Tähän asti oon käyttäny Bepanthenia.
Tai mistä sen ees huomaa?Deni kirjoitti:Tai sitten silmänympärysiho vaan on niin ohutta, että verisuonet kuultaa läpi.
Mulla ainakin epilaattorin käyttöä rajoittaa eniten se, etten jaksa odotella säärikarvojen kasvua epiloitavaan pituuteen, vaan huitasen ne höylällä mäelle ennen sitä.
siis semmosissa missä tanssitaan iskelmien tahtiin. Ja olipahan kivaa
Mitenkä oon ollu siinä uskossa, että humppa on hitaahkoa jumputusta? Saakelin nopeasti siinä sai jalka nousta 
Oman käytön aikana taisi ehkä juurikin ne kaksi karvaa irrota, muuten koko homma oli täysin hyödytöntä. Luotan siis edelleen höylään. Paitsi että epilaattorin aion ostaa heti kun vaan saan tarpeeksi rahaa jemmaan sitä varten. Haluan myös sitten ladyshaverin samassa paketissa.
Jalat ihan täynnä pieniä näppyjä. Ilmeisesti kuivalle iholle ne eivät ole mitenkään suositeltavia.
Ja vielä aloe vera.
Itse asiassa lähdin vain jonkinlaista juhlapaitaa etsimään ensi viikon ylppäjuhliin, mutta enhän mä semmosta löytäny...Janet kirjoitti: Itse asiassa lähdin vain jonkinlaista juhlapaitaa etsimään ensi viikon ylppäjuhliin, mutta enhän mä semmosta löytäny...

Kai minäkin pitäisin, jos ne mekot sopisivat. Tai edes liki sopisivat. Jos niissä osuisi vyötärö vyötärön paikalle ja polvimittainen ei aina tarkoittaisi polven yläpuolta.kaneli kirjoitti:Tosin toisin kuin Kati, pidän mekkojen ostelusta.
Ihana tapaus, vaikka ei oma olekkaan.Kati kirjoitti:Kai minäkin pitäisin, jos ne mekot sopisivat. Tai edes liki sopisivat. Jos niissä osuisi vyötärö vyötärön paikalle ja polvimittainen ei aina tarkoittaisi polven yläpuolta.
Minä ja mekot olemme vääränkokoisia toisillemme, siksi emme tule toimeen.
Niinpä! Löysin ihanaisen halterneck-mekon, mutta ei näillä muodoilla voi sellaista käyttääDeni kirjoitti:Tosin, mun suurin ongelma istuvuuden kanssa on aina se, ettei ryntäät meinaa mahtua minkään sisään. Empiremekoista tykkäisin, mutta sopivien sellaisten löytäminen on aina yhtä tuskaa, kun se sauma on lähes poikkeuksetta väärässä kohtaa - jos se olisi tarkoitettu rinnan alle, se on rinnan korkeimmalla kohdalle, ja jos sen pitäisi olla siinä korkeimmassa kohtaa, se jää puoleenväliin olkapäitä. Ja sitten näyttää kuin olisin pukeutunut äitiysmekkoon.

Ja liian lyhyt selkä. Nimim. Olen pieni. Perjantaina tosiaan sovitin joitakin siistimpiä paitoja, mm. sellaisia, joissa on rintojen alla kuminauha/leikkaus ja se sitten laskeentuu silleen nätisti alas.
Joo, niin laskeentu. M-koko oli liian suuri rintojen kohdalta. Koko S oli sopiva rintojen kohdalta, mutta ei sitten enää laskeentunut nätisti.
Deni kirjoitti:Mahtaako Katilla olla sama ongelma kuin mulla, väärälle vuosikymmenelle suunniteltu kroppa?
Kaiken kunniaksi on kokoja ilmeisesti muuteltu, koska koko 38, mikä muuten on ollut se oikea koko, tippui päältä ja valahti nilkkoihin. Olin aivan järkyttynyt tapahtuneesta. Luulin jo laihtuneeni ja kaikkea. Pienempi koko jäi sitten perinteisesti lanteilta kireäksi.
Siksi en ole koskaan erityisemmin pitännyt vaateiden ostosta sen vaikeuden takia. Joskus sattuu tosin olemaan muodissa Nugat-kroppaisille henkilöille suunnattuja vaatteita ja silloin olen iloinen. Oikeastaan ostan aina heti hyvin istuvan vaatteen, enkä jää pahemmin miettimään. Niin harvoin vaatteita tulee ostettua kuitenkin.
). Kokokin on usein väärä, ja vielä sinne ärsyttävämpään suuntaan. Pakko johtua oudoista muodoista, koska en millään voi uskoa olevani XL-kokoinen. En vain _voi_ olla. Tai sitten 95 % mun kehon massasta on lanteilla, ja siksi ei mikään vaate koskaan istu siitä kohtaa. Ärkele
Tämä on selkeä shalaliitto laihdutustuotteiden valmistajien ja vaatevalmistajien välillä. Aina tuntuu norsulta pukukoppiin ängetessä.
). Ja onneksi norsu-fiilis ei seuraa kotiin asti, jos joskus jotain istuvaa löytää, koosta riippumatta.
Tahtoo sopivia vaatteita! 
No ei varmana pueta, ne ovat liian lyhyitä kuitenkin jostain kohtaa.
En ole hetkeen edes vaivautunut meikkaamaan, mutta kun oli puoleen hintaan pakkeleita niin olihan se ostettava. Ostin uuden mustan luomivärin , jota en varmaankaan osaa käyttää oikein, mutta onhan se hyvä olla. Ostin myös siivoustarvikkeita ja käyn huomenna toimeen, jolloin varmasti muistutan erehdyttävästi tätä ihastuttavaa naiseuden perikuvaa,
.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: L-S ja 1 vierailijaa