-baarissa, joka oli minulle ihan uusi juttu.

Nukkumaan pääsin kahden aikaan ja aamulla heräsin jo puoli ykstoista. Tavoitteena oli kyllä nukkua puolille päivin, että saisin univelkoja pois. Ehkä aikainen herääminen oli merkki siitä, että mulla ei ole univelkaa. Yeah, right.

pampula kirjoitti:Tietääkö joku sen tunteen. Kun ulkona paistaa aurinko täydeltä terältä, mutta ei saa mentyä ulos, ja sitten kuitenkin tietää katuvansa sitä illalla. Mutta kun on kaikkea; pitäisi siivota, järjestellä, puuhata sisällä...Ja sitten kuitenkaan ei edes tee niitä, vaan istuu vain koneella! Pliis, sanokaa, etten ole ainoa yhtä saamaton.
Tekosyyni on se, että pitäisi lukea tenttiin koko päivä. Ja mitä mä tässä teen? Luen foorumia. 
pampula kirjoitti:Tietääkö joku sen tunteen. Kun ulkona paistaa aurinko täydeltä terältä, mutta ei saa
mentyä ulos, ja sitten kuitenkin tietää katuvansa sitä illalla. Mutta kun on kaikkea; pitäisi
siivota, järjestellä, puuhata sisällä...Ja sitten kuitenkaan ei edes tee niitä, vaan istuu vain
koneella! Pliis, sanokaa, etten ole ainoa yhtä saamaton.

Eikä ees pysäytetty, vaikka jeparia oli liikkeellä niin paljon, ettei meinannut sekaan mahtua. 

), mutta ruoka on kohta laitettu eikä se taija
Ulukona on kaunis ilima, muttei sielä oikein keksi mitään tekemistä...
*koputtaa puuta* Vaikka viime viikolla tuli kokeiltua 

tuli, kun avasivat putken.
Join kuin heikkopäinen ja olen nähtävästi kaatunutkin, voivoi kesäsääret sinne meni. Istuin grillillä aamuseitsemään heittäen läppää ja huudellen taksikuskeille. Kotiin olen tullut ja mukaani olen jostain napannut muovisen leikkipyssyn - muistan leikkineeni Bondia oman talon nurkalla aamuauringossa. Voivoi. shaana kirjoitti:muistan leikkineeni Bondia oman talon nurkalla aamuauringossa.

Migreeni kirjoitti:shaana kirjoitti:muistan leikkineeni Bondia oman talon nurkalla aamuauringossa.
Tämä sai minut hymyilemään. Eikä siis mitenkään huonolla tavalla. Mahtavaa, että ihmiset osaavat vielä lapsuusiän jälkeenkin leikkiä. Ja mahtavaa, että minä en ole ainut, joka niin tekee.
No, saapahan työharjoittelun alta pois ja voi vaikka sitten pitää vähän pidemmän joululoman, alkaen syys-lokakuussa
ja leijonaa mä metsästän, tahdon saada suuren...

Linnut lauloi ja kaverikin tajusi olla hiljaa. Ei taidettu puhua oikeastaan mitään. Istuttiin järvellä ja vain nautittiin hetkestä.
Ainakin henkisesti - fyysisesti pitää raahautua töihin vielä muutaman kerran.
.
Olisihan minulla ollut mukana hiustenpesu aineet. (soodapesu) 
Älyttömän järisyttävän mukavaa. Huomaa motivaatiossa, ettei huvittaisi tehdä mitään. Mitä sitä aloittaa tekemään mitään, kun ei niitä kuitenkaan saa valmiiksi viikon aikana. Palataan asiaan uudestaan syksyllä kiitos. 
...
) ja muutenkin ovat taistelleet minulle parit palkankorotukset.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa