi
huippulukemaksi. Sais siihen vielä ainakin 10 km/h lisää, mutta auton säilyminen ehjänä tuossa
vauhdissa voi olla kyseenalaista. :seko
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 25 Touko 2008 19:33

Noh oli sitten viemäri tukossa mutkassa maatasalla.
Heräsin 12.30 omituiseen ääneen :täh:
Menin vessaan ja katsoin kuinka vettä tulvi ulos viemärikaivosta :sekopää:
Eikun soittamaan hätäapuun, kun isännöitsiä ei toimi viikonloppuna :epäilevä:
Koitettiin sitten avata putkea minun huoneistostani muutaman tunnin ajan jopa loka-autolla.
Sitten esitin kysymyksen kannattaisiko kokeilla saunaosastolta, kun niiden laitteiden ääni kuuluu sieltäpäin.

No sitten alakertaan ja miehet kävivät uudestaan avaamaan.
Aikamoinen haju ja nesteet :umpfh: tuli, kun avasivat putken.
Pukuhuoneen lattialla sitten kelluikin 1cm sitä itseään.
Äijät naureskelivat, kun meinasivat kaatua sen tavaran ulostulo paineen takia.
Yleensähän sanotaan että raha ei haise, mutta "rahaahan se on joka haisee" tuli hyvinkin käsitteelliseksi.

Vielä pitäisi vähäsen siivota, mutta kun ei oikein enää jaksaisi. Ei ole ehtinyt syödäkkään tänään mitään. :norsu:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja shaana » Su 25 Touko 2008 20:39

Moip. Huippua nähdä Skray munkin puolesta takasin :hymyhali:

Ratkesin sitten perjantaina, Shay kun yllytti olla heittämättä ilmaisia viinaksia hukkaan. :sekopää: Join kuin heikkopäinen ja olen nähtävästi kaatunutkin, voivoi kesäsääret sinne meni. Istuin grillillä aamuseitsemään heittäen läppää ja huudellen taksikuskeille. Kotiin olen tullut ja mukaani olen jostain napannut muovisen leikkipyssyn - muistan leikkineeni Bondia oman talon nurkalla aamuauringossa. Voivoi.

Piti tämä kämppä siivota viikonlopun aikana, mutta nähtävästi joudun uhraamaan aikaani viikolla. Käytiin kaverin kanssa katsastamassa matoille soveltuva pesumesta, sielläkin pitäisi ehtiä käymään ennen perjantaita. Miksei koskaan voi tehdä mitään ajoissa ?
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Migreeni » Su 25 Touko 2008 21:59

shaana kirjoitti:muistan leikkineeni Bondia oman talon nurkalla aamuauringossa.

Tämä sai minut hymyilemään. Eikä siis mitenkään huonolla tavalla. Mahtavaa, että ihmiset osaavat vielä lapsuusiän jälkeenkin leikkiä. Ja mahtavaa, että minä en ole ainut, joka niin tekee. :superhymy:

Itselläni jäi eilis ilta melko lyhyeksi. En jaksanut viisujen jälkeen lähteä enää mihinkään muualle kuin kotiin. Eikä porukastamme tainnut muitakaan oikein lähteä. Alkuilta oli tosin hauska siihen asti, kunnes tuli liian kylmä mölkyn pelaamiseen ja kaljan juomiseen ulkosalla.

Tänään olen yrittänyt jäsentää hieman tulevaa muuttourakkaani pakkaamalla jo sellaisia vähemmän tärkeitä tavaroita laatikoihin, mutta eipä tuosta oikein mitään tunnu tulevan...

Ja huomenna jo taas töihin. Kylläpä tämä viikonloppu meni sukkelaan. :huoh:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Yabba » Su 25 Touko 2008 22:30

Migreeni kirjoitti:
shaana kirjoitti:muistan leikkineeni Bondia oman talon nurkalla aamuauringossa.

Tämä sai minut hymyilemään. Eikä siis mitenkään huonolla tavalla. Mahtavaa, että ihmiset osaavat vielä lapsuusiän jälkeenkin leikkiä. Ja mahtavaa, että minä en ole ainut, joka niin tekee. :superhymy:

Samma här, tosin itselläni ei ole muistikuvaa että oisin leikkinyt ja tämän näköisellä miehellä se ois varmaan päättynyt putkaan (jopa lelupyssyllä), jos ei sairaalaan :epäilevä:

Mulla on ollut koko viikonlopun jotenkin jouluinen olo. Kaikki kouluja käyneethän tietää sen, just kun saa kiinni siitä loman tunnelmasta ja alkaa olla mukavaa, on pakko palata koulun penkille? No mullon se huomenna eessä, olihan tässä 2 päivää kesälomaa :( No, saapahan työharjoittelun alta pois ja voi vaikka sitten pitää vähän pidemmän joululoman, alkaen syys-lokakuussa :virne:

No päätä seinään tahdissa lyö :kops: :kops: ja leijonaa mä metsästän, tahdon saada suuren...
Kuva
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 26 Touko 2008 00:13

Ostettiin tänään kaasugrilli ja tehtiin oikein mehukkaat possuvartaat sipulin, paprikan ja kesäkurpitsan kera.... Aijjaijai... *kuolaa*
Fantsu

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 26 Touko 2008 00:59

Vaihdettiin puhelinyhteys jonkin aikaa sitten tuollaiseen digitaaliseen versioon. Kuukausimaksu pieneni valtaisasti.
Porasin tänään reiän verkkokaapelille yläkerran lattiaan ja poistin perinteisen jatkojohdon kokonaan. Nyt toimivat jälleen molemmat, puhelin ja internet, yhtäaikaa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Alex » Ma 26 Touko 2008 02:45

Ääh. En saa unta.
Päässä pyörii ajatuksia ja huomenna alkava, ja käytännössä koko kesän kestävä, esimiessijaisuusjakso vähän jännittää. Hommat ovat sinänsä tuttuja mutta yhtäkkiä onkin tolkuttomasti enemmän muistettavia ja hoidettavia asioita, sekä vastuuta työntekijöistä ja tuotannosta. Pitäisi löytää zen.

Viikonloppu oli muuten mainio. Oltiin työkavereiden kanssa availemassa kesää ja rentoutumassa mökillä. Tuli syötyä, juotua ja saunottua hyvin. Talviturkki heitettiin ja iho poltettiin. Oli myös hyvin virkistävää ja tarpeellista istua tyynen järven äärellä ja kuunnella hiljaisuutta. Sitä ei kotona kuule tarpeeksi.
Kuva
Alex

ViestiKirjoittaja teuwo » Ma 26 Touko 2008 03:37

:jaaha:
Eipä tule uni enää. Ajattelin illalla nukkua hetkisen. Nukuin n. 5h ja nyt sitten onkin tullut valvottua. Aamulla pitäis olla virkeänä liikenteessä ja hoitaa asioita, mutta tällä hetkellä ei tunnu kovin virkeältä, saati sitten neljän tunnin päästä, kun kello herättää.

Huomenna alkavat kesätyöt. Tällä hetkellä ei oikein kiinnosta. Ja toisaalta pelottaa se, miten raskaaksi työ tulee henkisesti. Kun koko kevään on ollut tekemistä ja puuhasteltavaa riittämiin, niin luultavasti nyt vyöryvät ikävät tapahtumat mieleen. Puutarhurina hautausmaalla ei niitä hienoja hetkiä hirveästi tule eteen ja niitä surevia ihmisiä tulee juttelemaan omista murheistaan.
Haluaisin edes hetken lomailla, tai tulihan sitä viikonloppuna lomailtua edes hetki, kun oltiin kaveriporukalla mökkeilemässä. Grillailua, juomista, saunomista ja soutelua järvellä. Yks hienoimmista hetkistä pitkään aikaan oli se, kun olin kaverin kanssa auringon noustessa soutelemassa järvellä :hymyhali: Linnut lauloi ja kaverikin tajusi olla hiljaa. Ei taidettu puhua oikeastaan mitään. Istuttiin järvellä ja vain nautittiin hetkestä.
teuwo

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 26 Touko 2008 08:19

Enää kymmenen koepaperia tarkastettavana, numeroiden kirjaus ja sitten.... KESÄLOMA! :pomppuhymy: Ainakin henkisesti - fyysisesti pitää raahautua töihin vielä muutaman kerran.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 26 Touko 2008 11:26

Sitä kun on elännyt jo jonkin aikaa suht tervellisesti hedelmillä ja kasviksilla ilman makeahömpötyksiä ja rasvaa, niin viikonloppu sai mahani järkyttymään perinpohjin. Grilli + alkoholi + karkkia ja kakkua + patonkia metrikaupalla = :umpfh: .
Euroviisut olivat muutenkin tuskallista katsottavaa, niin yritä siinä sitten rentoutua kun ei voi istua, maata, seistä tai kävellä, kun närästi niin mahdottomasti. Eikä ollut mitään helpottavaa pilleriäkään. Tietenkin, eikös sooda auta närästykseen? :raps: Olisihan minulla ollut mukana hiustenpesu aineet. (soodapesu) :tilt:

Mutta viikko enää koulua! :) Älyttömän järisyttävän mukavaa. Huomaa motivaatiossa, ettei huvittaisi tehdä mitään. Mitä sitä aloittaa tekemään mitään, kun ei niitä kuitenkaan saa valmiiksi viikon aikana. Palataan asiaan uudestaan syksyllä kiitos. :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 26 Touko 2008 19:04

Kommentoinpa myöhässä ajankohtaisia aiheita :virne:...

Onnittelut irvikissalle valmistumisen johdosta :hehei:

Itselläni on vuokratyöfirmasta vain hyviä kokemuksia, mutta mikäänhän ei ole täydellinen.
Oman alani isoin v-firma suunnilleen jakelee joka joulu viimeisimmät iPodit "asiakkailleen", mutta ei tee mitään muuta heidän eteensä.

Oma v-firmani taas ei jakele varsinkaan iPodeja, mutta vastineeksi palvelu on henkilökohtaista (saan suklaalevyn joka syntymäpäivä :kuola:) ja muutenkin ovat taistelleet minulle parit palkankorotukset.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa